TAXA Poluare
Last Updated: Nov 08 2020 14:05, Started by
paulvm
, Aug 26 2009 09:47
·
0
#901
Posted 18 March 2013 - 19:58
Eu zic de masinile cu G.P.L. trecut in acte.
Cine isi inchipuie ca acestia fac vreo frauda si merg pe benzina cand ei au G.P.L, ca sa plateasca dublu, in loc sa faca economie... |
#902
Posted 18 March 2013 - 21:04
Fratiilor e jale ! eu am fost la cei de la ANAF si nu stiu cum se calculeaza inca timbrul de mediu. Au spus ca nu au primit inca normele metodologice. Am gasit in schimb un calculator de timbru pe www.timbrulmediu.ro
|
#904
Posted 18 March 2013 - 21:39
alexeric, on 18 martie 2013 - 21:04, said:
Fratiilor e jale ! eu am fost la cei de la ANAF si nu stiu cum se calculeaza inca timbrul de mediu. Au spus ca nu au primit inca normele metodologice. Am gasit in schimb un calculator de timbru pe www.timbrulmediu.ro e publicat si cel oficial, al anafului: http://static.anaf.r...imbru_2013.html |
#905
Posted 19 March 2013 - 13:38
alexeric, on 18 martie 2013 - 21:04, said:
Fratiilor e jale ! eu am fost la cei de la ANAF si nu stiu cum se calculeaza inca timbrul de mediu. Au spus ca nu au primit inca normele metodologice. Am gasit in schimb un calculator de timbru pe www.timbrulmediu.ro Nu e vorba ca nu stiu cum se calculeaza. Ca de asta au folosit doua seturi de paranteze in formulele de calcul (de destepti ce sunt). Treaba sta in felul urmator: 1. S-a dat O.U.G. 9/2013 care stabileste Timbrul de Mediu si a aparut in M.Of. din 04.03.2013 2. Ca sa poata fi aplicata trebuiesc publicate normele metodologice. Au fost publicate in M.Of. pe 14.03.2013 ca HG 88/2013 3. Ca sa poata fi aplicate Normele Metodologice, presedintele ANAF (care inca doarme si nu se grabeste sa ne ia banii) trebuie sa sa dea un ordin in termen de 15 zile, ordin care va fi publicat in M.Of. Abia apoi vor putea sa incaseze banii de taxa. Deci de la cel tarziu 29.03.2013 ar trebui sa poata incasa timbrul. Asta-i birocratia din RO. (pana la Dumnezeu te mananca Sfintii) Edited by XBitza, 19 March 2013 - 13:48. |
#906
Posted 19 March 2013 - 13:50
#907
Posted 19 March 2013 - 14:10
Josef_Mengele, on 19 martie 2013 - 13:50, said:
Incurci cu CNGul, care e gaz de teava, ne-lichefiabil Adica la statie, daca mergi sa alimentezi, ce scrie pe butelia aia mare alba ?! C.N.G. sau G.P.L ?! Eu asta vad scris in Bucuresti, pe butelii... Am poza dar imi da eroare la incarcare... Edited by crisstonne, 19 March 2013 - 14:19. |
#908
Posted 19 March 2013 - 15:02
crisstonne, on 19 martie 2013 - 14:10, said:
C.N.G. sau G.P.L ?! Eu asta vad scris in Bucuresti, pe butelii... Sunt si masini care au instalatii pentru CNG. Din pacate in RO sunt foarte, foarte putine statii de metan (CNG). Auzisem ca undeva la GR exista o statie d-asta. In Bucuresti nu stiu. Nici nu m-am uitat dupa ele. |
#909
Posted 19 March 2013 - 15:15
XBitza, on 19 martie 2013 - 15:02, said:
Sunt si masini care au instalatii pentru CNG. Din pacate in RO sunt foarte, foarte putine statii de metan (CNG). Auzisem ca undeva la GR exista o statie d-asta. In Bucuresti nu stiu. Nici nu m-am uitat dupa ele. Revin, ca altfel ne pierdem in amanunte inutile... Guvernantii nu sau gandit si la auto cu G.P.L. omologat, care nu polueaza cum polueaza benzina/motorina. |
#910
Posted 20 March 2013 - 14:54
Un alt cacat specific romanesc. Am platit saptamana trecuta vechea taxa de poluare, pe data de 13 martie, insa nu am apucat sa imi termin dosarul pentru inmatriculare pana in 15. Asa ca, ieri l-am terminat, am mers la politie cu dosarul complet unde mi se spune ca nu e bun, ca am platit vechea taxa pe emisii poluante si ca noua se numeste timbru de mediu. Mi-a zis militianu sa ma duc la finante sa-mi recalculeze. Merg la finante, intreb acolo si mi se spune ca se asteapta de la guvern decret cu privire la cei care au platit veceha taxa dar nu au apucat sa inmatriculeze masina pana la intrarea in vigoare a timbrului.
Ati mai patit careva asta? |
|
#911
Posted 20 March 2013 - 18:40
Situatia e din ce in ce mai amuzanta.
Quote Rovana Plumb susține că mașinile Euro 6, care acum nu trebuie să plătească timbrul de mediu, vor datora această taxă peste 3-4 ani, când nu vor mai fi scutite și vor fi revândute. De asemenea, mașinile Euro 4 scutite în 2009, datorează în acest moment timbrul de mediu. Ministrul Mediului, Rovana Plumb, a declarat, la Radio România Actualități, în emisiunea „Actualitatea în dezbatere”, dedicată timbrului de mediu, emisiune în care reprezentanții presei auto au discutat despre efectele introducerii acestei taxe, că posesorii mașinilor Euro 6, ce sunt scutiți acum de plata timbrului, vor plăti această taxă peste câțiva ani, când mașinile cu aceste norme de poluare nu vor mai fi scutite. De asemenea, Rovana Plumb a mai făcut o precizare similară pentru cei care dețin mașini ce au fost scutite anterior de taxă: mașinile Euro4, cu motor sub 2.000 cmc, care în anul 2009 au beneficiat de o excepție la plata taxei, vor fi obligate să aibă plătit timbrul de mediu, la revânzare. Acest lucru nu reprezintă altceva decât o discriminare și un abuz, deoarece persoanele care au cumpărat acele mașini au făcut-o tocmai pentru că autoritățile le-au stimulat, prin reducerea la zero a taxei pentru respectivele mașini. Acum, timbrul pe care o astfel de mașină îl datorează este cu mult mai mare decât ar fi fost la acel moment, dacă nu exista excepția. Potrivit unei Ordonanțe de Urgență din 2008, persoanele care au cumpărat în perioada 15 decembrie 2008 - 31 decembrie 2009 autovehicule cu motoare Euro 4 şi capacitate cilindrică de până la 2000 cmc înmatriculate pentru prima dată într-un stat membru al UE au beneficiat de exceptarea de la plata taxei pe poluare pentru autovehicule. Măsura a fost agreată la vremea respectivă de ministrul Mediului şi Pădurilor, Laszlo Borbely, cu reprezentanţii Comisiei Europene și avea ca scop stimularea vânzărilor de mașini noi, care încă mai aveau norma de poluare Euro 4. Ministrul Mediului Rovana Plumb a mai declarat în cadrul emisiunii Radio România că dacă actualul nivel al timbrului de mediu va conduce la o creștere a importurilor de mașini vechi, poluante, guvernul va lua în calcul și modificarea formulei de calcul pentru respectivele mașini. Nu în ultimul rând, referitor la posibilitatea de a transforma taxa de înmatriculare/timbrul de mediu într-un impozit anual, pentru a filtra cu adevărat mașinile în funcție de gradul depoluare, Rovana Plumb a declarat că acest sistem nu reprezintă un subiect de actualitate pentru guvern. |
#912
Posted 20 March 2013 - 19:01
O mare imbecilitate chestia asta. Pai poate la un Logan euro4 in 2008 taxa era 150eur (eu parca cam atat am dat la 1.6 in 2007). Acum in 2013 cu timbrul de mediu cred ca o sa fie vreo 500. Pai de ce nu mi-ai luat banii in 2008??? Sa imi iei acum de 5 ori mai mult?
Sa nu mai zic ca in intervalul 1 ianuarie - 15 martie aceste masini ramaneau scutite in continuare. In textul timrbului de mediu au avut grija sa scoata articolul care spunea ca masinile scutite sau exceptate de plata taxei la inmatriculare vor ramane scutite mereu. |
#913
Posted 20 March 2013 - 19:56
Ministresa aceasta nu ar trebui sa faca multi purici, este pe dinafara total.
Din pacate, ori nu asculta sfaturi avizate, ori nu are consilieri mai rasariti... Apoi, sa spuna ca vrea sa se joace alba/neagra cu populatia schimband legea, cand vrea muschiul ei, in loc sa dea o lege buna de la inceput... asta denota nu doar incompetenta ci si aroganta nemarginita, fata de poporul roman. Dupa principiul: ,,prostul... mai si semnalizeaza... ''... Edited by crisstonne, 20 March 2013 - 20:05. |
#914
Posted 20 March 2013 - 20:02
Intregul guvern nu e mai rasarit. Nu ei spuneau inainte de alegeri ca vor scoate taxa auto ?! Da ... au scos-o.. si au bagat timbrul de mediu. Hai odata cu revoltele!!
|
#915
Posted 20 March 2013 - 20:12
bossake, on 20 martie 2013 - 19:01, said:
O mare imbecilitate chestia asta. Pai poate la un Logan euro4 in 2008 taxa era 150eur (eu parca cam atat am dat la 1.6 in 2007). Acum in 2013 cu timbrul de mediu cred ca o sa fie vreo 500. Pai de ce nu mi-ai luat banii in 2008??? Sa imi iei acum de 5 ori mai mult? Sa nu mai zic ca in intervalul 1 ianuarie - 15 martie aceste masini ramaneau scutite in continuare. In textul timrbului de mediu au avut grija sa scoata articolul care spunea ca masinile scutite sau exceptate de plata taxei la inmatriculare vor ramane scutite mereu. Stii cum se spune,nu e prost ala care cere,e prost ala care da.Daca de la bun inceput,din 2007,romanii nu acceptau mizeria asta de taxa(taxe) alta era treaba acum.Dar imi aduc aminte ca pana nu demult erau multi oligofreni ce sustineau porcariile astea sub diferite pretexte: masinile vechi sunt poluante,nesigure....muncitorii de la Dacia nu mai au de munca....industrie nationala...Ei bine,asta e rezultatul prostiei nationale! |
|
#916
Posted 20 March 2013 - 21:18
Buna,sunt utilizator nou si am o intrebare,mai precis o nelamurire legata de taxa de poluare auto.Am adus o masina din germania in iunie 2012 si am dat in judecata statul pentru a nu platii taxa de poluare,am primit data la proces in 19 martie 2013 si am castigat.Problema e ca in 15 martie 2013 s-a schimbat taxa si se numeste timbru de mediu. Eu am castigat procesul pe vechea taxa si as dori sa ma lamuriti daca pot sa inmatriculez masina tinand cont ca acum e in vigoare deja noua taxa si eu am castigat procesul dupa taxa veche.Multumesc anticipat.
|
#918
Posted 20 March 2013 - 22:26
Imi poti da mai multe detalii sa stiu pe ce baza sa ma cert cu cei de la ghiseu.ms
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users