Ce se oferă la retenție?
#17587
Posted 02 March 2021 - 17:05
Pololica, on 02 martie 2021 - 09:03, said:
E clauza standard in toate contractele de telecomunicatii. Deci, ai gasit articolul incalcat. Mai departe te descurci:
ATENTIE, bine zis, notifici si reziliezi, nu stiu daca e valabil si pentru portare. La Telekom mi-au pus taxe de reziliere ( contract in curs ) pe motiv ca am portat, cica daca nu sunt de acord cu majorarea pot rezilia nu si a porta. |
#17588
Posted 02 March 2021 - 17:08
crislacor, on 02 martie 2021 - 17:01, said: De-asta am acceptat și eu rezolvarea problemei prin Orange_helper! I-am gîndit ceva de dulce (de-un euro, așa) celui care a creat toată bulibășeala asta și atît, mergem mai departe... 10 minute maxim dureaza o reclamatie la ANPC! Si Orange devine brusc foarte rapid in rezolvare. 😄 |
#17589
Posted 02 March 2021 - 17:13
crislacor, on 02 martie 2021 - 17:01, said:
De-asta am acceptat și eu rezolvarea problemei prin Orange_helper! I-am gîndit ceva de dulce (de-un euro, așa) celui care a creat toată bulibășeala asta și atît, mergem mai departe... Le-am zis sa se asigure ca e fie FIX cel pe care-l aveam, cu fix aceleasi resurse, si la fel fara perioada contractuala. Ca ei aparent mai dadeau si un ME7 cu vreo 7GB internet, fara roaming, cu doar vreo 100 de minute internationale. Asadar sa vedem luna viitoare daca totul revine intr-adevar corect, fix cum era inainte. Pana nu vad, nu as fi asa sigur. Ca sa nu mai zic ca e o chestie temporara. Iti dai seama ca nu vor tine abonamentele astea o vesnicie, fiind deja de cativa ani. Apoi vor trece iar la modificari din astea automate si o luam de la zero. |
#17590
Posted 02 March 2021 - 18:35
Salut,
A luat cineva 12 pro max de la retentie?...Sau stie cineva ofertele pt 12 pro max? |
#17591
Posted 02 March 2021 - 19:56
csachiri, on 02 martie 2021 - 17:05, said: ATENTIE, bine zis, notifici si reziliezi, nu stiu daca e valabil si pentru portare. La Telekom mi-au pus taxe de reziliere ( contract in curs ) pe motiv ca am portat, cica daca nu sunt de acord cu majorarea pot rezilia nu si a porta. Portare=Reziliere unilaterala Notificare de reziliere=motivezi (dai vina) pe furnizor De asta am recomandat întotdeauna ca la majorarea abonamentelor, mai întâi se notifica rezilierea (pentru a rămâne in termenul de 30 de zile) și apoi portare (la câteva zile, maxim 25 de zile după notificare). |
#17592
Posted 02 March 2021 - 20:13
#17593
Posted 02 March 2021 - 20:17
Sper ca nu sunt of topic .Mie nu mi-a venit majorare la nici un numar de pe cont si sper sa nici nu vina(am abonamente super ok obtinute ca majoritatea de aici la retentie) ca sa nu mai pierd timp ca voi cu reclamatii dar ma gandeam daca cineva ar da un mail la televiziunile astea de stiri nu ar vedea o oportunitate de stire pentru rating ?Adica ma gandesc ca altfel nu ne-ar baga nimeni in seama pentru orice traznaie dar asa fac si ei rating si o sa se miste cumva si Orange.
Edited by L_aurentiu, 02 March 2021 - 20:18. |
#17594
Posted 02 March 2021 - 20:46
L_aurentiu, on 02 martie 2021 - 20:17, said:
Sper ca nu sunt of topic .Mie nu mi-a venit majorare la nici un numar de pe cont si sper sa nici nu vina(am abonamente super ok obtinute ca majoritatea de aici la retentie) ca sa nu mai pierd timp ca voi cu reclamatii dar ma gandeam daca cineva ar da un mail la televiziunile astea de stiri nu ar vedea o oportunitate de stire pentru rating ?Adica ma gandesc ca altfel nu ne-ar baga nimeni in seama pentru orice traznaie dar asa fac si ei rating si o sa se miste cumva si Orange. Si eu am un ME7 neatins. |
#17595
Posted 02 March 2021 - 20:47
In afară de Digi24 toți papa bani de la Orange
Oricum nu fac ceva deosebit astfel încât să devină un subiect se știri. |
#17596
Posted 02 March 2021 - 20:51
sgabrielnita, on 02 martie 2021 - 18:35, said:
Salut, A luat cineva 12 pro max de la retentie?...Sau stie cineva ofertele pt 12 pro max? Ca sa ai un ordin de mărime poți face simulare in MyOrange alegând telefonul din magazinul online. Apoi plecând de la simulare poți suna la ei sa ceri o oferta mai buna decât simularea. |
|
#17597
Posted 03 March 2021 - 00:33
clader, on 01 martie 2021 - 15:46, said:
Aici e matematica simpla.Au experiență in ceea ce privește reacția abonaților,au statistici, oferă dreptul de denunțare,sunt total acoperiți legal. Au făcut niște socoteli si le-a rezultat ca își pot suplimenta veniturile cu câteva sute de mii de eur/luna din acțiunea asta. Ca nu e frumos față de abonați,e fix 0 pentru ei. adica portati numarul sau inchideti alte abonamente/servicii pe care le aveti la orange. la inchidere le transmiteti clar ca ati inchis acele abonamente deoarece v-au "ars" la abonamenul vostru. credeti-ma ca exista departamente specializate care stau si calculeaza cati au facut reclamatie, cati au portat/reziliat si cel mai important CAT AU CASTIGAT din marirea abonamentelor vs portarea/rezilierea numerelor celor nemultumiti. daca la sfarsit ies pe plus si pe plus bine atunci renteaza sa mai faca asta si peste 3-6 luni, fie tot voua fie altora. daca ies pe minus sau primesc vreo amenda mare de la ANPC astfel incat profitul e doar putin peste zero se vor opri. Edited by rex, 03 March 2021 - 00:34. |
#17598
Posted 03 March 2021 - 01:19
#17599
Posted 03 March 2021 - 08:42
#17600
Posted 03 March 2021 - 08:48
L_aurentiu, on 02 martie 2021 - 20:17, said:
Sper ca nu sunt of topic .Mie nu mi-a venit majorare la nici un numar de pe cont si sper sa nici nu vina(am abonamente super ok obtinute ca majoritatea de aici la retentie) ca sa nu mai pierd timp ca voi cu reclamatii dar ma gandeam daca cineva ar da un mail la televiziunile astea de stiri nu ar vedea o oportunitate de stire pentru rating ?Adica ma gandesc ca altfel nu ne-ar baga nimeni in seama pentru orice traznaie dar asa fac si ei rating si o sa se miste cumva si Orange. Momentan nici mie. Mi s-au emis cele 3 facturi ieri si eram curios daca apare ceva (atat ca notificare, cat si ca abonamente). Toate au ramas la fel (3 x Me Start 8, din care unul redus cu 2E). Acum, nu stiu daca are relevanta: am un telefon luat in rate (53.12 lei) si Netflix (10E) si produc mici beneficii (mici ciupeli). |
#17601
Posted 03 March 2021 - 09:42
Pololica, on 03 martie 2021 - 08:48, said:
Momentan nici mie. Mi s-au emis cele 3 facturi ieri si eram curios daca apare ceva (atat ca notificare, cat si ca abonamente). Toate au ramas la fel (3 x Me Start 8, din care unul redus cu 2E). Acum, nu stiu daca are relevanta: am un telefon luat in rate (53.12 lei) si Netflix (10E) si produc mici beneficii (mici ciupeli). Cred ca au vrut sa scape de mine si mi-au dat la retentie o portare . Sa fie primita. |
|
#17602
Posted 03 March 2021 - 09:52
xymzar, on 02 martie 2021 - 17:08, said:
10 minute maxim dureaza o reclamatie la ANPC! (...) Tot ce mai puteam comenta era legat de „moralitatea” acțiunii Orange, precum și de acel euro pe care îl plătesc în plus luna aceasta. Nici una din cele două nu merită efortul de a mă lega la cap și cu ANPC-ul. Dar da, dacă luna următoare nu voi găsi abonamentul revenit la ceea ce a fost, atunci va fi direct ANPC și ANCOM! d4m4g3, on 02 martie 2021 - 17:13, said:
(...) Asadar sa vedem luna viitoare daca totul revine intr-adevar corect, fix cum era inainte. Pana nu vad, nu as fi asa sigur. (...) rex, on 03 martie 2021 - 00:33, said:
(...) daca la sfarsit ies pe plus si pe plus bine atunci renteaza sa mai faca asta si peste 3-6 luni, fie tot voua fie altora. (...) Altfel, cei mai mulți vor face o analiză (evident, fiecare după cît îl duce tărtăcuța) și dacă le dă în continuare că e (încă) un raport acceptabil între costuri și beneficii, vor merge mai departe. Evident, trebuie să poți trece și peste mărlănia acțiunilor firmei în discuție, eu unul o pun pe seama unui tinerel care s-a crezut mai deștept decît este... P.S. Avem lucruri mai importante în viață pentru care să ne enervăm! |
#17603
Posted 03 March 2021 - 10:05
cata, on 03 martie 2021 - 09:42, said:
Cred ca tavalugul reclamatiilor, sesizarilor, portarilor,etc a fost prea mare si bat in retragere. Socrii au ramas cu aceleasi abonamente, nu au nimic in plus/minus. Cred ca au vrut sa scape de mine si mi-au dat la retentie o portare . Sa fie primita. Sper ca le-ai aprins o lumanare |
#17604
Posted 03 March 2021 - 10:20
crislacor, on 03 martie 2021 - 09:52, said:
Păi, dacă o luăm istoric, pare-se că de fiecare dată au ieșit pe (foarte) plus! Așa că stai tu liniștit, cei care reziliază sînt puțini și fără impact! Sau na, impactul e mai mult la nivel de suflețel, căci rezilierea îi face pe unii să se simtă cumva importanți, „mamă, ce le-am tras-o ăstora!”... Altfel, cei mai mulți vor face o analiză (evident, fiecare după cît îl duce tărtăcuța) și dacă le dă în continuare că e (încă) un raport acceptabil între costuri și beneficii, vor merge mai departe. Evident, trebuie să poți trece și peste mărlănia acțiunilor firmei în discuție, eu unul o pun pe seama unui tinerel care s-a crezut mai deștept decît este... P.S. Avem lucruri mai importante în viață pentru care să ne enervăm! Cand am facut ultima portare, acum vreo 4 ani, magenta a primit o amenda destul de mare. Cauza amenzii a fost motivul pentru care am facut portarea, amenda a fost cauza multor abonati care au facut reclamatie/sesizari la ANPC. Edited by cata, 03 March 2021 - 10:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users