OFERTE RETENTIE
Last Updated: Apr 28 2024 17:19, Started by
me_iauras
, Nov 28 2009 20:05
·
298
#17479
Posted 26 March 2024 - 11:53
Avem antecedente...procese pierdute de Vodafone.https://forum.softpedia.com/topic/1118145-oficial-fara-taxa-de-reziliere-la-vodafone/
|
#17480
Posted 26 March 2024 - 15:51
#17481
Posted 26 March 2024 - 15:55
#17482
Posted 26 March 2024 - 18:14
pavelescu, on 26 martie 2024 - 08:56, said:
Cunosteam situatia si Vodafone s-a conformat, numai ca au facut ca la Radio Erevan. Au eliminat clauza care era cu suma fixa gen 100 sau 200 euro, dar au adaugat una noua cu 18% din valoarea ramasa pana la finalul contractului. Au zis probabil, nu avem voie sa punem o penalizare cu valoare fixa, OK punem una cu valoare variabila care in practica are acelasi efect. Si ANPC a acceptat tacit si nu a mai zis nimic.
|
#17483
Posted 27 March 2024 - 12:51
paxdedi, on 26 martie 2024 - 08:09, said:
Da, dar este abuz si daca rasfoiti si cititi mai bine au dreptul de a introduce anumite clauze dar doar negociate cu clientul de comun acord. Oricum la noi doar se impun contracte din aceasta cauza devin maleabili in a modifica contractul numai la cererea clientului. Asa ca,....... cum spuneam mai sus ,,pe ei nu-i lasati pentru ca o sa cadeti de fraieri, sa nu zic prosti". Au aceste clauze abuzive introduse cu acordul autoritatilor.. Unde merge- merge, unde pica- pica. Daca ascultati discutia de ieri cu cel de la RC cand m-a luat ca s-a scumpit cosul zilnic(fara nicio legatura cu marirea abuziva a Vodafone), muriti de ras. S-a scumpit curentul(zice), pai e subventionat de Guvern ca si la mine(zic). ai reușit sa scapi de clauza aceea din contract sau de majorarea cu 8%? |
#17484
Posted 28 March 2024 - 09:11
Buna ziua,
Va confirmam primirea si parcurgerea cu atentie a mesajului transmis. In ceea ce priveste solicitarea dumneavoastra, intelegem ca orice crestere de pret este neplacuta. Din pacate, inflatia a impactat in ultimii ani majoritatea industriilor, inclusiv industria de telecomunicatii. Pentru ca ne dorim ca impactul sa fie cat cat mai mic asupra clientilor nostri, indexarea aplicata este sub procentul actual al inflatiei. Aplicarea indexarii s-a realizat in conformitate cu prevederile existente in contractul de furnizare servicii fiind o clauza acceptata. Aceasta indexare este conforma cu indicele armonizat al preturilor de consum stabilit de Oficiul European de Statistica – Eurostat, pentru Romania, la un procent de 9,7%, pentru anul 2023. Indexarea contractuală pe care o aplicăm este de 8%. Indexarea se va aplica și tarifului de reconectare, în caz de deconectare pentru neplată a serviciilor dvs. Cresterea se realizeaza conform articolului 3.1 din Clauze contractuale principale precum si articolul 4 din Termenii si Conditiile Generale si are la baza cresterea constanta a ratei de inflatie. Perioada contractuala actuala ramane in vigoare, fara modificari. Tinand cont de cele mentionate va informam ca nu vom putea anula aceasta modificare. De asemenea dorim sa mentionam ca indexarea costului aferent abonamentului dumneavoastra nu reprezinta o modificare unilaterala a contractului, implicit rezilierea se va procesa in conformitate cu clauzele contractuale in vigoare, respectiv cu plata unei juste despăgubiri. Despagubirea datorata este egala cu contravaloarea abonamentului serviciilor contractate inmultita cu 18% si inmultita cu numarul de luni ramase pana la expirarea acestei perioade minime, reprezentand paguba efectiva si beneficiul nerealizat. De asemenea puteti solicita o noua oferta. In cazul in care mai exista nelamuriri legate de situatia intampinata sau oricare alta situatie, va rog sa-mi adresati prin raspuns la acest e-mail si voi face tot posibilul pentru a va ajuta. Răspuns Vodafone |
#17485
Posted 28 March 2024 - 09:34
Acum am solicitat reziliere... mă contractează in 5 zile lucrătoare..nu au curaj să discute acum,direct...poate mă răzgândesc... oricât aș da pentru reziliere,o voi face și în cazul în care o sa îmi ofere retenție de 1 euro abonament...nu merită stat în jegul asta de rețea...prea multe abuzuri și incalcari grosolane ale bunului simț...adio Vodafone... după mine potopul... falimentul..
|
#17486
Posted 31 March 2024 - 09:12
Prima oferta mi-au facut-o la red15 prin sms pt 3.5 euro, nu am raspuns si m-au sunat sa imi ofere la 3 euro - semnal din ce in ce mai prost , si mariri/indexari de pret din ce in ce mai dese ...
|
#17487
Posted 02 April 2024 - 13:06
Salutare. Mi-am achiziționat un iPhone 15 Pro 128 gb.
Rata telefonului 30 €, abonamentul propriu-zis 23. După trei luni, printr-o cerere de portare, am reușit să obțin red nouă redus la doi euro. Rata telefonului mergând în continuare. Surpriza a fost la partea de roaming. Când verific la cost control și în aplicație, îmi arată că am 23 gb. din ce știu la valoarea de doi euro, trebuia să primesc maxim doi gb. Probabil atunci când au implementat noua ofertă, au uitat să modifice la partea de roaming. |
#17489
Posted 02 April 2024 - 14:18
Urmează să primesc factura.
Abonamentul cel nou a intrat în vigoare începând cu data de ieri. Primele trei luni le-am gratuite. Pe factură plătesc doar rata telefonului |
#17491
Posted 02 April 2024 - 17:19
alexcalina, on 02 aprilie 2024 - 13:06, said:
Salutare. Mi-am achiziționat un iPhone 15 Pro 128 gb. Rata telefonului 30 €, abonamentul propriu-zis 23. După trei luni, printr-o cerere de portare, am reușit să obțin red nouă redus la doi euro. Rata telefonului mergând în continuare. Surpriza a fost la partea de roaming. Când verific la cost control și în aplicație, îmi arată că am 23 gb. din ce știu la valoarea de doi euro, trebuia să primesc maxim doi gb. Probabil atunci când au implementat noua ofertă, au uitat să modifice la partea de roaming. Oare dacă fac cerere de portare reușesc să reduc și eu din prețul abonamentului? 😏 |
#17492
Posted 02 April 2024 - 17:54
Cu siguranță merge.
La mine este a doua oară când am făcut așa. Ideea e să treacă măcar trei luni |
#17493
Posted 02 April 2024 - 18:18
Ok mulțumesc. O să verific. Eu doar ce am făcut ctr ul, și deja mă gândesc să renunț la el. Bine că până pe data de 12 sunt în cele 14 zile în care pot să renunț că așa vrea mușchi mei 🙈😅
Mă gândesc că poate as obține de pe acum o reducere a abonamentului. Dacă le zic că renunț deja 😅 Edited by porcusoru, 02 April 2024 - 18:24. |
|
#17494
Posted 02 April 2024 - 18:35
Eu am încercat și după o lună de contract și nu s-a putut.
Să-mi funcționeze schema, a trebuit ca prima dată să treacă măcar trei luni. Vei primi acel mesaj că ai să plătești juste taxe. Dar vei avea totodată un număr de telefon unde să sun. Dacă ai specialist alocat contului, cu atât mai bine îl suni direct pe el |
#17495
Posted 03 April 2024 - 11:09
MembruAnonim, on 28 martie 2024 - 09:34, said:
Acum am solicitat reziliere... mă contractează in 5 zile lucrătoare..nu au curaj să discute acum,direct...poate mă răzgândesc... oricât aș da pentru reziliere,o voi face și în cazul în care o sa îmi ofere retenție de 1 euro abonament...nu merită stat în jegul asta de rețea...prea multe abuzuri și incalcari grosolane ale bunului simț...adio Vodafone... după mine potopul... falimentul.. Sper ca nu vei plati nimic din Taxa de Justa Mizerie... Nu e legal, ba, mai mult, poti face reclamatie la ANPC sa ii mai arda si cu o amenda (sper). |
#17496
Posted 03 April 2024 - 11:24
Iartă-mă că zic dar anpc ul este egal cu 0 pe aceste situați
Am avut aceasi situație cu orange, am făcut 3 sesizări la anpc și le dădeau dreptate celor de la Orange, după ce am făcut sesicare la ANCOM și mi au dat câștig de cauza atunci sau gândit și anpc ul să-mi dea dreptate ". Deci nu vă bazați pe anpc. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users