Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce se oferă la retenție?
Last Updated: Mar 29 2024 12:21, Started by
majka
, Nov 13 2009 09:24
·
278
#17569
Posted 02 March 2021 - 08:53
Orange are mereu dreptate, dar nici eu nu stau degeaba🤫.
Attached Files |
#17570
Posted 02 March 2021 - 09:02
Contractele ar trebui schimbate. La cei ce ofera servicii si pot schimba contractele de la sine putere sa se puna Stapan/Abuzator/Agresor si la client sa puna Sclav/Victima.
In mod clar partile ce semneaza un contract de servicii nu sunt egale si exista o discriminare intre ele si operatorul face cam ce vrea, hartiile sunt de fapt lesa care te leaga pe tine sa nu faci tu ce vrei tu. Si la toti e la fel, de aia nu am scris niciun nume de operator, toti au o lesa mai lunga sau mai scurta. In lumea asta capitalista in care trebuie sa existe crestere ca totul sa se sustina si sa ne pice in cap, companiile adesea actioneaza controlat pe teren minat, dar calculat, ca sa obtina venituri si sa fie pe crestere. La sfarsitul anului cand se impart dividendele, cum au smuls cresterea lor cu o crestere a preturilor cu 10-15% e doar o nota de subsol. Si nici macar nu e precizat cati consumatori au reactionat si au evitat cresterea preturilor. Motivul pentru care cei de la RC cedeaza asa usor si ne trec la abonamentele anterioare dovedesc ca suntem atat de putini si ca nu contam pentru ei. Oricum, au luat in calcul asta. Revenind la Orange, sunt curios daca cineva cu contract modificat asa ar cere actul aditional, pentru confirmarea facturii unei decontari sa zicem(nu e treaba operatorului unde il deconteaza clientul), ar avea curaj Orange sa scrie in actul aditional ca actul a devenit valabil in urma instiintarii pe factura, in urma inactiunii clientului in termen de 30 de zile? La actualele acte aditionale exprimarea e asa, citez: "Va informam ca in baza acordului dumneavoastra telefonic, la data de zz/ll/20aa a fost încheiat, prin mijloace de comunicare la distanţa, prezentul act adiţional (“Actul adiţional”) la contractul/contractele pentru pachetul de servicii Orange aferent numarului 07******** dintre ***** ***** ***** si Orange România S.A.". Desi mie mi s-a schimbat abonamentul in Fun 6 pentru o luna, in contul meu, la Documentele mele, n-a aparut niciun act aditional. Cine doreste sa tina abonamentul bagat pe gat de ei, sa ceara actul aditional prin chatul lor, macar asa de distractie, sa vedem ce le mai trece prin minte. Edited by Getodacul, 02 March 2021 - 09:10. |
#17571
Posted 02 March 2021 - 09:03
E clauza standard in toate contractele de telecomunicatii. Deci, ai gasit articolul incalcat. Mai departe te descurci:
|
#17572
Posted 02 March 2021 - 09:48
Pololica, on 01 martie 2021 - 20:11, said:
ori la Orange (a trimis pe un canal acea notificare). La mijloc n-are cum sa fie. Neavând mail sau scrisoare, cel mai probabil loc e factura (lucru pe care l-a făcut Digi anul trecut: au inclus notificarea de majorare in factura, ca pagini separate, dar in același fișier). |
#17573
Posted 02 March 2021 - 10:06
Am primit si eu sms-ul cu "informatii de interes despre CONT" dar nu am gasit nimic de modificarea abonamentului.
La voi cum apare? |
#17574
Posted 02 March 2021 - 10:20
Una-i "cont" alta-i "contract" .
A luat-o razna rau orange. Din ce in ce mai nesimtiti. Ce ar fi sa notificam si noi modificarea contractului cu ei prin sms sau cand platim cu cardul....sau prin anunt la "gazeta de sud" din Caracal?! |
#17575
Posted 02 March 2021 - 10:21
bogdangelu, on 02 martie 2021 - 09:48, said:
Cănd a început nebunia cu GDPR-ul toate firmele online sau fizice te puneau să completezi un chestionar cum vrei să fii informat și notificat prin SMS,e-mail sau scrisoare.Acestea sunt ,,canale de notificare,, legale a clientului.Și ENEL-ul a trimis ca și DIGI în același plic cu factura noile contracte pe care te atenționa să le semnezi dacă ești de acord și să le trimiți cu poșta(aveau un plic separat în plicul cu factură) ori de depuneai la punctele ENEL. Factura este factură. Ca sa terminam subiectul: accepti ca notificarile sa-ti vina cu mail, dar iti vine in acelasi mail cu factura (chiar integrat in factura). A fost incalcat acordul de comunicare? Raspunsul il vei gasi la avocat, nu la mine, sau la altcineva. |
#17576
Posted 02 March 2021 - 10:42
#17577
Posted 02 March 2021 - 11:08
Pololica, on 02 martie 2021 - 10:21, said:
Ca sa terminam subiectul: accepti ca notificarile sa-ti vina cu mail, dar iti vine in acelasi mail cu factura (chiar integrat in factura). A fost incalcat acordul de comunicare? Raspunsul il vei gasi la avocat, nu la mine, sau la altcineva. Orice notificare, informare oficiala, trebuie sa aiba un numar de iesire distinct. Adica sa apara in registrele Orange ca notificarea XXXX a fost trimisa in data YYY la clientul ZZZ. Factura si o astfel de notificare nu au cum sa aiba unul si acelasi numar de inregistrare. Daca Orange imi trimite notificarea despre schimbarea contractului intr-o arhiva RAR cu un virus in ea, inseamna ca m-a notificat? Eu trebuie sa ma infectez ca sa vad ca ei au modificat contractul? Nu. Logic ar trebui sa trimita un email cu mesaj de genul: In atasament vezi gasi notificarea cu privire la schimbarile contractuale ce urmeaza sa se implemeteze. Adica cu subiect si predicat, in corpul emailului, sa stii ce atasament deschizi. Edited by bai3tzash, 02 March 2021 - 11:14. |
#17578
Posted 02 March 2021 - 11:12
crislacor, on 02 martie 2021 - 10:42, said:
Ai dat pe link-ul din acel SMS? Tre' să te ducă la o factură, iar pe pagina a doua găsești și „minunea”... Aceasta este pagina 2 din factura Screenshot_20210302_110441_com.google.android.apps.docs.jpg 165.73K 136 downloads Edited by nicu131, 02 March 2021 - 11:12. |
|
#17579
Posted 02 March 2021 - 11:15
bai3tzash ai completa dreptate intr-o lume normala, numai ca Orange a facut intentionat asa. Nu-i confundati pe cei de la conducerea Orange cu niste capcauni care "au uitat" sau "au gresit, saracutii". Sa fim constienti toti ca avem o relatie contractuala cu niste banditi legali care nu scapa niciun prilej ca sa ne jumuleasca extra de niste banuti. Daca nu apare prilejul, il creaza.
S-au luat niste decizii acolo sus, s-au consultat cu departamentul juridic, au analizat toata mascarada asta pe toate partile inainte sa o puna in aplicare. Edited by Getodacul, 02 March 2021 - 11:21. |
#17580
Posted 02 March 2021 - 11:18
Eu as zice sa faceti plangere la OPC si ANCOM.
Eu inca nu am primit nicio notificare, nici pe email, nici pe factura, nici in Myaccount, ca mi s-ar schimba ceva. Dar am un abonament me6 si ma gandesc ca mi-l schimba si mie. Daca mi-l schimba, direct sesizare. |
#17581
Posted 02 March 2021 - 11:34
Eu i-am contactat si de la urmatoarea data de facturare revin la abonamentul anterior. Deja toata asta ne ocupa prea mult timp, pentru 1-2 euro. Probabil exact asta a fost unul din motivele pentru care au facut o crestere mica prin notificare in factura. Sa te trezesti brusc cu cresterea deja activa si sa fie destul de mica cat sa nu merite timpul pierdut.
|
#17582
Posted 02 March 2021 - 12:12
Getodacul, on 02 martie 2021 - 11:34, said:
Eu i-am contactat si de la urmatoarea data de facturare revin la abonamentul anterior. Deja toata asta ne ocupa prea mult timp, pentru 1-2 euro. Attached FilesEdited by cata, 02 March 2021 - 12:14. |
#17583
Posted 02 March 2021 - 12:28
nicu131, on 02 martie 2021 - 11:12, said:
Aceasta este pagina 2 din factura (...) Acum pe bune, nu cred că are cineva de comentat la cum își planifică ăștia afacerile, e firma lor și procedează cum cred de cuviință! DAAAR, atunci cînd sînt implicați în mod direct și clienții, să facă totul clar și transparent! Că poate o să-i înjurăm că nu-i mai satură dracu' de bani, dar măcar vom aprecia că au bunul simț s-o facă pe față! |
|
#17584
Posted 02 March 2021 - 13:23
Nu o fac "pe fata" pentru ca s-ar duce vestea in presa ca Orange mareste tarifele la abonamente, iar asta ar dauna imaginii companiei. Mai bine o fac "pe furis" si scapa cu fata curata si cu niste sute de mii de euro in cont pe luna.
Edited by emgd2me, 02 March 2021 - 13:25. |
#17585
Posted 02 March 2021 - 14:30
Am primit email de la o doamna Junior de la sesizari. Acelasi raspuns clasic, standard de la RC. Adica inutil din moment ce nu e nimic nou, nimic in plus.
Sesizarile si reclamatiile nu ar trebui sa se faca intern, pentru ca din start iarasi nu respecta codul etic Orange prin "Principiului căruia îi suntem fideli este „etica aduce claritate” şi ne dorim ca şi partenerii noştri să acţioneze în mod onest şi impaţial." Onest si impartial. Sigur! Onestitatea, claritatea... S-au vazut astea de cand a inceput problema! Scriu mail inapoi sa raspund, nu pot trimite. Se trimit aceste mailuri la misto care se termina in "pentru orice informatii suplimentare ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra" dar la care nu poti raspunde. Trebuie sa faci alta sesizare. Nu stiu de ce dar mi se pare ca tot ce se intampla este o gluma proasta. Timpul, stresul, reclamatiile la Orange, reclamatiile la ANCOM si ANPC vor costa mai mult decat 1E diferenta dintre abonamente. |
#17586
Posted 02 March 2021 - 17:01
d4m4g3, on 02 martie 2021 - 14:30, said:
(...) Timpul, stresul, reclamatiile la Orange, reclamatiile la ANCOM si ANPC vor costa mai mult decat 1E diferenta dintre abonamente. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users