Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mufa TV

PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 Recomandare rulouri exterioare us...

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...
 Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1327 replies to this topic

#73
lipton5001

lipton5001

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.06.2010

View Postsherban1988, on 28th September 2009, 11:25, said:

Salutare.

Vreau si eu sa-mi cumpar un telefon, si in cautarile mele am dat de site-ul www.quickmobile.ro

Preturile de pe site mi se par bune, dar nu stiu daca sa am incredere in ei. Stiti ceva despre ei? Sunt de cuvant la garantie in caz de se strica ceva la telefon? Telefoanele sunt in stare impecabila? Exista probleme la transport?

A, si daca stiti sa-mi mai recomandati ceva site-uri de incredere de pe care sa pot cumpara telefoane nou aparute la preturi decente, ziceti-mi si mie care ar fi.

Multzam.

EDIT: De asemenea, despre site-ul global-gsm.ro ce stiti?

Sunt foarte tari; am lucrat cu ei si am fost uimit de o seriozitate egala cu cea a emagului !

#74
Li_Ken

Li_Ken

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 01.02.2008
Cat tupeu jegos pe jalnicii astia care vin sa isi apere anonim organizatia de dat tzepe!

Am luat un aparat foto Canon de la ei din aceleasi motive - pret mai ok. Bun, a venit... dupa nici jumatate de ora de functionare, adio baterie. Bun, schimbat bateriile. Nimic, same shit. Schimbat incarcatorul. Nimic! Incercat cu nspe seturi de baterii de toate felurile, de la acumulatori la baterii normale.. aceleasi probleme. L-am trimis in service. A venit inapoi de 3 ORI NEREPARAT! Si de fiecare data cei de la suport cu un tupeu jegos si-au batut joc de mine.

Ia sa va spicuiesc din mailurile lor, sa vedeti cum au testat aparatul:

Camera foto a fost testata prin caputra de imagini statice, pe timp de zi, la temperatura de ~26?C, cu blitz oprit folosind baterii acumulatoare NI-MH, cu setarea corespunzatoare a tipului de baterii in meniul produsului. Pe durata testului s-au captat in medie 5 cadre pe zi. Dupa captura a 50 de cadre testul a fost considerat ca incheiat cu succes deoarece bateriile nu au fost descarcate.

PE CINE IAU ASTIA DE PROSTI?!  Imi recomanda pe deasupra sa nu folosesc blitzul, ca se descarca mai repede bateriile!!!!!!!

Si, to add insult to injury, a 4-a oara cand mi-l trimit inapoi VOR SA PLATESC SERVICEUL!

Deci fiti atenti aici clauza:

Citam certificatul de garantie acceptat de dumneavoastra:
Cap. ?Ce nu acopera garantia?? punctul 7: ?In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, ne rezervam dreptul de a cere contravaloarea maoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, cat si cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei va fi calculat la noi in momentul receptiei reperelor pentru garantie in conformitate cu tarifele de service si nu poate fi mai mic de 15? fara TVA.?


A, si asta in conditiile in care cu reincarcabile de orice tip nici macar nu mai porneste. Zice battery exhausted si atat. Cred ca nici nu l-au scos din cutie, nesimtitii, se scobesc in nas in serviceul lor de 2 bani.

Avoid, avoid, AVOID!

Maine direct la OPC ma duc..asta daca pot, pentru ca NU am de gand sa le platesc serviceul si curieratul, si nu stiu daca pot ridica asa aparatul!

Sfatul meu e sa va tineti cat mai departe de teparii astia jegosi, indifierent de cati angajati pun sa vina aici sa faca reclama undercover. Rusine, jegurilor!

Edited by Li_Ken, 14 July 2011 - 16:42.


#75
viruselworm

viruselworm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 535
  • Înscris: 13.07.2010
M-am lamurit. Servicii de proasta calitate la un pret redus... no, thanks. Data viitoare nu mai apelez la ei.

Am avut proasta inspiratie sa cumpar in mai de la emag un Sony Ericsson Zylo. N-ar fi asta o problema, buba e ca garantia o asigura chiar QuickService (habar n-aveam de asta cand l-am cumparat). Prin urmare, emag l-au cumparat de la ei. Poate si de-asta era pretul mai mic decat in alte parti...

In fine. Toate bune si frumoase, telefonul a mers bine vreo luna si 3 saptamani (timp in care nici n-a fost folosit incontinuu, vreo 2 saptamani a stat inchis). Singura problema pe care am avut-o imediat a doua zi dupa cumparare a fost ca nu vroia sa deschida camera, dar am rezolvat problema restartand telefonul. In rest, toate bune si frumoase timp de 1 luna si 3 saptamani, dupa care... surpriza: aceeasi problema - nu deschide camera si nici nu mai functioneaza senzorul de auto-rotate. Cand mergea, cand nu mergea. I-am dat master reset, a mers ce a mers si dupa aia, pa.

L-am trimis o data in service (mentionez ca in exterior se afla in stare PERFECTA - nicio zgarietura, nimic), i-au facut o resoftare, si cand l-am primit inapoi am avut marea surpriza sa observ niste zgarieturi de toata frumusetea pe display - ca dovada ca au avut "mare" grija cum l-au manevrat. Mi-au dat cei de la emag cica discount 5% din valoarea produsului, ca sa-mi inchida gura pentru zgarieturile alea. Am zis, in fine, hai, trec si peste asta. Numai ca peste nici 2 zile de cand l-am luat inapoi, surpriza: aceeasi problema - si nu-i pusesem jocuri, aplicatii, n-am intrat pe net cu el, nimic, ca sa zici ca e de la mine problema. M-am dus iar la emag, sa trimita telefonul in service. L-au trimis, si dupa ce ca a stat acolo 2 saptamani, mi-a venit inapoi cu tot cu un print in care mi se da de inteles ca am trimis telefonul degeaba, pentru ca, vezi-Doamne, senzorul de auto-rotate functioneaza doar in anumite meniuri (asta stiam si eu, mersi pentru nimic, idiotilor, ca nu va trimiteam degeaba telefonul), si ca la ei camera functioneaza perfect. Cu alte cuvinte, ei nu stiu de ce le-am trimis eu telefonul, ca merge bine. TOT ce au facut ei de data asta in service a fost un amarat de master reset. Asta stiam si eu sa fac :madanimated: Si dupa ce ca m-au luat de prost, bineinteles ca mi-au trimis telefonul cu inca alte cateva zgarieturi pe display :madanimated: . Si ca un mic "bonus", mi-au rupt si cutia telefonului - deci, cu alte cuvinte, am sanse mari sa ma trezesc ca pierd garantia data viitoare cand mai am nevoie de service, pe motiv ca ambalajul e deteriorat. Ca sa nu mai spun ca certificatul de garantie arata ca vai de mama lui. Dar mi l-au deteriorat EI, nu eu :madanimated: . Deci, m-am ales cu nimic altceva decat un display zgariat, un ambalaj si un certificat de garantie deteriorat, si nici macar nu am garantia ca telefonul va functiona bine in continuare. Ar trebui totusi sa fiu recunoscator ca nu m-au pus sa platesc transportul in service, ca l-am trimis fara motiv...

Concluzia: niste nenorociti.

EVITATI-I PE CAT PUTETI.

#76
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007

View Postliptspam.spam01, on 9th July 2011, 22:31, said:

Sunt foarte tari; am lucrat cu ei si am fost uimit de o seriozitate egala cu cea a emagului !
Serios  :lol:  , da mai multe informatii ca s-a vedem cat de seriosi :nonobad:  sunt s-au esti un angajat de la ei cum sunt multi cei care au postat aici.Iar restu au luat teapa :nonobad: :thumbdown:  :ciocan: :wallbash:    si sau lecuit sa mai cumpere de la ei :bandit:

#77
pavelescu

pavelescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,362
  • Înscris: 02.02.2005

View PostLi_Ken, on 14th July 2011, 17:36, said:

Cat tupeu jegos pe jalnicii astia care vin sa isi apere anonim organizatia de dat tzepe!

Am luat un aparat foto Canon de la ei din aceleasi motive - pret mai ok. Bun, a venit... dupa nici jumatate de ora de functionare, adio baterie. Bun, schimbat bateriile. Nimic, same shit. Schimbat incarcatorul. Nimic! Incercat cu nspe seturi de baterii de toate felurile, de la acumulatori la baterii normale.. aceleasi probleme. L-am trimis in service. A venit inapoi de 3 ORI NEREPARAT! Si de fiecare data cei de la suport cu un tupeu jegos si-au batut joc de mine.

Am avut si eu problema asta tot cu un aparat Canon. Faceam cateva poze si bateriile(2xAA) erau descarcate. M-am dus la un service autorizat Canon (nu mai stiu cum se cheama) in Bucuresti. A luat persoana de acolo 2 baterii dintr-o cutie si a inceput sa faca poze cu blitz-ul. Cred ca a facut vreo 20 de poze continuu ...
Deci aparatul era ok. Problema era de la bateriile folosite de mine.

Edited by pavelescu, 05 August 2011 - 11:41.


#78
viruselworm

viruselworm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 535
  • Înscris: 13.07.2010
Gata, deja nu se mai poate. Dupa a doua internevtie in service, telefonul de care vorbeam mai sus manifesta in continuare (cum era si de asteptat) acelasi defect. Ca sa nu mai spun ca am descoperit ca telefonul nici nu recunoaste orice cartela SIM (telefonul a fost luat la liber). Faza cu SIM-ul am descoperit-o dupa ce un angajat al service-ului emag (prin intermediul carora am trimis telefonul la quickservice) m-a prostit in fata spunandu-mi ca telefonul poate functiona defectuos si datorita vechimii cartelei SIM, ca, vezi Doamne, "cu SIM-urile noastre [ale celor de la emag] merg". N-oi fi eu expert in materie de telefoane mobile, dar mai posed si alte telefoane (mai noi, nu 'caramizi'), care functioneaza absolut perfect cu orice SIM, fie el vechi sau nou. N-am mai auzit in viata mea ca functionalitatea unui telefon mobil sa fie influentata de cat de nou/vechi e SIM-ul.

In fine, vreau sa spun ca am probat timp de o saptamana mai multe SIM-uri (si vechi, si noi) in telefon, si am avut surpriza, dupa cum am spus, sa nu le recunoasca pe toate, iar cu cele pe care le recunostea, nu functionau camera si senzorul de auto rotate.

Dar am zis: hai, fie, incerc si cu unul nou, poate oi fi eu batut in cap. Deci am folosit telefonul cu un SIM nou-nout, si...surpriza: merge cateva secunde cu capacul de la baterie desfacut, iar dupa ce ii pun si capacul, nu mai merge... iar, in cazurile in care merge, daca "zgaltai" un pic telefonul (nu il izbesc de nimic, doar il scutur), iar nu mai merge.

Eu sunt ferm convins ca problema e de hardware, trebuie sa fie niste contacte care nu fac atingere cum trebuie... dar nu, ei imi arunca in fata ca "terminalul GSM functioneaza normal, iar senzorul de rotatie functioneaza numai in anumite meniuri (ASTA O STIU SI EU, IDIOTILOR. IN PLUS, CU CAMERA CUM RAMANE?)", ca, vezi Doamne, l-au testat ei si merge... da, si porcul zboara...

Prin urmare, gata. Azi ma duc cu el din nou la emag, sa-l trimita celor de la quickservice. Le-am pus in cutia telefonului si o mica "scrisorica" in care am constatat defectul, iar in memoria telefonului am pus un filmulet care atesta clar ca telefonul nu functioneaza. Acum nu stiu daca o sa se uite cineva la filmulet sau daca o sa citeasca cineva hartia - care e pusa in cutie in asa fel incat sa sara in ochi -, dar cel putin sa vada retardatii astia ca nu sunt un utilizator chiar atat de tampit pe cat ma cred ei, ca doar nu sunt nebun sa trimit ceva la garantie daca nu are nicio problema.

Daca nici asa n-o sa se rezolve problema, pun mana pe telefon, si reclamatie la OPC, taticu'! Le-am spus clar in "scrisorica" asta ca apelez fara ezitare la OPC daca nu-mi rezolva defectul, si ca voi folosi ca dovezi atat raspunsul lor scris pe care l-am primit in urma ultimei interventii (cum ca telefonul n-are nimic), cat si "scrisorica" respectiva si filmarile pe care le-am facut telefonului in timp ce nu mergea (inaintea fiecarei interventii in service). Acum ramane de vazut daca chiar o sa aiba sau nu rezultat chestia asta. O sa va tin la curent cu evolutia situatiei.

Edited by viruselworm, 08 August 2011 - 11:07.


#79
ALEX007kkk

ALEX007kkk

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.11.2007
Am cumparat si eu 2 telefoane de la quick mobile primul din reprezentanta din Afi nu am avut nici un fel de problema cam cu capul in nori domnisoarele de acolo iar al doilea online si mare surpriza, cand am desfacut coletul nu era ceea ce comandaseam adica Samsung Star 2 ci era Samsung Star 1. Am sunat la ei abea pricep limba romana (trebuie sa vorbesti cu ei in ungureste ca sa inteleaga :)) ) Dupa ce am asteptat cam in jur de 15 minute la telefon ca sa gaseasca comanda au spus ca nu este nici o problema ca pot sa trimit inapoi telefonul pentru a fi schimbat dar nu au spus nimic ca trebuie sa platesc eu transportul, mi-au spus doar ca in termen de maxim 15 zile se va rezolva si voi avea telefonul dorit. A venit curierul am achitat transportul de 21 lei a luat pachetul peste 3 zile am sunat sa intreb daca a ajuns coletul mi-au spus ca a ajuns si am intrebat cam in cate zile se va rezolva si imi spun ca in decurs de 30 zile , bun au trecut cele 15 zile initiale am sunat sa vad ce se intampla, domnisoara de la call center mi-a spus ca sa rezolvat problema si in decurs de 5 zile lucratoare ar trebui sa il primesc dar surpriza au trecut si 30 de zile si inca nimic am sunat ieri fiind sambata la 11:00 si si-au cerut scuze ca au probleme cu cei de la curier sincer alta minciuna mai cretina decat asta nu puteau gasi am vorbit cu cei de la fan curier si mi-au spus ca au curse regulate in acea zona dupa 1 ora am sunat inapoi a raspuns alta domnisoara si imi spunea ca a fost trimis coletul acum 1 saptamana si ca trebuia sa ajunga la mine.................. asa ca am sunat inapoi la cei de la fan curier si am intrebat daca a fost pusa de catre cei de la quick mobile un colet pe numele meu ca e posibil sa fi gresit adresa dar nimic sun inapoi la cei de la quick imi raspunde o alta domnisoara ii spun numele dupa care imi inchide telefonul in nas fara sa imi spuna nimik si acceasta chestie s-a repetat cam de 20 ori in 3 ore.  Deci in concluzie sunt o firma foarte serioasa !!!!!! Maine de dimineata ma voi duce la OPC impreuna cu avocatii sa vad ce pot rezolva iar in final daca nu rezolva nimik prin OPC ne vom intalni in instanta.

Cei care au probleme asemanatoare imi pot trimite un PM cu ID sau numar de telefon daca dorec sa participe si ei la proces cu cat mai multi cu atat mai bine .

Edited by ALEX007kkk, 30 October 2011 - 21:29.


#80
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

View PostHider141, on 24th May 2010, 21:30, said:

Din pacate si eu sunt printre cei care au spus ceva de rau despre Quickmobile. Si acum imi pare rau de ceea ce am spus, pentru ca problemele ce le-am avut cu telefonul cumparat de la ei au fost din cauza ca n-am citit partea din certificatul de garantie unde se specifica despre update-ul de soft facut acasa. Si o mai mare parte din problema e din cauza celor de la Nokia, cu al lor firmware update extrem de defectuos, mai ales pe Nokia 5800.
Pana la urma mi-am luat un alt Nokia 5800 tot de la ei, pentru ca au preturi foarte bune si pentru ca de data asta stiu cum sta treaba cu garantia care nu acopera defectele ce apar daca-ti faci update de firmware acasa.

Eu am cumparat un RAZR XT910 de la magazinul din Baneasa si care nu mai accepta SIMuri VODAFONE. Am scris inclusiv la Motorola si iata raspunsu:

Thank you for contacting Motorola.

Regarding your problem, we would like to kindly inform you that your Motorola RAZR has been released for German market and designed to work with German service providers. We cannot promise that the phone will work with all Romanian networks.
We suspect that the unit is not compatible with Vodafone Romania. In that case we can only advise you to use SIM-cards from different providers.

For any further assistance or information please do not hesitate to contact us again, quoting your Customer Reference number.

Am fost si le-am dus telefonul la magazin insa s-au incapatzanat sa nu il primeasca. Am facut un scandal monstru, l-am pus sa semneze ca a primit si am trimis si reclamatie catre ANCP pentru produs neconform. Ca sa nu mai spun ca nu sunt capabili sa vorbeasca romaneste

#81
vad

vad

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,738
  • Înscris: 25.12.2004
sunt putin stupefiat de cele citite, eu am achizitionat un telefon de la emag si service-ul asigurat de firma mentionata aici. Din cauza manevrarilor neatente touch-ul nu a mai raspuns, am facut o sesizare pe site-ul lor si in 3 zile a venit un curier, a ridicat coletul si la 2 zile dupa ridicarea lui am primit un sms ca a fost inlocuita panglica (ceva legat de touch...) si la alte 2 zile coletul a fost la mine la usa fara sa fiu nevoit sa platesc nimica. Poate am fost eu mai norocos.

#82
cefs2107

cefs2107

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 12.02.2008
Multumesc ca mi-ati deschis ochii, tocmai consider ca am salvat 14 milioane si nu ca pierd 3 cumparand din alta parte.

#83
adinn

adinn

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 12.03.2012
Pentru mine e o firma pe care  am s-o evit in viitor. Am luat printr-un intermediar o tableta PC distribuita de Electro Mobile care este firma din spatele Quickmobile. Am trimis-o in service fiindca nu mai functiona GPS-ul si a venit dupa 3 saptamani cu receptorul GPS schimbat. Dupa cateva luni am trimis-o din nou fiindca nu se mai incarca. Are niste mufe slabute si a cedat una dintre ele. Au returnat tableta din service dupa cateva zile doar cu mentiunea ca a fost folosita necorespunzator si a iesit din garantie. N-au spus ce defect are sau eventual cum se poate repara contra cost. Ce folosire necorespunzatoare cand doar am conectat si deconectat incarcatorul? S-au agatat de prima ocazie sa scape cat pot de repede de garantie. Daca tot a iesit din garantie am rezolvat eu foarte simplu problema, niste conexiuni dezlipite. Dar, surpriza, nu mai mergea GPS-ul desi cu 3 zile inainte atunci cand am trimis-o functiona. E foarte probabil sa-mi fi pus acel GPS initial defect pe care mi l-au schimbat la prima interventie. Am incercat sa vorbesc cu ei la telefon la service dar nu raspund.

#84
mihaitzaok

mihaitzaok

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 10.05.2010

View Postadinn, on 12th March 2012, 18:11, said:

Pentru mine e o firma pe care  am s-o evit in viitor. Am luat printr-un intermediar o tableta PC distribuita de Electro Mobile care este firma din spatele Quickmobile. Am trimis-o in service fiindca nu mai functiona GPS-ul si a venit dupa 3 saptamani cu receptorul GPS schimbat. Dupa cateva luni am trimis-o din nou fiindca nu se mai incarca. Are niste mufe slabute si a cedat una dintre ele. Au returnat tableta din service dupa cateva zile doar cu mentiunea ca a fost folosita necorespunzator si a iesit din garantie. N-au spus ce defect are sau eventual cum se poate repara contra cost. Ce folosire necorespunzatoare cand doar am conectat si deconectat incarcatorul? S-au agatat de prima ocazie sa scape cat pot de repede de garantie. Daca tot a iesit din garantie am rezolvat eu foarte simplu problema, niste conexiuni dezlipite. Dar, surpriza, nu mai mergea GPS-ul desi cu 3 zile inainte atunci cand am trimis-o functiona. E foarte probabil sa-mi fi pus acel GPS initial defect pe care mi l-au schimbat la prima interventie. Am incercat sa vorbesc cu ei la telefon la service dar nu raspund.


Chiar daca e ceva mai vechi postul tau iti dau un sfat poate ca nu este chiar asa tarziu sa rezolvi problema. Am avut si eu o problema similara tie si am zis ca nu mai cumpar in viata mea de la quickmobile insa pe urma m-am gandit ca din cauza unui om de la service nu are rost sa bag toata firma in aceeasi oala. Asa ca am dat niste mailuri am facut sezisari despre service si m-a contactat un domn Adrian Silaghi de la quickmobile. Un domn foarte amabil si deschis la minte fata de ce am intalnit la service. Dupa ce i-am expus problema m-a pus sa retrimit produsul la garantie si s-a rezolvat imediat. De atunci n-am mai avut nici o problema cu qucikmobile si am ramas client fidel. Si am mai cumparat ceva telefoane pentru cunostinte. Ideea este ca au telefoane ieftine, unele mai ieftine ca la chitrosul de alex gsm care iti da "garantie verbala" iar daca te duci la "garantie" si telefonul este putin mai zgariat spune ca nu l-ai folosit in conditii optime de parca toata lumea trateaza telefoanele mobile ca pe diamante pretioase tinute numai in huse si cu folii si toate nebuniile pe ele. O zi buna tuturor.

#85
nene11

nene11

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.09.2012
Salut , vad ca toata lumea cam e in dilema cu firma asta , cred ca am cateva raspunsuri.
Am observat ca cineva zicea de acea garantie pe viata , ei bine faza e urmatoarea:

Este vorba de garantia de viata a telefonului , care este in jur de 3-4 ani , deci nu pe viata celui care a cumparat Posted Image)
Cat despre acea firma , m-am documentat si am aflat ca sunt cei mai mari vanzatori de telefonane/tablete/accesorii din tara.
De ce au asemenea preturi? Pe scurt ei aprovizioneaza multe magazine gen vodafone/orange ....
Cat despre comenzile online , recomand sa cumparati direct din magazin unde este 100% sigur , sunt client fidel si mi-am cumparat pentru toata familia , sunt vreo 7 magazine in toata tara , e imposibil sa nu fie unul prin apropierea voastra (raza de 30km)
Marele lor defect este stocul si sunt probleme cu comenzile online , la categoria asta ei nu prea stau bine.
Cam atat am avut de zis , folositi netul cu cap si documentati-va ca mine de quickmobile , ca doar asa am dat de topicul asta Posted Image)

Edited by nene11, 03 September 2012 - 16:47.


#86
Ianis2003

Ianis2003

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 14.11.2012
Salut!
Am fost fan Quickmobile pana azi,de acum incolo nu mai santem prieteni !!!
In data de 11.11.2012 am achizionat un telefon Htc Z715E Sensation Xe White With Beats Dr. Dre pt care am platit 1700 lei de la Afi Palace,am intrebat vanzatorul daca e sigur ca aceste e produsul si am primit confirmare...in sistemul lor asa indica codul respectiv.Am avut ceva banuieli cand am ajuns acasa si am observat castile care nu erau ca in reclamele pentru acest model. Dupa patru zile am aflat ca de fapt mi-au vandut Htc Z715E Sensation Xe White With Normal Hf,pretul acestui telefon fiind de 1549 lei,cele doua modele sint identice vizual!Am incercat sa iau legatura cu conducerea,nici o sansa,se pare ca nu ii intereseaza ca un client a fost inselat si este foarte grava situatia ...singura lor solutie e sa returnez produsul,adica si .....si cu bani luati!Le-am spus sa-mi trimita bani ca sa platesc curierul,binenteles ca nu vor!Am trimis reclamatie la OPC,la Bucuresti si Maramures iar astazi voi depune plangere la Politie!
Daca mai exista persoane in aceasta situatie ii rog sa verifice modelul si sa ma contacteze!
1699.90 - 1549.90 = 150 FURT

#87
tambur

tambur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 124
  • Înscris: 05.02.2008
Desi am citit cateva review-uri proaste despre acest magazin m-am gandit totusi sa le dau o sansa si sa-mi comand de pe site-ul lor un anume produs in valoare de aproximativ 2500ron. MARE GRESEALA!
Nu stiu ce fel de firma e aceasta, ceva firma de apartament?
Nu raspund la emailuri si le-am trimis vreo 3 in decurs de o saptamana si nici la telefon, desi i-am sunat zilnic la toate cele 3 numere postate pe pagina lor.
Pe forumul macuser.ro o sa gasiti relatari similare referitor la aceasta firma.
In Cluj au ceva stand in Iulius Mall in care vand diverse gainarii (gen huse pentru telefoane) si niste angajati care parca sunt de pe alta planeta, habar nu au de produsele ce se comercializeaza pe site-ul lor.
Si ca un sfat pentru potentialii clienti: mai bine platiti cu 100-200ron in plus pentru produse si le cumparati de la magazinele consacrate sau le cumparati la acelasi pret de pe amazon.co.uk (garantia lor e valabila si in Romania)

#88
Adri28

Adri28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 13.04.2010
Firma neserioasa, nu recomand! Am comandat la quickmobile de black friday un Motorola Defy mini si comanda a decurs bine. Problema a fost la primire, cand am constatat ca produsul este defect (probleme la difuzorul intern si extern al telefonului) si branduit pentru SFR, lucru nespecificat pe site. Am returnat produsul conform regulamentului de pe site-ul quickmobile si la 2 saptamani de la returnare aprodusului nu am mai primit nicio veste de la aceasta firma, daca au primit produsul si cand o sa-mi primesc banii inapoi. Am sunat pe toate telefoanele de la ei de pe site si nu imi raspunde nimeni, chiar imi dau ocupat. Nici la e-mail-uri nu-mi raspund. Cred ca o sa-i reclam la ANPC, alta rezolvare nu vad a acestei probleme.

#89
Ianis2003

Ianis2003

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 14.11.2012

View Posttambur, on 05 decembrie 2012 - 10:18, said:

Desi am citit cateva review-uri proaste despre acest magazin m-am gandit totusi sa le dau o sansa si sa-mi comand de pe site-ul lor un anume produs in valoare de aproximativ 2500ron. MARE GRESEALA!
Nu stiu ce fel de firma e aceasta, ceva firma de apartament?
Nu raspund la emailuri si le-am trimis vreo 3 in decurs de o saptamana si nici la telefon, desi i-am sunat zilnic la toate cele 3 numere postate pe pagina lor.
Pe forumul macuser.ro o sa gasiti relatari similare referitor la aceasta firma.
In Cluj au ceva stand in Iulius Mall in care vand diverse gainarii (gen huse pentru telefoane) si niste angajati care parca sunt de pe alta planeta, habar nu au de produsele ce se comercializeaza pe site-ul lor.
Si ca un sfat pentru potentialii clienti: mai bine platiti cu 100-200ron in plus pentru produse si le cumparati de la magazinele consacrate sau le cumparati la acelasi pret de pe amazon.co.uk (garantia lor e valabila si in Romania)

Te sfatuiesc sa te adresezi la ANPC Maramures ( sant oameni onesti acolo )si daca ai fost inselat fa plangere si la Politie,sectia Fraude ...

View PostAdri28, on 05 decembrie 2012 - 13:06, said:

Firma neserioasa, nu recomand! Am comandat la quickmobile de black friday un Motorola Defy mini si comanda a decurs bine. Problema a fost la primire, cand am constatat ca produsul este defect (probleme la difuzorul intern si extern al telefonului) si branduit pentru SFR, lucru nespecificat pe site. Am returnat produsul conform regulamentului de pe site-ul quickmobile si la 2 saptamani de la returnare aprodusului nu am mai primit nicio veste de la aceasta firma, daca au primit produsul si cand o sa-mi primesc banii inapoi. Am sunat pe toate telefoanele de la ei de pe site si nu imi raspunde nimeni, chiar imi dau ocupat. Nici la e-mail-uri nu-mi raspund. Cred ca o sa-i reclam la ANPC, alta rezolvare nu vad a acestei probleme.

Te sfatuiesc sa te adresezi la ANPC Maramures ( sant oameni onesti acolo )si daca ai fost inselat fa plangere si la Politie,sectia Fraude ...

#90
patrick101

patrick101

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 08.12.2012

View PostIanis2003, on 15 noiembrie 2012 - 03:53, said:

Salut!
Am fost fan Quickmobile pana azi,de acum incolo nu mai santem prieteni !!!
In data de 11.11.2012 am achizionat un telefon Htc Z715E Sensation Xe White With Beats Dr. Dre pt care am platit 1700 lei de la Afi Palace,am intrebat vanzatorul daca e sigur ca aceste e produsul si am primit confirmare...in sistemul lor asa indica codul respectiv.Am avut ceva banuieli cand am ajuns acasa si am observat castile care nu erau ca in reclamele pentru acest model. Dupa patru zile am aflat ca de fapt mi-au vandut Htc Z715E Sensation Xe White With Normal Hf,pretul acestui telefon fiind de 1549 lei,cele doua modele sint identice vizual!Am incercat sa iau legatura cu conducerea,nici o sansa,se pare ca nu ii intereseaza ca un client a fost inselat si este foarte grava situatia ...singura lor solutie e sa returnez produsul,adica si .....si cu bani luati!Le-am spus sa-mi trimita bani ca sa platesc curierul,binenteles ca nu vor!Am trimis reclamatie la OPC,la Bucuresti si Maramures iar astazi voi depune plangere la Politie!
Daca mai exista persoane in aceasta situatie ii rog sa verifice modelul si sa ma contacteze!
1699.90 - 1549.90 = 150 FURT

Nenica nu stiu de ce dar te agiti degeaba...ce sa faca politia in astfel de cazuri? ai luat legatura cu ei? ce ti-au zis? nu cred ca te-ai apucat sa postezi aiurea fara sa vorbesti cu ei, adica ar fi o mare tampenie sa faci asta. chiar sunt curios cum ti-au propus ei rezolvarea situatiei pt ca am avut si eu ceva asemenator cu ei dar sa rezolvat in 2 zile, extrem de repede si amiabil. la mine era vorba de o greseala , a lor ce-i drept, si anume ca ca vanzatorul mi-a dat alt produs, asemanator cu cel care-l voiam eu dar totusi altul. am luat legatura cu magazinul, mi-a spus ca nu poate sa mi-l schimbe pe loc si sa sun la service, am sunat la ei iar de acolo mi s-au explicat foarte bine toate procedurile, cu cerere de retur, cu transport prin Fan Courier, au platit ei transportul pt ca a fost greseala lor, si dupa 2 zile m-au sunat si mi-au livrat telefonul care il voiam de la inceput asa ca nu stiu de ce dar post-ul tau nu-mi miroase a bine, ori vrei sa le faci rau intentionat ori esti de la o firma concurenta pt ca nu cred ca ei nu ti-au propus o solutionare amiabila...astept raspunsul tau daca vrei sa fi credibil pt ca din experienta mea si a cunostintellor mele nu a avut nimeni de suferit de pe urma lor. bafta!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate