Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI.MOBIL - abonamente, opţiuni, echipamente etc.
Last Updated: Dec 13 2022 15:17, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:15
·
0
#6769
Posted 11 May 2014 - 20:08
LunaCrystal, on 11 mai 2014 - 17:26, said:
Trimite un cv la rds. Vorbesc serios. La varsta pe care o am si trecutul profesional, nu am cum sa trimit cv, sa vina sa ma caute ei pe mine cu o oferta Cel putin pentru Galati, sunt putini care cunosc psihologia si tipologia clientului din aceasta zona... una as zice, speciala E de 10 ori mai greu sa vinzi ceva, comparativ cu Bucuresti sau alte orase mari. Am triplat numarul de vanzari (cel mai bun pe care il inregistrasera ei vreodata si nu pe criza) al unui dealer auto fix pe criza. Din pacate li s-a parut ca ma platesc prea mult si mi-am luat talpasita, ca nu stau la casieria nimanui cu mana intinsa. Dar sa revenim ontopic la ale noastre, cu telefoanele |
#6770
Posted 11 May 2014 - 22:36
#6771
Posted 12 May 2014 - 13:25
#6772
Posted 12 May 2014 - 20:02
Azi am fost si eu sa imi portez un numar Orange prepay dar nu am avut succes deoarece s-a terminat programul de lucru, in conditiile in care am asteptat aproape o ora.
Nu am reusit din cauza angajatilor si a sistemului informatic. Am rugat-o, pe angajata, sa sune la departamentul IT sa o ajute cu problema la sistemul informatic (se tot invartea o rotita pe ecran, exprimarea ei) sa nu pierdem vremea si sa imi spuna ca inchid. Ea mi-a raspuns ca IT-ul stie (fara sa ii anunte ea) si nu are ce sa ii faca. Cand am ajuns sa fiu servit mi-a spus angajata sa revin maine ca ea face naveta si nu ma poate ajuta. Sa incerc la colegul ei, dar acela mai avea 7 clienti si a zis ca nici el nu sta peste program. Stau si ma intreb ce sistem informatic foloseste rcs-rds daca reusesc sa serveasca maxim 3 clienti pe ora. Edited by zerookool, 12 May 2014 - 20:04. |
#6773
Posted 12 May 2014 - 20:07
Contractul are cateva pagini + fiecare are multe intrebari.
20 min pt a semna un abonat nou este un timp rezonabil. |
#6774
Posted 12 May 2014 - 20:10
#6775
Posted 12 May 2014 - 20:11
Pai mi se pare logic sa imi raspunda la toate intrebarile pe care le am si sa poti citi atent un contract inainte sa il semnez...
|
#6776
Posted 12 May 2014 - 20:13
danzi23, on 12 mai 2014 - 20:11, said:
Pai mi se pare logic sa imi raspunda la toate intrebarile pe care le am si sa poti citi atent un contract inainte sa il semnez... Daca are cineva un pdf cu un contract la digi optium nelimitat,Multumesc Edited by sasekay, 12 May 2014 - 20:14. |
#6777
Posted 12 May 2014 - 22:06
criza se adanceste vad...
deci pe 29 apr mi-am pus net si tv de la digi si nici azi n-am primit nici digi stick-ul de net mobil, nici routerul gigabit nici decodorul hd e criza mare ! are cineva idee ce tre sa fac sa primesc macar routerul? |
#6778
Posted 13 May 2014 - 06:19
|
#6779
Posted 13 May 2014 - 07:39
sasekay, on 12 mai 2014 - 20:13, said:
Ar trebui sa primeasca spor de stres:))) Daca are cineva un pdf cu un contract la digi optium nelimitat,Multumesc Aici ai contractul rcs rds . |
#6780
Posted 13 May 2014 - 07:50
asta ii actul aditional pe care il primesti atunci cand mergi sa adaugi Digi Mobil la contractul existent.
|
#6781
Posted 13 May 2014 - 10:30
zerookool, on 12 mai 2014 - 20:02, said:
Azi am fost si eu sa imi portez un numar Orange prepay dar nu am avut succes deoarece s-a terminat programul de lucru, in conditiile in care am asteptat aproape o ora. Nu am reusit din cauza angajatilor si a sistemului informatic. Am rugat-o, pe angajata, sa sune la departamentul IT sa o ajute cu problema la sistemul informatic (se tot invartea o rotita pe ecran, exprimarea ei) sa nu pierdem vremea si sa imi spuna ca inchid. Ea mi-a raspuns ca IT-ul stie (fara sa ii anunte ea) si nu are ce sa ii faca. Cand am ajuns sa fiu servit mi-a spus angajata sa revin maine ca ea face naveta si nu ma poate ajuta. Sa incerc la colegul ei, dar acela mai avea 7 clienti si a zis ca nici el nu sta peste program. Stau si ma intreb ce sistem informatic foloseste rcs-rds daca reusesc sa serveasca maxim 3 clienti pe ora. Sunt multe cereri de portare si nu face fata sistemul. Eu am stat cam 10 minute/numar pana a reusit sa aleaga o data de portare. |
#6782
Posted 13 May 2014 - 16:21
#6784
Posted 13 May 2014 - 17:01
zerookool, on 12 mai 2014 - 20:02, said:
Azi am fost si eu sa imi portez un numar Orange prepay dar nu am avut succes deoarece s-a terminat programul de lucru, in conditiile in care am asteptat aproape o ora. Nu am reusit din cauza angajatilor si a sistemului informatic. Am rugat-o, pe angajata, sa sune la departamentul IT sa o ajute cu problema la sistemul informatic (se tot invartea o rotita pe ecran, exprimarea ei) sa nu pierdem vremea si sa imi spuna ca inchid. Ea mi-a raspuns ca IT-ul stie (fara sa ii anunte ea) si nu are ce sa ii faca. Cand am ajuns sa fiu servit mi-a spus angajata sa revin maine ca ea face naveta si nu ma poate ajuta. Sa incerc la colegul ei, dar acela mai avea 7 clienti si a zis ca nici el nu sta peste program. Stau si ma intreb ce sistem informatic foloseste rcs-rds daca reusesc sa serveasca maxim 3 clienti pe ora. |
#6785
Posted 13 May 2014 - 17:11
MembruAnonim, on 12 mai 2014 - 22:06, said:
criza se adanceste vad... deci pe 29 apr mi-am pus net si tv de la digi si nici azi n-am primit nici digi stick-ul de net mobil, nici routerul gigabit nici decodorul hd e criza mare ! are cineva idee ce tre sa fac sa primesc macar routerul? Din ce zona esti? |
#6786
Posted 13 May 2014 - 17:28
Azi am reusit sa fac cererea de portarea, iar angajatii s-au comportat exemplar.
Chiar si-au cerut scuze pentru atitudinea lor de ieri, sper sa o ia pe calea profesionista. Edited by zerookool, 13 May 2014 - 17:29. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users