Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Golf IV 19 TDI 2003
#1
Posted 23 December 2009 - 20:05
Am un golf IV din 2003 pe motorina si de cand a dat frigul nu mai porneste. Nu mai are putere sa invarta elecromotorul deloc. Prima dat am crezut ca e de la baterie, am adus alta, dar nici cu aia nu a pornit si am recurs la alta modalitate: am pornit-o prin impingere. Stiu ca nu e bine, dar am incercat tot felu de variante. De 3 zile nu am mai pornit-o si acum imi face la fel. Nu mai vrea. Ce pot face! Daca ma poate ajuta cineva va rog sa-mi spuneti ce-i pot face.
Multumesc pentru cei ce ma pot ajuta |
#2
Posted 23 December 2009 - 20:10
Pai daca invarte greu clar e de la baterie, poate nu ai incarcare buna verifica alternatorul ! Dupa ce ai impins-o sa incarcat bateria ta ... adica dupa ce ai oprit-o a pornit bine dupaia ? Iti trebe o baterie de cel putin 70 amperi.
Edited by tytysabye, 23 December 2009 - 20:14. |
#3
Posted 23 December 2009 - 21:22
tytysabye, on 23rd December 2009, 20:10, said: Pai daca invarte greu clar e de la baterie, poate nu ai incarcare buna verifica alternatorul ! Dupa ce ai impins-o sa incarcat bateria ta ... adica dupa ce ai oprit-o a pornit bine dupaia ? Iti trebe o baterie de cel putin 70 amperi. |
#4
Posted 23 December 2009 - 21:51
desi astea sunt simptome de baterie dusa, posibil sa fie si bujiile. oricum, trebuie dusa la un doctor. pe forum nu faci mare branza. chestia cu gajaitul o are si o cunoscuta de-a mea. la fel... porneste f greu sau deloc, si electromotorul scoate sunete ciudate dupa pornire, chiar si vara... cica ar fi vorba de disparitia lubrifiantului din electromotor. trebuie demontat, curatat, si uns... teoretic. nu am vazut masina, nu am desfacut-o, ci dau sfaturi in functie de ce informatii am si paralela cu cazul celalalt.
spor Edited by madcox, 23 December 2009 - 21:53. |
#5
Posted 23 December 2009 - 22:01
madcox, on 23rd December 2009, 21:51, said: desi astea sunt simptome de baterie dusa, posibil sa fie si bujiile. oricum, trebuie dusa la un doctor. pe forum nu faci mare branza. bogdanseverin, on 23rd December 2009, 21:55, said: Astea pe motorina au bujii? aprinderea nu e prin compresie? nu stiu, dar intreb! Dar daca se aprind becurile de la faruri nu inseamna ca bateria are curent? |
#6
Posted 23 December 2009 - 23:12
cind contactul este pus, sta aprins martorul ala spiralat???
ce tip de motor ai? mai intii de toate recomand revizia electromotorului daca zici ca face urit... pe urma diagnoza daca porneste greu chiar daca invirte usor |
#7
Posted 23 December 2009 - 23:27
Evergreen, on 23rd December 2009, 23:12, said: cind contactul este pus, sta aprins martorul ala spiralat??? ce tip de motor ai? mai intii de toate recomand revizia electromotorului daca zici ca face urit... pe urma diagnoza daca porneste greu chiar daca invirte usor bogdanseverin, on 23rd December 2009, 23:25, said: 1,9 TDI pompe deuse |
#8
Posted 23 December 2009 - 23:29
baterie dusa/contacte oxidate
bujiile au niste fise negre indoite la 90 grade de grosimea unui pix mai grasut asa si le poti identifica cu cele 3 din capul chiulasei daca masina ta are incalzire rapida lichidului de racire. Edited by Evergreen, 23 December 2009 - 23:32. |
#9
Posted 23 December 2009 - 23:51
pai aprinderea este prin compresie, dar pentru ca la temperaturi joase motorina se aprinde foarte greu, s-au inventat bujiile incandescente ce au rolul ca pe timp de iarna sa incalzeasca motorina din apropierea injectoarelor inainte ca ea sa fie injectata in motor. de exemplu, cand pui contactul, pe langa becurile cu diverse simboluri din bord, o sa mai vezi un simbol ce arata ca o spira, fiind de culoare galbena. ehh, ala este simbolul UNIVERSAL pentru bujii incandescente. cand se aprinde spira aia, astepti sa se stinga, ceea ce inseamna ca bujiile au incalzit moorina, si abia dupa asta dai la demaror, adica pornesti motorul. asta este valabil numai pe perioada rece. nu este necesar sa lasi sa se stinga spira aia si pe timp de vara. ca dovada ca va porni si fara ea. spira aia nu "simte" ca bujiile s-au incalzit, ci masina ta are un temporizator pentru bujii calculat din fabrica astfel incat timpul acela (cat sta spira aprinsa) sa fie necesar ptr incalzirea motorinei. am tinut sa precizez astea ca nu cumva sa crezi ca atata timp cat se aprinde aia inseamna ca bujiile sunt ok. nu. bujiile pot fi duse, si recomand cand cumperi un sh diesel si mai ales cand are simptome d-astea, sa le schimbi. bineinteles ca poate fi si circuitul de alimentare al bujiilor intrerupt, dar asta este mai putin probabil.
ai 4 bujii, cate una ptr fiecare cilindru. ele trebuie sa fie puse undeva pe langa injectoare. injectoarele se afla pe partea opusa a galeriei de evacuare. cum le deosebesti? urmaresti cele 4 tevi/furtune de alimentare pana unde ele intra separat in motor. fiecare teava/furtun intra in cate un injector. tot langa injector trebuie sa distingi o bujie. bujia o deosebesti prin faptul ca are cel putin un fir infipt in capatul ei. in prima poza vei vedea ca este inconjuarat cu rosu o aparenta...tija. ehh...pe acolo trec firele ptr bujii, si ar trebui sa iasa doar tragand de ea spre tine. ina doua poza vei vedea niste sageti oribil de strambe, si negre. ehh alea iti indica locul bujiilor. vei vedea ca una este scoasa, si una nu este vizibila in poza. fa abstractie de cercul rosu. asa am gasit poza. ele se desurubeaza. cu ocazia asta ai observat si injectoarele. alea cu cate o teava in capat ce comunica intre ele cu un furtun. mai ai o poza in care vezi cum arata niste bujii incandescente. apropo, inject si bujiile sunt spre fata. adica cum deschizi capota. numai ca trebuie sa dai la o parte plasticul ala. este prins in niste tampoane de cauciuc. tragi de el, dar cu grija. vezi unde tine, si procedezi cu atentie si eventual indemanare. pe viitor te rog sa postezi la "service area". spor. ahh...acum am apucat sa vad ca s-a mai postat... daca se comporta asa, este vorba de curent insuficient. ori bornele cum a zis omu' de mai sus, ori bateria. desfa frumos bornele curata-le de meclem, si vezi apoi. daca tot nu merge, incearca cu alta baterie. ori schimbi bateria, ori cu fire de la alta masina, dar atentie...masina ce "doneaza" curent trebuie sa stea pornita cateva minute ca sa incarce putin bateria ta, caci altfel nu va merge caci bateria ta va "suge" tot curentul, in loc sa se duca la electromotor soi restul circuitului. spor. Attached FilesEdited by madcox, 23 December 2009 - 23:47. |
#10
Posted 23 December 2009 - 23:54
motorul lui nu seamana cu ce ai postat tu; acolo e un 1Z/ALH
daca se pricepe cit de cit o sa gaseasca bujiile... Edited by Evergreen, 23 December 2009 - 23:56. |
|
#11
Posted 24 December 2009 - 01:33
mda... pana am terminat eu postul, a spus ce tip de motor. oricum, pe acolo trebuie sa fie, fara prea mari deosebiri la amplasarea bujiilor.
si ptr proprietar, uite cum functioneaza pompe-duse: pompe-duse |
#12
Posted 27 December 2009 - 17:19
AM VW Bora 1.9 TDI PD am avut bateria originala vartra iar dupa 7 ani am avut aceleasi sintome , iarna a inceput sa porneasca greu, iar intr-o dimineata friguroasa chiar daca o tineam in garaj nu mia mai pornit deloc , facea doar "carrrr" la motor si nu invartea deloc, la fel se reseta ceasul . Am cumparat o baterie bosh silver de 70 amperi iar acuma merge brici. Sper sa ai incarcarea buna. Pe baterie am dat 120 E in 2008 adusa din Italia. Bafta.
|
#13
Posted 28 December 2009 - 17:35
Bateria era, am cumparat una noua si mi-a luat-o la sfert de cheie. Multumesc celor ce m-au ajutat si mi-au spus ce poate avea masina
|
#14
Posted 17 July 2012 - 20:38
Sal. Am si eu o problema cu un golf 4 tdi motor 1.9 e di. Anul 1998 masini imi merge bine dar am probleme cu pornirea. La rece porneste putin mai bine la cald mai rau. Am descoperit o chestie. Dak scot mufa de la senzorul de caldura de la motor masina porneste foarte binee. Nu stiu ce sa-i fac
|
#15
Posted 18 July 2012 - 06:54
Luigyvs, on 17th July 2012, 21:38, said: Sal. Am si eu o problema cu un golf 4 tdi motor 1.9 e di. Anul 1998 masini imi merge bine dar am probleme cu pornirea. La rece porneste putin mai bine la cald mai rau. Am descoperit o chestie. Dak scot mufa de la senzorul de caldura de la motor masina porneste foarte binee. Nu stiu ce sa-i fac Edited by wolfydRg, 18 July 2012 - 07:11. |
|
#16
Posted 18 July 2012 - 14:14
Din ce am mai citit, chiar senzorul de temperatura produce aceste porniri greoaie, dar pune-o pe un tester VCDS/VAGCOM.
|
#17
Posted 22 March 2013 - 16:08
salut am si eu o mica sau mare problema am un golf 4 1.9 tdi din 2001 110 cai tip motor ahf
problema e ca nu se mai aprindea martorul de la bujii si nu mai pornea din cite am inteles de la altii e releul 109 l-am scos si am relipit lipiturile acum arata martorul in bord dar tot nu porneste.bujiile sunt bune. ma puteti ajuta? Edited by giannileo, 22 March 2013 - 16:26. |
#18
Posted 22 March 2013 - 19:14
cind pui contactul vine tensiune pe bujii?
o scanare ai facut sa vezi posibile erori? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users