DIGI.NET - probleme cu serviciile, echipamentele etc.
Last Updated: Apr 26 2024 07:48, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:23
·
99
#5365
Posted 24 August 2019 - 21:58
#5366
Posted 25 August 2019 - 17:00
#5367
Posted 25 August 2019 - 20:11
Am facut aceste setari, repet, atat pe laptop cat si pe telefon, 2-3 zike viteza e ok, dupa care scade brusc si nu isi mai revine decat dupa un restart, ultima oara m-au sunat de la tehnic si mi-au zis ca vor montoriza ei, ce monitorizeaza habar n-am. Edited by csachiri, 25 August 2019 - 20:14. |
#5368
Posted 26 August 2019 - 10:15
Salut, csachiri,
Daca vrei, poti sa-mi dai un PM cu datele de identificare ale contractului si incerc sa verific situatia ta. |
#5369
Posted 26 August 2019 - 14:41
Buna ziua saptaman trecuta am revenit in tara si dupa ce am aprins televizoru unele canale nu im merg im arata ca nu este semnal,ce poate fii problema,inainte sa plec in vacanta aceste canale mia mers.Va multumesc pentru ajutor
|
#5370
Posted 26 August 2019 - 17:24
Nefuncționalitate tv cablu și internet fix pentru un cvartal întreg în București semnalat de la ora 13.00 și băeții zice că lucrează....termen de remediere (conform robotului de la sesizări) 27 august 2019 ora 0.00. Cred că pot cabla 4 blocuri în timpul ăsta!!!
|
#5371
Posted 26 August 2019 - 20:14
Daca e o fibra rupta cu N fire ai idee cat dureaza remedierea? Una e o avarie pe FO a carei remedieri poate dura si 24 de ore si alta e realizarea unei retele structurate intr-o cladire P+8.
|
#5372
Posted 26 August 2019 - 21:07
Sommerby, on 26 august 2019 - 17:24, said:
Nefuncționalitate tv cablu și internet fix pentru un cvartal întreg în București semnalat de la ora 13.00 și băeții zice că lucrează....termen de remediere (conform robotului de la sesizări) 27 august 2019 ora 0.00. Cred că pot cabla 4 blocuri în timpul ăsta!!! Și la mine abia târâie. Nu mai spun că am trecut pe 4G pe telefon, iar telefonul refuză VoWiFi-ul. [ https://www.speedtest.net/result/d/20be9d01-103a-4d89-9302-b28d0141c376.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#5373
Posted 26 August 2019 - 21:40
Internetul fix imi merge datorita faptului ca la mine conexiunea fixa trece cand vrea ea pe Telekom desi n-am abonament la Telekom.
Acum chiar ca imi e de folos avand in vedere ca Digi e cazut chiar si pe 4G, am o liniuta de semnal 3G. Tv-ul merge frumos pe chromecast si digionline iar telefonul pe vowifi. Asa pana n-am vazut de cand am Digi in casa. [ https://www.speedtest.net/result/8535022864.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by alexa32, 26 August 2019 - 21:43. |
#5374
Posted 26 August 2019 - 21:44
Cred că cineva a setat greșit un load-balacing și a legat în portul LAN un abonament de Telekom.
Altfel nu aș vedea cum. |
|
#5375
Posted 26 August 2019 - 21:49
Asa cred si eu dar treaba persista de mai bine de un an.
Uite ca acum imi e de folos |
#5376
Posted 26 August 2019 - 22:36
[ https://scontent.fotp3-3.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/69330115_2369782633115425_4949062051784818688_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_oc=AQkHqaLbXpql5tp5-9wMzH2eH3brzXB7GDw5Hk07qckY7YlnxEe9qBz2oOHpNcZCZWONpTq6oiWa9MwpGjJoyByg&_nc_ht=scontent.fotp3-3.fna&oh=99614e84edcd17368dc79a3828d98d34&oe=5E06B2C7 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#5377
Posted 06 September 2019 - 17:22
Am luat un Mikrotik ca să înlocuiesc Kaon-ul. Nu am reușit să conecteze PPPoE-ul sub nicio formă pe Mikrotik, dar nici pe vreunul dintre calculatoare. Pe Kaon a mers internetul de fiecare dată.
La calculatoare mi-a dat 651, iar pe Mikrotik disconnect. Experiența mea cu RDS este din ce în ce mai proastă și întrece experiențele proaste avute cu Telekom. |
#5378
Posted 06 September 2019 - 17:35
Înainte de a cupla routerul ai dat deconectare de la rețea? Înainte de a scoate cablu din routerul vechi trebuia dat disconect la rețea, altfel îți dă eroarea aia cu 600...daca îți dă eroarea aia trebuie sa suni la ei sa dea un restart
|
#5379
Posted 06 September 2019 - 17:38
Am sunat și mi-au spus că atât timp cât echipamentul lor merge, nu e problema lor.
Am schimbat inclusiv parola de la contul PPPoE, dar fără succes. |
|
#5380
Posted 06 September 2019 - 17:40
KyKyKyKy, on 06 septembrie 2019 - 17:22, said:
Am luat un Mikrotik ca să înlocuiesc Kaon-ul. Nu am reușit să conecteze PPPoE-ul sub nicio formă pe Mikrotik, dar nici pe vreunul dintre calculatoare. Pe Kaon a mers internetul de fiecare dată. La calculatoare mi-a dat 651, iar pe Mikrotik disconnect. Experiența mea cu RDS este din ce în ce mai proastă și întrece experiențele proaste avute cu Telekom. Poate e portul din ont configurat sa mearga doar Kaon-ul.... |
#5381
Posted 06 September 2019 - 17:49
Atunci voi face sesizare la ANPC sau poate voi atașa problema referatului pe care vreau să-l trimit la ANCOM.
|
#5382
Posted 06 September 2019 - 18:48
La un prieten merge fără probleme router-ul.
Felicitări, Digi! Numai la mine se strâng problemele O să văd varianta când voi sesiza instituțiile statului. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users