Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cosmote si Germanos
#19
Posted 24 June 2009 - 16:03
pecura, on 23rd June 2009, 21:16, said: Eu vreau sau mai bine zis, vroiam să-mi reînnoiesc abonamentul.În curând îmi expiră contractul și vroiam să-mi achiziționez un telefon.Mi s-a spus că beneficiez de o subvenție de 55 euro la orice telefon.Sună tentat dar...surpriză.La același telefon pentru care m-am interesat, îmi rămâne să plătesc 339 RON cu reducerea promoțională.Însă o persoană care devine abonat nou plătește 219 RON la același telefon și același abonament.Stau și mă întreb, care este oferta reală pentru un abonat nou și unul vechi? Se pare că pe noi ne fură în loc să ne dea mai multe facilități pentru că, până la urmă plătim mai mult (și mă refer aici la diferența de 120 RON).Vi se pare corect? Acum, nu-mi rămâne decât să reziliez contactul, să aștept trei luni (dacă vreau să păstrez numărul) și să devin abonat nou deoarece nu-mi convine să cumpăr un telefon cu 120RON mai mult la reînnoirea abonamentului. Exista o explicatie pentru aceasta situatie: pentru tine care esti un client existent exista un istoric de plata si cat de profitabil ai fost pentru companie. In functie de facturile pe care le-ai avut exista o matrice. Repet, in functie de cat ai vorbit, atata subventie vei primi. Trebuie sa intelegi, dpdv business, ca pana si Cosmote se afla pe piata sa faca profit. Atata vreme cat un client a avut un ARPU de x euro pe luna , poate beneficia de y euro pentru telefon. IN niciu caz nu va primi y+z euro , pentru ca atunci marja de profit ar disparea si nu ar mai fi profitabil pt companie. Pe de alta parte noii clienti nu au un istoric de plata, iar pe baza lor se poate anticipa cati bani vor aduce. In plus exista si promotiile in cauza pentru a atrage noi clienti. Una peste alta companiile de telemcom vand servicii de telecom si nu telefoane. In regula, se acorda mai nou subventii la terminale, dar nu poti sa ai pretentia sa primesti totul gratis si sa nu platesti o factura mare. Daca erai un client cu factura mare, fii convins ca primeai o subventie mai mare. Cu cat vb mai mult cu atat esti mai interesant pentru operatorii de telecom. Sper ca explicatia a fost suficienta. Se bazeaza pe un model de business aplicat de toata lumea. Nu poti sa acuzi ca sunt hoti, pentru ca afirmatia e puerila. In toate domeniile este la fel. La buna vedere! |
#20
Posted 24 June 2009 - 16:56
Mi s-a spus că trebuie să aștept 3 luni pentru abonament pe același număr.
Mda...e ca și cum aș vinde unui prieten bluza mai scumpă iar unui străin, mai ieftin.Tot nu mi se pare corect.Mai bine n-ar mai folosi cei de la cosmote cuvântul ,,subvenție" |
#21
Posted 24 June 2009 - 18:22
Cosmote mai are de lucrat la multe.
In schimb sunt mai tari in marketing ca orce altceva din romania. si in oferte. Iar acel depozit daca nu ti-a zis nimeni pana acum il cere ca drept garantie pentru zona de risc. Adica daca pe strada respectiva sau zona respectiva este incadrata intr-un perimetru unde mai multe persoane au dat "teapa". poate fi o coincidenta pentru nume. Sunt multe de luat in calcul. Suma se returneaza ori dupa 6 luni sau 12...nu mai tin minte...prin posta, sau poti folosi banii pt plata facturilor. Nu pierzi nimic. La cosmote, daca prima luna ai rata sa platesti sau..ca sa fiu mai exact, 2-5 zile intarziere. problema se desparte in 2 acum: 1. ca si firma, dealer, etc este obligata sa stranga datele de contact si sa le trimita prin mail la Cosmote, unde la randul lor le trimit la firme de recuperatori. * o faza naspa a fost ca un coleg a trimis date eronate, firma de recuperatori a trimis in judecata, omul de drept a facut reclamatie, si a dat in judecata la randul lor ) naspa moment. 2. partea cea mai proasta este ca intri in baza de date care este acum comuna, si la vodafone, orange, cosmote, zapp probabil...etc. si daca vrei sa iti faci abonament platesti un avans...cum a fost si cazul de ma sus... 400 ron, chiar si 1500 ron s-a cerut la un moment dat. |
#22
Posted 27 December 2009 - 12:18
Dar noua ne da cineva dobanda la banii depusi ca se folosesc de ei ???
|
#23
Posted 27 December 2009 - 18:13
Taddy, on 16th May 2009, 18:26, said: Pe de alta parte trebuie sa-ti iei niste masuri de precautie... nu poti face abonamente oricui si oricate... risti sa nu-ti plateasca abonamentul mai mult de jumatate (lucru care se intampla tocmai la Cosmote pana nu demult ) mda... si ei pierd ce? semnalu din antene? sa mi ceara mie depozit , salut frumos si ies din magazin. |
#24
Posted 27 December 2009 - 19:53
ge_ntleman, on 27th December 2009, 18:13, said: mda... si ei pierd ce? semnalu din antene? sa mi ceara mie depozit , salut frumos si ies din magazin. Va intreb ceva...va aduceti aminte de fostul COSMOROM cand toti ciobanii isi faceau abonamente la ei , vorbeau milioane de minute si apoi nu plateau, ???Eu cunosc o gramada de asemenea specimene de oameni care nici pana in ziua de astazi nu au platit un cent celor de la COSMOROM si au vorbit in acea retea sute de minute....cine a platit acele convorbiri de interconectare??? va dati seama ca acum sufla si in iaurt sa nu mai ia tepele de acum cativa ani....si personal mi se pare si normal, cine chiar are nevoie de serviciile lor, da un avans, cine nu...pa si la revedere, sa iasa frumos din magazin...Cosmote este recunoscuta, INCA, ca fiind o companie lowcost, muti cocalari si ciobani doresc inca sa ii fraiereasca....de ce sa le lase ocazia? Eu zic ca bine fac, daca chiar aveti nevoie de ei si serviciile lor, puteti rabda 6 luni sau cat stau banii la ei si apoi sa vi-i returneze, altfel...pesemne ca nu au nevoie de tzepari , de ce sa isi mai bata capaul cu procese si alte shit-uri. Edited by cuculea, 27 December 2009 - 19:55. |
#25
Posted 27 December 2009 - 23:39
cuculea, on 27th December 2009, 19:53, said: Nu e vorba de semnalul din antene...tlefonia mobila nu inseamna doar antene si unde radio...ci interconectari cu alte retele de telefonie interne si internationale, interconectari ce costa, ei daca nu isi promesc banii de la tine dupa ce tu vorbesti, la randul lor trebuie sa plateasca la operatorul de telefonie in retaua caruia tu ai sunat, ceea ce pentru Cosmote (si nu numai, ma refer la orice companie de telefonie ) inseamna pierdere, ei trebuie sa platesaca convorbirea, tu nepaltind la radul tau, ei platesc din propriul buzunar...nimieni nu doreste pierderi. Va intreb ceva...va aduceti aminte de fostul COSMOROM cand toti ciobanii isi faceau abonamente la ei , vorbeau milioane de minute si apoi nu plateau, ???Eu cunosc o gramada de asemenea specimene de oameni care nici pana in ziua de astazi nu au platit un cent celor de la COSMOROM si au vorbit in acea retea sute de minute....cine a platit acele convorbiri de interconectare??? va dati seama ca acum sufla si in iaurt sa nu mai ia tepele de acum cativa ani....si personal mi se pare si normal, cine chiar are nevoie de serviciile lor, da un avans, cine nu...pa si la revedere, sa iasa frumos din magazin...Cosmote este recunoscuta, INCA, ca fiind o companie lowcost, muti cocalari si ciobani doresc inca sa ii fraiereasca....de ce sa le lase ocazia? Eu zic ca bine fac, daca chiar aveti nevoie de ei si serviciile lor, puteti rabda 6 luni sau cat stau banii la ei si apoi sa vi-i returneze, altfel...pesemne ca nu au nevoie de tzepari , de ce sa isi mai bata capaul cu procese si alte shit-uri. ma bag si eu! 1 cosmoromul a fost impins in directia gresita pentru a fi cumarat de greci la pretul care in vroiau ei ( culmea : cine a pomenit o companie de telefonie mobila nou nouta sa dea faliment ) 2 pierderile rezultate in urma celor care isi fac abonamentele si iau telefoane la un leu si nu mai platesc abonamentele sunt suportate in mare parte de dealeri . Cosmote pierde maxim cativa zeci de roni (30~40). Dupa parerea mea cosmote trebuie sa mai munceasca foarte mult la calitate . |
#26
Posted 28 December 2009 - 15:58
Anonimul_0, on 13th May 2009, 20:36, said: Concluzia o trageti voi... Am fost ieri impreuna cu o prietena sa facem un abonament la cosmote in mag. Germanos. Fata vorbeste mult la telefon, iar cartela trebuie sa si-o incarce chiar si de 3 ori pe luna si asa a luat decizia sa treaca pe abonament. Zis si facut. Mergem la Germanos si surpriza! Cei de acolo incep operatiunea de "transfer" sa zic asa, defapt un abonament nou, noi alegem telefonul chiar daca nu era asta un necesar si cand colo operatorul ne spune: "Trebuie un depozit de 400 ron + 120 ron avans la abonament + nu stiu ce pe telefon" Huh? Ok! Banii pentru abonament si pentru telefon nu sunt o problema, dar vrem macar sa stim de ce ne cer acel depozit. Se poate sa stim? Am intrebat noi. La care tipul de acolo ne raspunde ironic: "NU!" Eu intreb: "De ce? Doar sunt banii mei, pana la urma am tot dreptul sa stiu pentru ce sunt ceruti acesti bani. Din cate stiu eu, a intervenit si fata, parintii mei nu au avut niciodata abonamente in Romania, ei fiind plecati din tara de mult timp. Iar eu datorii nu am nicaieri." Il rog pe tip sa sune la RC sa vb. cu cei de acolo si sa intrebe, iar tipul si tipa (vanzatorii altfel nu ii pot numi) incep sa se ratoiasca la noi. Nu era problema de bani pentru depozit, doar doream sa stim pentru cat timp se opresc acesti bani si in primul rand CARE ESTE MOTIVUL. Raspunsul lor final si irevocabil a fost: CONFINDENTIAL! Pe banii mei!? Ma rog, pe banii fetei!? Intr-un final, la internity am aflat ca depozitul este pe 4 luni de zile, iar apoi printr-o cerere banii sunt returnati sau se alege sa se plateasca facturile din ei. Hmmm Cosmote-ul este o retea pentru tineri, din cate am vazut eu. Sau cel putin asta dau ei de inteles. Restrictia de a vb. peste abonament este undeva la 75ron, nu inteleg de ce ei trebuie sa opreasca 400 ron!? In fine, a fost jalnic. Asa cum am spus, concluzia o trageti voi... eu am vazut chestia asta in momentul in care a incercat o persoana de nationalitate rroma sa-si faca abonament. I s-a cerut automat un depozit. am impresia ca sunt rasisti, iar acest cuvant nu e prea dur.... Am incercat de cateva ori zilelea astea (adica si inainte de sarbatori) sa prelungesc un abonament pe un an la Germanos si mi-au scos urmatoarea scuza ca nu merge pe 1 an ci doar pe 2.... cica nu merge aplicatia...am sunat la RC si au zis ca nu ma pot ajuta. Credeti ca e vrajeala sau pe bune? |
#27
Posted 28 December 2009 - 16:41
In primul rand nu va mai lasati prostiti de dealeri mergeti cu tupeu si daca tot refuza sa incheie pe un an fie prelungirea fie un nou abonament le spune-ti sa va dea demo-ul sa sunati la RC sa aveti o parere oficiala in acest sens sa vedeti rezultatul dupa acest lucru. In ceea ce priveste depozitul ramana la latitudinea agentului de vanzari din magazin daca bifeaza sau sa i se ceara sau nu depozit asa ca daca aluia din magazin nu ii place de fata ta iti cere depozit asa ca nu se pune problema de a fi sau rasisti ci doar de cel care intocmeste actele in princiupiu
Edited by bigheart, 28 December 2009 - 16:42. |
#28
Posted 29 December 2009 - 15:31
madmax80, on 28th December 2009, 15:58, said: Am incercat de cateva ori zilelea astea (adica si inainte de sarbatori) sa prelungesc un abonament pe un an la Germanos si mi-au scos urmatoarea scuza ca nu merge pe 1 an ci doar pe 2.... cica nu merge aplicatia...am sunat la RC si au zis ca nu ma pot ajuta. Credeti ca e vrajeala sau pe bune? revin cu mai multe detalii despre acest subiect Am fost azi la un alt magazin Germanos pentru a prelungi abonamentul cosmote pe un an si surpriza, acestia mi-au zis ca pot incheia pe un an de zile dar nu fac decat pe 2 ani. In sfarsit si-au aratat adevarata fata, de ce incearca sa minta oamenii ca nu merge aplicatia? Nu e mai simplu sa zica ca nu vor sa faca pe 1 an? In fine, le-am dat pace dar am de gand sa merg la protectia consumatorului cu aceasta problema deoarece Germanos (Internity, etc) sunt doar dealeri si ei intermediaza incheierea contractului intre mine si Cosmote. Credeti ca am vreo sansa sa rezolv problema? Am fost si la reprezentanta Cosmote din Brasov sa vad daca nu au aceleasi accesorii pe care vreau sa le cumpar de cei 35 de euro (Acumulator BL-4C si Flash drive Kingston de 8 Gb dar nu slim) dar din pacate aveau doar Flash drive slim si nu ma incanta sa iau acea "chichineata". In fine, sper sa ma poata ajuta cei de la OPC din Brasov (doar in BV la Germanos se intampla aceasta stupiditate, in alt oras n-au fost probleme) P.S. In magazinul Germanos de pe Zizinului sunt niste bisnitari pe post de vanzatori, cei de la magazinul de pe Republicii sunt mult mai respectuosi si nu umbla cu mizerii. |
|
#29
Posted 29 December 2009 - 20:34
bigheart, on 28th December 2009, 16:41, said: In primul rand nu va mai lasati prostiti de dealeri mergeti cu tupeu si daca tot refuza sa incheie pe un an fie prelungirea fie un nou abonament le spune-ti sa va dea demo-ul sa sunati la RC sa aveti o parere oficiala in acest sens sa vedeti rezultatul dupa acest lucru. In ceea ce priveste depozitul ramana la latitudinea agentului de vanzari din magazin daca bifeaza sau sa i se ceara sau nu depozit asa ca daca aluia din magazin nu ii place de fata ta iti cere depozit asa ca nu se pune problema de a fi sau rasisti ci doar de cel care intocmeste actele in princiupiu Pai nu prea stii... Degeaba suna clientul de pe demo la RC, tot consultantul decide ce si cum vrea sa spuna clientului si celor de la RC! Depozitul se cere pentru zone de risc sau debite de catre cei de la Cosmote! Depozitul pentru persoane "suspecte" care este la indemana consultantului este fix (500 RON) madmax80 in mod normal nu au voie sa-ti dea acele baterii sau stick-uri, deci... zi mersi si pentru cel slim! Edited by d1ab0l33k, 29 December 2009 - 20:35. |
#30
Posted 29 December 2009 - 20:54
Eu nu prea înțeleg cum vine treaba asta cu depozitul? Contractele nu au clauze de genul dacă reziliezi anticipat plătești x euro sau ai penalizare x% din valoarea facturii pentru fiecare zi de întârziere a plății? Ce este treaba asta cu depozitul? Depozit că ce? Că vreau să mă abonez și să le dau lor bani? Nu mă mai abonez. Iau prepay. Sau mă abonez la concurență.
P.S. Treaba asta cu prelungirea pe 2 ani a scăpat de sub control. Trebuie apelat la anpc. Și nu mă refer numai la cosmote. Eu am pățit-o la vodafone. Am vrut să prelungesc pe un an specificând clar acest lucru și mi-au pus foaia cu doi ani în brațe. Le-am mototolit-o și am plecat. Mai bine mă abonez pe viață, să fiu sclav pe planații străine. Cine știe ce se întâmplă într-un an... Apar oferte mult mai bune, plec din țară. Nu mai spun în doi ani... Edited by kineceler, 29 December 2009 - 21:00. |
#31
Posted 29 December 2009 - 21:00
Am patit si eu de m-a lasat cu gura cascata:
Intru intr-un germanos si cer o cartela de reincarcare de 3 euro. Aia (era o aia) la inceput nu intelege daca vreau cartela cu numar sau nu (de parca cuvantul REINCARCARE nu a fost suficient de clar). Apoi imi cere numarul de telefon pe care doresc sa il reincarc. Am vrut sa zic tanti, eu ti-am cerut o cartela de reincarcare, nu "reincarcare directa" (apropo, stupid name), o cartela din aia ce se "rade"... Nu reincarcare electronica, nu reincarcare directa, cartela ce se razuieste! Poate nu stiam numarul de telefon, poate vroiam sa fac eu reincarcarea mai tarziu, poate altcineva m-a rugat sa ii iau o cartela, poate aveam chef dupa ce imi dai cartela sa o rog sa-mi dai si factura ca poate bonul nu-mi ajunge... Oricum nu s-a gandit nici sa-mi ofere varianta cu reincarcare electronica (nu mi-am dat seama daca ea era limitata sau daca oferta in servicii a germanosului e), nici sa-mi ofere o varianta cu cartela de 4 euro (am aflat mai tarziu ca nu se mai gasesc / produc de 3 euro). "Fara sa stiti numarul nu se poate!!!" Pana la urma mosul de 65 de ani care rabda frig toata ziua in ghereta de la coltul blocului a fost mult mai bucuros sa ma serveasca decat angajatii gemanosului din mall. |
#32
Posted 29 December 2009 - 23:41
frate ... lasa germanosu ... incearca la alt dealer sau chiar la cosmote ... ca tot la cosmote iti face sau prelungeste abonamentul si unul si altul.
Eu am patit urmatoarea... acum 4-5 zile am fost sa platesc factura la cosmote la germanos ... am incercat la doua magazine germanos ... m-au luat de genul ... nu ne merge aplicatia si bla bla bla ... la ambele magazine Adevarul ca erau si multi in magazinele germanos .. In fine, ma duc la internity era la lume acolo ca daca inspiram toti o data vidam magazinul... si o intreb pe fata aia care e faza cu sistemu ... ea imi zice ca nu e nici o problema si daca astept 5 min sa termine cu clientul actual pot plati. A intrebat-o din curiozitate daca folosesc acelasi "sistem" ca si germanosu si a zis ca da ... si mi-a mai zis ca de obicei cand se blocheaza la Germanos se blocheaza si la ei ... Nu bag mana in foc ca tot ce mi-a zis ea e si adevarat... in fine Parerea mea e ca astia la germanos sunt cam puturosi si cam ahtiati dupa bonusuri de iti baga pe gat un an in plus la ab. Asa ca poti sa incerci si in alta parte. Bafta multa. |
#33
Posted 29 December 2009 - 23:45
Anonimul_0, on 13th May 2009, 20:36, said: Concluzia o trageti voi... Am fost ieri impreuna cu o prietena sa facem un abonament la cosmote in mag. Germanos. Fata vorbeste mult la telefon, iar cartela trebuie sa si-o incarce chiar si de 3 ori pe luna si asa a luat decizia sa treaca pe abonament. Zis si facut. Mergem la Germanos si surpriza! Cei de acolo incep operatiunea de "transfer" sa zic asa, defapt un abonament nou, noi alegem telefonul chiar daca nu era asta un necesar si cand colo operatorul ne spune: "Trebuie un depozit de 400 ron + 120 ron avans la abonament + nu stiu ce pe telefon" Huh? Ok! Banii pentru abonament si pentru telefon nu sunt o problema, dar vrem macar sa stim de ce ne cer acel depozit. Se poate sa stim? Am intrebat noi. La care tipul de acolo ne raspunde ironic: "NU!" Eu intreb: "De ce? Doar sunt banii mei, pana la urma am tot dreptul sa stiu pentru ce sunt ceruti acesti bani. Din cate stiu eu, a intervenit si fata, parintii mei nu au avut niciodata abonamente in Romania, ei fiind plecati din tara de mult timp. Iar eu datorii nu am nicaieri." Il rog pe tip sa sune la RC sa vb. cu cei de acolo si sa intrebe, iar tipul si tipa (vanzatorii altfel nu ii pot numi) incep sa se ratoiasca la noi. Nu era problema de bani pentru depozit, doar doream sa stim pentru cat timp se opresc acesti bani si in primul rand CARE ESTE MOTIVUL. Raspunsul lor final si irevocabil a fost: CONFINDENTIAL! Pe banii mei!? Ma rog, pe banii fetei!? Intr-un final, la internity am aflat ca depozitul este pe 4 luni de zile, iar apoi printr-o cerere banii sunt returnati sau se alege sa se plateasca facturile din ei. Hmmm Cosmote-ul este o retea pentru tineri, din cate am vazut eu. Sau cel putin asta dau ei de inteles. Restrictia de a vb. peste abonament este undeva la 75ron, nu inteleg de ce ei trebuie sa opreasca 400 ron!? In fine, a fost jalnic. Asa cum am spus, concluzia o trageti voi... O porcarie, veniti la Orange... |
|
#34
Posted 29 December 2009 - 23:45
costi_pit2002, on 29th December 2009, 23:41, said: Eu am patit urmatoarea... acum 4-5 zile am fost sa platesc factura la cosmote la germanos ... am incercat la doua magazine germanos ... m-au luat de genul ... nu ne merge aplicatia si bla bla bla ... la ambele magazine da tu nu ai auzit de plata cu cardul la bancomat sau online? Edited by _zenith_, 29 December 2009 - 23:48. |
#35
Posted 30 December 2009 - 00:02
_zenith_, on 29th December 2009, 23:45, said: da tu nu ai auzit de plata cu cardul la bancomat sau online? Dar nu era vorba cum si unde platesc eu factura. Poate nu am un card sa pot plati la bancomat si evident online. Era vorba de germanos. In fine ... imi cam pare rau de ei ca incepusera bine dar s-au cam umflat in pene si le cam iese pe nas. |
#36
Posted 30 December 2009 - 08:35
d1ab0l33k, on 29th December 2009, 20:34, said: madmax80 in mod normal nu au voie sa-ti dea acele baterii sau stick-uri, deci... zi mersi si pentru cel slim! din cate stiu SE POT cumpara accesorii pentru telefoanele mobile de acea subventie....este chiar oficial....e adevarat ca nu prea sunt accesorii..... in fine, la magazinul unde m-au lamurit cu "nu vrem sa va facem prelungire pe un an" nici macar nu le-am zis ce vreau sa cumpar, m-au refuzat din start. o sa incerc sa iau acel stick de memorie si baterie tinand cont ca mi-am prelungit un abonament acu vreo 2 saptamani si am luat un card pentru telefon si 2 handsfree-uri bluetooth... Edited by madmax80, 30 December 2009 - 08:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users