Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare
 Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...

Libre Office nu vad liniile
 Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa

Parere achiziționare BMW G20
 Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...

Rascumparare euroobligatiuni (pri...
 

Dar de o greva la CFR ce ziceti?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
81 replies to this topic

#73
Zazie

Zazie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,741
  • Înscris: 20.09.2003
Dar nu trebuie sa iti bagi picioarele indiferent de ce activitate prestezi. Nu e cazul numai de CFR ci de tot ce tine de buget.
Curiozitate: ce salar ai?

#74
bb_dima

bb_dima

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,300
  • Înscris: 12.04.2005

Tarzy, on Apr 21 2005, 11:02, said:

probabil ca nu ne-am exprimat chiar foarte clar, dar si eu si colegii mei (CFR-isti) tocmai asta voiam sa evidentiem, in CFR (cel putin in anumite sectoare) nu poti sa-ti bagi picioarele, nu poti sa faci treaba in bataie de joc indiferent de motiv.

<{POST_SNAPBACK}>

:coolspeak:  Problema e: ce salariu merita angajatii CFR-ului pentru munca lor?
Ce indicatori economici ar trebui sa ne calauzeasca spre determinarea nivelului salariilor? (Eu stiu raspunsurile, dar va tachinez...)

#75
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,649
  • Înscris: 28.11.2001

Jarrive, on Apr 21 2005, 11:06, said:

Dar nu trebuie sa iti bagi picioarele indiferent de ce activitate prestezi. Nu e cazul numai de CFR ci de tot ce tine de buget.
Curiozitate: ce salar ai?

<{POST_SNAPBACK}>



in acest topic este forba CLAR de CFR, sau poate nu mai stiu eu sa citesc.
Eu nu mai lucrez din 2002 la CFR, si asta din cauza salariului prea mic, cad am plecata eu aveam un salariu de 4 ori mai mic decat am obtinut la firma privata.

acum, un salariu la CFR ptr cineva cu pregatirea si experienta mea se invarte in jurul a 8-10 milioane si din cate stiu eu nu prea a mai suferit modificarii in ultimii 2 ani, adica e cam acelasi ca in 2003. este drept ca se mai adauga si calatorii gratuite ptr familie, dar oricum astea nu prea tin de foame si nici nu poti plati chiria si intretinerea cu ele.

Este foarte adevarat ca managementul la CFR lasa de dorit, dar aceasta nu-i deloc vina simplilor angajati ci a influnetei politice, CFR-ul fiind un sector unde se investesc foarte multi bani (daca nu ma insel ptr acest sector s-au facut cele mai mari imprumuturi externe dupa AND) si ca urmare aia aflati la guvernare trag tare sa-si puna oamenii lor la conducere.
urmare este ca ajung Directori Generali care habar nu au cu ce se manaca transportul feroviar.

PS: salariul dat de mine este peste media in CFR, majoritatea angajatilor deabia ajung la 7 milioane/luna

Edited by Tarzy, 21 April 2005 - 11:20.


#76
bb_dima

bb_dima

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,300
  • Înscris: 12.04.2005

Jarrive, on Apr 21 2005, 11:06, said:

Dar nu trebuie sa iti bagi picioarele indiferent de ce activitate prestezi. Nu e cazul numai de CFR ci de tot ce tine de buget.
Curiozitate: ce salar ai?

<{POST_SNAPBACK}>

Ne-am prins jarrive. Tu esti de parere ca la stat treaba se face de mantuiala in general. Ok! Parerea ta! Dar acum, ce vrei sa sustii, ca din cauza asta toti bugetarii ar trebui sa primeasca salariul minim pe economie?

#77
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,649
  • Înscris: 28.11.2001

bb_dima, on Apr 21 2005, 11:08, said:

:coolspeak:  Problema e: ce salariu merita angajatii CFR-ului pentru munca lor?
Ce indicatori economici ar trebui sa ne calauzeasca spre determinarea nivelului salariilor? (Eu stiu raspunsurile, dar va tachinez...)

<{POST_SNAPBACK}>



e bine ca ne tachinezi ca altfel iti spuneam eu ce manaci  :coolspeak: .

nu crezi ca responsabilitatea atingerii acelor indicatorii economicii nu este a lui nea Tilica de la coada trenului :death: ? ar fi chiar culmea ca la stabilirea strategiei CFR-ului sa-si dea cu parerea lacatusii si sabotorii (asta chiar este o functie in nomeclatorul de job-uri in CFR).
dupa cum am explicat mai sus, din pacate cei care ar trebui sa fie responsabili ptr acei indicatori sunt numiti in functii pe alte criterii decat cele care ar trebuii

in schimb nea Tilica isi face treaba lui de zi cu zi si are raspundere a ceea ce face, daca cumva roata pe care el a ciocanit-o crapa pe traseu nea tilica si sef-su raspund, nu-i mai intreaba nimeni daca de dimineata au mancat ceva sau au baut doar ceai ca leafa venea doar ptr o saptamana, nici ca nea tilica atrebuit sa se imprumute ptr a plati spaga la doctor sa-si opereze nevasta si sa cumpere un cadou frumos de 8 martie la dna invatatoare a fetitei ca altfel fetita nu lua decat nota 7 cu toate ca stia lectia la fel ca fetita vecinei, care vecina avea taraba in piata si in fiecare zi aducea ceva la dna invatatoare

Edited by Tarzy, 21 April 2005 - 11:31.


#78
bb_dima

bb_dima

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,300
  • Înscris: 12.04.2005
Iti raspund un pic mai tarziu... nu te uit...

#79
flopy_k7

flopy_k7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 124
  • Înscris: 21.09.2004
Sunt CFR-ist; de la 18 ani de cand am terminat liceul. Am plecat de jos de la o functie similara cu necalificatu. In 18 ani de munca am absolvit inca 3 scoli de calificare profesionala; acum sunt intr-o functie ,,mare" ce raspunde efectiv de circulatia trenurilor. Am salariul maxim ce il pot avea; mai mult pot obtine doar daca fac o facultate (cam tarziu). Salariul meu este cu 2,5 mil mai mic decat a unuia care face aceiasi functie ca mine la o intreprindere cu capital privat. Sigur, sunt subiectiv, dar nu se compara raspunderea si importanta locului in care muncesc eu cu cel  de la particular. Direct sau indirect raspund de mii de tone de marfa si de viata a sute de calatori; colegul meu de la particular raspunde de cateva vagoane care circula doar pe liniile lor industriale. Eu am permis CFR pe calea ferata pt mine si familie; el are bonuri de masa in valoare de 68 mii pe zi. (cu trenul merg cel mult de doua ori pe an dar de mancat mananc zilnic).
  Un carcotas ar spune: du-te la particular ca e mult mai bine. Particularul nu e o biserica care sa dea de mancare la toti cfr-istii
S-a pornit acest topic pt a se exprima pareri despre greva CFR-istilor de maine si s-a alunecat spre o cearta intre cateva persoane; cam putine opinii despre cam ce vor oamenii astia.
    Nu vrem salarii mai mari; vrem macar sa ni se actualizeze salariile cu indicele inflatiei din ultimul an. (de un an noi nu am mai primit nici un leu la salariu, in schimb preturile se stie cum au evoluat) Vrem incheierea unui CCM caci cel vechi a expirat de o luna Vrem.............................................. dar nu se mai aude.

#80
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,731
  • Înscris: 07.02.2003
>nu vreau sa intram in polemi aiurea, dar ... eu de "computerul locomotivei (sistemul de trafic)" nu am auzit - cel putin nu in roamania, si ... asa cum am spus

La locomotivele noi e un sistem paralel de monitorizare, ma rog, l-am numie tu computer... nu e chiar asa :)

>semnale la 3 Km nu exista, pe liniile principale&magistrale CED+BLA semnalele in linie curenta sunt la maxim 2 KM, iar un tren rapid care circula cu 120 Km/h
face 2 Km in fix 1 minut, ca un exercitiu inceara sa privesti fix la ceva la fiecare

Asa e... nu stiam exact cat e de fapt.

>un fel de grafic in care are notat ptr fiecare portiune viteza (deja calculata de altii in functie interadeva de declivitate si masa trenului) cu care trebuie sa mearga, geva de genul intre KM 120+150 - Km 251 + 250 - 100 Km/h, intre Km 251+250 - Km 280+300 - 80 Km/h, etc - nu stiu daca ai observat dar nu se vorbeste in Km ci chiar in m.

Da, pai sunt standarde, insa ajungem tot acolo, daca-ti place meseria... e altceva :)

>dar oricum CFR-ul nu are doar mecanicii de locomotiva ci o multime de alte categorii de salariati, la care raspunderea&stresul poate fi mai mare sau mai mic, sincer eu gasesc ca cea mai stresanta meserie o au cei de la Regulatorul (nu radeti ca exact asa se cheama) de Circulatie.

Da, stiu de regulator :D E o intreaga structura aproape ca la armata, pe grade... ce sa mai, sefi de statii, impiegati... etc, mai sunt si ala mici care verifica franele :lol:

>oricum eu nu prea inteleg de ce naiba tot timpul trebuie sa facem astfel de comparatii, daca profesorii considera ca nu-s suficient de biine platiti nu au decat sa faca si ei greva, eu nu o sa le comentez in nici un fel acest drept.

Pai aici e smenul, ei stiu ca nu e bine sa faca greva pentru ca efectul e mai nasol, pierderea anului etc... ce ar fi ca toata tara sa faca greva ca tepretic asa ar trebui nu ? Acu intram in categoriile favorizate si defavorizate :)

Edited by andreic, 21 April 2005 - 19:18.


#81
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,649
  • Înscris: 28.11.2001

andreic, on Apr 21 2005, 19:15, said:

La locomotivele noi e un sistem paralel de monitorizare, ma rog, l-am numie tu computer... nu e chiar asa :)

CARE LOCOMOTIVE NOI?  

alea 2 experimentale???????

din pacate la CFR nu prea sunt locomotive noi, doar cateva modernizate, si in orice caz acel sistem de monitorizare nu ajuta in nici un fel la conducerea efectiva ci doar inregistreaza diversi parametrii - un fel de cutie neagra de la avion.

andreic, on Apr 21 2005, 19:15, said:

Asa e... nu stiam exact cat e de fapt.

daca nu esti sigur de un lucru poate ca nu ar strica sa mentionezi si treaba asta


andreic, on Apr 21 2005, 19:15, said:

Da, pai sunt standarde, insa ajungem tot acolo, daca-ti place meseria... e altceva :)

ce are "sula" cu prefectura
daca-ti place jobul inseamna ca nu trebuie sa fii platit?

andreic, on Apr 21 2005, 19:15, said:

Da, stiu de regulator :D E o intreaga structura aproape ca la armata, pe grade... ce sa mai, sefi de statii, impiegati... etc, mai sunt si ala mici care verifica franele :lol:

iar aceasta structura nu-i facuta chiar degeaba, fiecare om are RASPUNDERE, mai ales ala de verifica franele.
cred ca nu mai exista domeniu in romania (cu exceptia celor de la trafic aerian) unde controalere si autorizarea personalului sa fie facut atat de drastic si ... pe bune ca in CFR.

andreic, on Apr 21 2005, 19:15, said:

Pai aici e smenul, ei stiu ca nu e bine sa faca greva pentru ca efectul e mai nasol, pierderea anului etc... ce ar fi ca toata tara sa faca greva ca tepretic asa ar trebui nu ? Acu intram in categoriile favorizate si defavorizate :)

<{POST_SNAPBACK}>



esti chiar sigur de treaba asta?

poate vorbesc cu pacat, dar ... din cate stiu majoritatea profesorilor isi mai suplimenteaza si altfel veniturile, mai mult sau mai putin legal si moral.
intamplator am ambii socrii profesori, si stiu foarte bine ca nu din salariu traiesc.

#82
balalau

balalau

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 14.04.2005

Jarrive, on Apr 19 2005, 09:39, said:

Asta nu imi suna bine. Sunt F BINE platiti.

<{POST_SNAPBACK}>



da?!
mama mea este tehnician la regionala cai ferate craiova ( studii medii).
dupa 25 ani de munca, numai in cfr, cu tot cu sporuri castiga 6,8 mil. lei/luna. asta inseamna foarte bine platit??!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate