Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...
 

Motocositoare - topic dedicat

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
6078 replies to this topic

#2107
cucudar

cucudar

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 08.10.2007
Buna ziua stimati colegi. Caut un segment pentru o motocoasa (homelite st145 - cred - spun cred pentru ca am luat-o SH
si e facuta din mai multe bucati, de aceea nu gasesc prea multe detalii despre ea). Ceea ce stiu este diametrul pistonului
masurat cu sublerul: 33,2 mm. Nestiind numele exact al motocoasei n-am rezolvat problema in nici un service de aceea imi
incerc norocul si aici. Cred ca segmentul este uzat pentru ca fanta ce ramane dupa ce e montat in cilindru este de 1 mm (am
inteles ca trebuie sa fie de 0,1mm) si nu mai are aceeasi putere. Intrebarea mea catre dvs este daca stie cineva o motocoasa
sau motofierastrau ce foloseste un astfel de piston sa pot cauta segment pt acea scula...

#2108
mircea_balas43

mircea_balas43

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 24.08.2011

 ppp123, on 5th July 2012, 22:02, said:

Am fost la magazin si cei de la service sustin in continuare ca nu s-a folosit uleiul cum trebuie, cu toate ca am folosit ulei conform specificatiilor din manual - pentru motoare in 2 timpi - Castrol 2T si in proportii corecte: 25 ml la 1 l benzina fara plumb.
Ei sustin ca s-a stricat demarorul, cilindrul si din cauza ca am fortat motocasatoare sa porneasca s-a dus si pistonul.
Am primit si urmatoarele poze cu cilindrul - sustinand cei de la service ca din poze se remarca clar ca e din cauza nefolosirii corecte a uleiului... - eu nu ma pricep...
Tind sa cred ca incearca sa scoata banii de pe noi, avand in vedere ca 100% folosirea uleiului a fost ca la carte utilizat. S-ar putea sa fie asa? Eu nu ma pricep si nici pozele nu-mi spun mare lucru... Va rog sa va dati cu parerea si voi, ceilalti de pe forum...
[ https://lh5.googleusercontent.com/-VeCu45WwSuY/T_Xj6baaQMI/AAAAAAAAQjo/egSDeRbZ-oM/s640/IMG_2833.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://lh6.googleusercontent.com/-mkpiAOGNBvc/T_Xj7cQzfoI/AAAAAAAAQj0/gP0hmV4XfZs/s640/IMG_2834.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://lh6.googleusercontent.com/-oG3x2gGnF-4/T_Xj7NNQOfI/AAAAAAAAQjs/JbpTxCTl4oY/s640/IMG_2835.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://lh3.googleusercontent.com/-2_Q2ovfqdmw/T_Xj7y-u3PI/AAAAAAAAQj4/9Kc-BaZrvPk/s640/IMG_2836.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Multumesc.
Problema nu este de calitatea uleiului. Tot uleiul pt motoare in 2T este la fel, nu conteaza culoarea sau producatorul. Sau conteaza prea putin...
Problema este la ratia de ulei : benzina care este  este 1:25. Folosind regula de 3 simpla:
1 parte ulei ............ 25 parti benzina
x ml ulei     .............1000 ml benzina
x = 1000 : 25 = 40 ml. Deci la 1 litru se pun 40 ml de ulei nu 25! Foarta putina lume stie asta, si de asta multi isi injura motocoasa ca se strica repede. Pai daca nu puneti cat ulei ii trebuie :|

Sper ca v-am fost de ajutor! Cele bune!

#2109
TGB

TGB

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,337
  • Înscris: 03.04.2010
Asta este egula de 1:25. Dar mai exista regula de 1:50, de asta ce spui? Atunci vine 20ml/l. Daca uleiul de amestec este la fel, atunci poti baga si tu orice ulei in masina, de ex. M20/40, tot aia este. Un lucru se stie, uleiul Stihl este cel mai bun. Eu folosesc la toate motouneltele mele si nu am probleme, inca.

 cucudar, on 7th July 2012, 19:45, said:

Intrebarea mea catre dvs este daca stie cineva o motocoasa
sau motofierastrau ce foloseste un astfel de piston sa pot cauta segment pt acea scula...
  Incearca la ErmekoTrade, ei cam aduc de toate.

Edited by TGB, 07 July 2012 - 22:32.


#2110
pit2011

pit2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 24.01.2011
Salut personal folosesc ulei makita producatorul recomanda 100 ml ulei la 5 l benzina de unde rezulta 20 ml ulei la 1 l de benzina. Din greseala am pus 30 ml la 1 l si mi-a aruncat pe toba ulei. Ca sfat e bun makita sau sa trec pe sthil?

#2111
calinjack

calinjack

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,678
  • Înscris: 21.10.2009
salut cosasilor!.de curand am achizitionat 1000 mp teren in livada.ca numar de pomi nu cred ca depasesc 15(corcodusi).am in rest MULTA IARBA.de toate mameleinclusiv tataneasa,si alte ierburi tari si groase.as dori sa achizitionez o masina de taiat iarba si celelalte plante care sa nu fie foarte scumpa si care sa ma tina vreo 10 ani.corcodusii cu pricina NU DEPASESC IN DIAMETRU 8-10 CM fiind multitulpina SI AS VREA SA-I TAI SAU SA-I RARESC.AM INTELES CA ANUMITE MASINARII DE COSIT FAC SI TREABA DE FIERASTRAU PENTRU ASA CEVA. asdori ceva sfaturi de achizitie .

#2112
cucudar

cucudar

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 08.10.2007
Multumesc de raspuns TGB. Desi pe site-ul lor nu am gasit aceste dimensiuni la segmenti, le voi trimite totusi un e-mail.
As mai avea o nelamurire: - cand se monteaza pe piston in ce directie trebuie sa ramana capetele segmentului, spre
admisie, spre evacuare sau spre niciuna din ele (fanta din piston este la fel pe toata circumferinta - nu are vreun locas  
special sa nu-i permita segmentului sa se invarta). Am mai observat ca atunci cand este rece motocoasa porneste la pri-
ma sfoara dar dupa ce se incalzeste o mai pornesc foarte greu, doar cu acceleratia la maxim si indiferent de reglajele
carburatorului bujia este uda (toate aceste simptome au aparut dupa ce am cosit cu ea vreo 4 ore pe temperaturile astea
mari si s-a incins foarte puternic).

#2113
ppp123

ppp123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 582
  • Înscris: 07.09.2011
Multumesc tutror de raspunsuri.
Am folosit ulei exact cum scrie in manual (mi se pare foarte normal sa ma iau dupa manualul de utilizare a motocasatoarei...)
In manualul motocasatoarei scrie asa:

"Pentru a obtine cele mai bune performante, utilizati benzina fara plumb curata in amestec cu ulei special pentru motoare in 2 timpi, in proportie de 40:1, benzina:ulei. Respectati instructiunile de preparare a amestecului."
Folosind regula de 3 simpla, rezulta 25 ml/ litru benzina. Ba mai mult, tot in manual este si un "Tabel amestec":

Benzina fara plumb   |       Ulei de amestec 2T/40:1
      1 litru                                            |                       25 ml          
      5 litri                                              |                      125 ml


Sunt foarte dezamagit de service! Am folosit exact ca la carte si acum ei sustin ca nu au cum sa-mi repare decat pe bani... Am sunat si la OPC si au zis ca nu au ce face ca ei nu au laborator sa vada ce are motocosatoarea.. mi s-au parut foarte superficiali in acest caz...

Conform a ceea ce spune pit2011, daca folosesc mai mult ulei pot sa am iarasi probleme.. sincer nu stiu ce sa mai inteleg...cat si de care ulei sa folosesc pe viitor ? ...

Edited by ppp123, 09 July 2012 - 09:03.


#2114
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 10.11.2008
[quote name='ppp123' date='9th July 2012, 10:00' post='11709906']

Foloseste 25 ml la litru ulei de la stihl sau husqvarna dar luat din reprezentanta nu de pe piata.

#2115
Dariusz

Dariusz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 04.12.2006

 cucudar, on 8th July 2012, 22:20, said:

As mai avea o nelamurire: - cand se monteaza pe piston in ce directie trebuie sa ramana capetele segmentului, spre
admisie, spre evacuare sau spre niciuna din ele (fanta din piston este la fel pe toata circumferinta - nu are vreun locas  
special sa nu-i permita segmentului sa se invarta). Am mai observat ca atunci cand este rece motocoasa porneste la pri-
ma sfoara dar dupa ce se incalzeste o mai pornesc foarte greu, doar cu acceleratia la maxim si indiferent de reglajele
carburatorului bujia este uda (toate aceste simptome au aparut dupa ce am cosit cu ea vreo 4 ore pe temperaturile astea
mari si s-a incins foarte puternic).
In nici un caz nu se pun capetele catre evacuare, agata si rupi segmentul plus se zgarie pistonul si cilindrul. Eu as inclina sa il pui la 90 grade fata de evacuare. Nici spre admisie. Pornirea greoaie la cald poate sa fie din carburator, membrane rigide sau prost reglat. Depinde de cand ai motocoasa.

#2116
nykushor

nykushor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 09.01.2012

 ppp123, on 9th July 2012, 10:00, said:

Multumesc tutror de raspunsuri.
Am folosit ulei exact cum scrie in manual (mi se pare foarte normal sa ma iau dupa manualul de utilizare a motocasatoarei...)
In manualul motocasatoarei scrie asa:

"Pentru a obtine cele mai bune performante, utilizati benzina fara plumb curata in amestec cu ulei special pentru motoare in 2 timpi, in proportie de 40:1, benzina:ulei. Respectati instructiunile de preparare a amestecului."
Folosind regula de 3 simpla, rezulta 25 ml/ litru benzina. Ba mai mult, tot in manual este si un "Tabel amestec":

Benzina fara plumb   |       Ulei de amestec 2T/40:1
      1 litru                                            |                       25 ml          
      5 litri                                              |                      125 ml


Sunt foarte dezamagit de service! Am folosit exact ca la carte si acum ei sustin ca nu au cum sa-mi repare decat pe bani... Am sunat si la OPC si au zis ca nu au ce face ca ei nu au laborator sa vada ce are motocosatoarea.. mi s-au parut foarte superficiali in acest caz...

Conform a ceea ce spune pit2011, daca folosesc mai mult ulei pot sa am iarasi probleme.. sincer nu stiu ce sa mai inteleg...cat si de care ulei sa folosesc pe viitor ? ...

Eu folosesc ulei de la husquvarna si pun 100 ml la 2.5 l de benzina si nu am avut probleme nici cu motocoasa nici cu atomizorul si nici cu motocultorul

#2117
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 10.11.2008

 nykushor, on 9th July 2012, 13:02, said:

Eu folosesc ulei de la husquvarna si pun 100 ml la 2.5 l de benzina si nu am avut probleme nici cu motocoasa nici cu atomizorul si nici cu motocultorul

Mult asta e dublu .Asta afecteaza depunerea pe capul pistonului de carbonita intr-un ritm mult mai mare cat si pe orificiul de evacuare.Dar poate sa iti scada si turatia motorului9.Pune 100 ml la 4 litri de benzina.Normal se pune 100 ml la 5l benzina

#2118
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,098
  • Înscris: 09.01.2007

 nykushor, on 9th July 2012, 13:02, said:

Eu folosesc ulei de la husquvarna si pun 100 ml la 2.5 l de benzina si nu am avut probleme nici cu motocoasa nici cu atomizorul si nici cu motocultorul

Asta inseamna 40 ml ulei la 1 l benzina si este exact specificatia din manualul motocoasei AL-KO pe care o detin !
Stiu ca pare mult, dar fiind in manual asa am folosit si eu si nu am probleme.
Apropo, am AL-KO 4125, o folosesc vara pe o curte de 1200 mp, de 3 ani, fir si cutit si merge impecabil.

#2119
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 21.12.2006

 cucudar, on 8th July 2012, 22:20, said:

As mai avea o nelamurire: - cand se monteaza pe piston in ce directie trebuie sa ramana capetele segmentului, spre
admisie, spre evacuare sau spre niciuna din ele (fanta din piston este la fel pe toata circumferinta - nu are vreun locas  
special sa nu-i permita segmentului sa se invarta).

La motoare in 2 timpi pistonul trebuie sa aibe un "cui" de alama in canalul segmentului astfel incat sa nu poata agata nici in orificiul de alimentare si nici in cel de evacuare astfel prevenindu-se ruperea segmentilor. Deci, daca nu ai acest "cui" atunci trebuie sa ai macar gaura unde a fost cuiul. Trebuie sa existe, chiar daca ai un segment sau doua sau zece. Dupa ce pozitionezi segmentii in fagasurile lor, pe piston exista o sageata care trebuie sa fie orientata catre evacuare, daca-mi amintesc bine. Bafta!

Avand in vedere ca eu am Dolmar si ca uleiul recomandat de ei se gaseste berechet, eu folosesc ulei Dolmar/Makita. Folosesc proportia de 1:50 in principiu. Spun asa pentru ca la sticla de 0,75ml pun vreo 15-17ml ulei rosu dupa care umplu cu benzina. Pana acum am observat ceva depuneri pe piston insa nici o problema cu ungerea nu am avut, chiar daca o folosesc si la temperaturile astea ridicate. Evident ca nu sunt "cosas" de meserie si nu o folosesc intens dar totusi... Pe de alta parte, am observat ca daca pun mai mult ulei, scoate fum si nu imi place sa lucrez in fum. Am mai auzit ca exista ceva ulei scump de la Stihl care arde in totalitate si nu lasa depuneri. Cica e bine sa folosesti din ala din cand in cand sa mai curete depunerile de pe piston. Om incerca insa nu ma astept la minuni.

Edited by predrag80, 09 July 2012 - 14:12.


#2120
ppp123

ppp123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 582
  • Înscris: 07.09.2011

 overseas, on 9th July 2012, 13:41, said:

Asta inseamna 40 ml ulei la 1 l benzina si este exact specificatia din manualul motocoasei AL-KO pe care o detin !
Stiu ca pare mult, dar fiind in manual asa am folosit si eu si nu am probleme.
Apropo, am AL-KO 4125, o folosesc vara pe o curte de 1200 mp, de 3 ani, fir si cutit si merge impecabil.

Ca in manual am folosit si eu si totusi s-a stricat... si cica din vina mea...garantia lu' pește!...

Edited by ppp123, 09 July 2012 - 15:42.


#2121
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 10.11.2008
[quote name='predrag80' date='9th July 2012, 15:04' post='11711137']
La motoare in 2 timpi pistonul trebuie sa aibe un "cui" de alama in canalul segmentului astfel incat sa nu poata agata nici in orificiul de alimentare si nici in cel de evacuare astfel prevenindu-se ruperea segmentilor. Deci, daca nu ai acest "cui" atunci trebuie sa ai macar gaura unde a fost cuiul. Trebuie sa existe, chiar daca ai un segment sau doua sau zece. Dupa ce pozitionezi segmentii in fagasurile lor, pe piston exista o sageata care trebuie sa fie orientata catre evacuare, daca-mi amintesc bine. Bafta!

Bine ai zis.Pistonul are o sageata pe el.Aia se pune indreptata spre iesirea esapamentului.In partea opusa este cuiul.Segmentul se pune cu partea de la taietura care este tesita si intr-o parte si in alta ,in sus.In momentul in care strangi segmentul sa bagi pistonul cele doua tesituri impreuna cu cuiul fac un intreg asa sa nu se piarda multa compresie.Atat pistonul cat si cilindrul inainte se ung cu ulei de amestec asta ca sa nu se zgarie pana cand porneste si tragi de sfoara.

#2122
calinjack

calinjack

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,678
  • Înscris: 21.10.2009
fiind un topic dedicat coaselor cu motor,poate cineva sa dea un sfat pentru achizitionarea unui utilaj,cu care sa intretii iarba dintr-o livada,in suprafata de 1000mp.,cu conditia sa tina cat un rolls si sa coste cat un logan?

Edited by calinjack, 09 July 2012 - 21:03.


#2123
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,098
  • Înscris: 09.01.2007
Am zis deja, AL-KO.

#2124
calinjack

calinjack

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,678
  • Înscris: 21.10.2009

 Dutz11, on 10th July 2012, 08:40, said:

am 8 motocoase EFCO cu motoare in 2 timpi sau 4 timpi Honda, daca sunteti interesat, noi in cutie cu preturi ce variaza intre 600 si 1000 ron! cu chinga de umar inclusa si la unele si cutit!
nu cunosc marca si nici modelele.nici macar preturile de magazin(dar ma pot interesa la nevoie).as lua una de la tine dar tu ce garantie poti sa-mi dai.ca sigur un magazin imi da una.

cea cu 1000 de ron ce model e si ce contine?dar cea cu 600?dar celelalte?da detalii sau pm

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate