Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Golf VII
Last Updated: May 30 2013 03:55, Started by
H725
, Oct 06 2009 17:31
·
0
#181
Posted 01 February 2013 - 11:55
Exteriorul arata cam la fel ca 6-le, nu stiu de ce am impresia ca astia merg de fapt din face-lift in face-lift.
La interior mi se pare hidos plasticul ala negru lucios care vrea sa dea impresia de "high-end" pus peste tot pe unde au apucat. |
#182
Posted 01 February 2013 - 19:21
#183
Posted 02 February 2013 - 00:27
De fapt facelift la antefacelift.
Adica evolutie pe orizontala. Adica faci un pas inapoi dupa care unul inainte dar in alta directie decat prima data. Punte de Golf 4 la motoarele pana in 105 cai. Elemente de design de la G4. Partea din spate a lateralei, ca sa zic asa, e clar de inspiratie G4. |
#184
Posted 02 February 2013 - 01:44
Au baut apa dupa francezi, diferentierea asta tehnica o ai la Megane3 fabricat in Spania/Franta si la cel facut in Turcia (un fel de Fluence Hatch). Se va vinde bine, doar e Golf, ca omul de rand nu va lua la puricat platforma tehnica a masinii.
In SUA Jetta are alta punte iar la noi Multilink, dar macar acolo e valabil pe toate motorizarile. |
#186
Posted 02 February 2013 - 13:04
Doar timpul o va spune daca au dat in bara sau nu cu decizia lor privind trenul de rulare.
|
#187
Posted 02 February 2013 - 13:18
connectorxp, on 02 februarie 2013 - 01:44, said:
Au baut apa dupa francezi, diferentierea asta tehnica o ai la Megane3 fabricat in Spania/Franta si la cel facut in Turcia (un fel de Fluence Hatch). Se va vinde bine, doar e Golf, ca omul de rand nu va lua la puricat platforma tehnica a masinii. In SUA Jetta are alta punte iar la noi Multilink, dar macar acolo e valabil pe toate motorizarile. Te nemulțumește soluția tehnică a suspensiei modelelor ieftine de Golf? Cât de tare poate sa fie asta... Pai compactele Toyota ce fel de suspensie au pe spate, nu cumva TOATE au punte de Golf 4? În SUA compactele Toyota vin chiar cu tamburi ca Loganul, noroc cu Europa ca-i determină să pună discuri pe piețele de aici. Spune-ne si cand Toypta a introdus discurile pe Prius, o masina mult mai scumpa decat Golful si, de asemnea, cand are de gand sa introduca suspensia independenta pe Prius sau pe compacte? VW a facut reduceri, asta e clar. Insa macar au oferit si ofera suspensie independenta pe compactelor sale. Toyota sau francezii n-au facut-o deloc, iar sa vi acum sa zici ca se vinde ca e Golf iar omul de rand nu ia solutia tehnica la puricat imi pare caraghios. Laguna este masina medie si are punte pe spate... Hai sa randem de VW si sa le cantam prohodul... Edited by valitudor, 02 February 2013 - 13:26. |
#188
Posted 02 February 2013 - 15:14
Iti spun odata.
Prius 2000 (NHW-11) cand a fost lansat in EU, a venit cu discuri de frana fata si spate, doar in SUA a fost prostia cu tamburi, la fel si la G2, unde in SUA are tamburi pe toate echiparile mai putin Touring (copie a echiparii Sol). La noi in Europa la Prius G2 au pus articulatii de la Avensis T25 pe fata si punte de Corolla pe spate si culmea ca fata de multilink-ul de la VW s-au dovedit a fi fiabile si nu-mi vinde gogosi ca a ta nu s-a stricat, marturie stau alte masini si soferi integrii. Daca ai fantezii cu Toyota, poti sa mergi prin targuri sa te uiti la masini si sa te convingi. Oricum tu in afara sa incerci sa faci pe troll-ul nu aduci nimic de valoare forumului! |
#189
Posted 02 February 2013 - 15:28
da ce aveti ma cu saracu golf ?
banuiesc ca nu intra in vederile voastre achizitia unui astfel de exemplar. ciudat interesul acordat. cat despre vali, o fi el mai folksvagenist, dar de aici pana la troll...pun pariu ca in domeniul auto are un cuvant de spus pe acest forum. |
#190
Posted 02 February 2013 - 15:30
Da sigur, asta este impresia lui despre el, eu nu l-am vazut sa vina cu informatii utile pe aici, macar un PDF sau tutorial.
Fata Marius3K, MAK, Sebulbus si altii, chiar nu a adus nimic memorabil forumului. Doar niste poze vagi cu un consum "real". |
|
#191
Posted 02 February 2013 - 15:53
valitudor, on 02 februarie 2013 - 13:18, said:
francezii n-au facut-o deloc Au facut-o cu mult inaintea VAG. In anii 90 toate compactele frantuzesti (Megane, 306, Xsara) aveau suspensie independenta. Ba chiar si pe la clasa mica sau mini la PSA. Dupa aia, la inceputul anilor 2000 au facut ce face VAG acum. Asta ca sa fim mai exacti in legatura cu acel "niciodata". ps. Sau "deloc". Cu toate astea nu mi-as dori o suspensie cum erau cele de care vorbesc. Desi erau mai avansate decat suspensiile independente de azi (chiar erau), costa mai mult sa le tii bune pe drumuri ca la noi. E drept ca nu umblai la 50.000 de km la ele dar umblai. |
#192
Posted 02 February 2013 - 15:54
memorabil ??
nu e un pic prea mult ? in fine, va vad indarjiti, asa ca nu mai insist. tot nu am inteles de unde vine simpatia asta mare vizavi de golf 7. |
#193
Posted 02 February 2013 - 15:58
undercoverbrother, on 02 februarie 2013 - 15:53, said: Totul se reduce la cost si fiabilitate, in ciuda manevrabilitatii. Am mers cu G5 si 6, personal nu m-au dat pe spate, ma refer la alea standard, un G5 GTI Ed.30 este alta bestie si nu o poti compara cu un 1.6 16V. Din pacate la drive test aveau doar TDI 1.6 manual, au anuntat ca vor aduce si un TSI si atunci o sa ies la o plimbarica cu ea. |
#194
Posted 02 February 2013 - 16:17
oaspetele, on 02 februarie 2013 - 15:28, said:
banuiesc ca nu intra in vederile voastre achizitia unui astfel de exemplar. ciudat interesul acordat. De ce n-ar intra? Intotdeauna a intrat. Am mai zis de cateva ori ca vreau si eu un VW/VAG. Si nu vb la misto. Singura chestie este ca nu am sa-mi tai niciodata un deget ca sa-mi vina un pantof. Mi se pare mai simplu sa iau pantoful care-mi vine. Asa si cu masinile. Nu-s fan nici VW, nici altceva si poate de asta par contra. Pana sa-mi iau Citroen toti fanii marcilor frantuzesti erau pe mine ca-s contra (ps. si aia erau mai rai ca fanii marcilor nemtesti ). De cand cu Citroen e pe dos. Mie-mi pare ca exagereaza si unii si altii atat cu laudele cat si cu criticile. Chiar daca n-ar intra e ciudat ca noi sa vb despre VW iar valitudor despre frantuzesti, cam inexact de altfel, pe topic de Golf 7. Acum hai sa vb de Golf 7. Edited by undercoverbrother, 02 February 2013 - 16:20. |
#195
Posted 02 February 2013 - 17:21
connectorxp, on 02 februarie 2013 - 15:14, said:
Iti spun odata. ... connectorxp, on 02 februarie 2013 - 15:14, said:
La 180 k, a mea e prea tanara pentru probleme la suspensie, desi ar trebui sa fac o investigatie sa mai schimb o bucsa, doua. Dar aici sunt de acord cu tine. Intotdeauna, o bara metalica cum are Prius si compactele Toyo este mai fiabila decat o suspensie. connectorxp, on 02 februarie 2013 - 15:14, said:
Daca ai fantezii cu Toyota, poti sa mergi prin targuri sa te uiti la masini si sa te convingi. Oricum tu in afara sa incerci sa faci pe troll-ul nu aduci nimic de valoare forumului! Quote Se va vinde bine, doar e Golf, ca omul de rand nu va lua la puricat platforma tehnica a masinii undercoverbrother, on 02 februarie 2013 - 15:53, said:
Au facut-o cu mult inaintea VAG. In anii 90 toate compactele frantuzesti (Megane, 306, Xsara) aveau suspensie independenta. Ba chiar si pe la clasa mica sau mini la PSA. undercoverbrother, on 02 februarie 2013 - 16:17, said:
Chiar daca n-ar intra e ciudat ca noi sa vb despre VW iar valitudor despre frantuzesti, cam inexact de altfel, pe topic de Golf 7. Acum hai sa vb de Golf 7. |
|
#196
Posted 22 March 2013 - 03:16
S-au lansat noile modele VW pe platforma mqb si nu mi-a venit sa cred ce reduceri de costuri au practicat. Practic in clasa compacta, in grupul vag la motoarele 1.2 tsi,1.4 tsi 140 cp , 1.6 tdi 105 cp masina se pare ca e un lowcost, cea mai vizibila reducere de costuri fiind suspensia spate semi-rigida. Ceea ce mi se pare tare de tot e ca pana si modelul premium a3 are aceasta "hiba".. a3-ul fiind modelul cel mai scump care beneficiaza de aceasta promotie, la care mai participa si Skoda Octavia 3, Seat leon 3, Vw golf 7 si poate ar mai fi..
Sunt curios ce alte cost reduction a mai practicat vw la aceste masini pentru lumea a treia si propun o discutie despre aceste noutati Dovezi: 1) Audi a3 cu punte semi-rigida: http://www.km77.com/...5-cv-attraction 2) Skoda octavia 3: http://www.km77.com/...a-14-tsi-140-cv 3)Seat Leon 3: http://www.km77.com/...sc-12-tsi-86-cv 3) Vw golf 7: http://www.km77.com/...-tdi-105-cv-bmt |
#198
Posted 22 March 2013 - 14:32
1.4 tsi doar pe Octavia are punte H. La restul e ML.
Ce-i cu tsi140 asta? E doar cu turbina sau are si compresor? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users