Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta
 Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...
 Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 

Cu mașina prin România

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
1227 replies to this topic

#109
DeathRipple

DeathRipple

    communist vampire

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,937
  • Înscris: 11.08.2002
mergi pe v oltului :)

#110
Masterboy

Masterboy

    Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,910
  • Înscris: 24.06.2002

View PostAdi_B, on Jul 10 2006, 12:27, said:

Care este cel mai bun drum de la Bucuresti la Oradea?

Avantaje si dezavantaje!!
Variantele ar fi:
1) Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Alba Iulia - Oradea

sau

2) Bucuresti - Brasov - Tg. Mures - Cluj-Napoca - Oradea

Evita traficul infernal de pe Valea Oltului sau Brasov.

Cele mai scurt, cel mai liber (fara trafic de tiruri intens)  si cel mai frumos traseu e :

Bucuresti - Pitesti - Curtea de Arges - Balea Lac (Transfagarasan) - Sibiu - Sebes - Alba Iulia - Zlatna - Campeni - Arieseni (Valea Ariesului) - Beius - Oradea

Cam 10-11 ore iti ia.

Cel putin Transafagarasanul si Valea Ariesului pe linga faptul ca sint superbe au si trafic f redus.

Edited by Masterboy, 10 July 2006 - 20:50.


#111
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,101
  • Înscris: 07.07.2006
De la Deva nu mai poti ajunge la Alba Iulia, e ori Sebes - Alba Iulia - Zlatna - Abrud, ori Sebes - Deva - Brad - Beius. Drumul e pitoresc cum l-ai descris tu, dar cel mai bun este Valea Oltului - Cluj - Oradea.

#112
Adi_B

Adi_B

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 04.01.2006
Si care portiune e mai buna Sebes - Deva - Brad - Beius - Oradea sau Sebes - Alba - Zlatna - Abrud - Oradea?

Varianta Alba Iulia - Cluj - Oradea credeti ca ar fi una de luat in considerare?

(Ma intereseaza si calitatea drumurilor si cum se circula pe ele, cate benzi sunt pe sens, daca sunt multe sate, daca e trafic etc.)

Pana la Sibiu am mai fost si inclin sa merg pe Valea Oltului pana acolo. Mai incolo nu stiu deloc cum e, asa ca daca aveti informatii proaspete va rog sa-mi spuneti!  :)

Edited by Adi_B, 10 July 2006 - 20:11.


#113
Masterboy

Masterboy

    Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,910
  • Înscris: 24.06.2002

View Postabancor, on Jul 10 2006, 19:02, said:

De la Deva nu mai poti ajunge la Alba Iulia, e ori Sebes - Alba Iulia - Zlatna - Abrud, ori Sebes - Deva - Brad - Beius. Drumul e pitoresc cum l-ai descris tu, dar cel mai bun este Valea Oltului - Cluj - Oradea.

Ai dreptate  :peacefingers:  , n-am fost atent, am modificat.

Adi_B varianta care ti-am propus-o e cea mai ferita de trafic, mai ales de cel greu. Drumul prin Beius e foarte bun.

Edited by Masterboy, 10 July 2006 - 20:53.


#114
suri

suri

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,084
  • Înscris: 10.05.2004
si prin prisma celor spuse aici, eu optez pentru varianta 2 din primul post. ulterior celor povestite acolo am mers inca o data la copsa mica (din bucuresti) si am facut 4h 35 m (ora 7:30 la academia de politie in bucuresti -> ora 12:05 la iesirea din copsa mica spre sibiu) pe cca 350 km.

coada la semaforul de la posada nu a durat niciodata mai mult de 5 minute (poate in w/e sa dureze 2 h); la tg mures NU o lua pe 'centura' acatari-ungheni; intre brasov si sighisoara, pe e60 nu exista nici un filtru de aviara; prin brasov am trecut in mai putin de 20 de minute; traficul este lejer pina la cluj.



spre sibiu am fost acum 10 zile, pina aproape de voineasa mai exact. partea naspa din autostrada are vreo 25 km pe fiecare sens; paradoxal, daca mergi cu 120 pe banda 2 e muult mai bine decat cu 80 pe banda 1, insa trebuie sa fii extrem de atent - pe fiecare sens de mers sunt cateva gropi pe banda 2 in care iti cam rupi articulatiile la viteza aia. dupa pitesti - cam 20-25 minute de traversare - urmeaza o serie de sate inlantuite (cam vreo 20 de km, intre care draganu 'rulz' - cred ca are vreo 8-10 km doar asta), situatie care se repeta pe centura rm valcea si dupa rm valcea. dupa calimanesti satele sunt mai rare. mai sus de brezoi nu am fost recent.

#115
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,101
  • Înscris: 07.07.2006
Daca ajungi la Copsa Mica evident continui spre Blaj - Teius - Turda, nu are rost sa te duci la Sibiu.

#116
davidman

davidman

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 17.07.2006
pe unde se iese de pe autostrada Bucuresti-Pitesti pentru a intra pe centura Bucurestiului si cam cati km sunt de parcurs pe centura pana dai de autostrada Bucuresti-Constanta ? (eventual poate imi dati ceva repere). Multumesc anticipat !

#117
DanCld

DanCld

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,240
  • Înscris: 25.11.2003
Iesirea spre centura e imediat inaintea intrarii in oras. Ai grija sa o iei pe segmentul sudic al centurii (faci dreapta de pe bretea), si nu pe cel nordic. O sa intalnesti cel putin 4 sau 5 semne de "Stop" sau "Cedeaza", asa ca pregateste-te psihic pentru cozi enorme  :naughty:  (si cam 1h 30m de drum in jurul Bucurestiului).

Eu personal as lua-o prin oras, pe traseul A1 - Militari - Cotroceni - Splai - Piata Unirii - Bd. Unirii - Burebista - Dudesti - Salajan - A2. Indicatoarele de circulatie te ghideaza in principal traseele pe strazile mari si nu neaparat pe traseul cel mai scurt.

#118
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,101
  • Înscris: 07.07.2006
Subscriu! Daca e in cursul saptaminii mult mai bine e prin oras. Centura e sufocata.

Iar daca alegi totusi centura, intr-adevar trebuie mers pe sud, nu cum au semnalizat AND-ul si Politia drumul spre A2 (sau de la A2 la A1), adica prin nord. Segmentul sudic genereaza cozi mari la Domnesti, in rest nu prea, dar chiar si aceasta unica zona de aglomeratie naste cozi de 3 km.

Prin oras poti merge si pe alta varianta, de la Piata Unirii pe Splai pina la centura, si de acolo mai ai 2 km pina la A2, fara ambuteiaje.

#119
davidman

davidman

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 17.07.2006

View Postabancor, on Jul 17 2006, 15:11, said:

Subscriu! Daca e in cursul saptaminii mult mai bine e prin oras. Centura e sufocata.

Iar daca alegi totusi centura, intr-adevar trebuie mers pe sud, nu cum au semnalizat AND-ul si Politia drumul spre A2 (sau de la A2 la A1), adica prin nord. Segmentul sudic genereaza cozi mari la Domnesti, in rest nu prea, dar chiar si aceasta unica zona de aglomeratie naste cozi de 3 km.

Prin oras poti merge si pe alta varianta, de la Piata Unirii pe Splai pina la centura, si de acolo mai ai 2 km pina la A2, fara ambuteiaje.
Chiar si noaptea e asa aglomeratie ?

#120
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,101
  • Înscris: 07.07.2006
Noaptea cred ca e liber, dupa orele 21. N-am mers niciodata, dar logica spune ca asa ar trebui sa fie. Merita mers pe centura noaptea si duminica. Estimez 20-30 minute intre A1 si A2 in conditii de trafic lejer (noapte/duminica) in functie de stilul de mers. Prin oras, la aceleasi ore, ai face probabil 30-40 minute. Prin oras sunt vreo 22 km, pe centura vreo 35.

Edited by abancor, 17 July 2006 - 16:52.


#121
davidman

davidman

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 17.07.2006
estimez sa ajung acolo pe la 2-3 noaptea. ce sanse de aglomeratie am pe centura ? Spuneti-mi va rog, unde se iese de pe autostrada Bucuresti-Pitesti spre centura, e vreun indicator ? sau vreun alt reper ?

#122
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,101
  • Înscris: 07.07.2006
La ora aia e bine si prin oras, dar tot centura e de baza (n-ai semafoare si ai mai putine sanse sa fie politie). Dupa km 12 urmeaza iesirea pentur centura, care e anuntata din timp. Ca punct de reper esti in dreptul Carrefour (pe stinga). Cind iesi in centura o iei la dreapta, spre sud. Mergi pina la A2. Trebuie atentie intr-un singur loc. Dupa vreo 30km, cind mai ai 1 minut pina la A2, dupa groapa de gunoi si Glina (e pe dreapta, nu pe centura), treci Dimbovita. Urmeaza o intersectie in V, unde centura e ramura din dreapta. Ramura stinga merge in Bucuresti prin satul Catelu. Chiar daca din greseala o iei pe aici ajungi tot la A2, deci nu e prea mare problema, doar ca pe dincolo e mai direct.

#123
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Mare atentie pe A1 ca se fac lucrari de reabilitare pe tronsonul dinspre Pitesti spre Bucuresti, intre km 46 si 23 (unde carosabilul arata dezastruos!). Circulatia se desfasoara pe celalalt fir al autostrazii, fiecare sens avand cate o banda de circulatie (avantaj au cei care circula dinspre Bucuresti, fiindca se poate folosi si banda de urgenta!)... De la km 23 lucrurile reintra in normal... Iesirea spre Centura Bucurestiului se face in dreptul Carrefour Militari, trebuie parcurs aproximativ 1 km dupa care intri efectiv pe Centura (virand la dreapta). Noaptea este relativ liber, nu exista blocaje pe Centura, dar ziua o sa ai nevoie de rabdare in zona barierei Domnesti, acolo unde ai semnul "Stop", prioritate avand cei care circula dinspre Bucuresti, respectiv Domnesti. In rest, nu sunt mari probleme, atentie la trecerile la nivel cu calea ferata (sunt semnalizate cu indicatoare "Drum cu denivelari"), unele din ele sunt in stare jalnica... Iesirea spre A2 este semnalizata, iar din momentul in care ai intrat pe autostrada nu ar trebui sa fie mari probleme... Segmentul Bucuresti-Drajna arata chiar foarte bine, eu merg constant cu ~160 km/h (aprox. 40 min)... Drajna-Cernavoda nu e la fel de rapid, dar poti merge cu ~80-90 km/h (aprox. 30-35 min)... Cernavoda-Constanta e cea mai dificila parte a traseului, atentie la camioane, lucrari (destul de prost semnalizate!), portiunea asta parcurgandu-se in maximum 50-60 de minute... Daca nu esti multumit de A2, la intoarcere poti folosi vechiul drum national Constanta-Bucuresti, este destul de liber... :)

Nu iti recomand sa o iei prin Bucuresti spre A2, deoarece ziua traficul este infernal... Nici noaptea nu sunt de acord cu Bucurestiul, fiindca o sa stai la o groaza de semafoare, chiar daca traficul este intr-adevar mult mai lejer...

#124
vchirca

vchirca

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 21.07.2006
M-am intors de la concertul Shakira prin Buziaz - Lugoj; drum ok.

#125
PicuTex

PicuTex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 531
  • Înscris: 14.11.2003
Care sunt cele mai bune drumuri pentru a lega orasele astea?
Mentionez ca nu avem timp de vizitat pe parcurs ci doar opriri asa de o masa.
Iasi - Oradea 1 zi
Oradea - Constanta (Probabil pauza de o zi in Brasov)
Constanta -Iasi 1 zi
Vreau sa stiu exact starea drumurilor .
Multumesc

#126
pogany

pogany

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 16.07.2006
din Oradea pana in Constanta o tii pe E60,e chiar europeana care leaga Oradea de Constanta asa: oradea,cluj, tg mures, sighisoara, brasov, ploiesti, bucuresti, slobozia, constanta...
cin constantza spre iasi, vii pe E87:constanta-tulcea dupa aia tulcea-galati, focsani, focsani-bacau pe E85, bacau iasi...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate