Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dar de o greva la CFR ce ziceti?
Last Updated: Apr 22 2005 10:44, Started by
bb_dima
, Apr 19 2005 09:20
·
0
#37
Posted 20 April 2005 - 15:21
Bitch_in_Red, on Apr 20 2005, 15:17, said: @Jarrive: serios acum... lasa-ne cu limbajul tau de lemn si cu superioritatea pe care vrei s-o afisezi... Parca tu erai cel ce-mi spunea ca gandeste in franceza? Ti-as sugera sa-i lasi tu in pace pe ei cu greva lor si sa-ti vezi de avioanele tale. Drum bun si vant din pupa! Astea cu avioane si cu pupa... Misto.. |
#38
Posted 20 April 2005 - 15:23
Bitch_in_Red, on Apr 20 2005, 15:19, said: Sa-ti explicam de ce este asa... ar fi prea greu... Daca asa s-a proiectat graficul de circulatie (de catre oameni)... probabil ca este o greseala si o vor remedia la vara/toamna... |
#39
Posted 20 April 2005 - 15:24
bb_dima, on Apr 20 2005, 15:20, said: Imi plac oamenii care stiu despre ce vorbesc! Eu ma gandeam la externalizarea serviciilor directe, nu a celor de mentenanta! Adica tata statul sa scoata la licitatie transportul de persoane pe rute definite. Ofertantii sa vina cu materialul rulant (luat in leasing, nu cazaturile astea de locomotive si vagoane de acum!) si sa liciteze pretul anual al unui kilometru de calatorie pentru un calator! Cine or sa fie angajatii lor? Actualii angajati ai CFR-ului evident! Numai ca vor fi eficienti si serviabili, nu? Ah sa nu uitam...prea mult de munca. |
#40
Posted 20 April 2005 - 15:27
@bb_dima: si tu stii ce vorbesti ne-am gasit, noroc ca-s luata! Problema este ca chiar si in conditiile in care statul ar face ce propui tu, nu vei avea ofertanti.. si iti vor trebui cel putin 3. Pentru a incepe o astfel de afacere pe care o mentionezi iti trebuie bani seriosi. Gandeste-te ca trebuie sa ai birouri si centre de coordonare in toate orasele mari din tara, sau macar rutele pe care desfasori activitate. Si inchei soptindu-ti ca CFR-ul nu face venituri majore din transportul de calatori ci din cel de marfa (sau cel putin asa era acum cativa ani; de cand am plecat nu mai stiu).
@Jarrive: cred ca nu stii ce vorbesti, dar deja asta nu mai este o surpriza pentru mine. CFR-ul este un sector de importanta nationala si NU poate fi privatizat. La fel si Posta Romana. Acum du-te in avionul ala de care vorbeai, suie-te, si sa te dai jos cand te strigam noi... si ia-ti si banii cu tine in buzunar (je pense que...) |
#41
Posted 20 April 2005 - 15:31
J'arrive.....esti profund nemultumit de serviciile CFR.Dar nu te obliga nimeni sa le utilizezi.Slava domnului exista destule alternative....important e sa stii sa le cauti. Si gandeste-te ca in locul acelor oameni ai fi tu .... nu ai spune nimik,nu ai incerca sa-ti aperi drepturile,nu? Ai respecta orbeste un contract semnat acum 1000 de ani care nu are nici o legatura cu greutatile vietii din ziua de azi? Eu nu cred asta. Si daca ai avea o anumita specializare ti-ar fi foarte greu ca la 45-50 sa te reprofilezi si sa o iei de la zero......
|
#42
Posted 20 April 2005 - 15:32
Bitch_in_Red, on Apr 20 2005, 15:27, said: @Jarrive: cred ca nu stii ce vorbesti, dar deja asta nu mai este o surpriza pentru mine. capitane...atack la logica. bine...imi iau banii, siguranta nationala si ma urc in avion...dar cand ma strigi vezi sa tragi si semnalul...nu de alta da imi place cum suiera. PS. Am destule relatii in CFR. Nu sunt ei mecanici de locomotiva dar...au salarii f bune. Tu unde lucrezi ?? Casierie? |
#43
Posted 20 April 2005 - 15:33
Bitch_in_Red, on Apr 20 2005, 15:27, said: @bb_dima: si tu stii ce vorbesti ne-am gasit, noroc ca-s luata! Problema este ca chiar si in conditiile in care statul ar face ce propui tu, nu vei avea ofertanti.. si iti vor trebui cel putin 3. Pentru a incepe o astfel de afacere pe care o mentionezi iti trebuie bani seriosi. Gandeste-te ca trebuie sa ai birouri si centre de coordonare in toate orasele mari din tara, sau macar rutele pe care desfasori activitate. Si inchei soptindu-ti ca CFR-ul nu face venituri majore din transportul de calatori ci din cel de marfa (sau cel putin asa era acum cativa ani; de cand am plecat nu mai stiu). Este complet ridicol sa ne gandim la asa o externalizare pe termen scurt. Este de asemenea ridicol sa ne gandim la transportul de calatori (eu l-am dat ca exemplu pentru a intelege tot poporul). Dar daca as anunta public, ca Guvern al Romaniei ce sunt, ca incepand cu 1 ianuarie 2007 intentionez o asemenea restructurare a serviciilor oferite pe calea ferata, cum crezi ca ar pica? Eu cred ca brusc ceferistii ar incepe sa se gandeasca la altceva decat greva pentru salarii... Am zis 2007 gandindu-ma ca pe romani ii sperii usor cu investitorii din UE! |
#44
Posted 20 April 2005 - 15:34
O intrebare !
In Bucuresti de cand exista sistemul automatizat/informatiza de eliberare a biletelor ? Am auzit de el, de vazut - inca nu, ce sa mai zic in gara de nord Timispoara ... Trenul tau pleaca - dar nu ai inca bilet din cauza cozii ce se misca ff incet ... NASHPA |
#45
Posted 20 April 2005 - 15:38
badany.... chestia e ca pana sa ajung sa practic meseria...eh...am lucrat si sofer si it-ist si agent vanzari in constructii...dracu...am suportat tot felul de tampiti...pe 3 milioane...4...eh multe...
bine...e si varsta...poti fugi de colo colo...amaratu ala care e mecanic de locomotiva... greu....foarte greu. ma ataca milostivii astia care fac referire la 20 de prosti...restu...sunt bine de tot platiti. mai e si chestia asta cu siguranta nationala... de aceea ei pot cere oricat ca noi tre sa dam...ce ne facem...nu mai gasim oameni calificati bitch...astea sunt raspunsuri de angajat frustrat si care gandeste ca nu poate fi inlocuit.... FLASH NEWS! esti carne de tun |
#46
Posted 20 April 2005 - 15:39
FAKKYU, on Apr 20 2005, 15:34, said: O intrebare ! In Bucuresti de cand exista sistemul automatizat/informatiza de eliberare a biletelor ? Am auzit de el, de vazut - inca nu, ce sa mai zic in gara de nord Timispoara ... Trenul tau pleaca - dar nu ai inca bilet din cauza cozii ce se misca ff incet ... NASHPA Daca biletele s-ar elibera numai asa, ar merge brici! Dar bilete se mai elibereaza si de la agentiile CFR, cu cateva zile inainte. Biletele alea ar trebui sa se regaseasca corect in evidenta informatica din ziua cand pleaca trenul, dar cand colo, in tren te trezesti ca pe acelasi loc unul are bilet de la agentie, emis cu 7 zile inainte, iar altul tocmai l-a cumparat "electronic", din gara!! |
|
#47
Posted 20 April 2005 - 15:40
@Jarrive: degaba ai tu relatii, se pare ca nu stii cum sta treaba acolo, asa ca iti propun sa luam o pauza, ce zici? Ah, da, eu nu's casiera, ci imping vagoane pe linia moarta de la Lehliu.
@bb_dima: ar pica "sunator" dar n-ar schimba nimic. Daca se va gasi vreun investitor care sa se bage avand in vedere suma necesara dar mai ales faptul ca industri in sine nu este profitabila. Cred ca sti stii ceva... in West anumite companii fac servicii de mentenanta la instalatile cailor ferate. Banii sunt frumosi tare! In Romania statul nu-i are. Si nici nu-i va avea atat timp cat economia schioapata si suntem o tara saraca. Deci parerea mea este ca tu visezi frumusel Deci nu, nu se poate (inca). |
#48
Posted 20 April 2005 - 15:42
FAKKYU, on Apr 20 2005, 15:34, said: O intrebare ! In Bucuresti de cand exista sistemul automatizat/informatiza de eliberare a biletelor ? Am auzit de el, de vazut - inca nu, ce sa mai zic in gara de nord Timispoara ... Trenul tau pleaca - dar nu ai inca bilet din cauza cozii ce se misca ff incet ... NASHPA Hai sa recunosc ca am mers acum maxim 3 luni cu trenul...bine...am mers cu nasul...defapt l-am fentat.... asa ca nu pot spune cum arata sistemul acela. Ah...cand am ajuns in gara de nord am aflat ca au disparut "controlorii de peron" dupa exprimarea amicului meu. Intrebare! La coborarea din tren trebuia sa ne verifice cineva de bilet??? Atunci e clar ca au nevoie de salarii mari. |
#49
Posted 20 April 2005 - 15:44
bb_dima, on Apr 20 2005, 15:39, said: Sistemul e sublim, dar merge ca dracu! Daca biletele s-ar elibera numai asa, ar merge brici! Dar bilete se mai elibereaza si de la agentiile CFR, cu cateva zile inainte. Biletele alea ar trebui sa se regaseasca corect in evidenta informatica din ziua cand pleaca trenul, dar cand colo, in tren te trezesti ca pe acelasi loc unul are bilet de la agentie, emis cu 7 zile inainte, iar altul tocmai l-a cumparat "electronic", din gara!! |
#50
Posted 20 April 2005 - 15:49
Bitch_in_Red, on Apr 20 2005, 15:40, said: @bb_dima: ar pica "sunator" dar n-ar schimba nimic. Daca se va gasi vreun investitor care sa se bage avand in vedere suma necesara dar mai ales faptul ca industri in sine nu este profitabila. Cred ca sti stii ceva... in West anumite companii fac servicii de mentenanta la instalatile cailor ferate. Banii sunt frumosi tare! In Romania statul nu-i are. Si nici nu-i va avea atat timp cat economia schioapata si suntem o tara saraca. Deci parerea mea este ca tu visezi frumusel Deci nu, nu se poate (inca). Dar la noi in Romania tot ce poate fi bun public chiar este bun public! Si asta impovareaza bugetul rau de tot! La noi cand spui cuvintele privatizare sau, macar, externalizare risti sa fii linsat! La noi nu exista nici un plan de privatizare pentru nici unul dintre: sistemul medical, cel de invatamant, cel de transport si oricare alt serviciu public. Unele nu pot fi privatizate, clar! Insa ne tot plangem de salariile bugetarilor, iar ei tot nu vor privatizarea! De fapt nici guvernele Romaniei nu prea au vrut privatizarea, stiu ei de ce! Dar asta nu ma obliga sa nu vreau, sa nu visez si sa nu-mi doresc! Asta pana cand n-o sa emigrez si eu, evident! Ah, ma exprimasem gresit! Edited by bb_dima, 20 April 2005 - 15:52. |
#51
Posted 20 April 2005 - 15:52
Iau si eu o pauza nu de alta... dar ma privatizez de capul meu!
|
|
#52
Posted 20 April 2005 - 15:52
Jarrive, on Apr 20 2005, 08:38, said: badany.... chestia e ca pana sa ajung sa practic meseria...eh...am lucrat si sofer si it-ist si agent vanzari in constructii...dracu...am suportat tot felul de tampiti...pe 3 milioane...4...eh multe... bine...e si varsta...poti fugi de colo colo...amaratu ala care e mecanic de locomotiva... greu....foarte greu. ma ataca milostivii astia care fac referire la 20 de prosti...restu...sunt bine de tot platiti. mai e si chestia asta cu siguranta nationala... de aceea ei pot cere oricat ca noi tre sa dam...ce ne facem...nu mai gasim oameni calificati bitch...astea sunt raspunsuri de angajat frustrat si care gandeste ca nu poate fi inlocuit.... FLASH NEWS! esti carne de tun Now smile & be happy si gandeste-te ca tot ce inseamna CFR este eliberarea biletelor, controlorii de peron, mecanicul ala tampit si eventual nasul prost pe care tu il fentezi in doi timpi si 3 miscari! |
#53
Posted 20 April 2005 - 15:52
Poate ca ideea ar fi Presedinte/Guvern privat:
"Angajam Guvern. Salariu: atat. Cerintze: astea. Performante: astea" Ar fi si asta o chestie ... poate. |
#54
Posted 20 April 2005 - 15:56
FAKKYU, on Apr 20 2005, 15:52, said: Poate ca ideea ar fi Presedinte/Guvern privat: "Angajam Guvern. Salariu: atat. Cerintze: astea. Performante: astea" Ar fi si asta o chestie ... poate. Pai cand mergem la vot, nu asta facem, in parte? Decat ca acolo alegem dintre oferte, nu impunem noi cerinte specifice (desi ar trebui sa o facem prin intermediul societatii civile)! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users