Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VW Golf VII
Last Updated: May 30 2013 03:55, Started by
H725
, Oct 06 2009 17:31
·
0
#217
Posted 23 March 2013 - 22:06
Avand in vedere plajele de rotatii pe care se intind cp si nm la cel de 140, eu as zice ca are si un compresor.
|
#218
Posted 23 March 2013 - 22:08
Daca e sa o luam asa, si cel de 122 ar trebui sa aiba compresor, nu? Dar nu au.
|
#219
Posted 23 March 2013 - 22:50
Eu as zice ca are totusi dupa chestia cu dezactvarea cilindrilor. Stiu ca era implementata doar la twincharger.
|
#220
Posted 23 March 2013 - 23:24
connectorxp, on 23 martie 2013 - 19:21, said:
Pentru a ne usura viata, am pus lista de motoare TSI si TDI din ultima brosura de pret a lui G7. Benzinare: Motoare Golf VII TSI.jpg "fumegatoare": Motoare Golf VII TDI.jpg Lista motoare 1.4 TSI Wikipedia: TSI 1.4 Wikipedia.jpg La Skoda Octavia motorul 1.4 TSI 140CP are aceleasi specificatii, din pacate ei nu dau si codul motor in brosura tehnica, asa ca trebuie sa sapam pe la dealeri sau sa asteptam pe cineva sa-si cumpere asa ceva. Daca este cineva in "sistem" la VW, poate sa ne explice si noua ce inseamna ACT-ul ala din dreptul motorului 1.4? Si versiunea de 1,6tdi manuala, sa consume 4,6L/100km URBAN? Pai marmota invelea... Nici hibrida hibridelor nu reuseste asemenea consum urban. http://www.worldcarf...eturn-73-mpg-us Si nici macar nu i-au dat jos oglinzile ca sa scada consumul. Va dati seama ca daca merge fara oglinzi, consuma 2 si un pic. Edited by tfmercedez, 23 March 2013 - 23:30. |
#221
Posted 23 March 2013 - 23:30
S-ar putea totusi sa aiba si compresor mecanic. Dar nu gasesc nicaieri informatii oficiale.
|
#222
Posted 23 March 2013 - 23:37
Abia astept sa vad pe piata versiunea asta care consuma 3,3L/100km, la sh, cu 3 ani si "30.000km" ca a fost a unei pensionare care a mers la piata..
|
#224
Posted 24 March 2013 - 11:01
Am fost ieri la un drive-test cu un G7, 1.2 TSI. Mi s-a parut foarte ok la interior (finisaje, materiale), e mult mai bine insonorizata decat G5-ul meu. Motorul era slabut, ok daca te intereseaza numai si numai consumul, insa ramanea fara suflu imediat. Nu vreau sa ma gandesc la o depasire cu masina plina, nu are deloc rezerve de putere. Am intrebat de 1.4 tsi, cel de 122cp este doar cu turbina, cel cu ACT de 140cp este twincharger.
Edited by abunea, 24 March 2013 - 11:02. |
#225
Posted 24 March 2013 - 13:26
O sa fiu oarecum off topic, imi cer scuze in avans
tfmercedez, on 23 martie 2013 - 23:24, said:
Ma uitam la specificatiile de la diesel. Pai dupa parerea mea , fraier sa fii sa mai iei versiune 1,6tdi, cu 105Cp care consuma 3,3L/100km comparativ cu 2,0tdi la 150 cu consum de 3,6L/100km. Totusi sa hranesti un motor cu 45CP mai multi cu doar 0,3L /100km in plus? Cam anemic as zice eu. As vrea sa vad si eu conditiile in care scoate ala 3,6L/100km: 80km/h in a 6-a un pic peste ralanti? Ai scris asta pentru ca nu stii prea multe despre modul de functionare a unui motor, devenind o victima a marketingului. Motorul de 150CP produce cu 45CP mai mult decat cel de 105CP doar in sarcina maxima, adica acceleratia la podea, nu produce oricand mai multa putere. De exemplu, la un rulaj constant cu o anumita viteza, sa zicem 160 km/h, ambele motoare asigura la roata exact aceeasi putere, de unde consumul de carburant este aproximativ la fel pentru ambele motoare. In realitate insa, motoarele au pierderi diferite prin frecarea sau inertia componentelor interne, asa ca si consumul este usor diferit. Este posibil ca motorul mai puternic sa fie mai bine echilibrat, sa aiba management mai bun, astfel consumul sa fie mai mic. Un exemplu in acest sens il reprezenta motorul de 170 CP PD care, la vremea lansarii lui, a fost cel mai economic motor cu ardere interna dispus pe autovehicule din lume. Consumul declarat de producator si scris in fisa tehnica nu-ti spun aceste lucruri, alea sunt doar anunturi de marketing. Consumul real al unui motor se determina pe bancuri speciale si se reprezinta in graficul consumului specific pentru acel motor. Aceste informatii nu sunt intotdeauna publice, din motive evidente cred, insa consultandu-le putem gasi motoare cu putere maxima de 300 CP care consuma mai putin carburant decat altele de 100 CP, atunci cand ambele ruleaza cu x km/h (mai bine spus produc y Nm). Consumul afisat de producator nu este luat din burta, insa nu spune prea multe despre cat de economic este sau poate fi un motor. In Europa, producatorii sunt obligati sa dermine consumul mediu conform directivei CE EEC 93/116. Consumul se calculeaza exclusi pe banc, nu pleaca nimeni cu masina pe soselele oraselor sau pe drumurile interurbane. In mare, se face astfel: - pentru oras: se alege o masina cu un anumit rulaj (peste 3000 km), se pune pe un banc intr-un laborator cu temp controlata (20C-30C), se porneste motorul de la temp "camerei" si i se aplica un sablon STAS de accelerari, franari, mers constant, cu o viteza maxima de 50 km/h si o viteza medie de 20 km/h. Se ruleaza testul respectiv pana masina "parcurge distanta" de 4 km. Consumului de combustibil rezultat i se aplica regula de 3 simpla si se determina consumul in oras, sub notatia cunoscuta. - pentru interurban: este similar, doar sablonul de accelerari, franari, mers constant este diferit. De asemenea, viteza maxima a masinii este de 120 km/h, media de 63 km/h, iar distanta de 7 km/h. Pentru interurban se pleaca cu motorul cald, dupa execuarea testului de oras. - pentru mixt se face media aritmetica a celor doua consumuri, luandu-se in considerare si distanta parcursa, prin regula de 3 simpla. Sablonul ala este considerat de comisia aia ca fiind o medie a stilurilor de mers pe drumurile europene. Evident, este doar o aproximare, de aici si experienta diferita a utilizatorilor, unii dintre ei scotand consumuri mai bune, majoritatea mai proaste. Toate masinile vandute in Europa se verifica in acelasi mod, avand exact acelasi sablon de accelerari si decelerari. Din acest motiv si producatorii isi optimizeaza motoarele si transmisiile in functie d acest sablon, pentru a da cat mai bine in specificatii tehnice. Doar cumparatorii avizati consulta fisele tehnice inainte de achizitie, nu-i asa? Revenind la motoarele noaste de 140 CP si 105 CP, consumul din fisa nu reprezinta decat rezultatul testului de mai sus. Nu se scrie nicaieri cat consuma motorul la 140 CP sau la 105 CP, diferenta fiind mult mai mare de cat ai spus tu acolo. De asemenea, testul de mai sus nu spune cat consuma motoarele la aceeasi sarcina, adica la rularea cu aceeasi viteza. Sablonul ala implica accelerari si decelerari, asadar sarcini diferite pentru motoare cu puteri maxime diferite. Doar graficul consumului specific ne arata adevara imagine a consumului unui motor. Scuze pentru lungimea postului si pentru offtopicul relativ |
#226
Posted 24 March 2013 - 20:03
Si cum simulezi pe banc, inertia conferita de masa masinii? Ca atunci acelasi motor de 1,6 tdi , il regasesti de la Passat la octavia, seat, golf, polo , si ce mai au ei in productie. Dar nu toate masinile cantaresc la fel, nu toate au aceasi aerodinamica, etc.
Citisem undeva ca o masina consuma 1L/100km mai mult pentru fiecare 100 de kg in plus peste cele 75kg ale soferului teoretic, rezervor plin, si nu stiu cate kile de bagaje in portbagaj. Deci o masina , un golf , cu 4 insi a cate 100 kg, ca consuma cam cu 3L mai mult , cu plinul facut si portbagajul plin, decat in carte . valitudor, on 24 martie 2013 - 13:26, said:
O sa fiu oarecum off topic, imi cer scuze in avans Ai scris asta pentru ca nu stii prea multe despre modul de functionare a unui motor, devenind o victima a marketingului. Stiu ca pentru a mentine o viteza constanta de ~80km/h , motorul genereaza sub un sfert din puterea "instalata". Ca sa mentii acea viteza sunt suficienti si 30CP, daca nu mai putin. Caii multi devin necesari pentru a invinge rezitenta aerului, odata cu cresterea vitezei, care creste logaritmic, sau cum s-ar zice cu patratul vitezei. Ca sa dublezi viteza , de la 80km/h la 160km/h vei avea nevoie de 3 ori mai multa putere. O compacta cu motor de 80CP se intinde pana pe la 170~175km/h Golfu'7 cu 1,6tdi -105 CP ajunge la 192 km/h Golfu'7 cu 2,0tdi -150CP mai urca un pic si se poticneste la 216km/h conform http://forum.softped...tach_id=1134320 Cu 45 CP in plus pentru 24km/h mai mult, cand pentru 100km/h iti ajung poate si 35CP. Edited by tfmercedez, 24 March 2013 - 20:04. |
|
#227
Posted 24 March 2013 - 21:14
tfmercedez, on 24 martie 2013 - 20:03, said:
Si cum simulezi pe banc, inertia conferita de masa masinii? tfmercedez, on 24 martie 2013 - 20:03, said:
Citisem undeva ca o masina consuma 1L/100km mai mult pentru fiecare 100 de kg in plus peste cele 75kg ale soferului teoretic, rezervor plin, si nu stiu cate kile de bagaje in portbagaj. Deci o masina , un golf , cu 4 insi a cate 100 kg, ca consuma cam cu 3L mai mult , cu plinul facut si portbagajul plin, decat in carte . tfmercedez, on 24 martie 2013 - 20:03, said:
Ca sa dublezi viteza , de la 80km/h la 160km/h vei avea nevoie de 3 ori mai multa putere. tfmercedez, on 24 martie 2013 - 20:03, said:
O compacta cu motor de 80CP se intinde pana pe la 170~175km/h Golfu'7 cu 1,6tdi -105 CP ajunge la 192 km/h Golfu'7 cu 2,0tdi -150CP mai urca un pic si se poticneste la 216km/h conform http://forum.softped...tach_id=1134320 Cu 45 CP in plus pentru 24km/h mai mult, cand pentru 100km/h iti ajung poate si 35CP. |
#228
Posted 25 March 2013 - 18:14
Eu inca astept un diesel de la VW sa consume cat scrie in carte, eu am pregatit sarea si piperul sa-l mananc si cand zic consum din carte ma refer la napasta asta numita Bucuresti.
TDI-ul este facut sa te bucuri de el la drum lung si pe autostrada, nu sa-l surmenezi in aglomeratia orasului. Ma obsedeaza deja reclama de la G7 cu melodia People Are People, remixata dupa originalului celor de la Depeche Mode, [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DTYsElEGswc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ca si o curiozitate tehnica, ati observat ca toate masinile din spot au interior maro cu accente bej pe plafon si montanti? in realitate vad culori diferite in lista de dotari, posibil pentru filmare s-a folosit un prototip pentru toate cadrele de la interior si la exterior s-au folosit diverse masini. |
#229
Posted 25 March 2013 - 18:29
VW Golf 9 , respectiv 10 (varianta R32000 )
[ http://fc04.deviantart.net/fs33/f/2008/306/9/1/VW_Golf____Future_Car_by_tolgadinmez.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.beautifullife.info/wp-content/uploads/2011/05/29/Volkswagen-concept-05.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ady_chesnoiu, on 04 decembrie 2009 - 21:23, said:
30 kw pe Golf ? Slab . 30KW o sa fie doar cel electric, auxiliar din cate inteleg eu, pe langa cel termic/diesel. |
#230
Posted 25 March 2013 - 20:08
connectorxp, on 25 martie 2013 - 18:14, said:
Eu inca astept un diesel de la VW sa consume cat scrie in carte, eu am pregatit sarea si piperul sa-l mananc si cand zic consum din carte ma refer la napasta asta numita Bucuresti. TDI-ul este facut sa te bucuri de el la drum lung si pe autostrada, nu sa-l surmenezi in aglomeratia orasului. Iar daca TDI-ul se bucura sau nu la mersul prin oras, habar n-am, insa al meu n-are ce face. |
#231
Posted 25 March 2013 - 20:56
Stiu ca norma CEE de testare este aberanta si se face pe stand rulant sau traseu inchis, ciclul de testare EPA este mai realist si in cazul anumitor modele imi iau de acolo informatii.
Cat timp pui talpa pe tractorul ala al tau si nu te lasi furat de mirajul mersului subturat nu va fi prea "molestat", desi am vazut cateva Golf-uri 2.0 TDI folosite preponderent in oras, mers mult subturat si nu era un peisaj prea placut. |
|
#232
Posted 25 March 2013 - 21:42
Cauza molestarii banuiesc ca ai dibuit-o dupa miros, nu-i asa? Cum le stii tu pe toate...
Uite, daca vrei sa-ti verifici teoriile iti propun un lick test (la sfarsitul postului). Eu la masina mea, tu la a ta. Cotețul tau pare in poza, nu-i asa?. Ce zici? Edited by valitudor, 25 March 2013 - 21:42. |
#233
Posted 25 March 2013 - 23:11
Eu zic sa incerci degetul ala intr-un loc unde lumina nu-l vede si sa-mi zici ce gasesti...
Daca atata te duce capul, atata spui. Faptul ca DPF-ul era colmatat, catalizatorul asisderea si motorul se simtea sugrumat, este un indiciu destul de puternic plus fum din belsiug la orice apasare fireasca a acceleratie, fara forje, desteptul planetei! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users