Motocositoare - topic dedicat
Last Updated: May 04 2016 09:50, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:13
·
0
#2125
Posted 10 July 2012 - 19:52
#2126
Posted 11 July 2012 - 09:30
Nu are nici cui, nici gaura, nici sageata pe piston. Am intrebat in service si am primit exact raspunsul lui Dariusz si asa l-am
montat: - la 90 grade fata de evacuare. Am cumparat un kit de reparare carburator si am inlocuit membranele, garniturile si cuiul pontou - am mai inlocuit furtunele de alimentare si filtrul de benzina, am etansat totul cu silicon pt confectionat garnituri(rosu). Constatari: acelasi defect - pornire la prima sfoara la rece iar cand este calda daca o opresc cateva minute (am cap cu fir manual), o pornesc foarte greu si doar accelerata. Intrebare: - bobina de aprindere la ce distanta trebuie montata fata de delcou (prinderea ei este reglabila - poate la cald, se dilata delcoul, se apropie prea mult si nu mai da scanteia la fel ca atunci cand e rece???) Carburatorul este Walbro WT 71 - se regleaza la o tura, sau la doua? Motocoasa este veche, made in SUA identica cu modelul Homelite ST 145 (ST 135 Bandit). |
#2127
Posted 11 July 2012 - 11:52
cucudar, on 11th July 2012, 10:30, said: Constatari: acelasi defect - pornire la prima sfoara la rece iar cand este calda daca o opresc cateva minute (am cap cu fir manual), o pornesc foarte greu si doar accelerata. Intrebare: - bobina de aprindere la ce distanta trebuie montata fata de delcou (prinderea ei este reglabila - poate la cald, se dilata delcoul, se apropie prea mult si nu mai da scanteia la fel ca atunci cand e rece???) Carburatorul este Walbro WT 71 - se regleaza la o tura, sau la doua? Motocoasa este veche, made in SUA identica cu modelul Homelite ST 145 (ST 135 Bandit). Capul cu fir solicita mai mult decat cutitul.Asa mi-am si dat seama...ca doar cand coseam cu fir pateam asa. Nu stiu ce delcou ai tu la ea.A mea are bobina si magnet pe volanta (aprindere electronica).A ta e in 4 timpi? |
#2128
Posted 11 July 2012 - 13:35
cucudar, on 11th July 2012, 10:30, said: Nu are nici cui, nici gaura, nici sageata pe piston. Nu exista. Trebuie sa existe acel cui in fagasul segmentului. Rationamentul este acela ca nu permite capetilor de segment sa iasa de pe fagas in momentul in care coboara pistonul sub orificiul de alimentare si evacuare, existand probabilitate foarte mare de a se rupe si de a distruge setul motor. La motoare in 4 timpi nu exista acel cui pentru ca admisia si evacuarea se face prin supape, deci nu exista acele orificii de evacuare si alimentare care pot rupe segmentii. cucudar, on 11th July 2012, 10:30, said: Intrebare: - bobina de aprindere la ce distanta trebuie montata fata de delcou (prinderea ei este reglabila - poate la cald, se dilata delcoul, se apropie prea mult si nu mai da scanteia la fel ca atunci cand e rece???) Adica aprinderea fata de volanta vrei sa zici: se regleaza cu o CARTE DE VIZITA care se pune intre volanta si aprindere iar dupa ce se strange aceasta, se scoate cartea de vizita. Nu cred sa fie de acolo. Schimba si bujia si verifica si fisa de aprindere sa nu fie strapunsa sau obosita, eventual schimb-o, daca nu ai facut-o pana acum si verifica iarasi pistonul acela ca nu e ceva normal pe acolo. |
#2129
Posted 11 July 2012 - 17:39
Da, volanta am vrut sa spun. Motorul este foarte curat (spalat ), reductor nu are-transmisia spre capul de taiere (numai cu fir)
se face cu ambreiaj tip clopot si arc (tija e curbata), bujia am schimbat-o, fisa pare in regula am sa masor cu multimetrul sa vad ce tensiune scoate atat la rece cat si la cald. Pistonul nu are nici un cui, nici nu a avut - ca aiba vreo gaura, am montat segmentul la 90 de grade fata de evacuare. Nu stiu ce grosime are o carte de vizita... 0,5mm? sau mai mult? Cum se regleaza un carburator Walbro seria WT? Aceasta este motocoasa (cu mici diferente la carcasa - pozele sunt luate de pe net): Attached FilesEdited by cucudar, 11 July 2012 - 17:58. |
#2130
Posted 11 July 2012 - 21:28
Dutz11, on 11th July 2012, 08:38, said: garantie nu am la ele dar pot sa zic ca la banii astia nu o sa va luati mare lucru dintr-un magazin! Preturile de magazin sunt de peste 2 ori mai mari la fiecare motocoasa, si in plus cele in 4 timpi au motoare Honda si mi-e greu sa cred ca alea cad asa de pe o zi pe alta! La 600 ron am EFCO STARK 2500S Euro2 ( chinga de umar inclusa, chei si fir nailon), la 700 ron - EFCO 2600 4s motor Honda( chinga de umar, chei, fir nailon si cutit in Y de 30mm), la 800 ron - EFCO 3200S ( chinga de umar inclusa, chei, fir nailon), la 900 ron - EFCO 3600 4S motor Honda( chinga de umar inclusa, chei, fir nailon si cutit in Y de 300mm), iar la 1000 ron - EFCO 3800S ( chinga de umar inclusa, chei fir nailon si cutit in Y)! Uitati-va la preturi la orice magazin de specialitate si apoi daca sunteti interesat lasati-mi un mesaj! calinjack, on 11th July 2012, 21:59, said: pune si tu niste poze macar sa vedem cum arata iaca calinjack, on 11th July 2012, 22:26, said: pune si tu niste poze macar sa vedem cum arata pai m-am uitat pe siteul original dar 3800 s nu are "coarne" ci doar un cerc de care sa te tii.nashpa ca nu-i ergonomic. |
#2131
Posted 12 July 2012 - 12:25
[quote name='calinjack' date='11th July 2012, 21:28' post='11723272']
Pai iati una cu coarne .Sau daca vrei sa te joci putin iati una asa coarnele separat de la o alta marca si le pui.Eu asa am facut la Alpina unui prieten de-al meu. |
#2132
Posted 12 July 2012 - 15:12
Nu vreau sa fiu rau,dar ma tot uit unde ii jumatea aia de pret economie si nu o gasesc...
A aparut si varianta lui Fuxtec la Dedemann,aproape dublu la pret si ii zice CONDOR,undeva la 53 cc,cica,si numai vreo 2cp... |
#2133
Posted 12 July 2012 - 20:00
alexbjorg, on 12th July 2012, 16:12, said: Nu vreau sa fiu rau,dar ma tot uit unde ii jumatea aia de pret economie si nu o gasesc... A aparut si varianta lui Fuxtec la Dedemann,aproape dublu la pret si ii zice CONDOR,undeva la 53 cc,cica,si numai vreo 2cp... |
#2134
Posted 12 July 2012 - 20:17
Bine....
Mai sus ii unul care isi face reclama ca are motocoase de vanzare la juma de pret fata de magazin si un altul care se plinge ca la o coasa anume nu are ghidon numai "volan" Prin link-ul de mai sus dadam peste nas la amandoi:la unul ca acolo aceeasi motocoasa i la pretul pe care si el il cere (deci nu ii la juma de pret),acea motocoasa avand ghidon spre satisfactia celuilalt. Cit despre Fuxtec ii o chinezarie cu motor puternic care se gaseste la talcioc sau in targ la vechituri cunoscuta si sub numele de Strauss si aceeasi scula (99%)a aparut si la Dedemann in Cluj dar la pret dublu aproape si specificatii vis-a-vis de putere mai mici.Compris,mon ami? |
|
#2135
Posted 13 July 2012 - 18:07
azi am vizitat un magazin de profil si am gasit motocoasa stihl fs55 la999ron,cu garantie 2 ani si cutit cu 2 lame in dotare
|
#2138
Posted 15 July 2012 - 07:36
#2139
Posted 15 July 2012 - 16:00
Ion_Bumbu, on 15th July 2012, 00:10, said: Am eu una asemanatoare adusa din .de. De mers merge insa ce nu e scris acolo e greutatea , are aprox 8Kg! Grig Edited by calinjack, 15 July 2012 - 16:05. |
|
#2140
Posted 15 July 2012 - 16:28
calinjack, on 15th July 2012, 17:00, said: in ce sens merge?si ce are greutatea daca-i eficienta,faci treaba repede si nu o hamalesti.daca ai facut armata atunci ai aflat ca decat sa cari akm-ul toata ziua mai bine duci o mitraliera de companie 5km.si daca e asemanatoare,nu inseamna ca are aceeasi greutate.sau are,si tu eviti sa ne spui de ce nu e buna?aici incercam sa aflam eficienta in comparatie cu alti factori cum ar fi pretul,fiabilitatea si manevrabilitatea.nu in functie de greutate.ce crezi ca tu poti manui lafel ca stefan cel mare o sabie ?chit ca el era mic.unii nici nu stiu sa taie hartie cu foarfeca ca li se pare grea sau greu de utilizat.pareri? |
#2141
Posted 15 July 2012 - 19:20
calinjack, on 15th July 2012, 17:00, said: in ce sens merge? Deci daca vrei sa cumperi o chinezarie trebuie neaparat probata inainte, iar referitor la greutate, cu cat e mai grea cu atat mai bine,pt. ca inseamna ca au bagat ceva materiale in ea. |
#2142
Posted 15 July 2012 - 22:25
@calinjack
Discutii s`au purtata pe sectiunea asta despre motocoasa aia , daca te intereseaza trebuie sa dai o cautare doar dupa HORN. Dupa cum tratezi problema greutatii cred ca nu ai prea avut de`a face cu motocoasele , eu am de fapt si un FS55 pe care`l folosesc la alte munci decit pe cea chinezeasca. Sint complementare de fapt. E doar un vis ala ca daca e de 2 ori mai grea o motocoasa vei cosi de 2 ori mai mult cu ea. Nu prea vad ce are de`a face AKM cu motocoasa si mitraliera . La fel Stefan cel Mare cu sabia lui desi el era mai cunoscut pentru alte calitati nu aia de spadasin! @ sandel1 Nu`i chiar asa cu greutatea , la aceleasi performante un Stihl , Husqvarna sau Solo sint la jumatate greutatea , mai mult conteaza ce materiale sint bagate in constructia ei. E adevarat ca`i bine sa fie greu tractorul ,motocultorul ca alea au nevoie de tractiune da motocoasa..... Asa acusi ne trezim cu motocoasa Diesel! Grig |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users