Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta 3D mai "moderna"

Folie anticondens

Hidroizolatie piscina

Am gasit un IPhone
 Eveniment 14-16 iunie nZEB expo

Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...

Scurta sinteza a atacurilor posib...
 Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro

Sfat inchidere spatiu intre cada ...

ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara
 Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...

Camera cu panou solar 180° field ...

Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense

Toyota - inconveniente minore poa...
 

Accident la 280 Km/h ep.1

- - - - -
  • Please log in to reply
133 replies to this topic

#55
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 09.09.2003
SELECTIE NATURALA fratilor...

#56
zahei

zahei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,463
  • Înscris: 28.08.2002

BorisFlokow, on Jun 22 2005, 17:22, said:

Nu sunt de accord cu tine Cipsu, eu sunt de parere ca aveau sanse sa supravietuiasca daca purtau centuri de siguranta.

<{POST_SNAPBACK}>

nu aveau nici o sansa. la deceleratia aia le ieseau rinichii prin buric.

#57
zahei

zahei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,463
  • Înscris: 28.08.2002

BorisFlokow, on Jun 22 2005, 17:41, said:

Problema este ca nu au decelerat de la 280 la 0. Daca erau urme de frana pe o distanta de 100 de metri inseamna ca viteza era sub 200 tinand cont ca masina era una sport ... frane "putin" diferite decat cele de pe dacie :D ... etc. Deci sa zicem ca impactul a avut loc la 200, si masina nu a oprit instantaneu de la 200 la 0, ci treptat ca nu a fost lovitura frontala cu o alta masina. Deci tinand cont de aceste circumstante cei doi puteau sa ajunga la spital cu rani foarte grave dar sa scape, in cazul in care purtau centuri de siguranta, aceasta este parerea mea.

<{POST_SNAPBACK}>

la impact nu se tine cont numai de viteza din clipa impactului. ai uitat sa tii cont de inertie. stii ce este aceea? in alta ordine de idei tu realizezi ce spui? la 200 la ora nu mai ramane nimic din tine nici cu mama centurilor.

#58
zahei

zahei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,463
  • Înscris: 28.08.2002

Fane, on Jun 23 2005, 07:52, said:

fatuca probabil se considera norocoasa pt faptul ca ea era si nu alta ocupanta locului din dreapta. asta trebuie ca era un soi de Fat Frumos printre bastinasi.
e cam brusca trecerea de la Need for Speed la viatza reala.
Game Over.

<{POST_SNAPBACK}>

n-o sa aflam niciodata, dar poate ii facea un blowjob in clipa accidentului. ce ti-e si cu generatia asta.

#59
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,021
  • Înscris: 17.10.2003
Probabil fiecare in parte cantarea cateva tone cand au dat in malul de pamant.
Nu e de ajuns sa ai centuri si airbag-uri. Trebuie sa ai si o viteza decenta. Testele unde nu toate masinile iau 5 stele se fac la 55 nu la 280 km/h.
Ganditi-va la masinile de curse, indiferent ca sunt F1, DTM, raliuri, etc. Alea mai au pe langa structura de rezistenta si altele:
- roll-cage extrem de rezistent si imbracat in cauciuc poros
- centuri tip ham in 6 puncte, mult mai late si cu captuseli pe sub ele
- zone cu nisip la marginea virajelor
- caucioace dupa zonele de nisip
- costume, casti, etc.
Si tot se mai intampla una-alta, si nu neaparat la 280 km/h.

Cand a facut Colin Chapman prima masina cu efect de sol, virajele erau atat de solicitante incat se punea problema un costume de suprasarcina pentru piloti. Pana la urma s-au interzis astfel de masini. Si era vorba de viraje, nu de coliziuni la 280 pe ora.

#60
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,427
  • Înscris: 23.10.2003

NostraDamnUs, on Jun 27 2005, 10:29, said:

...
N-as putea spune ca baiatul e vinovat la faza asta...

Ia ganditi-va, sa va dea tata un Maseratti la 19 ani, cum ar fi? Ati merge cu 50 in localitati si 90 in afara lor?

...

<{POST_SNAPBACK}>



Da, as merge! Pentru mine adrenalina mai multa obtin ajungind la aia 90km/h in 4 secunde decit mergin cu 280. La viteze mari cca 80% din ratiune imi zbiara ca nu e safe, gindeste-te ca ai familie, vezi ca vine o curba dupa care poti intilni o carutza sau un cretin pe contrasens, dupa virful acelui deal in ce directie o ia soseaua, ca idiotii au taiat pomii si nu mai stii incotro e directia, poate ca nu e inainte, ala cu trabantul ce face, vrea cumva sa intre pe banda 2...
Si cu tot acest stress nu  mai simt nici o placere in a merge cu 50 m/s.
De 4 luni am o masina in a carei talon scrie ca atinge 190km/h. Pîna acum am mers o singura data cu 135km/h pentru cca 10 secunde, pe o sosea cu 2 benzi pe sens in coditii de trafic foarte redus. Nu spun ca nu am sa incerc sa ma duc mai sus, dar numai cind voi fi pe A2, daca nu e aglomerat...etc
Evident, majoritatea merge mai tare de 90, dar nu cu mult mai tare. Si una e sa ai 120, alta e sai ai mai mult de dublu!

#61
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Am vazut cateva posturi mai sus si cineva zicea ca lasa urme pe asfalt franarea cu ABS.
Eu chiar ma facut un asemenea test cu 2 masini(megane 2 si un E class 2003) diferite si sa fie a naibii de urma daca a aparut pe asfalt.Ce-i drept am bagat piciorul in podea la 110-120km/h nu 200.
Daca roata nu se blocheaza ce lasa urme pe asfalt??

#62
u9511160

u9511160

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 531
  • Înscris: 16.02.2005
Pentru ca urmele se lasa cand frecarea este maxima.
Cand roata se blocheaza frecarea cu asfaltul e minima.

(doar parerea mea)

#63
Monitoxus

Monitoxus

    Back!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,184
  • Înscris: 26.11.2001

MATRIXU, on Jun 27 2005, 11:47, said:

Am vazut cateva posturi mai sus si cineva zicea ca lasa urme pe asfalt franarea cu ABS.
Eu chiar ma facut un asemenea test cu 2 masini(megane 2 si un E class 2003) diferite si sa fie a naibii de urma daca a aparut pe asfalt.Ce-i drept am bagat piciorul in podea la 110-120km/h nu 200.
Daca roata nu se blocheaza ce lasa urme pe asfalt??

<{POST_SNAPBACK}>


Glumesti nu? Megane 2 lasa urme f vizibile daca ai ceva viteza... also Outback. Ce naiba, cum sa nu lase urme la macar 100 Km/h? Crezi ca nu se freaca deloc cauciucul de asfalt?  :w00t:  Nu se poate sfida fizica...

#64
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Catalin nu vorbesc sa ma aflu in treaba, 110km/h Megane 2 pedala la fund, in spate nu erau urme de cauciuc.Toate astea s-au intamplat prin octombrie.
La fel si cu E class.
Promit ca o sa incerc si cu citroenu care imi vine maine sa vedem ce si cum.

#65
Monitoxus

Monitoxus

    Back!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,184
  • Înscris: 26.11.2001

MATRIXU, on Jun 27 2005, 12:01, said:

Catalin nu vorbesc sa ma aflu in treaba, 110km/h Megane 2 pedala la fund, in spate nu erau urme de cauciuc.Toate astea s-au intamplat prin octombrie.
La fel si cu E class.
Promit ca o sa incerc si cu citroenu care imi vine maine sa vedem ce si cum.

<{POST_SNAPBACK}>


Well... la mine au lasat urme. SI oricum ar fi trebuie sa lase o urma ceva la o franare violenta. Poate era asfaltul ala mai special :D

#66
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
Zetics, poate esti una din putinele exceptii de oameni prudenti indiferent de varsta. Felicitari in cazul asta.

Dar sustin in continuare ca a lua o masina care atinge suta in 8 secunde (sau si mai putin) unui sofer incepator de 19 ani e crima curata.

Si eu as prefera un VTM cu un Impreza bine pus la punct decat 200+ la volanul unui Maseratti. Dar sunt destui care au boala vitezei, nu boala masinilor. A nu se confunda cele doua maladii...  :)

#67
syd

syd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 20.06.2005
groaznic, pacat de copii, nu poti sa spui decat ca in cele mai multe din cazuri banii aduc nenorocirea.

#68
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,021
  • Înscris: 17.10.2003
Eu vad lucrurile in felul urmator, plecand de la aceasta intamplare nefericita, dar generalizand la toate care au fost pana acum, cele care vor mai fi precum si cele (mult mai multe) pe langa trecem zilnic la distanta de un fir de par, fara sa ne dam seama:

1. Parinti iresponsabili, care nu judeca atunci cand pun la dispozitia copiilor astfel de obiecte periculoase. Trebuie sa fii cretin ca sa nu-ti dai seama ca acel copil va incerca sa braveze, va incerca sa-si impresioneze prietenii si (mai ales) prietenele, va incerca sa atinga limitele masinii. Si limitele astea (ca si in cazul de fata) sunt foarte departe, prea departe pentru mai toti oamenii obisnuiti, ce sa mai vorbim de 19 ani, adica cel mult 1 an de experienta. Iar cand stii ca ai pe cineva in spate gata sa plateasca oalele sparte si sa te scoata din rahat cu orice ocazie, chiar ca nu-ti mai pui nici o bariera. Numai ca sunt cazuri in care banii si puterea nu mai pot face mare lucru. Poti sa incalci legile omenesti si sa nu patesti nimic daca ai buzunarul bine captusit insa nu poti sa le incalci pe cele ale naturii. O masina scapata de sub control si intrata in derapaj se duce drept orice ai face. Poti sa arunci pe geam pumni de diamante cat oul, poti sa-ti faci hara-kiri, ea tot drept se duce. Asta nu inteleg oamenii astia care spun "mie nu mi-e frica de nimeni si de nimic pentru ca am bani si il cunosc pe cutare".

Povesteam cu alta ocazie despre o cunostinta care a facut cadou fiului sau permisul de conducere cu ocazia implinirii a 18 ani, fiu care acum nu mai exista. Cineva m-a intrebat daca din cauza permisului. Ii raspund acum: da. Impreuna cu un alt prieten si cu 2 tipe venea tare dinspre Otopeni. La centura n-a mai nimerit nici pe pasarela, nici pe langa ci direct in parapet. S-au facut bucati toti patru.

Dar cam asa se pune problema la noi in Romania. Imbogatitii peste noapte, miliardarii de carton, care s-au trezit cu teschereaua plina de bani si nu stiu ce inseamna munca, nu au cum sa inspire aceste valori odraslelor lor. Ei au doar grija ca acestia sa creasca rasfatati si fara sa le lipseasca nimic. La 6 ani le cumpara telefoane mobile sofisticate, pe urma dau banul sa-i bage la scoli si licee de elita (unde nu invata nimic), dau banul in continuare sa-i bage la facultate (unde iar nu invata nimic) si in sfarsit ii taraie prin viata paraziti sau prin job-uri caldute, fara sa-si puna problema ce vor face cand ei, parintii cu bani nu vor mai fi. A? si on topic: le CUMPARA permise si masini traznet, ca sa vada lumea ce copii au ei. Si cand din nefericire se intampla cate o nenorocire, isi dau seama cat de putin valoreaza banii lor in comparatie cu ce au pierdut. Iar timpul nu mai poate fi dat inapoi cu nici un pret.

In Japonia de exemplu, dupa ce un Matsushita oarecare a muncit o viata intreaga si a faurit un imperiu pornind de la zero, l-a luat pe fiul sau proaspat absolvent pe bune "magna cum laude" si i-a dat sa conduca o mica filiala. Daca i-a dovedit seriozitate, putere de munca, aptitudini de bun manager, l-a facut succesorul sau. Altfel... N-are nici un rost sa te zbati o viata intreaga pentru ca un copil tampit sa imprastie totul in doi ani de zile (nu mai conteaza ca e prin management defectuos sau la cazino) doar pentru ca e fiul tau.

De-aia Japonia e unde e iar noi suntem unde suntem.


2. Fete iresponsabile, care se considera "super" daca sunt vazute intr-o astfel de masina, care vor sa le dea cu tifla prietenelor mai putin norocoase, carora li se pare "cool" sa traiasca "la limita" si care ar face orice sa pupe o calatorie cu o asemenea scula. Spunea cineva ca poate tipul era Fat-Frumos-ul local. Pai mai era nevoie de asa ceva? La o astfel de masina nici nu se mai pune problema. Expresia "aspirator de femei" este la fel de valabila ca orice alt proverb izvorat din inteligenta populara.




3. Baieti de baieti la fel de iresponsabili. A nu se uita faptul ca la 18 ani societatea te considera major, deci responsabil de faptele tale. Acum ai dreptul de a lua decizii bazate numai pe judecata proprie, decizii care se considera a fi bune pentru tine si pentru ceilalti. Acum esti apt de a face armata si de a purta in mana o arma care ucide. Acum esti apt de a-ti lua permisul si de a circula pe drumurile publice fara a fi un pericol pentru tine si pentru cei din jur. Deci trebuie sa te porti ca un om matur si nu ca un copil care mai are nevoie sa fie dus de mana.
Ori... uitati-va si voi la drumul ala, drum obisnuit cu 2 benzi. Pe un astfel de drum, in conditii ideale - lumina, uscat, fara circulatie, poti merge in siguranta cu, sa zicem, maxim 140 (considerand ca masina e perfecta si nu se intampla nimic din cauza ei). Banuiesc ca mai toti ati avut ocazia sa mergeti cu viteza asta si ati vazut cum se ingusteaza soseaua si cum o vezi ca un punct in departare. Dar ca sa-i dai 280... nu va suparati, dar asta presupune:
- foarte iresponsabil
- iresponsabil + alcool = foarte iresponsabil.

Spunea cineva mai sus ca daca ai nu stiu cate sute de cai sub capota e greu sa mergi cu 50 in localitate si cu 90 in afara. Dar oare la asta s-a limitat el? Sa mearga tare pe drum drept? Oare n-o fi facut niciodata depasiri la limita? N-o fi triplat pe vreun nefericit care tocmai depasea si el regulamentar dar nu asa cum e in stare un Maserati? N-o fi trecut in tromba pe rosu stiind ca taticu' e la spate si gata sa sara? etc.?
Toate astea tin de omul de la volan, nu mai au treaba cu o terta persoana, oricare ar fi aia. Pacat de oamenii nevinovati care se intampla sa fie pe acolo la momentul nepotrivit.


Cam asa se pune problema. Era mai degraba subiect de Editoriale, dar merge si aici.

Edited by akeem, 04 July 2005 - 07:00.


#69
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004

NostraDamnUs, on Jun 27 2005, 13:22, said:

Dar sustin in continuare ca a lua o masina care atinge suta in 8 secunde (sau si mai putin) unui sofer incepator de 19 ani e crima curata.

<{POST_SNAPBACK}>


hai sa te completez putin: io sustin ca a lua o masina care atinge suta in 8 secunde, indiferent who the fuck are you nu face decit sa-ti sporeasca sansele de a ajunge pe ogrish.com. n-am nici macar un gram de compasiune pentru toti imbecilii care se imprastie prin copaci la 200, 300 si 500 la ora si nici pentru parasutele care ii insotesc. "vaaaiii. sa vezi ce masina bazata are prietenul meu. maserattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" maseratti this, bitch!  :death: omul pur si simplu nu e facut pentru asemenea rahaturi indiferent ce sisteme electronice ar inventa specialistii (cu exceptia unui sistem electronic care sa traga masina pe dreapta atunci cind detecteaza ca imbecilu se da ciumeg).

si acuma o intrebare: la ce foloseste o masina care poate atinge suta in 4, 5, 8 secunde? in afara de a te da ciumeg, evident  :death:

#70
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
uhm.. cand o folosesti in situatii controlate aduce destula adrenalina cat sa nu-ti mai trebuiasca alte vicii.

unii dau la buci, unii se drogheaza, altii sar cu coarda sau escaladeaza.

ei.. unii merg repede. si responsabil. putini.

altii merg repede pe unde numa un cretin ar merge asa si ajung prin ziare.


de fapt, nu e nevoie sa mergi neaparat repede ca sa iti iei doza de adrenalina. si un 10/h cu apa pana la geamuri printr-un vad aduce destula adrenalina.


vorbeam recent cu un prieten.. 2 lucruri nu le uit niciodata, centura si prezervativul. fara astea doua ma simt in curu gol oriunde m-as duce.

#71
Johnnywal

Johnnywal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 479
  • Înscris: 20.05.2004
abia acum am apucat sa citesc ce a scris akeem.  :coolspeak: Ar merita postat la editoriale, pentru ca surpinde multe aspecte "interesante" ale Romaniei de azi. Triste, ce-i drept...

#72
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,021
  • Înscris: 17.10.2003
Intr-adevar, e bine pentru adrenalina. Numai ca exista circuite speciale pentru astfel de manifestari. In caz de ceva te opresti in protectiile de pe margine. Iar in caz de ceva si mai rau, macar nu omori niste nevinovati care se intampla pe acolo. Poti merge cu 40 la ora cu bicicleta si sa ai destula adrenalina. Insa nu facand slalom pe trotuar printre pietoni.

Sunt convins ca un viteaz din asta care ar face cateva ture de circuit s-ar destepta foarte mult la cap. Pentru ca si-ar da seama cat de limitat e de fapt. Si s-ar speria de ce ar putea sa pateasca pe un drum public.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate