Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Bucurestii de altadata
Last Updated: Apr 26 2024 19:10, Started by
ciureanuc
, Jul 14 2009 09:10
·
50
#3061
Posted 26 September 2018 - 11:56
Gata, începe şi masacrul tramvaielor. Să-i atingă cele mai nasoale lucruri
Pozele sunt luate de pe grupul Munikipiul 1.0 (facebook). Dep. Titan vagon motor EP pe V3A transportat la casat (cca. 25 Sept. 2018)42497145_1990374361000967_4969196068194484224_n.jpg 55.8K 41 downloads Dep. Titan remorca Rathgeber m 5.65 cu boghiuri V3A transportata la casat (cca. 25 Sept. 2018)42509442_1990374471000956_7719306779359707136_n.jpg 49.2K 39 downloads Dep. Titan remorca Rathgeber m 5.65 cu boghiuri V3A transportata la casat (cca. 25 Sept. 2018) 42549065_1990374547667615_6633328997260328960_n.jpg 46.29K 34 downloads Edited by djl, 26 September 2018 - 11:57. |
#3063
Posted 29 September 2018 - 00:53
Pai nu conserva citeva modele vechi ?!
Oriunde in alta parte, in lume, asa se face. |
#3064
Posted 29 September 2018 - 02:22
Cand le-o arde buza sa vezi cum vor devaliza arhivele sa ia planurile originale sa reconstruiasca. Deocamdata in opinia lor e mai economicos sa conservi niste poze cu vehiculele decat sa tii cate 1-2 exemplare "in carne si oase" din fiecare. Printurile dupa imagini de arhva e mai ieftine .
Din istoria transportului public pot face parte nu numai vehiculele produse in tara (DAC, V3A, Vxx) ci si alte modele, de fabricatie straina, care au circulat la un moment dat. Dyle-Baccalan, Thomson, V09, vagoanele Leonida, V951, V54-58, Festival, EP, Ep/V3a, V3A clasic (cu variantele scurte si bidirectionale), V3A-84 (modernizat, parbriz panoramic), Tatra T4R, V3A-93, V3A-93M si modernizarile ulterioare (de la T4R pana la Bucur LF in circulatie), Rathgeber, Duewag, troleibuze MTB82, TV12, TV1, TV2E, TV20E (si variantele lor articulate la URAC la sfarsitul anilor 60), Roman 112E, DAC 112/117EA, Saurer-provenite din autobuze (in circulatie Ikarus 415T si Irisbus Citelis), autobuze Renault, Chevrolet, MTD, electrobuze MTB, TV1, TV2, TV20, Roman112, Skoda706, Skoda706RTO (articulate la sfarsitul anilor 60 URAC), Liaz, Ikarus 550, Ikarus 180-280-260, Skoda SM11, IK-4, DAC 112/117, Rocar DeSimon, DAF, Saviem SC10U, Saurer DUK-A (transformate ulterior in troleibuze), Mercedes Citaro (in circulatie). Cam astea sunt tipurile de vehicule care au circulat pe strazile Bucurestiului de la inceputului secolului XX si pana astazi. Urmeaza ca in peisaj sa apara otokarele (sau otocarnurile, kentanele, cum vreti sa le ziceti... ) Edited by malmoth, 29 September 2018 - 02:26. |
#3065
Posted 29 September 2018 - 10:22
Dacă aţi vedea ce fac Ungurii
Eu am scis unor muzee, dar într-un final, nici un răspuns concret. Nu mai zic mai mult că mă doare să văd cum dispar vehiculele mele de suflet, cu care am atâtea amintiri Sper că toţi care au făcut mizeria asta şi care au distrus Bucureştiul vor sfârşi rău! A restaurat cineva un "T.V." 20, dar varianta interurbană. S-ar putea să mai existe şi un 2 (tot interurban). Mai există un 20 moficiat la Iaşi. Edited by djl, 29 September 2018 - 10:23. |
#3066
Posted 29 September 2018 - 19:05
Pana cand au circulat autobuzele Dalli Express, Panterele Mov infiintate prin 93? Au avut si niste linii de maxi taxi, parca din Drumul Taberei spre Rosettii si prin TItan.
|
#3067
Posted 30 September 2018 - 20:38
În Cart. Berceni
Firma comerciala Mercererie - Parfumerie in zona intersectia Sos. Berceni cu Str. Ing. Iriceanu Io(a)n V 21 Sept. (IX) 2018.jpg 1.34MB 25 downloads Firma comerciala veche Patiserie Sos. Berceni cu Str. Ing. Iriceanu Io(a)n V 21 Sept. (IX) 2018.jpg 1.38MB 25 downloads |
#3068
Posted 01 October 2018 - 17:20
#3069
Posted 01 October 2018 - 18:48
Normal ca exista "Plasat în incinta Complexului Sportiv STB SA, Muzeul STB SA povesteşte despre lumea uşor desuetă, dar plină de romantism, a „Micului Paris”."
|
#3071
Posted 02 October 2018 - 07:41
De ce ar avea?! Doar transportul se face cu poze, nu cu vehicule.
PS Mi.e scârba de statul asta. |
#3072
Posted 02 October 2018 - 14:04
Să vrea să fugă precum "Alo-alo", dar să nu vină elicopterul, asta le doresc!
Intrarea în București dinspre Autostrada București - Pitești (blocurile din imagine când au apărut?) Intrare in Bucuresti dinspre Autostrada Bucuresti - Pitesti 42866966_2154411317924193_5808867723660230656_n (probabil anii '70).jpg 123.31K 40 downloads |
#3073
Posted 02 October 2018 - 17:44
La sfarsitul anilor 70. Pe partea cu autobaza Miltari s-a mai adaugat un front de blocuri pana la Master, in 1988-89.
|
#3074
Posted 05 October 2018 - 09:13
Despre aeroportul/aerodromul Pipera aveti informatii? Pe net am gasit cateva poze dar nu prea concludente pentru a intelege pozitionarea lui fata de cartierul actual. Sunt povesti cum ca pista ar fi corespuns traseului Bd Dimitrie Pompei actual.
|
#3075
Posted 05 October 2018 - 09:57
Pe acolo era. Problema e că la vremea aia era prea în afara orașului, așa că zona nu apare pe hărțile mai vechi. Doar pe planurile Unirea din anii 30, dar acolo nu e figurată pista, nici clădirile. Apar doar indicațiile „Baza aeriană Pipera” și „Aviația militară”, în zona cuprinsă între Șoseaua Pipera, str. Fabrica de Glucoză (de azi) și calea ferată (str. Barbu Văcărescu de azi).
|
|
#3077
Posted 05 October 2018 - 15:19
abancor, on 05 octombrie 2018 - 09:57, said:
Pe acolo era. Problema e că la vremea aia era prea în afara orașului, așa că zona nu apare pe hărțile mai vechi. Doar pe planurile Unirea din anii 30, dar acolo nu e figurată pista, nici clădirile. Apar doar indicațiile „Baza aeriană Pipera” și „Aviația militară”, în zona cuprinsă între Șoseaua Pipera, str. Fabrica de Glucoză (de azi) și calea ferată (str. Barbu Văcărescu de azi). |
#3078
Posted 06 October 2018 - 00:14
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users