Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cosmote si Germanos
Last Updated: Mar 07 2018 06:48, Started by
Anonimul_0
, May 13 2009 20:36
·
0
#37
Posted 30 December 2009 - 10:07
eu am respect pentru cosmote si firmele cu care lucreaza pentru ca nu codeaza telefoanele. palaria jos.
in rest sunt de acord cu ce vb voi. |
#38
Posted 30 December 2009 - 23:33
costi_pit2002, on 29th December 2009, 23:41, said: frate ... lasa germanosu ... incearca la alt dealer sau chiar la cosmote ... ca tot la cosmote iti face sau prelungeste abonamentul si unul si altul. Eu am patit urmatoarea... acum 4-5 zile am fost sa platesc factura la cosmote la germanos ... am incercat la doua magazine germanos ... m-au luat de genul ... nu ne merge aplicatia si bla bla bla ... la ambele magazine Adevarul ca erau si multi in magazinele germanos .. In fine, ma duc la internity era la lume acolo ca daca inspiram toti o data vidam magazinul... si o intreb pe fata aia care e faza cu sistemu ... ea imi zice ca nu e nici o problema si daca astept 5 min sa termine cu clientul actual pot plati. A intrebat-o din curiozitate daca folosesc acelasi "sistem" ca si germanosu si a zis ca da ... si mi-a mai zis ca de obicei cand se blocheaza la Germanos se blocheaza si la ei ... Nu bag mana in foc ca tot ce mi-a zis ea e si adevarat... in fine Parerea mea e ca astia la germanos sunt cam puturosi si cam ahtiati dupa bonusuri de iti baga pe gat un an in plus la ab. Asa ca poti sa incerci si in alta parte. Bafta multa. Pai sa vezi ca nu e aceeasi chestie cand vine vorba de facturare intre Germanos si Internity! Deci poate chiar nu le mergea (daca ti-au zis la 2 magazine)! madmax80! nu sunt accesorii! Castile bluetooth sunt considerate accesorii dar bateriile si stick-urile, nu! Oricum foarte multi dau si din astea... Pentru domnul cu cartela... consultantul a procedat corect tinand cont de faptul ca acele cartele scratch de 3 euro s-au scos de ceva timp... poate ca nu a vrut sa faca up-selling si de aceea nu ti-a propus cartela de 4 euro, nu era obligata sa faca asta! |
#39
Posted 31 December 2009 - 08:39
legat de plata facturii am inteles si eu.....probabil nu le mergea aplicatia (am patit-o si eu) dar sa nu vina cu scuze de genul: nu ne merge aplicatia decat pentru prelungirea abonamentului pe 2 ani.
sunt totusi inginer si nu-mi place vrajeala ieftina pe care unii cu 12 clase considera ca poate sa o "livreze" clientilor fraieri... in fine, o sa incerc din nou anul viitor, poate isi vor modifica intre timp targetul stupid.... |
#40
Posted 04 January 2010 - 18:41
din pacate nu s-a schimbat nimic la Germanos legat de posibilitatea de prelungire a abonamentelor pe 1 an....
si din pacate nici mail-ul nu ajunge la opc (cica problema de server)... |
#41
Posted 04 January 2010 - 18:58
Dar cel ma bine nu prelungestiacum. Si pe viitor poti sari cand vrei la oferte mai bune nefiind oprit de nimic... Prin februari cand incepe sa cresca foamea or sa faca prelungire si pe 6 luni.
Edited by kineceler, 04 January 2010 - 18:58. |
#42
Posted 05 January 2010 - 07:44
madmax80, on 4th January 2010, 18:41, said: din pacate nu s-a schimbat nimic la Germanos legat de posibilitatea de prelungire a abonamentelor pe 1 an.... si din pacate nici mail-ul nu ajunge la opc (cica problema de server)... Eu am sunat la 1234 si consultantul mi-a zis urmatoarele: - nu exista nimic stabilit intre Cosmote si Germanos sau Internity care sa le dea dreptul sa faca doar abonamente pe 2 ani, trebuie sa faca si pe 12 luni. - daca refuza sa merg la unul din magazinele proprii Cosmote unde mi se va face in mod sigur contract pe un an. - tot la magazinul Cosmote pot depune o reclamatie scrisa impotriva magazinului Germanos. - sa sun la 1234 din magazinul Germanos ca sa discute si el cu vanzatorul. Dupa ce i-am adus la cunostinta cele de mai sus si dupa amenintarea ca ma duc si la OPC, vanzatorul de la Germanos a listat contractul pe un an si a zis ca a obtinut aprobare speciala de la Germanos Bucuresti pentru asta ) Fiti agresivi, dar politicosi, exprimati-va clar si calm, sa inteleaga ca nu glumiti. Sunt doar niste vanzatori care recomanda sa formatati bateriile Li-ion tinandu-le in priza de 3 ori cate 12 ore... |
#43
Posted 05 January 2010 - 23:28
SnowWhit3, on 5th January 2010, 07:44, said: Eu am sunat la 1234 si consultantul mi-a zis urmatoarele: - nu exista nimic stabilit intre Cosmote si Germanos sau Internity care sa le dea dreptul sa faca doar abonamente pe 2 ani, trebuie sa faca si pe 12 luni. - daca refuza sa merg la unul din magazinele proprii Cosmote unde mi se va face in mod sigur contract pe un an. - tot la magazinul Cosmote pot depune o reclamatie scrisa impotriva magazinului Germanos. - sa sun la 1234 din magazinul Germanos ca sa discute si el cu vanzatorul. Dupa ce i-am adus la cunostinta cele de mai sus si dupa amenintarea ca ma duc si la OPC, vanzatorul de la Germanos a listat contractul pe un an si a zis ca a obtinut aprobare speciala de la Germanos Bucuresti pentru asta ) Fiti agresivi, dar politicosi, exprimati-va clar si calm, sa inteleaga ca nu glumiti. Sunt doar niste vanzatori care recomanda sa formatati bateriile Li-ion tinandu-le in priza de 3 ori cate 12 ore... Esti sigur ca sunt "doar" niste vanzatori?! Eu pot sa-ti demonstrez ca sunt si angajati care refuza sa-ti faca contract pe 12 luni indiferent de ce spun cei de la Cosmote?! Ideea e ca te afli in magazinul lor, deci ei decid ce pot sa-ti ofere si ce nu... si cei de la OPC nu au ce face! Asta cu bateria si 12h unde ai auzit-o?! |
#44
Posted 06 January 2010 - 11:38
Acum fiecare face cum crede, poti sa te lasi prostit de vanzator sau poti sa te agiti un pic pentru binele tau
Aia cu 12 ore e recomandarea tuturor vanzatorii de telefoane mobile pe care i-am intalnit. |
#45
Posted 19 February 2010 - 21:24
am avut un samsung D900i de la germanos,s-a stricat,l-am trimis la reparat in garantie si mi l-au trimis inapoi fara sa-i faca nimic,fara sa dea nici o explicatie-nu va recomand daca nu vreti sa patiti la fel
|
#46
Posted 20 February 2010 - 21:30
maverick71, on 19th February 2010, 21:24, said: am avut un samsung D900i de la germanos,s-a stricat,l-am trimis la reparat in garantie si mi l-au trimis inapoi fara sa-i faca nimic,fara sa dea nici o explicatie-nu va recomand daca nu vreti sa patiti la fel Pai... fisa de service poti sa o atasezi si tu?! Ca sa ne dam si noi seama daca vorbesti prostii sau daca ai dreptate... daca ai intr-adevar dreptate, jos palaria! |
|
#47
Posted 10 May 2010 - 00:11
Anonimul_0, on 22nd May 2009, 10:43, said: Exact asa mi-au spus cei de la internity. Am deschis acest topic nu pentru a face reclama proasta celor de la Cosmote (chiar daca merita acest lucru), ci din simplu fapt pentru a imi da seama daca si altii au intampinat probleme cu ei atunci cand au dorit sa-si faca un abonament. am observat problema care ai intampinat-o tu si fiind in masura sa iti dau o explicatie logica a acestor depozite, o sa incerc sa fiu cat mai concis: exista mai multe tipuri de depozite sau garantii cum vrei sa le spui: - una dintre ele este cea de 150/ sim care se cere pentru al 3-lea abonament deschis pe acelasi cnp. acest depozit se cere aproape fara exceptie, singurii scutiti ar fi doar clientii foarte vechi care au un istoric impecabil in plata facturilor cosmote. - al 2-lea depozit este cel care se cere la deschiderea unui abonament de 24 de euro sau mai mare (aceasta este o regula noua), dep minim este de 100 de roni in cazul unui ab de 24 de euro (cpt370) si creste in functie de planul tarifar pe care il doresti (evident mai mare de 24 de euro) - al 3-lea caz este probabil si cazul tau. este depozitul care se cere clientilor care au sau au avut probleme cu cosmote sau cu oricare alt operator (facturi neplatite la timp, contract reziliat la care mai este o anumita suma de platadin ultima fact etc.) si care se afla in baza de data PREVENTEL. pe langa aceste cazuri mai este o posibilitate, si anume aceea a zonelor de risc. exista localitati sau zone din localitati unde au fost foarte multe fraude. din pacate pentru acei oameni care au pacalit operatorul, sufera si clienti care chiar au nevoie de seriviciile cosmote-ului. cam asta ar fi in mare, ca idee sa stii ca telul principal al unui magazin germanos sau cosmote, este acela de a incheia abonamente, de aceea te asigur 100% ca in cazul tau nu a fost vorba de rea vointa din partea angajatilor, ci ai avut una din problemele de mai sus. oamenii din mag nu fac altceva decat sa aplice niste proceduri si probabil ca au fost in sinea lor la fel de frustrati ca si tine ca ab nu s-a activat. eu unul as fi fost. multa bafta! |
#48
Posted 10 May 2010 - 10:42
ai uitat sa precizezi de depozitul pentru activarea roaming-ului pt abonament...
|
#50
Posted 10 May 2010 - 14:54
#51
Posted 10 May 2010 - 21:57
|
#52
Posted 10 May 2010 - 22:02
#53
Posted 11 May 2010 - 02:19
macsfx, on 10th May 2010, 23:02, said: Mie nu mi-au cerut nimic si a fost activat pe perioada nelimitata. Vechime in retea: 3 luni. |
#54
Posted 11 May 2010 - 13:23
macsfx, on 10th May 2010, 23:02, said: Mie nu mi-au cerut nimic si a fost activat pe perioada nelimitata. Vechime in retea: 3 luni. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users