Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
TAXA Poluare
Last Updated: Nov 08 2020 14:05, Started by
paulvm
, Aug 26 2009 09:47
·
0
#883
Posted 11 March 2013 - 19:32
Io am mai gasit o utilitate masinii. Le fac in ciuda unora.
Edited by Barboso, 11 March 2013 - 19:32. |
#884
Posted 11 March 2013 - 19:40
Eu consider ca in ziua azi masina este mai mult o necesitate decat un moft. Vreti argumente? Uitati-va in ograda voastra.. si-o sa le vedeti
Edited by Alungatu, 11 March 2013 - 19:41. |
#885
Posted 11 March 2013 - 19:56
Alungatu, on 11 martie 2013 - 19:40, said:
Eu consider ca in ziua azi masina este mai mult o necesitate decat un moft. Vreti argumente? Uitati-va in ograda voastra.. si-o sa le vedeti Bugetul ala de 1 miliard de euro anual bagat nu in intretinerea, ci in imbunatatirea cailor rutiere, trebuie sa vina de la posesorii de auto, prin taxe separate! Pentru ca vezi care e problema, si eu consider la fel, ca masina e o necesitate, si mai e o necesitate sa traversez Bucurestiul in MAXIM o jumatate de ora! Problema e cand se intalnesc prea multi cu "masina e o necesitate" pe acelasi drum, atunci numai banul este cel care stabileste pt cine e mai necesara! Edited by Josef_Mengele, 11 March 2013 - 19:57. |
#886
Posted 11 March 2013 - 20:48
Pentru drumurile alea de care spui sau platit si se platesc taxe de faceam autostrada pana-n China si inapoi cu 4 benzi pe sens, sa nu mai fure banii aia si ar fi bani pentru toate drumurile destui.
|
#887
Posted 16 March 2013 - 00:40
Am si eu un pic de ajutor cu unele raspunsuri, precizez k e prima masina si is novice in treburile astea...
Doresc sa cumpar un Seat Leon 1.6 benzina, achizitionat de la Porsche Romania in 2006 de un tip din Bucuresti. Cel de la care cumpar masina e verisorul lui care e al 2-lea proprietar in acte(dupa cum afirma). Acum intrebarile : 1 - Va trebui sa platesc Timbru de mediu ? Proprietarul actual zice ca nu trebuie pt ca e cumparata din Romania, dar nici ca ar fi platit ceva la masina, presupun ca masina a ramas inmatriculata pe verisor(plecat in SUA) si el nu a mai inmatriculat-o fiind astfel obligat sa plateasca taxa...nu ma deranjeaza asta, dar sa stiu sa trag tare si de pret... 2 - Daca masina e ok, si o iau, care sunt pasii cu actele aici in Buc? Corectati-ma daca gresesc: 1-Contractul vanzare-cumparare, 2- Radiere la fisc (cam cat dureaza operatiunea asta? trebuie sa mai astept 1,2,3 zile... sau se poate pe loc, cu o eventuala programare ?, am obs anunturi care zic k prezinta acea adev de la anaf k is in ordine cu taxa...sa cer si una din aia inainte de toate? 3- Iau actele masini cu contractul si plec acasa si rezolv cu restul... Thx! Edited by pacman27, 16 March 2013 - 00:42. |
#888
Posted 16 March 2013 - 01:16
1. Da
2. Din moment ce a fost cumparata din RO in 2006 nu s-a platit nici o taxa, deci nu ai ce adeverinta sa-i ceri. Platesti taxa. 2.1 Corect 2.2 Nu se mai face nici o radiere. El merge la primaria de care apartine, isi plateste impozitul pe anul asta pana la data vanzarii masinii si o scoate de la impozit. In acel moment i se completeaza si fisa de inmatriculate (la mine era cartonata, la un prieten i-a printat-o pe o foaie a4, asta este prea putin relevant). 2.3 Daca nu ai adeverinta, mergi la taxe si impozite, iti calculeaza taxa, o platesti si chitanta respectiva o pui in dosarul de inmatriculare. In rest procedura este aceiasi. 3. Iei actele masinii (talon, carte de identitate, asigurare), contract VC, fisa fiscala a proprietarului si a tuturor proprietarilor din contractele de vanzare cumparare intermediare. Daca este pe numele varului ai nevoie de fiscalul lui, dar daca faci contractul intre tine si actualul proprietar ai nevoie si de contractul de vanzare-cumparare dintre cei 2 + fiscal de la actualul. Parerea mea, daca masina aia nu este speciala sau la super pret, renunta la ea. |
#889
Posted 16 March 2013 - 10:02
DarkAngelBv, on 16 martie 2013 - 01:16, said:
1. Da 2. Din moment ce a fost cumparata din RO in 2006 nu s-a platit nici o taxa, deci nu ai ce adeverinta sa-i ceri. Platesti taxa. 2.1 Corect 2.2 Nu se mai face nici o radiere. El merge la primaria de care apartine, isi plateste impozitul pe anul asta pana la data vanzarii masinii si o scoate de la impozit. In acel moment i se completeaza si fisa de inmatriculate (la mine era cartonata, la un prieten i-a printat-o pe o foaie a4, asta este prea putin relevant). 2.3 Daca nu ai adeverinta, mergi la taxe si impozite, iti calculeaza taxa, o platesti si chitanta respectiva o pui in dosarul de inmatriculare. In rest procedura este aceiasi. 3. Iei actele masinii (talon, carte de identitate, asigurare), contract VC, fisa fiscala a proprietarului si a tuturor proprietarilor din contractele de vanzare cumparare intermediare. Daca este pe numele varului ai nevoie de fiscalul lui, dar daca faci contractul intre tine si actualul proprietar ai nevoie si de contractul de vanzare-cumparare dintre cei 2 + fiscal de la actualul. Parerea mea, daca masina aia nu este speciala sau la super pret, renunta la ea. La asta ma gandesc si eu...ce m-a atras la masina asta e ca e luata din RO, probabil intretinuta de proprietar cu service-ul facut la reprezentanta, putini km (58k, reali sau nu, ramane de vazut). Contra : aripa fata dreapta indoita vizibil (pt care a lasat din pret..), de platit taxa, faptul k ma duce cu vrajeala k nu se plateste timbru, intarzie sa-mi trimita seria masinii sa o verific... si portbagaj cam mic...dar leon imi sta pe creier... Pro : masina a fost vazuta si facut un drive-test de un prieten, care mi-a recomandat k ar merita vazuta, pretul final cam ar fi cam echitabil pt o masina din 2006 chiar si cu taxa neplatita (zic eu..) Deci to be or not to be??? Seat Leon (modelu' vechi), 2006, motor 1.6, benzina, 58k km, AC automat, carte service la Porsche, 4650 neg, neg la 4300 dar cred k mai dau jos max 100 dupa cum am discutat... |
#890
Posted 16 March 2013 - 10:22
e euro 4? ca daca e euro 3, ai o taxa de vre-o 1500 euro...
|
#891
Posted 16 March 2013 - 11:06
#892
Posted 16 March 2013 - 12:55
Timbrul de mediu, imposibil de plătit. Funcţionarii nu ştiu cum se calculează
http://www.digi24.ro...alculeaza_87993 PDL: Taxarea impusă de Guvernul Ponta prin noul TIMBRU DE MEDIU, abuzivă şi discriminatorie PDL consideră că taxarea impusă de Guvernul Ponta prin noul timbru de mediu este "abuzivă, discriminatorie şi extrem de periculoasă pentru siguranţa traficului din România", a declarat vineri vicepreşedintele PDL Sulfina Barbu, arătând că USL reduce parcul autor din România "la stadiul de cimitir". Sulfina Barbu a spus într-o conferinţă de presă că românii care vor contesta în instanţă acest timbru de mediu vor avea cu siguranţă câştig de cauză şi a precizat că PDL va uza de toate mijloacele la dezbaterea din Parlament a ordonanţei de urgenţă privind timbrul de mediu pentru a "impune modificarea acestui timbru astfel încât să nu mai fie discriminatoriu". "Această taxă denotă disperarea Guvernului USL de a face rost de bani la buget pe spatele celor mulţi", a precizat Barbu, menţionând că timbrul de mediu a fost gândit de guvernul USL astfel încât "să-i afecteze cel mai grav pe cei mulţi din România, pe proprietarii maşinilor Euro 3 şi Euro 4, adică circa 49% din parcul de maşini din România". Sulfina Barbu a arătat că "structura parcului auto din România este următoarea: non-euro 13%, Euro1 - 2%, Euro 2 - 23%, Euro 3 - 20%, Euro 4 - 29% şi Euro 5 - 13%". "Mai exact avem în România peste două milioane de proprietari de autoturisme Euro 3 şi Euro 4. Este exact aceeaşi tehnică folosită de USL pentru a face rost de bani pentru stat aplicată la impozitarea unui milion de fermieri din România şi a IMM-urilor cu 3% din cifra de afaceri", a adăugat Sulfina Barbu. Ea a arătat că argumentele invocate de guvernul Ponta pentru această taxă, printre care acela că "poluatorul plăteşte", sunt "nişte minciuni". Ea a spus că cele mai poluante maşini, şi anume cele non-euro, Euro1 şi Euro 2 sunt taxate cel mai puţin. Potrivit Sulfinei Barbu, proprietarii maşinilor Euro 3 şi Euro 4 pe motorină dotate cu filtru de particule sunt "profund nedreptăţiţi şi discriminaţi". "Una din cele mai tranzacţionate maşini, Volkswagen Golf fabricat în 2003 cu motor Euro 3 - la model pe benzină taxa este de 384 de euro, la modelul pe motorină, deşi dotat cu filtru de particule, taxa este de 2.497 de euro. O Dacie Logan fabricată în 2006, cu motor Euro 4 are taxă de 660 de euro la modelul pe benzină şi de 1.376 de euro la modelul pe motorină", a explicat Sulfina Barbu, arătând că posesorii de autoturisme Euro 3 şi Euro 4 pe motorină au o taxă foarte mare în comparaţie cu cea pe benzină. De asemenea, Sulfina Baru a mai spus că noua taxă anulează toate eforturile făcute din 2005 până în prezent prin programul Rabla care a scos de pe şoselele României sute de mii de maşini vechi, nu doar poluatoare, dar şi un pericol în trafic. "Taxa impusă de guvernul USL îi forţează pe proprietari să lungească durata de utilizare a maşinilor vechi. Altfel spus, cu cât maşina ta e mai veche, cu atât mergi mai mult cu ea, cu atât ieşi mai ieftin. Românii vor fi tentaţi să cumpere maşini vechi în detrimentul maşinilor mai puţin poluante atât timp cât taxa pentru o maşină non-euro este incomparabil mai mică decât la o maşină Euro 4 de exemplu. În trafic vor fi din ce în ce mai multe rable cârpite care vor pune în pericol toţi participanţii la trafic", a adăugat Sulfina Barbu. Timbrul de mediu - care are valori de la sub 50 de euro, pentru un autoturism nou Euro 5, la peste 2.500 de euro, pentru unul Euro 3 de 10 ani - intră în vigoare vineri, pe fondul multiplelor decizii de restituire a vechii taxe auto, care vor costa statul, anul acesta, 400 de milioane de lei. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului 9/ 2013, care prevede plata unui timbru de mediu la înmatricularea maşinilor, intră în vigoare vineri, noul sistem de taxare înlocuind vechea taxă auto. http://www.realitate...ie_1135567.html P.S. Rade ciob de oala sparta ! Asa a facut si USL-ul. Edited by polizei, 16 March 2013 - 13:02. |
|
#893
Posted 16 March 2013 - 13:45
#894
Posted 16 March 2013 - 20:12
JOS TAXA "TIMBRU DE MEDIU"! - pagina facebook cu 1.500 membri
Distribuiti mai departe , poate, poate creste numarul de membri si se initiaza vreun protest la care vor participa macar 10% . Edited by polizei, 16 March 2013 - 20:27. |
#895
Posted 17 March 2013 - 13:39
Mi-a placut comentariul unei persoane:
Gologan Ovidiu Ovidiu · Manager at The Oracle Vai dar ce de ....bep bep....... suntem , ori stirile sunt proaste , ori nu mai stim ce sa facem cu atatea taxe si impozite ....... e un lant de taxe care intr-un final ca intr-un eldorado......, ca banii sa ajunga tot in casa hotilor, alba neagra a ajuns la nivel de organizare social - economic .Atata rulaj al banilor incat iti pierzi mintile , te gandesti intr-un final pe cine avantajeaza aceasta "taxa de mediu " care de fapt e impropriu zisa si prost aplicata ?! cui altcuiva decat acestor " organizatii care controleaza masa de prosti romani " si nu in ultimul rand dealerilor de masini printre care si domnul Ion Tiriac care iese in evidenta cu istoricul sau fulminant sub aripa PSD-ului !!! La noi ca la nimeni .......nu se intreaba nimeni de ce si cum , sa luam atitudine impotriva acestor "legalizari a furturilor "! Stam si vegetam si asteptam sa bata perceptorul la usa ca sa ne intrebe : " ti-a venit pensia ? ai luat salariul ?......... da-mi bani ca ai obligatia legala de a plati fraiere ca de-asta muncesti sa intretii pe ......ca de ex: Hrebengiuc , Becali, Ponta , Tiriac, Videanu , Cocos, Udrea, Patriciu , Elena Basescu , Antonescu , Ion Iliescu............ si mai sunt altii cateva mii. Pai cum altfel sa fim decat niste fraieri , de ce sa fim si noi la fel ca si ceilalti oameni care se zbat pt drepturile omului......... Noi in Romania trebuie sa fim cuminti cu mare grije sa nu suparam preotii , politaii , judecatorii , politicienii , hotii ,patronii ,sa nu cumva sa-i deranjam ca se supara pe noi si s-ar putea sa nu ne mai vada D-zeu asa cum ii vede si pe ei ! Apai vb lui Tutea Petre : O SA RAMANEM O NATIE DE IDIOTI! Reply · 2 · Like · Follow Post · 2 hours ago Edited by polizei, 17 March 2013 - 13:43. |
#896
Posted 17 March 2013 - 15:42
Se merge pe premiza ca alea vechi au durata de viata mai mica decat astea mai noi... dar cat merge un ciur non-euro 1 an polueaza cat polueaza un euro 3 in 5 ani. Cu siguranta va fi modificata iarasi taxa... si tot asa. Incep sa ma intreb daca vom avea vreodata o taxa OK.
De la bun inceput e o taxa abuziva.. dar fie, sa zicem ca poluam. Nu s-a putut face un calcul per 100cm3 sa zicem .. 1 leu / 100 cm3 si suma rezultata sa fie platita anual, la impozite?! Exemplu motor 1900 1900 / 100 = 19 x 1 leu = 19 lei/an taxa poluare. Cred c-ar fi cea mai buna solutie. Sau 10 gr/CO2 / 1 leu .. scoti 150 gr/CO2 = 15 lei/anual Dar nu ... astia cauta sa faca cat mai multi bani si cat mai rapid. Concluzia? Tantalai. Aveti idee de vreun protest in Piatra Neamt?! Vreau sa particip! |
#897
Posted 18 March 2013 - 18:23
Eu sint lamurit ca guvernantii sint pe dinafara, din moment ce nu au stipulat absenta taxei pentru masinile cu G.P.L, care zic eu ca trebuiau sa aiba regim special, ca si cele electrice.
|
|
#899
Posted 18 March 2013 - 19:32
Astazi a fost protest al revolutionarilor. Dupa 23 de ani inca le-a ramas sange in instalatie .......restul romanilor cred ca au devenit zombie, altfel nu-mi explic atata pasivitate !!! (vezi video)
Deşi organizatorii au cerut autorizaţie de protest pentru 150 de persoane, la Guvern, pe trotuarul din faţa sediului Secretariatului de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor, la acţiune au venit aproximativ 600 de persoane. Astfel, protestatarii nu au mai avut loc pe trotuar şi au ajuns pe carosabil, ocupând prima bandă de circulaţie de pe Bulevardul Iancu de Hunedoara. Poliţiştii de la Brigada Rutieră a Capitalei au deviat traficul de pe banda de lângă Guvern, prin Pasajul Victoria. http://www.realitate...ei_1137575.html [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/U3sjX_n90l4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by polizei, 18 March 2013 - 19:35. |
#900
Posted 18 March 2013 - 19:38
Stiu ca Dacia parca vorbea de un motor exlusiv pe GPL. Sau ma insel?
EDIT Nu ma insel. Quote Cel mai mic motor care echipeaza in prezent unele automobile Dacia, Logan, respectiv Sandero, de 1,2 litri cu 75 Cai Putere, a fost adaptat la functionarea pe GPL, iar din aprilie clientii din Romania vor putea comanda masini astfel echipate. Expus in premiera la Salonul Auto de la Geneva (1-13 martie), motorul de 1,2 litri alimentat cu GPL va fi disponibil pe Logan si Sandero, insa clientii din Romania il vor putea comanda doar pe Logan, versiunile de echipare Preference si Laureate, 0-100.ro oficialii companiei. Modelul Dacia Sandero echipat cu motorul de 1,2 litri 75 CP GPL nu va fi disponibil pe piata din Romania. El se va comercializa treptat, incepand cu luna aprilie, in tari precum Franta, Italia, Olanda, apoi Turcia, Spania, Portugalia si Polonia, au explicat oficialii Dacia. Sursa: http://www.money.ro/...ero_891961.html Edited by Alungatu, 18 March 2013 - 19:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users