Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1327 replies to this topic

#55
alecsandrion

alecsandrion

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 29.12.2007
Personal am achizitionat mai multe produse de la aceasta firma. Pana in momentul de fata nu am avut probleme. Produsele au venit relativ repede. O singura data am avut de asteptat mai mult (circa o sapt) pt un tel care nu era in stoc. De service nu prea pot spune multe, nu a fost cazul. Recomand firma, multe produse au un pret sub cel al pietei.

#56
Gabryel

Gabryel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 617
  • Înscris: 23.05.2005
Tocmai am luat de la ei o camera foto de 2.650 lei, prin firma de curierat. Totul e OK si chiar ma face nervos pe "importatorii autorizati" gen Sony care au acelasi produs cu 500 de lei mai scump.
Deoarece totul a decurs foarte bine, am incredere in ei.
Am vorbit cu ei la inceputul saptamanii si vineri, dupa import, au trimis-o. Astazi (luni) am ridicat-o...
Spor la cumparat...

(Chiar imi faceam probleme dupa ce am citit pe aici. Vorba aia, era ceva destul de scumpa tranzactia... Si da, uitati-va intai la totalul posturilor celor ce spun vrute si nevrute,...mai ales de rau. O fi concurenta ? ;) Habar nu am, nu ma intereseaza, dar cert e ca nu mai pot avea incredere in cineva care-si face cont (nou) doar pentru a spune ceva de rau.)

Edited by Gabryel, 24 May 2010 - 18:46.


#57
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,867
  • Înscris: 06.01.2008
Din pacate si eu sunt printre cei care au spus ceva de rau despre Quickmobile. Si acum imi pare rau de ceea ce am spus, pentru ca problemele ce le-am avut cu telefonul cumparat de la ei au fost din cauza ca n-am citit partea din certificatul de garantie unde se specifica despre update-ul de soft facut acasa. Si o mai mare parte din problema e din cauza celor de la Nokia, cu al lor firmware update extrem de defectuos, mai ales pe Nokia 5800.
Pana la urma mi-am luat un alt Nokia 5800 tot de la ei, pentru ca au preturi foarte bune si pentru ca de data asta stiu cum sta treaba cu garantia care nu acopera defectele ce apar daca-ti faci update de firmware acasa.

Edited by Hider141, 24 May 2010 - 21:31.


#58
Gabryel

Gabryel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 617
  • Înscris: 23.05.2005
Eu nu as vrea sa-i consideram niste ciudati pentru preturile practicate...
Mi-ar placea sa cred ca sunt printre primii care si-au dat seama ca prin aceasta criza, macar sa aduca preturile la nivelul european si tot e mai bine pentru afacerea lor. Sunt, in mare, ca pe ebay. La noi, tara europeana cu cel mai mic venit pe cap de locuitor, am avut de la Revolutie, printre cele mai mari preturi din Europa. M-am saturat sa tooot cumpar de peste mari si tari...si atunci, oare cine are de suferit ?
Sincer,...daca nu erau ei, deja aveam selectat un vanzator de pe ebay la care faceam comanda. Fiind din HK, am preferat sa stau cuminte desi NICIODATA "chinezul" nu mi-a facut vreo faza. Ma gandeam la transport.... Cate nu se pot intampla intr-o luna de stat aiurea...? (Din Germania, cu transport, se apropia de pretul importatorului).
Sa speram ca omenirea o sa-si bage mintea la cap, astfel incat o locuinta, gen apartament cu 3 camere, sa coste cat o masina medie, o masina sa si-o poata permite mai toata lumea (dar sa nu vrea  ;) ) ...si tot asa, ca prea era (si inca e) o nebunie...
Sa dea Dumnezeu sa avem cat mai multe magazine ca a lor,...ca sa nu zica cineva ca le fac reclama...
(la urma urmei am cumparat ceva la pretul cel mai mic de pe piata si a decurs totul perfect. Cand o sa gasesc un magazin si mai ieftin, o sa-mi para rau de ei... Corect, nu ? )

Edited by Gabryel, 26 May 2010 - 23:35.


#59
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
cred ca s`a mai spus pe acest topic de baietii de la telefonultau. eu
am vazut ca au multe modele la mai toate marcile in special la motorola, unde in ofertele opratorilor nu gasesti decat 3 modele vechi

#60
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,867
  • Înscris: 06.01.2008
Stiti cumva cum sta treaba mai nou cu garantia telefoanelor de la ei? Intreb deoarece ma uitam peste certificatul de garantie si nu se mai specifica daca pierzi sau nu garantia in urma updateului de soft.

#61
slimtouch07

slimtouch07

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 02.04.2010

View PostHider141, on 29th May 2010, 00:55, said:

Stiti cumva cum sta treaba mai nou cu garantia telefoanelor de la ei? Intreb deoarece ma uitam peste certificatul de garantie si nu se mai specifica daca pierzi sau nu garantia in urma updateului de soft.


salutare,

din cate am inteles eu garantia este extinsa la 3 ani dar nu acopera si updateurile facute acasa
nu demult mi-am luat di eu de la ei un x10 si un parfum
produsele sunt ok le-am luat la preturi bune, nu inteleg de ce atata reclama negativa
sa fie oare concurenta si inviosii care s-au imbogatit pe spinarea noastra pana acum si cum apar altii cu preturi acesibile cum inearca sa le taie craca de sub picioare
rusine !!!!!
din experienta mea cu ei sunt foarte multumit , servicii de calitate personal competent si foarte amabil bravo lor!!!!!!
RAMAN CLIENT FIDEL

#62
drq101

drq101

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 496
  • Înscris: 25.03.2007
CLIENT FIDEL cu 2 posturi, vezi sa nu te creada cineva din greseala :thumbdown:

#63
slimtouch07

slimtouch07

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 02.04.2010

View Postdrq101, on 7th June 2010, 13:23, said:

CLIENT FIDEL cu 2 posturi, vezi sa nu te creada cineva din greseala :thumbdown:

nu inseamna ca daca am eu doar 2 posturi nu pot fi client fidel,  eu am cumparat de la ei si am fost multumit de preturile si produsele pe care le-am primit
si nu mi se pare normal ca imaginea acestei firme sa fie improscata cu noroi de fel si fel de oameni care nu au avut nici macar o experienta cu ei.
si eu inainte sa fac comanda am fost putin reticient pentru ca am vazut foarte multe comm. negative dar dupa ce am discutat cu ei am avut destula incredere sa si comand si bine am facut !!!!
asa ca aici nu ii vorba de cate posturi am sau nu am, este vorba despre parerea oamenilor care au avut experienta cu aceasta firma care au fost sau nu multumiti de serviciile lor

ms

#64
gigibrici

gigibrici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 27.05.2004
Am fost si eu tentat sa comand o camera video in ianuarie. Intr-adevar, preturile sunt muuult sub ce se gaseste pe piata. De fapt, intr-o seara am si lansat comanda. Intre timp, tot cautand referinte despre firma, am sunat la OPC Pitesti. Mi-au zis sa sun acolo unde e inregistrata firma, pentru ca si ei le directioneaza tot acolo. Asa ca, am pus mana pe google, i-am gasit, si i-am sunat. Doamna care a raspuns la telefon m-a sfatuit, prieteneste, sa nu cumpar de acolo. A zis ca are teancuri de reclamatii: nu mai repara produse in garantie pe motiv ca utilizatorul e de vina, trimit colete desfacute, produse nesigilate, de multe ori deteriorate pe motiv ca le verifica, etc. Mi-a mai zis ca daca nu doresc sa mai discutam cand voi face reclamatia, sa ma reorientez. A doua zi m-au sunat ca sa confirm comanda, si sa-mi spuna ca mai intarzie vreo 2 saptamanai camera pe diverse motive, si daca o mai vreau. Atunci, am refuzat politicos si am incheiat posibila colaborare cu ei. Am luat pana la urma camera chiar de la reprezentanta, la o oferta foarte buna. Merge brici! Am mai dat ceva in plus, dar nu regret.
Asadar, cei care vreti sa cumparati, sunati la OPC Maramures (Baia Mare) si convingeti-va! Intrebati-i ce stiu de Quickmobile, daca au reclamatii, cam cate raportat la medie. O sa fiti surprinsi de cate amenzi au luat!

#65
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,867
  • Înscris: 06.01.2008
Cand mi-am luat telefonul (Nokia 5800) stiam ca au reclamatii la OPC, dar tot de la ei l-am achizitionat, deoarece la alte magazine ba nu il aveau, ba il aveau doar la abonament, ba trebuia trimis la Bucuresti sa-l decodeze urmand ca eu sa astept dupa telefon in jur de 2 saptamani, ba nu mai puteau aduce decat in x saptamani, deoarece furnizorul lor nu mai avea pe stoc, ba il aveau la pretul de acum un an si jumatate.
Si sa fim seriosi: in pseudo-tara asta in care traim pana si la service-ul autorizat Nokia (cu alte cuvinte service-ul firmei Cirma) esti tras in piept, si chiar mai tare decat la alte service-uri (inclusiv service-uri de cartier).

#66
mihagusss

mihagusss

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.10.2009
draga domnule gigibrici,

de unde stii cat sunt de seriosi sau nu daca nu ai mai finalizat comanda respectiva??
chiar asa suparat esti pe firma aceasta? de ce atata anti reclama ca nu ai avut nici o tangenta cu ei, doar o comanda refuzata de tine dupa cum spui!

eu sper totusi ca lumea care a postat commenturi aici  a avut cel  putin  o experienta cu aceasta firma si ce spun ei ar trebui luat in calcul daca sa comanzi sau nu ceva de la ei

si iarasi despre reclamatii nu stiu ce sa spun dar daca e asa cum spune gigibrici, opc ul ar trebui sa ii faca reclama nu antireclama acestei firme pentru ca ei isi iau salariile in functie de amenzile pe care le aplica lunar daca nu stiati, au target  lunar si sunt mustrati daca nu indeplinesc targetul si fac orice doar sa atinga targhetul dau pana si amenzii fictive

toate bune

#67
cosminelT

cosminelT

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.06.2010
Recunosc ca m-am inscris doar pt ca mi s-a parut amuzat :)) Tare asta cu opc-u. Dupa ultima experienta pe care am avut-o cu cei de la opc am ramas putin socat.... doamna care se ocupa de reclamatii era total pe langa, parca era pe alta planeta. Nu prea intelegea ce ii ziceam si ulterior am fost preluat de un domn insector care parea sa inteleaga cum stau lucrurile. Faza cu targhetul e exact ca cea a agentilor de la rutiera. Nici aia nu prea stiu multe numa sa scrie PV si sa agatze in orice chichitza.

Spor la treaba!

#68
ing_vasile

ing_vasile

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 14.07.2010
hmmmmm....quickmobile=quickmall actualmente
ca si povestea cu lupul si parul...
Imaginea quickmobile era deja prea patata pe internet, prea multa reclama negativa, au tras un sckin peste quickmobile si gata alt site.
Nu sunt o firma serioasa asta e just, va spun din propria experienta.
Am avut un telefon in garantie si pt o nimica toata l-au scos din garantie (pt cateva zgarieturi pe carcasa) auzi la ei "soc mecanic".
Sunt inginer electronica si telecomunicatii si nu-s paralel cu tehnologia, am habar de ceea ce este intr-un telefon si cum functioneaza.

Au preturi mai mici pt ca TELEFOANELE SUNT IMPORTATE DINAFARA UNIUNII!!! sunt telefoane pt alte tari gen africa india etc. standardul de calitate este indoielnic. Nu au contract cu firmele de service autorizate!! daca ti se strica touch-ul naiba stie de unde fac rost de altul sau poate nici nu fac rost se uita daca ii zgariat si il scot din garantie.(ca la mine)

Cand am primit telefonul aveam meniul in araba sau chineza :( abia am reusit sa-l trec pe engleza. Deci chiar is facute pt tarile sarace, pe langa limba engleza in meniu mai existau 3-4 limbi dar tote erau cu caractere chirilice. Daca aveti telefoane de la ei uitativa la IMEI-ul telefonului si decodificatil ... cifrele 7 si 8 de la imei indica standardul de calitate 00 cel mai bun, iar cu cat creste cu atat calitatea este mai indoielnica. In Europa de este intalniti 00, 01 si f rar 03. in ro in general sun 00-01-02-03 . in asia-africa 03,04,05 . Calitate prosta=pret mai mic. Nu cred ca esti fericit sa ai un Nokia X6 sau 5800 cu standard de calitate 03. La un telefon scump te astepti la o calitate buna.

Garantia pe viata este o vrajala, defapt este un contract de GARANTIE CONVENTIONALA!! una zic si alta primesti.
Am sunat la OPC sa le zic de problema....le-am explicat ca am primit certificatul de garantie pe viata care defapt nu este garantie pe viata, iar acestia mi-au spus ca stiu de problema cu "garantia pe viata", au fost si amendati pt asta, iar pt problema mea nu au putut face nimica asta deoarece au clauze foarte stricte in contractul de ganatie.
Sfatul meu este sa va feriti de QUICKMALL
Dai un ban dar stai in fata!!!!

Nu am precizat prblema cu incarcatoarele.... am vazut intr-un post ca zicea careva ca telefonu i se incarca mai lent cu incarcatorul primit+adaptor priza
In ro reteaua are teoretic 220V si 50Hz, in realitate sunt alte valori. Frecventa este sub 50Hz iar tensiuneavariaza cum are chef.
Tarile pt care sunt facute telefoanele au alte standarde privind tensiune de la priza. Incarcatorul functioneaza daca ii montezi un adaptor dar v-ati intrebat cat de bine?

Edited by ing_vasile, 14 July 2010 - 23:20.


#69
Gabryel

Gabryel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 617
  • Înscris: 23.05.2005
Se prea poate...
La urma urmei,...daca ti-as spune ce am patit cu idiotii si tampitzii si cretinii si nesimtitii de la DC Shop (Depozitul de calculatore) chiar nu ai mai cumpara nici paine din tara asta. Dar lasa, ca le-am facut o campanie in oras de au inchis pravalia in 2 luni. Serios vorbesc. Sa nu-si faca iluzii,..daca reapar o sa ma pun si in usa magazinului si tot ii termin. Sunt inca tare pornit pe ei,...dupa 2 ani... Asta spune multe cat de nesimtiti au fost.
Nu vreau sa mai spun multe amanunte,...a fost faza cu un laptop,...pe care l-am comandat pe NET, a avut o mica problema, m-am inteles cu ei omeneste sa nu-i fac retur ci sa ma rezolve in service.....dar dupa cele 10 zile in care as fi putut sa il dau in cap,...mi-au intors spatele.
Ba mai mult, am fost si pana in Bucuresti la sediul lor, pe la Semanatoarea...prin zona aia.
Deci efectiv nu au vrut sa-l mai faca desi au vazut ca nu era din vina mea...
Vreau sa le spun ceva acum  (ca poate intra pe aici vreo specie de pe la ei),...scuzati off-topicul,...ma mai tineti minte ? Am rezolvat problema jegosilor ce sunteti,...sa traiasca ebay,...iar voi sa muriti in chinuri.
Iar cand o sa va iveasca o ultima sansa,...sa dea Dumnezeu sa va ajute exact asa cum ati facut  voi cu mine si cu multi altii...

Bun,...sa revenim...
Se prea poate sa fi avut noroc,....dar camera merge super,...inca.  ^_^
Sunt super multumit...
Avand in vedere ca inainte abia luasem un a500 de la un magazim super-calificat in treburile astea si care isi iau marfa direct de la importatorul Sony,...pot face o comparatie exacta intre aparate. Daca as fi gasit o cat de mica diferenta (sunt un mare fixist si perfectionist), as fi spus si as fi tunat si fulgerat.

In cat priveste OPC-ul,...nu prea m-a ajutat...
Sa nu va faceti sperante ca daca apelati la ei or sa faca mare lucru.
De multe ori vanzatorii isi cunosc drepturile si pana unde pot merge cu tupeul, pentru ca nu esti tu primul pe care-l "fac".
De obicei ei spun la OPC ca nu refuza servisarea....si atunci OPC-ul iti spune sa-l duci la reparat (desi l-ai trimis de 2-3 ori pana atunci a cate 30 de zile fiecare).
Ei se spala pe maini si tu ramai in final cu un rebut in brate...
Daca nu rezolvam cu Ebay-ul,..am primt un raspuns amabil chiar de la importatorul direct, care nu se ocupa de vanzarea en-detail.
Eu nu stiu cum de mai lucreaza unii ca HP cu rasurile alea de la Depozitul de calculatoare. Nu mai cumpar de la ei nici plicuri pentru CD-uri.
... taaaare sunt curios cat o sa mai fie pe piata in stilul asta... Poate pana...ieri.
Gata....  :cheers:

Edited by Gabryel, 21 August 2010 - 16:34.


#70
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
E distractiv topicul, sunt o multime de posturi ale angajatilor de la firma in cauza.  :naughty:

Edited by catalinmariescu, 26 August 2010 - 13:23.


#71
bertivox

bertivox

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 20.05.2011

View Postsherban1988, on 28th September 2009, 11:25, said:

Salutare.

Vreau si eu sa-mi cumpar un telefon, si in cautarile mele am dat de site-ul www.quickmobile.ro

Preturile de pe site mi se par bune, dar nu stiu daca sa am incredere in ei. Stiti ceva despre ei? Sunt de cuvant la garantie in caz de se strica ceva la telefon? Telefoanele sunt in stare impecabila? Exista probleme la transport?

A, si daca stiti sa-mi mai recomandati ceva site-uri de incredere de pe care sa pot cumpara telefoane nou aparute la preturi decente, ziceti-mi si mie care ar fi.

Multzam.

EDIT: De asemenea, despre site-ul global-gsm.ro ce stiti?

Quickmobile sunt de cacao, adica neseriosi!!!

Am sunat si comandat vinerea trecuta, adica pe 13 mai, o carcasa de Nokia 6500s cerand sa o pot ridica de la standul lor din Carrefour Baneasa. D-soara de la vanzari mi-a spus ca e in regula si a doua zi, adica sambata, ma pot duce sa o ridic dar voi fi sunat. A trecut sambata, a trecut si duminica, luni am sunat din nou. Acceasi d-soara nu avea comanda inregistrata, ca nu stia despre ce vorbesc si cine sunt desi i-am explicat. Mi-a cerut timp sa se dumireasca si a spus ca ma suna ea. Dupa 20 de minute m-a sunat. Da aveti dreptate, ati dat comanda dar a fost o greseala la depozit si nu au trimis produsul. Azi il trimit, maine puteti sa mergeti direct sa-l ridicati. Bun, zic eu. Ma duc a doua zi la ora 14. Un baiat se uita peste niste foi, o fata isi aranja telefonul. Ii intreb de carcasa mea, nu intelegeau. Pai nu stim de nicio comanda de acest fel, nici de numele meu, si oricum inca nu a venit Fancurierul. Pai dati un telefon la centru sa verificati, le zic. Pai trebuie sa vina Fancurierul si apropo cat e ceasul, ma intreaba el. Am inceput sa rad, ca doar aveau si ei ceas si am plecat, ca e clara treaba cu firma asta e cacao. Si am fost finut, credeti-ma. Mai profesionistilor de QUICKMOBILE, daca nu aveti produsele nu e nimic, nu tineti oameni cu ochii in soare, nu puneti oamenii pe drumuri , ca poate data viitoare se supara cineva si va darama standul. Oricum ca si client nu ma veti mai avea veci pururi iar la prieteni o sa le spun de firma voastra "profesionista" si scriu peste tot unde pot pareri despre voi. Si vor mai fi si altii. Doar daca nu deveniti si voi seriosi cu clientii, ceea ce ma indoiesc.


#72
motu-tm

motu-tm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 14.12.2010
am luat de pe emag un iPad, cand a ajuns surpiza, certificatul de garantie era de la quickmobile, ce inseamna asta?? ca emag iau de la iei(quickmobile) isi pun 5-10% si fraieri(eu) iau de la emag, ca zic na, is firma serioasa. i-am verificat pe urma au cifra de afaceri 3 mil si ceva euro, deci is mult peste telefonultau sau alte site-uri de gen. cat despre garantii, eu unu m-am lecuit de garanti de producator. orice produs ii f bun atata timp cat nu se strica, pe urma orice garantie aia vea tot ai neplaceri, de la plata transportului pana la service, pana timpu de rezolvare, etc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate