Bucurestii de altadata
Last Updated: Apr 26 2024 19:10, Started by
ciureanuc
, Jul 14 2009 09:10
·
50
#3080
Posted 06 October 2018 - 00:48
Harta prezinta situatia de la 1 ianuarie 1940 si este aparuta ori in martie sau iunie 1940. Se vehiculeaza mereu date gresite cum ca ar fi din 1938 sau 1939. Poate fi si de la sfarsitul lui 1939, dar ea este aparuta in 1940. Linia 5 Lupeasca-Hipodromul Floreasca a fost sparta in doua din primele zile ale lui ianuarie 1940, motivul fiind lungimea excesiva si prezenta barierei de la Dealul Spirii care ingreuna circulatia (marele of al vremii si pana in anii-lumina ai epocii de aur.
Si de bine ce erau facute ghidurile astea, perpetuau greseli intr-o veselie (se poate observa asa ceva si pe harta in discutie, in zona Sf Vineri, un 7 care nu mai avea ce sa caute pe acolo). Harti din 1945, 1947 pe care nu apar liniile de tramvai din Militari si de pe sos. Oltenitei (alea pe fond albastru, editiile Socec si cele in care apar statiile de benzina OSIN/Distributia). Ghidurile Unirea din 1943 care prezinta planuri mai vechi, celebra editie XIV cu un plan general din 1938... cand 26 nu ajungea la Laborator si nu era tramvai pe Giurgiului. Edited by malmoth, 06 October 2018 - 00:55. |
#3081
Posted 06 October 2018 - 14:12
În 1964 5 a revenit în Rahova. În 1966 mai circula pe acolo, în 1969 nu.
26 în ce an a apărut? Edited by djl, 06 October 2018 - 14:13. |
#3082
Posted 07 October 2018 - 15:00
Film din 1975,actiunea se petrece in Bucuresti iar personajul principal lucreaza intr-o autobaza.
Cine stie sau recunoaste din imagini despre ce autobaza este vorba? Avem cadre din exterior si cu intrarea la urmatoarele intervale: La 20:54,la 25:11 si la 32:50. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iWltoWNv9ac?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3084
Posted 08 October 2018 - 20:34
V3A-ul de pe 25 avea uşi de la tramvaie ElectroPutere.
|
#3085
Posted 08 October 2018 - 22:53
#3086
Posted 09 October 2018 - 00:01
Cam 1984-1986.
Edited by djl, 09 October 2018 - 00:01. |
#3087
Posted 09 October 2018 - 08:30
#3088
Posted 11 October 2018 - 09:42
25 mergea la Şos. N. Titulescu via P-ţa Virgiliu şi Buzeşti, nu?
Pe unde prin zona Buzeşti - Griviţa era Cinematograful "Volta" (eu l-am găsit pe Buzeşti nr. 9-11, cineva mi-a zis că el l-a prins pe Cal. Griviţei lângă Baia Publică). Când a apărut linia 73 de autobuze ce autobuze o fi folosit? |
|
#3089
Posted 11 October 2018 - 17:54
Cand a aparut 73 nu erau decat Skode simple sau articulate (1968).
Iar tramvaiul ala arata asa deoarece la sfarsitul anilor 70 au inceput sa intampine probleme cu usile de la V3A, care au inceput sa functioneze defectuos din cauza deformarii treptei (mers constant si continuu cu oameni pe scara, materiale neconforme- din proiect unele foi intrau din constructie in treapta (dupa model nemtesc - se vad fantele din usi la tramvaiele din pozele lui Oerlemans). S-a gasit solutia schimbarii usilor si decuparea treptei (ca la Tatre sau Ep/V3A). S-a nimerit sa fie tocmai cand gandeau varianta scurta V2A - prototipul arata ca un V3A dar scurt cu usi pliante si de la el au plecat si cu seria V3A (1981). La productia de serie pentru V2A au ales un alt design ce aducea mai mult cu tatrele - aspectul usilor si caseta patrata de linie din fata. Dupa ceva timp s-a revenit la usile initiale, dar fata decupatura - in loc sa scoata strutocamila aia nu puteau de la inceput sa modifice usile si scarile? Insa asa se intampla mereu, dupa ce pornesti cu un proiect observi ca ceva nu e bun si rectifici apoi. Edited by malmoth, 11 October 2018 - 17:54. |
#3091
Posted 11 October 2018 - 19:15
După blocuri, poza aia nu cred că e din 1964.
Dar probabil erau în 1964 dacă se apucase I.T.B.-ul de tunat autobuze. Autobuzele "D.A.F." nu aveau iniţial cabină, aşa că intra aer şi prin trapa din faţă. Ulterior doar la "EL.VO." intra... fără cabină mai rămăseseră doar cele de pe expres. |
#3092
Posted 11 October 2018 - 22:38
In 1965-1966 sunt introduse in circulatie troleibuze si autobuze articulate (TV20E, Skoda 706RTO), produse la Atelierele centrale ITB prin modificarea unor vehicule cu norma de casare indeplinita. Experimentele ITB nu-si dovedesc fiabilitatea in timp asa ca in prima parte a anilor 70 sunt retrase din circulatie - in 1975 sunt retrase ultimele autobuze Skoda articulate de ITB (troleibuzele au fost casate cu 1-2 ani mai devreme - unele vehicule fiind transformate pentru un timp ca puncte alimentare in zonele deficitare dpdv comercial sau in magazii pe santiere). Au existat doua prototipuri de troleibuze articulate de tip TV2E realizare la Autobuzul.
|
#3093
Posted 11 October 2018 - 22:43
Alea Ceheşti erau chiar frumuşele. Dar la noi, să păstreze
|
|
#3094
Posted 11 October 2018 - 22:56
#3095
Posted 14 October 2018 - 02:39
Ce numar avea troleibuzul asta? Aici,trece prin fata bisericii italiene,anul 1967.
Attached Files |
#3096
Posted 14 October 2018 - 06:30
Cred era pe 82 sau 83. Dacă era aşa de aglomerat, probabil venea dinspre Herăstrău. Mai circulau şi 87 (care venea dinspre Pajura) şi 94 (care venea de la Gara de Nord).
Edited by djl, 14 October 2018 - 06:32. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users