Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche
 recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 

DIGI.MOBIL - abonamente, opţiuni, echipamente etc.

* * * * - 2 votes
  • Please log in to reply
12642 replies to this topic

#6769
d-rive

d-rive

    zic tir

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,673
  • Înscris: 21.02.2009

View PostLunaCrystal, on 11 mai 2014 - 17:26, said:

Trimite un cv la rds. Vorbesc serios.
Lasand gluma deoparte si nedorind sa par malitios, nu are rds bani sa ma plateasca pe mine :D

La varsta pe care o am si trecutul profesional, nu am cum sa trimit cv, sa vina sa ma caute ei pe mine cu o oferta ;)  Cel putin pentru Galati, sunt putini care cunosc psihologia si tipologia clientului din aceasta zona... una as zice, speciala :D E de 10 ori mai greu sa vinzi ceva, comparativ cu Bucuresti sau alte orase mari.
Am triplat numarul de vanzari (cel mai bun pe care il inregistrasera ei vreodata si nu pe criza) al unui dealer auto fix pe criza. Din pacate li s-a parut ca ma platesc prea mult si mi-am luat talpasita, ca nu stau la casieria nimanui cu mana intinsa.

Dar sa revenim ontopic la ale noastre, cu telefoanele :)

#6770
Trackerrr

Trackerrr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 955
  • Înscris: 12.02.2012

View Postparintily, on 11 mai 2014 - 19:52, said:

Ce naiba are Cost Controlul? De pe 2 e tot nefunctional! Am 3 sesizari la RC si tot degeaba.

Nu are nimic, acum vreo ora am verificat sa vad cit am consumat si am primit mesaj cu toate datele in ordine.

#6771
anziano

anziano

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 30.04.2014

View Postnknwn666, on 10 mai 2014 - 20:54, said:

Pe o adresa poti avea maxim 4, un cod de client poate avea mai multe adrese.
Sunt deschisi la solicitari si, in functie de argumente, poti obtine ce doresti. Eu am 5 abonamente Digi Optim pe cont client si o singura adresa.

#6772
zerookool

zerookool

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 26.02.2006
Azi am fost si eu sa imi portez un numar Orange prepay dar nu am avut succes deoarece s-a terminat programul de lucru, in conditiile in care am asteptat aproape o ora.

Nu am reusit din cauza angajatilor si a sistemului informatic.

Am rugat-o, pe angajata, sa sune la departamentul IT sa o ajute cu problema la sistemul informatic (se tot invartea o rotita pe ecran, exprimarea ei) sa nu pierdem vremea si sa imi spuna ca inchid. Ea mi-a raspuns ca IT-ul stie (fara sa ii anunte ea) si nu are ce sa ii faca.Posted Image

Cand am ajuns sa fiu servit mi-a spus angajata sa revin maine ca ea face naveta si nu ma poate ajuta.
Sa incerc la colegul ei, dar acela mai avea 7 clienti si a zis ca nici el nu sta peste program.

Stau si ma intreb ce sistem informatic foloseste rcs-rds daca reusesc sa serveasca maxim 3 clienti pe ora. Posted Image

Edited by zerookool, 12 May 2014 - 20:04.


#6773
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013
Contractul are cateva pagini + fiecare are multe intrebari.
20 min pt a semna un abonat nou este un timp rezonabil.

#6774
sasekay

sasekay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,227
  • Înscris: 24.01.2012

View Postdanzi23, on 12 mai 2014 - 20:07, said:

Contractul are cateva pagini + fiecare are multe intrebari.
20 min pt a semna un abonat nou este un timp rezonabil.
Dai interviu?

#6775
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013
Pai mi se pare logic sa imi raspunda la toate intrebarile pe care le am si sa poti citi atent un contract inainte sa il semnez...

#6776
sasekay

sasekay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,227
  • Înscris: 24.01.2012

View Postdanzi23, on 12 mai 2014 - 20:11, said:

Pai mi se pare logic sa imi raspunda la toate intrebarile pe care le am si sa poti citi atent un contract inainte sa il semnez...
Ar trebui sa primeasca spor de stres:)))

Daca are cineva un pdf cu un contract la digi optium nelimitat,Multumesc

Edited by sasekay, 12 May 2014 - 20:14.


#6777
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
criza se adanceste vad...

deci pe 29 apr mi-am pus net si tv de la digi si nici azi n-am primit  nici digi stick-ul de net mobil, nici routerul gigabit nici decodorul hd

e criza mare ! are cineva idee ce tre sa fac sa primesc macar routerul?

#6778
d-rive

d-rive

    zic tir

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,673
  • Înscris: 21.02.2009

View Postsasekay, on 12 mai 2014 - 20:13, said:

Ar trebui sa primeasca spor de stres:)))

Daca are cineva un pdf cu un contract la digi optium nelimitat,Multumesc
Din cate stiu, gasesti pe site la ei absolut toate aceste lucruri.

#6779
dariusgherman

dariusgherman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,530
  • Înscris: 28.08.2007

View Postsasekay, on 12 mai 2014 - 20:13, said:

Ar trebui sa primeasca spor de stres:)))

Daca are cineva un pdf cu un contract la digi optium nelimitat,Multumesc

Aici ai contractul rcs rds .

#6780
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013
asta ii actul aditional pe care il primesti atunci cand mergi sa adaugi Digi Mobil la contractul existent.

#6781
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

View Postzerookool, on 12 mai 2014 - 20:02, said:

Azi am fost si eu sa imi portez un numar Orange prepay dar nu am avut succes deoarece s-a terminat programul de lucru, in conditiile in care am asteptat aproape o ora.

Nu am reusit din cauza angajatilor si a sistemului informatic.

Am rugat-o, pe angajata, sa sune la departamentul IT sa o ajute cu problema la sistemul informatic (se tot invartea o rotita pe ecran, exprimarea ei) sa nu pierdem vremea si sa imi spuna ca inchid. Ea mi-a raspuns ca IT-ul stie (fara sa ii anunte ea) si nu are ce sa ii faca.Posted Image

Cand am ajuns sa fiu servit mi-a spus angajata sa revin maine ca ea face naveta si nu ma poate ajuta.
Sa incerc la colegul ei, dar acela mai avea 7 clienti si a zis ca nici el nu sta peste program.

Stau si ma intreb ce sistem informatic foloseste rcs-rds daca reusesc sa serveasca maxim 3 clienti pe ora. Posted Image

Sunt multe cereri de portare si nu face fata sistemul. Eu am stat cam 10 minute/numar pana a reusit sa aleaga o data de portare.

#6782
bombanitorul

bombanitorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 536
  • Înscris: 28.04.2014

View Postpaxdedi, on 10 mai 2014 - 17:27, said:


Da, daca ai roaming activat pe digi, dar va sta numai in roaming pe voda.
Dar daca telefonul este codat Vodafone va merge cu cartela Digi?

#6783
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013
Nu.

#6784
viocons72

viocons72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 25.06.2005

View Postzerookool, on 12 mai 2014 - 20:02, said:

Azi am fost si eu sa imi portez un numar Orange prepay dar nu am avut succes deoarece s-a terminat programul de lucru, in conditiile in care am asteptat aproape o ora.

Nu am reusit din cauza angajatilor si a sistemului informatic.

Am rugat-o, pe angajata, sa sune la departamentul IT sa o ajute cu problema la sistemul informatic (se tot invartea o rotita pe ecran, exprimarea ei) sa nu pierdem vremea si sa imi spuna ca inchid. Ea mi-a raspuns ca IT-ul stie (fara sa ii anunte ea) si nu are ce sa ii faca.Posted Image

Cand am ajuns sa fiu servit mi-a spus angajata sa revin maine ca ea face naveta si nu ma poate ajuta.
Sa incerc la colegul ei, dar acela mai avea 7 clienti si a zis ca nici el nu sta peste program.

Stau si ma intreb ce sistem informatic foloseste rcs-rds daca reusesc sa serveasca maxim 3 clienti pe ora. Posted Image
La mine sistemul lor informatic nu a stiut sa dezactiveze un abonament facut in digicare, cu clauza de reziliere de 14 zile. Astept din data de 09.05 rezilierea...care se poate face doar prin deschiderea unui tichet de angajatul din POP, te doare capul.

#6785
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013

View PostMembruAnonim, on 12 mai 2014 - 22:06, said:

criza se adanceste vad...

deci pe 29 apr mi-am pus net si tv de la digi si nici azi n-am primit  nici digi stick-ul de net mobil, nici routerul gigabit nici decodorul hd

e criza mare ! are cineva idee ce tre sa fac sa primesc macar routerul?

Din ce zona esti?

#6786
zerookool

zerookool

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 26.02.2006
Azi am reusit sa fac cererea de portarea, iar angajatii s-au comportat exemplar.
Chiar si-au cerut scuze pentru atitudinea lor de ieri, sper sa o ia pe calea profesionista. :)

Edited by zerookool, 13 May 2014 - 17:29.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate