Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme timonerie schimbator sau...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!
 pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1327 replies to this topic

#91
nks14

nks14

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 02.04.2005
ca sa va faceti o parere despre service-ul quickmobile - quickservice - puteti vizualiza lista de tichete deschise. http://www.quickserv...chTicket/1.html (0,1,2,3.....9). cred ca e un bug in sistemul lor. nu mi se pare normal ca o fisa de service care contine IMEI telefon, nr telefon beneficiar etc sa fie publica

#92
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.06.2005
Sincer sa fiu, prima mea experienta cu firma asta e cam ciudata.
Am dat comanda la ei de un HTC care era in promotie la 549 ron, l-am primit a doua zi la 599 ron. Evident, am print screen-ul de la data cand am facut comanda, insa nu mi-au mai raspuns la mesajul in care intrebam de ce au trimis la alt pret decat cel de pe site.....

#93
patrick101

patrick101

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 08.12.2012

View Postnks14, on 15 ianuarie 2013 - 13:26, said:

ca sa va faceti o parere despre service-ul quickmobile - quickservice - puteti vizualiza lista de tichete deschise. http://www.quickserv...chTicket/1.html (0,1,2,3.....9). cred ca e un bug in sistemul lor. nu mi se pare normal ca o fisa de service care contine IMEI telefon, nr telefon beneficiar etc sa fie publica

am dat clik pe link-ul pus de tine dar eu n-am vazut nicio informatie privata acolo...apare numarul fisei, modelul telefonului, defectul lui si seria imei....astea nu-s date personale. nu am vazut niciun nume de client sau numar telefon sau adresa...nu cred ca exista un motiv de nemultumire. ce sa faca cineva cu datele telefonului... e interesant asa sa vezi cam ce baza de date au desi din ce am vazut sunt prea multe sa le iau la ''puricat'' :))

#94
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.06.2005
Pentru ca le tii partea, patrick101 - am senzatia ca ai legatura cu firma asta(angajat, ceva). Situatia descrisa de mine ti se pare ok? Comanzi la un pret si primesti mai scump cu 50 ron?

#95
nks14

nks14

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 02.04.2005
@patrick101 - http://www.quickserv.../BIA-10428.html - uita-te la mentiuni. mai sunt muuulte cazuri. le-am trimis si celor de la quickservice un email legat de aceasta problema.

#96
patrick101

patrick101

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 08.12.2012

View Postflorinel, on 15 ianuarie 2013 - 16:19, said:

Pentru ca le tii partea, patrick101 - am senzatia ca ai legatura cu firma asta(angajat, ceva). Situatia descrisa de mine ti se pare ok? Comanzi la un pret si primesti mai scump cu 50 ron?

florinele esti off topic rau de tot mai nene :))) eu n-am zis nimic de problema ta. de unde ai scos-o si pe asta cu legatura nu stiu dar te pot asigura ca nu am nicio treaba cu ei in afara de faptul ca le sunt client iar calitatea asta imi da dreptul sa-i critic sau nu. daca tu ai patit asta cu ei e nasol, fa o reclamatie la opc daca zici ca ti-au saltat pretul cu 50 de lei asta in cazul in care poti si dovedi treaba asta. ei ziceam in post-ul de mai devreme ceva legat de fisele service si ca nu am gasit nimic din datele personale ale clientilor, daca are careva un link cu asa ceva sa-l puna aici ori pana nu se demonstreaza e absurd sa condamnam pe cineva. cel mai simplu e sa acuzam asa cum ai facut tu mine ca am o legatura cu firma asta. apropo...daca cei de la curier ti-au cerut in plus ai verificat cat e suma de ramburs? pe factura cat e trecut? daca peste tot era trecut in plus fata de cat ai comandat puteai foarte simplu sa refuzi coletul si rezolvai problema fara sa te mai simti ''inselat''

View Postnks14, on 15 ianuarie 2013 - 17:25, said:

@patrick101 - http://www.quickserv.../BIA-10428.html - uita-te la mentiuni. mai sunt muuulte cazuri. le-am trimis si celor de la quickservice un email legat de aceasta problema.

ok, la asta ai dreptate dar eu am observat ceva in fisele lor...daca te uiti pe fisa asta apar datele personale ale clientului la ''mentiuni'' si din ce vad pe restul fiselor nu apare, cel putin eu nu am mai gasit o fisa asemanatoare cu asta. chestia asta ma face sa cred ca, ori au o eroare la baza de date ori acea rubrica de mentiuni este facultativa pt client, ceva in genul celorlalte rubrici...nu stiu ce si cum mai exact dr zic si eu :D

#97
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.06.2005
Patrick - ca si client (ce esti) nu simti nevoia sa aperi atat de fervent o firma. In general un client se rezuma la experienta proprie, nu incearca sa dea explicatii altor clienti ce au avut experiente negative. De aici partea cu legatura ta cu firma.
Cat despre experienta mea - e simplu pe site aparea 549, pe factura 599. Discutam aici de pretul fara curier sau alte adaosuri.
Am incercat sa obtin niste lamuriri, dar nici la mesaj n-au raspuns, nici la telefon vad ca nu mai raspund. Nu e vorba de cei 50 ron in sine, cat de genul asta de "smenuiala". Probabil ca o sa fac reclamatie la OPC daca nu reusesc sa dau de ei....macar sa mai adauge una la dosar.

#98
Ianis2003

Ianis2003

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 14.11.2012
Sant foarte ocupat dar voi fi cat se poate de scurt,acest patrick101 sa inscris pe forum si la nici 30 minute a raspuns la comentariul meu,nu i-am raspuns pt. ca mi-am dat seama ca este unul de la ei.
Concluziile le trageti si voi!
Stima!

#99
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.06.2005
Am obtinut ieri, dupa muulte telefoane - o explicatie de la quick mobile despre neconcordanta pretului. Cica "la comenzile telefonice se ia automat pretul din sistem". Adica, sa ma exprim asa, elegant  - pe site avem un pret, si "in sistem" unul mai mare.
Adica o vrajeala pentru prosti. I-am intrebat cum rezolva problema asta - comand la un pret si ajunge mai scump cu 50 ron? Cica vorbeste cu un superior si ma suna back. Probabil pe la anu`.....

Ca sa concluzionam - aproape toate experientele din acest topic sunt negative, firma e una care tepuieste clientii in orice mod poate, desi la primul contact lasa impresia de seriozitate.Pe mine m-au pierdut de client si, evident, multi potentiali clienti din anturajul meu.

#100
QuickMobilePR

QuickMobilePR

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.01.2013

View Postflorinel, on 15 ianuarie 2013 - 14:38, said:

Sincer sa fiu, prima mea experienta cu firma asta e cam ciudata.
Am dat comanda la ei de un HTC care era in promotie la 549 ron, l-am primit a doua zi la 599 ron. Evident, am print screen-ul de la data cand am facut comanda, insa nu mi-au mai raspuns la mesajul in care intrebam de ce au trimis la alt pret decat cel de pe site.....


View Postflorinel, on 17 ianuarie 2013 - 08:48, said:

Am obtinut ieri, dupa muulte telefoane - o explicatie de la quick mobile despre neconcordanta pretului. Cica "la comenzile telefonice se ia automat pretul din sistem". Adica, sa ma exprim asa, elegant  - pe site avem un pret, si "in sistem" unul mai mare.
Adica o vrajeala pentru prosti. I-am intrebat cum rezolva problema asta - comand la un pret si ajunge mai scump cu 50 ron? Cica vorbeste cu un superior si ma suna back. Probabil pe la anu`.....

Ca sa concluzionam - aproape toate experientele din acest topic sunt negative, firma e una care tepuieste clientii in orice mod poate, desi la primul contact lasa impresia de seriozitate.Pe mine m-au pierdut de client si, evident, multi potentiali clienti din anturajul meu.

Buna ziua,

In primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru eroarea aparuta in situatia dumneavoastra si dorim sa va asiguram ca aceasta a fost independenta de vointa noastra.
Cu toate acestea, situatia prezentata de dumneavoastra este in neconcordanta cu realitatea. In data de 16 Ianuarie 2013 ati fost contactat in legatura cu aceasta eroare si vi s-a oferit o solutie, anume un voucher in valoare de 50 Lei, conform diferentei inregistrate, impreuna cu scuzele noastre oficiale.

Din informatiile care le observam pe acest site, in data de 17 Ianuarie 2013 dumneavoastra ati postat cele de mai sus in neconcordanta cu realitatea, dat fiindca dumneavoastra aveati deja din ziua precedenta solutia la aceasta eroare. Prin urmare, consideram ca aveti si dumneavoastra obligatia de a ne prezenta scuze in legatura cu cele postate si de a admite faptul ca problema dumneavoastra a fost rezolvata.

O seara excelenta,
Andrei Orha,
[email protected]

Edited by QuickMobilePR, 23 January 2013 - 17:59.


#101
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007
Ma distreaza ca majoritatea parerilor sunt scrise de forumisti cu cateva postari.

Ontopic - quickmobile aduce produse ce nu sunt oficial importate in Romania - ex Microsoft Surface, asadar garantia lor nu poate fi cea originala si de acolo pot aparea probleme.

#102
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.06.2005

View PostQuickMobilePR, on 23 ianuarie 2013 - 17:58, said:

Buna ziua,

In primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru eroarea aparuta in situatia dumneavoastra si dorim sa va asiguram ca aceasta a fost independenta de vointa noastra.
Cu toate acestea, situatia prezentata de dumneavoastra este in neconcordanta cu realitatea. In data de 16 Ianuarie 2013 ati fost contactat in legatura cu aceasta eroare si vi s-a oferit o solutie, anume un voucher in valoare de 50 Lei, conform diferentei inregistrate, impreuna cu scuzele noastre oficiale.

Din informatiile care le observam pe acest site, in data de 17 Ianuarie 2013 dumneavoastra ati postat cele de mai sus in neconcordanta cu realitatea, dat fiindca dumneavoastra aveati deja din ziua precedenta solutia la aceasta eroare. Prin urmare, consideram ca aveti si dumneavoastra obligatia de a ne prezenta scuze in legatura cu cele postate si de a admite faptul ca problema dumneavoastra a fost rezolvata.

O seara excelenta,
Andrei Orha,
[email protected]

Este adevarat ca mi s-a oferit un cod de reducere , insa dupa ultima mea postare. Important e ca s-a solutionat problema.
Situatia descrisa a fost 100% reala .

Daca e cineva care vrea sa-si cumpere telefon de la quickmobile - il rog sa ma contacteze, ii ofer gratuit voucherul de 50 ron primit.

Si pentru ca PR de la quickmobile citeste aici, vreau sa descriu experienta cu un alt magazin online care vinde niste produse.
-raspund intotdeauna rapid la telefon
-la semnalarea unei probleme cu produsul, mi-au expediat rapid un altul, fara se fie nevoie sa revin cu insistente, desi nu era in stoc in acel moment.
-cand cel de-al doilea produs s-a dovedit tot incompatibil, au trimis curierul sa-l ridice
-au virat contravaloarea 100% in cont.
-livrarile suplimentare au fost suportate de respectivul magazin
Mi s-a parut o dovada de maxim profesionalism sa raspunda instant la telefon si disponibilitatea de-a rezolva orice mic inconvenient rapid. Cand suni cateva zile, sau chiar saptamani pana prinzi un operator......
Si prima impresie chiar conteaza. Pentru mine a fost prima comanda la qmobile.

Cumpar in mod curent de la multe magazine online din Romania, am cumparat si din USA, din China, din Germania si niciodata n-a fost nevoie sa incerc 2 saptamani sa iau legatura cu magazinul.

Nu e vorba de bani aici, ci de principii . Sper ca in timp, qmobile sa aiba pe aici numai experiente pozitive.

Edited by florinel, 25 January 2013 - 12:52.


#103
Adri28

Adri28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 13.04.2010
Eu ma intreb de ce mai au numere de telefon afisate pe site cei de la quickmobile, din moment ce nu raspunde nimeni la acele numere de telefon. Am facut retur la un Motorola Defy mini cumparat de la quickmobile si la 9 zile de la retur nu am fost contactat de nimeni care sa-mi confirme daca au primit telefonul si sa-mi zica cand o sa-mi primesc banii inapoi. Dupa zeci de telefoane date, la care nu mi-a raspuns nimeni, am trimis mai multe e-mail-uri si abia dupa ce i-am amenintat cu ANPC-ul, am fost contactat telefonic si mi-au spus ca o sa-mi primesc banii inapoi in termen de 30 de zile, cum prevede legea . Am asteptat 29 de zile si vazand ca nu imi intra banii in cont, le-am trimis iar un e-mail in care le-am spus ca daca in urmatoarea zi (a 30-a) nu imi intra banii in cont, fac reclamatie la ANPC Baia Mare. Dupa cateva ore am fost sunat de o domnisoara care m-a mintit ca era o cifra gresita la numarul meu de cont si ca de asta nu mi-au virat banii in cont. Dupa 30 de zile de asteptare si nervi mi-am recuperat banii inapoi dati pe telefon. Concluzia: cei de la quickmobile sunt niste nesimtiti care nu au respect fata de clienti. PS Mi-am sters contul de utilizator de la ei de pe site si nu o sa mai cumpar niciodata nimic de la quickmobile!

#104
KissuLove

KissuLove

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 05.02.2005
Salutare, ce ma bucur ca exista acest topic...vreau sa va sfatuiesc sa nu cumparati de la aceasta firma importatoare (atentie au si alte firme produse de la ei) gen azerty, marketonline etc... aduc in tara majoritatea produselor importate de pe si pentru alte continente cu incarcatoare cu adaptoare, niste chinezarii obosite! Spun asta pentru ca am comandat de la unul din multele magazine online care colaboreaza cu ei si m-am trezit cu aparatul pentru alt continent, incarcator ca pentru uk cu adaptor, cu accesorii lipsa etc... Deci acesta este sfatul meu, stiu...unii or sa spuna ca nu au avut probleme cu ei bla, bla, asa spun si eu atunci cand comand ceva si nu ma pricep sau nu imi pasa vazand ca functioneaza produsul si detaliile nu le bag in seama! Asa am patit cu vanzari gsm, si acum nu mai exista stau cu 2telefoane busite, sigur...sa pastram proportiile si sa nu facem comparatii!
Stima!

P.S. Gandeste inainte sa comande altcineva pe banii tai!

Edited by KissuLove, 28 January 2013 - 12:31.


#105
Razvan20k

Razvan20k

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 23.11.2010
QuickMobile.ro nu stiu cum se prezinta dar cand am cumparat direct din reprezentanta lor (AFI) a fost o experienta foarte, foarte buna. Asa ca +1 din partea mea.

#106
aresvoodoo

aresvoodoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 24.05.2006
Sa povestesc si eu ce experienta "quick" am avut cu aceasta firma (penibila din punctul meu de vedere):

Joi 31.01.2013 am facut comanda de un telefon Lumia 620. Mi s-a spus ca ajunge in maximum 48 de ore. Bun. A doua zi, vineri, primesc telefon si mi se comunica ca telefoanele Lumia 620 inca nu au ajuns fizic in stocul Quickmobile si astfel voi primi telefonul luni sau cel tarziu marti.

Am spus ok dar in acest caz trebuie sa modificam adresa de livrare (daca ajungea in weekend cum ar fi trebuit, l-as fi primit acasa asa am preferat sa-l primesc la servici). Domnisoara de la telefon mi-a spus ca nu e nici o problema, sa-i spun care e adresa de livrare, ceea ce am si facut. Aceasta discutie s-a petrecut foarte rapid in special din cauza ritmului alert impus de domnisoara de la Quickmobile, de parca vroia sa scape de mine sau de parca schimbarea adresei de livrare nu e un detaliu prea important ca sa-i dai toata atentia. Nici macar nu a cerut sa-i repet adresa ca sa fim siguri ca e cea corecta, a zis scurt "bine, ii vom comunica curierului", clar nealocandu-si timp sa isi noteze noua adresa undeva. Am zis ca poate mi se pare si in speranta ca cei de la Quickmobile sunt asa de prompti si eficienti, am asteptat docil trecerea weekendului.

Luni pe dupa-amiaza inca nu primisesem nici o veste de la Quickmobile sau curier. Am dat eu telefon sa-i intreb care e starea comenzii. Mi s-a raspuns ca livrarea s-a facut azi (Luni) si ca urmeaza sa primesc telefonul a doua zi, marti. Bun. Am zis asta e, dar in gandul meu, termenul de Quickmobile deja era perimat, se potrivea mult mai bine Slowmobile.

Marti dimineata primesc mesaj de la curier ca voi primi coletul in cursul zilei, pana in orele 17.00. Wow, am zis ca in sfarsit primesc si eu telefonul meu atat de asteptat. Dupa ce mi-au trecut fiorii de fericire ca voi avea la ce sa ma joc (a se citi butona) un timp (sunt pasionat de telefoane si de gadget-uri in general), mi-am adus aminte de felul in care a avut loc discutia cu domnisoara operatoare si am zis sa sun la curier sa confirmam adresa de livrare, just in case. Bineinteles ca adresa pe care o avea curierul era cea care nu trebuie, nu le comunicase nimeni noua adresa desi cei de la QM mi-au spus de vineri ca or s-o faca.

Neintelegandu-ma cu baiatul de la fan curier sa-mi trimita telefonul la adresa care trebuie (lucru de altfel de inteles, ei avand livrarile stabilite pe zone) am dat telefon la QM si le-am spus ca nu prea imi place sa fiu tratat la misto (expunandu-le in acceasi timp problema, pe post de argument la acesta afirmatie). Mi s-a spus ca or sa faca cerere speciala la curier sa mi se livreze la adresa care trebuie in decursul zilei (pana in orele 17.00). Neavand nici o veste de la nimeni pana pe la orele 16.00, am dat din nou telefon la QM ca sa mi se spuna de data asta ca inca asteapta confirmare de la curier ca se poate face livrarea in termenii discutati. Am dat eu telefon la curier si baiatul responsabil cu livrarea era deja la sediu, nici gand sa mi se mai livreze ceva astazi (Marti), urmand sa mi se livreze miercuri. Am anulat comanda din principiu si nu pentru ca nu mai puteam astepta inca o zi.

Am mai avut o experienta asemanatoare cu o comanda data la QM in perioada sarbatorilor de sfarsit de an dar am pus-o pe seama aglomeratiei din acea perioada. Pot sa dau detalii cu privire si la acea comanda dar deja am scris prea mult si cred ca deocamdata e suficient.

Firma asta penibila mi-a creat prea multa frustrare in conditiile in care termenii tranzactie ar fi trebuit sa fie clari si concisi, asa cum se intampla la firmele serioase. Sunt convins ca multi nu au avut asemenea probleme dar prea putin ma intereseaza pe mine acest fapt. Asta este experienta mea cu firma Quickmobile si nu e este una placuta deloc.

Nu incerc sa determin pe nimeni sa nu cumpere de la ei (fiecare e liber sa aleaga) vreau doar sa atrag atentia ca, prin prisma experientei mele, aceasta firma nu este atat de serioasa pe cat vrea sa para. In ceea ce ma priveste, numele de Quickmobile este total nepotrivit si nici macar Slowmobile nu i se potriveste; pentru mine a fost Nonemobile. Raspunzand la intrebarea din topic: Seriosi? Nu!

O seara buna tuturor!

P.S. Urmaresc forumurile Softpedia de mult timp dar acesta este primul meu post pe site si chiar imi pare rau ca a trebuit sa fie unul de acest gen.

Edited by aresvoodoo, 05 February 2013 - 19:05.


#107
aresvoodoo

aresvoodoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 24.05.2006
Mda...nici la fan curier comunicarea nu este punctul forte. Desi eu am anulat telefonic livrarea, m-am trezit cu telefon de la curier ca e jos si ma asteapta sa ridic coletul... Ma impacasem cu ideea ca nu voi mai lua telefonul de la ei dar mi l-am dorit prea mult si stiind ce aproape sunt de el (ma desparteau 2 etaje) am cedat. Sunt slab. :)

Asta nu inseamna ca mi-am schimbat parerea despre QM.

Cireasa de pe tort: meniul telefonului era in vietnameza si am consumat aproape toata bateria (atat cat a venit ea incarcata) pana am dibuit cum sa-l trec in engleza (google translate ftw). Cool, nu?

#108
nrobert13

nrobert13

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.12.2006
Din nefericire, am fost si eu nevoiet sa apelez la service-ul lor si ca sa nu fiu subiectiv, va las pe voi sa trageti concluziile ...

Am avut un defect la ecranul unui Xperia ray, si am deschis fisa service la ei
1. in mailul de confirmare, scrie ca daca vrei sa urgentezi trimtierea coletului, poti sa apelezi la fan curier si sa trimiti coletul. facut si trimis, iar a doua zi cand a ajuns la ei l-au refuzat pe motiv ca am declarat valoarea reala, air ei nu accepta colete cu valoare, dar acest lucru nu este specificat nicaieri. I-am sunat sa-i intreb, si au zis ca nu e normal sa trimiti colet cu valoare declarata, ci fara vlaore. Serios? zic, si daca se pierde coletul, cine mi-l plateste? pe ei nu-i intereseaza. dupa jumate de zi de discutii cu ei pe tema asta, au acceptat coletul a doua zi, binenteles fara nici o ne pare rau sau ceva...
2. dupa aproape 2 saptamani, i-am sunat sa vad care e situati, si au zis ca va fi finalizat zilele urmatoare. a doua zi l-au si trimis, probabil pana atunci nici nu s-au uitat la el, fiindca pe fisa de service nu aparuse nimic.
3. au trimis telefonul pe 15.03, dar au trimis la adresa gresita, iar din aceasta cauza a ajuns doar pe 19.03 la mine telefonul.
4, dupa ce l-am preluat, sa bag simu in el, dar nu intra, si la o inspectie mai atenta, vad ca nu e asamblat corect.
5. le-am trimis mail, si raspunsul a fost: "vom face azi pickup pentru solutionare", fara niciun ne pare rau sau ceva ....
6. dupa mai bine de 2 saptamani cu telefonul in service, sunt in situatia ca trebuie sa-l trimit din nou!
asta despre service.
Sa mai zic si de "showroom-ul" lor din timisoara? am pus intre ghilimele show-room, ca e o taraba intr-un mall :D.
Mergi sa vezi un telefon, si cand vrei sa-l incerci, iti zic ca nu se poate, decat dupa cumparare :), ce rost mai are "showroom-ul"???? un singur rost, daca iei de acolo, ai doar un dezavantaj, nu poti sa returnezi produsul in 10 zile fara motiv, pentru ca nu e cumparat online, de incercat oricum nu poti, deci avantaje nu ai :).

Nu cred ca diferenta aia infima de pret merita atata bataie de cap si atata lipsa de respect fata de clienti.
Pentru mine cu siguranta a fost ultima achizite de la ei!

Pe voi va las sa trageti concluzia singuri!

Bafta!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate