Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ce se oferă la retenție?
Last Updated: Apr 27 2024 08:40, Started by
majka
, Nov 13 2009 09:24
·
277
#17551
Posted 01 March 2021 - 16:07
Pololica, on 01 martie 2021 - 14:42, said:
Mai are rost discutia? Am explicat modalitatile de notificare. Factura mea de digi are 2 pagini. La modificarea clauzelor contractuale (de majorare) am avut vreo 4 (deci dublu). Daca nu ti-au trimis notificarea de majorare, da, este culpa lor. Dar daca ti-au trimis acea notificare, prin intermediul facturii (sau a plicului care contine factura), aici e vina ta. In contract este stipulat care sunt canalele de comunicare si timpii de preaviz. Stii ce inseamna canal? Implica DOUA CAPETE Nu inteleg ce fel de om poti sa fii sa le iei apararea, dar na, multumita astora ca tine isi permit sa isi bata joc de clienti. In loc sa se revolte, stau si ii aplauda. |
#17552
Posted 01 March 2021 - 16:07
Contractul trebuie sa il respecte clientul nu si operatorul )
|
#17553
Posted 01 March 2021 - 16:16
MembruAnonim, on 01 martie 2021 - 15:26, said:
Oricum o dam, inclusiv daca revii la ce ai avut tot e o miscare jegoasa, o minciuna sau cum vrei sa ii zici. E bataie de cap care nu trebuia sa existe. Mai vedem. clader, on 01 martie 2021 - 15:46, said:
Aici e matematica simpla.Au experiență in ceea ce privește reacția abonaților,au statistici, oferă dreptul de denunțare,sunt total acoperiți legal. Au făcut niște socoteli si le-a rezultat ca își pot suplimenta veniturile cu câteva sute de mii de eur/luna din acțiunea asta. Ca nu e frumos față de abonați,e fix 0 pentru ei. Cat despre statistici, FIX asta i-am intrebat la telefon. Au spus "noi nu avem statistici". Sigur! O companie ca Orange nu are statistici. Pana si un Ghita cu afiliere pe Facebook face statistici si vede unde s-a dat click si unde nu. O minciuna pe fata. Nenea Zap, on 01 martie 2021 - 16:07, said:
Arata-mi unde scrie ca o factura este CANAL de COMUNICARE. Stii ce inseamna canal? Implica DOUA CAPETE Nu inteleg ce fel de om poti sa fii sa le iei apararea, dar na, multumita astora ca tine isi permit sa isi bata joc de clienti. In loc sa se revolte, stau si ii aplauda. Nu pe factura in sine, chiar de poate veneau impreuna. Asa si aici. Trebuia SMS si MAIL separat de factura care anunta concret si clar modificarile si optiunile pentru noi. Asa se asigurau ca vedem si ca procedeaza legal dar si etic. Dar fix asta s-a evitat. Oricum, aparent pana sa scriu eu acum doua zile nu se vorbea despre asta. Acum sunt o groaza. Drept dovada ca lumea NU STIA. Orange? |
#17554
Posted 01 March 2021 - 16:26
Iti dai seama ca persoana de la call center habar n-are de statistici,studii privind reactia clientilor si alte lucruri care au stat la baza deciziei.Nu te-a mintit cu nimic.
|
#17555
Posted 01 March 2021 - 16:49
Catean, on 01 martie 2021 - 14:31, said:
Restul de operatori sunt praf, soi tehnologic si comercial, din pacate . Cei nemultumiti, puteti trece la YoXo, 14 lei pe luna nelimitat sms/voce si 20GB date. Pe site la ei e 19 lei si cand mi-am activat luna trecuta tot 19 lei era, cum ai facut sa fie 14 lei la tine? |
#17556
Posted 01 March 2021 - 16:53
#17557
Posted 01 March 2021 - 17:01
Nenea Zap, on 01 martie 2021 - 16:07, said:
Arata-mi unde scrie ca o factura este CANAL de COMUNICARE. Stii ce inseamna canal? Implica DOUA CAPETE Nu inteleg ce fel de om poti sa fii sa le iei apararea, dar na, multumita astora ca tine isi permit sa isi bata joc de clienti. In loc sa se revolte, stau si ii aplauda. Nu le iau apararea, dar factura vine printr-un canal, canal care este folosit prin a-ti trimite si alte comunicate. Venirea mea in Orange s-a datorat lipsei de transmitere a facturilor de catre Vodafone. Da, ai citit bine. Cum reclamam ca nu primesc facturile, cum venea. In a treia luna am facut portarea (plecat, in final, cu 3 numere). Repet: daca poti sa-i trosnesti pentru nerespectarea contractului, insist sa-i reclami. Ca fapt divers: eu ma "chinui" sa obtin tarife preferentiale la roaming NonSEE si inca il au pe nu in brate. Caz concret: Turcia
Mai calculeaza-ti vorbele putin. PS: daca mie nu-mi gresesc, nu vad de ce i-as calca in picioare. Tu esti nemultumit, eu sunt multumit. Care dintre noi are dreptate? |
#17558
Posted 01 March 2021 - 17:54
Pololica, on 01 martie 2021 - 17:01, said:
PS: daca mie nu-mi gresesc, nu vad de ce i-as calca in picioare. Tu esti nemultumit, eu sunt multumit. Care dintre noi are dreptate? Daca tu ai contact cu Orange, vezi că Orange nu respecta contractele cu alții și nu înțelegi de ce te-ar afecta pe tine macar nu mai spune la alții. |
#17559
Posted 01 March 2021 - 18:18
clader, on 01 martie 2021 - 15:59, said:
(...) Au informat de schimbare (...) Începînd cu prevederile incluse în propriile documente (Contract abonamente voce, date, TV - art. 7 din Condiții Contractuale de Bază) și continuînd cu ghidul ANCOM, OUG 34/2014 (art. 6) sau Legea 363/2007 (art. 5, 6, 7), cam peste tot se găsesc lucruri care se bat în cap cu „informarea” Orange! Adică na, informarea era despre CONT, nu despre CONTRACT! Ca să nu mai vorbim că există și un cod de etică, iar principiul călăuzitor este „etica aduce claritate”! Îhî... P.S. Sper că n-am bulibășit link-urile, dar la cît am citit zilele astea n-ar fi de mirare... |
#17560
Posted 01 March 2021 - 19:09
|
#17561
Posted 01 March 2021 - 20:11
lucext, on 01 martie 2021 - 17:54, said: Daca tu ai contact cu Orange, vezi că Orange nu respecta contractele cu alții și nu înțelegi de ce te-ar afecta pe tine macar nu mai spune la alții. Ceilalți operatori sunt Dumnezeu pe pământ și. Ie îmi scapă? Colegul nostru nu este singurul. Citește-mi posturile anterioare ai sa vezi ca am plecat din Vodafone tocmai ca nu au respectat contractul (articolul cu trimiterea facturii). Anul trecut Orange a închis abonamentele de 5 și 6€, dar a notificat. Acum se pare ca sunt mai multi care reclama ca nu au fost notificați. Adevarul ori e la colegi (nu au notificarea), ori la Orange (a trimis pe un canal acea notificare). La mijloc n-are cum sa fie. Neavând mail sau scrisoare, cel mai probabil loc e factura (lucru pe care l-a făcut Digi anul trecut: au inclus notificarea de majorare in factura, ca pagini separate, dar in același fișier). Dacă voi considera la un moment dat ca al meu contract nu este respectat, notific rezilierea (cu articol din contract), și apoi portez sau trec pe cartela. Lucruri simple. PS: dacă stau sa m-a gândesc, am portat doar din cauza furnizorului. Din COSMOTE am plecat și-n cauza faptului ca nu m-a plimbau de la un magazin la altul sa schimb cartela (cartele pe care ar fi trebuit sa sine in stoc), de la Vodafone din cauza facturilor nesosite. Sa vedem de la Orange care ar fi motivele plecării, dacă va fi plecare. |
#17562
Posted 01 March 2021 - 20:24
Peste tot sunt probleme, dar când sunt luat de prost fac și eu ce pot sa nu rămân dator🤫. Așa a rămas să testez albaștrii , dar nu acum.
Am terminat ziua cu portarea a doua numere, pe cartela la concurență. Că sa zic așa, m-am întors la prima iubire😁. La revedere, Orange. Bine ne revedem, Antonia😁😁😁. |
#17563
Posted 01 March 2021 - 20:32
Pololica, on 01 martie 2021 - 20:11, said:
Ceilalți operatori sunt Dumnezeu pe pământ și. Ie îmi scapă? Colegul nostru nu este singurul. Citește-mi posturile anterioare ai sa vezi ca am plecat din Vodafone tocmai ca nu au respectat contractul (articolul cu trimiterea facturii). Anul trecut Orange a închis abonamentele de 5 și 6€, dar a notificat. Acum se pare ca sunt mai multi care reclama ca nu au fost notificați. Adevarul ori e la colegi (nu au notificarea), ori la Orange (a trimis pe un canal acea notificare). La mijloc n-are cum sa fie. Neavând mail sau scrisoare, cel mai probabil loc e factura (lucru pe care l-a făcut Digi anul trecut: au inclus notificarea de majorare in factura, ca pagini separate, dar in același fișier). Dacă voi considera la un moment dat ca al meu contract nu este respectat, notific rezilierea (cu articol din contract), și apoi portez sau trec pe cartela. Lucruri simple. PS: dacă stau sa m-a gândesc, am portat doar din cauza furnizorului. Din COSMOTE am plecat și-n cauza faptului ca nu m-a plimbau de la un magazin la altul sa schimb cartela (cartele pe care ar fi trebuit sa sine in stoc), de la Vodafone din cauza facturilor nesosite. Sa vedem de la Orange care ar fi motivele plecării, dacă va fi plecare. Am primit si in 2019 sau cand a fost, dar atunci am fost anuntat cu ceva timp inainte si s-au asigurat ca am primit mesajul. Tura asta au facut-o noaptea ca hotii |
#17564
Posted 01 March 2021 - 20:38
#17565
Posted 01 March 2021 - 21:25
wantsome, on 28 februarie 2021 - 14:36, said:
Mi se pare incredibil. E un abuz. A-ONE, on 01 martie 2021 - 14:23, said:
Pfff....au modificat și în cazul meu unul din abonamente, un ME8 în FUN9. Penibil. Screenshot_20210301_142058.jpg Eu am Fun 10 și Orange Me 11 cu 10% reducere. Nu mi s-a modificat niciun abonament. |
|
#17566
Posted 01 March 2021 - 22:06
Orange daca considera că are costuri mai mari poate mari abonamentele. Clientul poate accepta sau nu. Eu am acceptat dar cu condiția să mi se șteargă perioada contractuala că sa pot rezilia daca găsesc ceva mai bun. La ei mărirea e oportună acum când dorește Orange dar și eu voi pleca de la ei când consider eu oportun, nu când vor ei.
Au cam greșit calculul celor 30 de zile ca februarie are 28. Deci îți schimbă abonamentul au mai sunt 2 sau 3 zile până îi poți notifică că nu ești de acord. Plus că sunt 39 zile de la primirea prezentei. Prezenta ajunge in provincie și după 2 săptămâni de la emitere Edited by sp3dia007, 01 March 2021 - 22:07. |
#17567
Posted 01 March 2021 - 22:15
sp3dia007, on 01 martie 2021 - 22:06, said:
Orange daca considera că are costuri mai mari poate mari abonamentele. Clientul poate accepta sau nu. Dar sa anunte vizibil. Clar. Concret. Din ce in ce, de cand, in ce conditii, si optiunile pe care le avem. Pe caile clare de comunicare adica MAIL si SMS, trimitand actul aditional si atentionare despre MODIFICARE CONTRACT, nu "informatii de interes despre CONT" ascuns intr-un SMS de factura. Problema e ca pana pe 26 cand am postat eu nu se vorbea despre asta, drept urmare lumea nu stia si nu am fost anuntati cum ar fi trebuit, altfel nu era acum toata lumea nervoasa. Asta e problema. Ca daca stiam, era de cacao dar nu facturau ceva mai mare fara sa stim, inchideam abonament, ne gandeam, acceptam, schimbam, era altceva. Dar era macar corect, legal si etic. Pe cand dupa asa atitudine, cine e nebun sa se lege la cap 12-24 de luni cu ei, ca sa se trezeasca cu cine stie ce alte chestii?! Pe langa comportamentul si cele spuse de cei de la RC, unde clar nu-i interesau ca nu e ok, se stia ca nu e vizibil, ci voiau doar sa faca modificari si sa incerce sa se asigure dpdv legal. Cuvintele lor. |
#17568
Posted 02 March 2021 - 08:48
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users