Cosmote si Germanos
Last Updated: Mar 07 2018 06:48, Started by
Anonimul_0
, May 13 2009 20:36
·
0
#1
Posted 13 May 2009 - 20:36
Concluzia o trageti voi...
Am fost ieri impreuna cu o prietena sa facem un abonament la cosmote in mag. Germanos. Fata vorbeste mult la telefon, iar cartela trebuie sa si-o incarce chiar si de 3 ori pe luna si asa a luat decizia sa treaca pe abonament. Zis si facut. Mergem la Germanos si surpriza! Cei de acolo incep operatiunea de "transfer" sa zic asa, defapt un abonament nou, noi alegem telefonul chiar daca nu era asta un necesar si cand colo operatorul ne spune: "Trebuie un depozit de 400 ron + 120 ron avans la abonament + nu stiu ce pe telefon" Huh? Ok! Banii pentru abonament si pentru telefon nu sunt o problema, dar vrem macar sa stim de ce ne cer acel depozit. Se poate sa stim? Am intrebat noi. La care tipul de acolo ne raspunde ironic: "NU!" Eu intreb: "De ce? Doar sunt banii mei, pana la urma am tot dreptul sa stiu pentru ce sunt ceruti acesti bani. Din cate stiu eu, a intervenit si fata, parintii mei nu au avut niciodata abonamente in Romania, ei fiind plecati din tara de mult timp. Iar eu datorii nu am nicaieri." Il rog pe tip sa sune la RC sa vb. cu cei de acolo si sa intrebe, iar tipul si tipa (vanzatorii altfel nu ii pot numi) incep sa se ratoiasca la noi. Nu era problema de bani pentru depozit, doar doream sa stim pentru cat timp se opresc acesti bani si in primul rand CARE ESTE MOTIVUL. Raspunsul lor final si irevocabil a fost: CONFINDENTIAL! Pe banii mei!? Ma rog, pe banii fetei!? Intr-un final, la internity am aflat ca depozitul este pe 4 luni de zile, iar apoi printr-o cerere banii sunt returnati sau se alege sa se plateasca facturile din ei. Hmmm Cosmote-ul este o retea pentru tineri, din cate am vazut eu. Sau cel putin asta dau ei de inteles. Restrictia de a vb. peste abonament este undeva la 75ron, nu inteleg de ce ei trebuie sa opreasca 400 ron!? In fine, a fost jalnic. Asa cum am spus, concluzia o trageti voi... |
#2
Posted 13 May 2009 - 23:08
trebuia sa chemi seful si sa le faci reclamatie ca nu s-au purtat frumos cu voi... mai sunt si d-astia. Depozitul de 400 este pentru a stopa abuzurile.
Stiu eu pe un tip care a facut vreo 5 abonamente intr-o saptamana. Vorbea de cateva zeci/sute de euro, ramanea cu niste telefoane ( pe care il vindea) si nu prea avea ce sa pateasca. |
#3
Posted 14 May 2009 - 13:28
Eu am facut 2 abonamente la Germanos si nu mi s-a cerut nici un depozit.
Am dus doar buletinul si o factura de gaze. Ar trebuie sa le faci reclamatie. |
#4
Posted 14 May 2009 - 15:57
stokarit_s, on May 14 2009, 14:28, said: Eu am facut 2 abonamente la Germanos si nu mi s-a cerut nici un depozit. Am dus doar buletinul si o factura de gaze. Ar trebuie sa le faci reclamatie. http://forum.softped...m...t&p=6213389 Edited by csachiri, 14 May 2009 - 16:01. |
#5
Posted 15 May 2009 - 12:18
csachiri, on May 14 2009, 16:57, said: Vorbesti in necunostiinta de cauza,pe alt topic explicam in ce cazuri se cere depozit http://forum.softped...m...t&p=6213389 Eu cand am facut ambele abonamente pe numele meu nu mi s-a cerut nici o garantie. Al 2 lea abonament l-am facut peste 5 luni. Am platit 1 leu pentru telefon si abonamentul in avans pe 2 luni. Edited by stokarit_s, 15 May 2009 - 12:20. |
#6
Posted 16 May 2009 - 08:37
stokarit_s, on May 15 2009, 13:18, said: Eu cred ca tu vorbesti ca sa te afli in treaba . Eu cand am facut ambele abonamente pe numele meu nu mi s-a cerut nici o garantie. Al 2 lea abonament l-am facut peste 5 luni. Am platit 1 leu pentru telefon si abonamentul in avans pe 2 luni. Da,ca dealer Cosmote ,poti zice ca ma aflu in treaba Nu intru in polemica,daca intri pe link-ul ce l-am postat vei vedea cate ceva despre "depozit" De aceea ti-am raspuns pentru ca mi se pare deplasata afirmatia ta : "Fa o reclamatie.." cui? Ca tu ai facut al doilea abonament dupa 5 luni fara depozit,nu e relevant. De ce nu spui si cat a durat pana ai incheiat cel de-al doilea abonament? Pentru ca de la al doilea abonament,cererea oricarei persoane de a incheia un abonament intra automat in Back Office ! unde se ia in calcul: -vechimea in retea -facturile daca au fost platite la timp -valoarea facturilor Nu stiu cand ai facut al doilea abonament,dar sa stii ca exista posibilitatea de a numai achita acel avans Daca esti client existent numai ai nevoie de factura ci doar de actul de identitate ! Numai bine |
#7
Posted 16 May 2009 - 12:33
csachiri, on May 16 2009, 09:37, said: Exprimarea mea nu a fost cu nicio tenta de jignire Da,ca dealer Cosmote ,poti zice ca ma aflu in treaba Nu intru in polemica,daca intri pe link-ul ce l-am postat vei vedea cate ceva despre "depozit" De aceea ti-am raspuns pentru ca mi se pare deplasata afirmatia ta : "Fa o reclamatie.." cui? Ca tu ai facut al doilea abonament dupa 5 luni fara depozit,nu e relevant. De ce nu spui si cat a durat pana ai incheiat cel de-al doilea abonament? Pentru ca de la al doilea abonament,cererea oricarei persoane de a incheia un abonament intra automat in Back Office ! unde se ia in calcul: -vechimea in retea -facturile daca au fost platite la timp -valoarea facturilor Nu stiu cand ai facut al doilea abonament,dar sa stii ca exista posibilitatea de a numai achita acel avans Daca esti client existent numai ai nevoie de factura ci doar de actul de identitate ! Numai bine Dupa acel timp de 20 de minute am revenit la magazin si am primit telefonul si abonamentul. Cand mi-am facut al 2-lea abonament m-am dus doar cu buletinul fara factura de gaze. Eu consider acel avans pe 2 luni un lucru util. Eu nu am platit nici un depozit. Sincer mi se pare o prostie acel depozit pentru ca multi clienti refuza sa mai faca abonament pentru ca li se cere 500 de lei. Edited by stokarit_s, 16 May 2009 - 12:39. |
#8
Posted 16 May 2009 - 18:26
stokarit_s, on May 16 2009, 13:33, said: Sincer mi se pare o prostie acel depozit pentru ca multi clienti refuza sa mai faca abonament pentru ca li se cere 500 de lei. |
#9
Posted 17 May 2009 - 01:50
In famile am 4 abonamente Cosmote... la nici unul din ele nu mi s-a cerut garantie. Poate fata are un membru de familie in baza de date a teparilor (Baza de date PREVENTEL)
|
#10
Posted 18 May 2009 - 12:32
SI eu am facut 2 abonamente la interval de cateva zile si mi s-a cerut ~200 lei depozit. Se recupereaza dupa 6 luni
|
|
#11
Posted 18 May 2009 - 15:26
Anonimul_0, on May 13 2009, 20:36, said: Concluzia o trageti voi... Am fost ieri impreuna cu o prietena sa facem un abonament la cosmote in mag. Germanos. Fata vorbeste mult la telefon, iar cartela trebuie sa si-o incarce chiar si de 3 ori pe luna si asa a luat decizia sa treaca pe abonament. Zis si facut. Mergem la Germanos si surpriza! Cei de acolo incep operatiunea de "transfer" sa zic asa, defapt un abonament nou, noi alegem telefonul chiar daca nu era asta un necesar si cand colo operatorul ne spune: "Trebuie un depozit de 400 ron + 120 ron avans la abonament + nu stiu ce pe telefon" Huh? Ok! Banii pentru abonament si pentru telefon nu sunt o problema, dar vrem macar sa stim de ce ne cer acel depozit. Se poate sa stim? Am intrebat noi. La care tipul de acolo ne raspunde ironic: "NU!" Eu intreb: "De ce? Doar sunt banii mei, pana la urma am tot dreptul sa stiu pentru ce sunt ceruti acesti bani. Din cate stiu eu, a intervenit si fata, parintii mei nu au avut niciodata abonamente in Romania, ei fiind plecati din tara de mult timp. Iar eu datorii nu am nicaieri." Il rog pe tip sa sune la RC sa vb. cu cei de acolo si sa intrebe, iar tipul si tipa (vanzatorii altfel nu ii pot numi) incep sa se ratoiasca la noi. Nu era problema de bani pentru depozit, doar doream sa stim pentru cat timp se opresc acesti bani si in primul rand CARE ESTE MOTIVUL. Raspunsul lor final si irevocabil a fost: CONFINDENTIAL! Pe banii mei!? Ma rog, pe banii fetei!? Intr-un final, la internity am aflat ca depozitul este pe 4 luni de zile, iar apoi printr-o cerere banii sunt returnati sau se alege sa se plateasca facturile din ei. Hmmm Cosmote-ul este o retea pentru tineri, din cate am vazut eu. Sau cel putin asta dau ei de inteles. Restrictia de a vb. peste abonament este undeva la 75ron, nu inteleg de ce ei trebuie sa opreasca 400 ron!? In fine, a fost jalnic. Asa cum am spus, concluzia o trageti voi... daca cele spuse de tine sunt obiective, atunci acei oameni nu se pot numi reprezentanti ai Cosmote, si mai ales reprezentanti de vanzari! Customer Care face tot in relatia cu clientul si clientului trebuie sa i se ofere o experienta de neuitat], in sensul bun... In ceea ce priveste depozitele...fiecare abonat e verificat in Preventel (baza de datornici ORG, VDF, ZPP,) iar daca o ruda sau tu esti gasit in acea baza exista posibilitatea destul de mare sa ti se solicite depozit. De asemenea, pt fiecare client, in functie de adresa, varsta, ocupatie, locatie geografica, comentariile dealerilor i se va face un punctaj. In functie de acel punctaj solicita sau nu depozit (ca un exemplu...daca esti dintro localitate cu nota proasta la ei, sansa e destul de mare sa ti se solicite depozit...au fost cazuri in trecut cand toata comuna era in preventel si prejudiciase cu bani frumosi un operator) Trebuie sa intelegeti ca aceasta politica e valabila la toti operatorii si e o incercare a operatorului sa se asigure ca acel client va ramane in retea, sau in cazul in care se deconecteaza are de unde sa recupereze investitia facuta. |
#12
Posted 18 May 2009 - 15:30
soso_cnx, on May 18 2009, 16:26, said: daca cele spuse de tine sunt obiective, atunci acei oameni nu se pot numi reprezentanti ai Cosmote, si mai ales reprezentanti de vanzari! Customer Care face tot in relatia cu clientul si clientului trebuie sa i se ofere o experienta de neuitat], in sensul bun... In ceea ce priveste depozitele...fiecare abonat e verificat in Preventel (baza de datornici ORG, VDF, ZPP,) iar daca o ruda sau tu esti gasit in acea baza exista posibilitatea destul de mare sa ti se solicite depozit. De asemenea, pt fiecare client, in functie de adresa, varsta, ocupatie, locatie geografica, comentariile dealerilor i se va face un punctaj. In functie de acel punctaj solicita sau nu depozit (ca un exemplu...daca esti dintro localitate cu nota proasta la ei, sansa e destul de mare sa ti se solicite depozit...au fost cazuri in trecut cand toata comuna era in preventel si prejudiciase cu bani frumosi un operator) Trebuie sa intelegeti ca aceasta politica e valabila la toti operatorii si e o incercare a operatorului sa se asigure ca acel client va ramane in retea, sau in cazul in care se deconecteaza are de unde sa recupereze investitia facuta. |
#13
Posted 21 May 2009 - 22:45
musicall, on May 17 2009, 02:50, said: In famile am 4 abonamente Cosmote... la nici unul din ele nu mi s-a cerut garantie. Poate fata are un membru de familie in baza de date a teparilor (Baza de date PREVENTEL) ddumyy, on May 18 2009, 13:32, said: SI eu am facut 2 abonamente la interval de cateva zile si mi s-a cerut ~200 lei depozit. Se recupereaza dupa 6 luni |
#14
Posted 22 May 2009 - 10:56
#15
Posted 22 May 2009 - 11:43
csachiri, on May 22 2009, 11:56, said: Dupa 4 luni prin complectarea unui formular cash cont bancar sau prin deducere din factura lunara Am deschis acest topic nu pentru a face reclama proasta celor de la Cosmote (chiar daca merita acest lucru), ci din simplu fapt pentru a imi da seama daca si altii au intampinat probleme cu ei atunci cand au dorit sa-si faca un abonament. |
|
#16
Posted 23 June 2009 - 22:16
Eu vreau sau mai bine zis, vroiam să-mi reînnoiesc abonamentul.În curând îmi expiră contractul și vroiam să-mi achiziționez un telefon.Mi s-a spus că beneficiez de o subvenție de 55 euro la orice telefon.Sună tentat dar...surpriză.La același telefon pentru care m-am interesat, îmi rămâne să plătesc 339 RON cu reducerea promoțională.Însă o persoană care devine abonat nou plătește 219 RON la același telefon și același abonament.Stau și mă întreb, care este oferta reală pentru un abonat nou și unul vechi? Se pare că pe noi ne fură în loc să ne dea mai multe facilități pentru că, până la urmă plătim mai mult (și mă refer aici la diferența de 120 RON).Vi se pare corect? Acum, nu-mi rămâne decât să reziliez contactul, să aștept trei luni (dacă vreau să păstrez numărul) și să devin abonat nou deoarece nu-mi convine să cumpăr un telefon cu 120RON mai mult la reînnoirea abonamentului.
|
#17
Posted 24 June 2009 - 06:13
pecura, on 23rd June 2009, 23:16, said: Eu vreau sau mai bine zis, vroiam să-mi reînnoiesc abonamentul.În curând îmi expiră contractul și vroiam să-mi achiziționez un telefon.Mi s-a spus că beneficiez de o subvenție de 55 euro la orice telefon.Sună tentat dar...surpriză.La același telefon pentru care m-am interesat, îmi rămâne să plătesc 339 RON cu reducerea promoțională.Însă o persoană care devine abonat nou plătește 219 RON la același telefon și același abonament.Stau și mă întreb, care este oferta reală pentru un abonat nou și unul vechi? Se pare că pe noi ne fură în loc să ne dea mai multe facilități pentru că, până la urmă plătim mai mult (și mă refer aici la diferența de 120 RON).Vi se pare corect? Acum, nu-mi rămâne decât să reziliez contactul, să aștept trei luni (dacă vreau să păstrez numărul) și să devin abonat nou deoarece nu-mi convine să cumpăr un telefon cu 120RON mai mult la reînnoirea abonamentului. |
#18
Posted 24 June 2009 - 14:46
Poti rezilia ... treci numarul pe cartela il tii vreo 2 luni si apoi treci de pe cartela pe abonament...
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users