Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Calitatea vocii la Connex si Orange
Last Updated: Jul 16 2006 12:05, Started by
Speedo
, Jun 27 2002 16:03
·
0
#217
Posted 23 January 2006 - 21:18
Ceva EXTREM EXTREM de enervant in ultimul timp la CNX.
Am un prieten care ma suna foarte des de pe CNX cu diferite probleme si sunt unele momente, seara indeosebi, cand practic reteaua incepe sa faca drop la pachete cu nesimtire si ma lipseste de franturi mari din conversatie, cuvinte intregi, incat ajungem sa repetam fiecare chestie mai importanta sa fim siguri ca s-a inteles. Telefonul stie si 3G, dar consuma foarte mult si nu poate sa stea toata ziua numai cu incarcatorul dupa el. Problema nu este de semnal, este full, nu este o alta problema radio pentru ca am studiat zona, pur si simplu din nou CNX a ajuns la nesimtire fata de utilizatori, capacitati de transport care sunt overload, delasare. Persoana de abia asteapta portabilitatea numerelor. Speedo |
#218
Posted 24 January 2006 - 07:17
#219
Posted 24 January 2006 - 07:41
I-am dat pana si bijuteria mea veche, S45, same shit, si oricum, daca nici 6680 vandut de catre CNX nu e compatibil cu reteaua atunci ce sa mai zic, dar repet, e reteaua.
Speedo |
#220
Posted 24 January 2006 - 10:18
E chiar urata chestia, poate interconectul dintre Connex si Orange (te suna pe Orange, nu?) nu functiona bine, oricum nu e o scuza asta.
O alta problema foarte urata la Connex: mi s-a intampla ca telefonul sa fie in semnal si cand cineva sa ma sune sa zica "Abonatul Connex nu poat fi contactat" asta mi se pare foarte grav Chiar ieri ma miram ca nu pot intra pe GPRS (pentru prima data de cand am activat acest serviciu acum 6 luni nu am putut sa intru), cand am ajuns acasa am aflat ca ma sunase cineva si a crezut ca am tel inchis -cred ca celula era defecta. Nu e prima data cand se intampla, am mai patit-o de vreo 2-3 |
#221
Posted 24 January 2006 - 10:39
Si pe ORG si pe RTC face exact la fel.
CNX s-a zap-uit cu totul. |
#222
Posted 24 January 2006 - 14:03
#223
Posted 24 January 2006 - 14:55
Deja "standard"-ul de calitate este impus ca si in alte tari, adica compresie de voce, packetizare, dar poate ii mai bicuieste si mai baga ceva bani in transport...
Speedo |
#224
Posted 24 January 2006 - 16:43
#225
Posted 15 February 2006 - 04:27
Calitatea vocii s-a mai stabilizat in reteaua Connex-Vodafone, desi seara, cand reteaua este incarcata, se aude mult mai prost decat in timpul zilei. Oricum, de doua-trei zile, a aparut o chestiune suparatoare in reteaua Connex-Vodafone: primesti ton de ocupat cand apelezi un numar disponibil in retea si de pe care nu se efectueaza nici o convorbire in acel moment. Ar putea fi o problema de interconectare, pentru ca fenomenul se manifesta in special in momentul apelarii unui numar Connex-Vodafone din afara retelei. Mi s-a intamplat acest fenomen sunand la diferite ore din RomTelecom, Orange, Zapp si Astral catre diverse numere Connex-Vodafone. Nu mai face fata reteaua Connex-Vodafone traficului intern si au "gatuit" traficul generat de interconectare?!
|
#226
Posted 15 February 2006 - 06:49
Quote Nu mai face fata reteaua Connex-Vodafone traficului intern si au "gatuit" traficul generat de interconectare?! Traficul generat de interconectare aduce bani grei. Chiar mai multi decat cel intern. Poate au avut o alta problema. Edited by Speedo, 14 March 2006 - 10:04. |
|
#227
Posted 15 February 2006 - 07:51
Speedo, on Jan 24 2006, 14:55, said: Deja "standard"-ul de calitate este impus ca si in alte tari, adica compresie de voce, packetizare, dar poate ii mai bicuieste si mai baga ceva bani in transport... Din umilul meu punct de vedere Vodafone are compresie/packetizare net inferioara Orange (folosesc ambele retele) . Ma rog, poate tine si de obisnuinta si simtul auditiv Dar daca e "standard" peste tot e sigur ca "se pregatesc" sa ofere si servicii identice si la noi Edited by Speedo, 14 March 2006 - 10:05. |
#228
Posted 19 February 2006 - 17:17
Nu cred ca inteleg ce vrei sa spui, fii te rog mai explicit. Compresie inferioara inseamna calitate mai buna (exact ca la MP3 si JPG). Din ce spui tu reiese ca Orange are calitate mai slaba.
|
#229
Posted 21 June 2006 - 23:56
Am abonamente si la Vodafone si la Orange. In ultimele luni am observat o scadere puternica a calitatii convorbirilor pe Vodafone. Exemple:
- convorbire Vodafone - Vodafone; si eu si persoana pe care o apelez avem semnal full; cu toate acestea se aude ca si cand as avea semnal extrem de prost: nu se mai intelege nimic din ce spun eu sau persoana pe care am sunat-o. Dupa un timp isi revine, sau daca nu isi revine se intrerupe complet convorbirea. - apel la *222, semnal full: aceleasi simptome ca in exemplul de mai sus - convorbire Vodafone - Vodafone: incepe bine iar pe parcurs incepe sa se auda din ce in ce mai prost, desi semnalul nu fluctueaza. - intreruperi dese ale convorbirilor - apelez o persoana pe Vodafone; apare eroare (nu mai stiu exact ce scria, dar nu era network busy) iar apelul nu poate fi efectuat; cu toate acestea persoana pe care o apelam spune ca la el a sunat o singura data, ca si cand as fi dat bip-uri (la mine nu s-a auzit ton de apel). - o persoana ma apeleaza (din Vodafone). Ii dau reject ca sa o sun inapoi. Apelez numarul si primesc mesajul de la retea ca persoana nu este disponibila, desi are telefonul pornit. Dupa cateva secunde reusesc sa efectuez apelul. - mai multe persoane de la care asteptam sa ma sune imi spun ca la mine era ocupat desi nu foloseam telefonul, ci asteptam apelul acestora. - apel pornit normal, vorbim, dupa un timp se intrerupe iar pe ecranul telefonului apare network busy. si multe altele de genul asta. Mentionez ca pe Orange nu a confrunt cu probleme de genul asta. Care ar putea fi explicatia din punct de vedere tehnic pentru problemele pe care le am cu Vodafone? De la telefon nu este, am schimbat mai multe telefoane si se intampla la fel. Edit: 90% din convorbiri le am local, in Bucuresti, zonele in care ma aflu de obicei avand semnal full Edited by Alexis, 22 June 2006 - 00:05. |
#230
Posted 22 June 2006 - 00:07
Am editat mesajul, e vorba de Bucuresti, iar telefoanele pe care le folosesc nu au 3G (si nici telefoanele celor cu care vorbesc din cate stiu).
|
#231
Posted 22 June 2006 - 06:51
Nu mi se pare o noutate faptul ca la connex se aude prost si cu intreruperi desi ai semnal bun. De cand stiu eu cele doua retele e asa. La orange (dialog) s-a auzit dintotdeauna mai bine, chiar daca semnalul era mai slab. Acum nu mai e asa mare diferenta, inainte era mai usor sesizabila..
Edited by Speedo, 22 June 2006 - 08:17. |
|
#232
Posted 22 June 2006 - 08:17
Ma intereseaza totusi daca cineva ar putea sa explice din punct de vedere tehnic care ar fi cauzele pentru problemele pe care le am cu Vodafone. Parerea unanima pe aici vad ca este ca dintotdeauna Orange s-a auzit mai bine decat Vodafone. Ce anume diferente tehnice exista intre cei doi operatori?
Stiu ca mare lucru nu am cum sa rezolv, deja le-am trimis mail si astept un raspuns, dar ma intereseaza o explicatie tehnica, daca ar putea sa mi-o dea cineva. |
#234
Posted 22 June 2006 - 10:53
In topicul acesta nu ma bag, pentru ca chiar nu pot sa ma pronunt fata de aceste diferente de calitate. Pentru urechea mea, sunetul Orange/Connex/Cosmorom (cel vechi) era la fel. Dar nimic de zis, nici nu sunt prea atent la subicetul acesta.
Singura data când m-am interesat la asta a fost în Spania (mai 2005), unde sunetul pe Movistar era clar mai bun decât cel de pe Vodafone. Edited by Cosconor, 22 June 2006 - 11:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users