Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Am fost înșelat de Orange.
Last Updated: Mar 16 2010 13:08, Started by
domnul_ionescu
, Apr 07 2009 15:42
·
0
#37
Posted 15 April 2009 - 12:58
Probabil ecuatia de extrapolare a bonsului a dat chix. Adevarul ca ar trebui angajati ceva specialisti in implementarea acestor stelute a lor.
|
#38
Posted 15 April 2009 - 13:07
Heavyd, on Apr 15 2009, 12:41, said: La mine scriea 1.4 dar in fine cand apelez *133# imi apare la bonus numa 0.80 euro Mie imi apare un mesaj cu 40 de centi bonus si unul cu 80 de centi bonus voce. Poate ai folosit cei 40 de centi. (ei se consuma primii) "creditul primit bonus se va consuma dup? terminarea minutelor din opțiuni și din alte bonusuri existente." Edited by lucienuk, 15 April 2009 - 13:17. |
#39
Posted 17 April 2009 - 20:20
spuneam mai devreme ca am primit telefon de la ei sa ma duc in shop sa-mi returneze diferenta de bani intre cat trebuia sa platesc pentru abonamentul prin webcare (fara obligatii, 3 luni, platite toate in avans) si cat m-au incasat in shop. nu m-am grabit, nu merita drumul, m-am gandit ca o sa se scada banii aia din facturile mele ulterioare, daca o sa fac cost suplimentar, abonamentul fiind oricum platit.
in schimb... primesc acasa factura de vre-o 40 ron. Sun la relatii iar. 1. nu mai aveam bani de primit, iar aia 180.ooo erau taxa de 5 euro ca nu am primit telefonul acasa ci l-am ridicat din shop. 2. cele 3 abonamente pe care le-am platit in avans nu sunt pentru primele 3 luni ci pentru altele, care, nu se stie. Incercand sa aflu cum e posibil daca eu am un abonament pentru 3 luni, cum e posibil sa platesc in avans lunile 4,5,6, sau care or fi, a dat din colt in colt. oricum nu a avut nici un raspuns. doar ca sa ma duc in shop. deja m-am saturat. am abonamentul asta de nici 2 saptamani, dar astia sunt sub orice critica. nu stie stanga ce face dreapta, habar nu au ce e cu ei. |
#40
Posted 20 April 2009 - 17:54
dupa toate fazele de pana acum (platit initial mai mult decat trebuia, venit factura desi am platit abonamentul in avans), azi... si-a dat demisia si telefonul. a cedat softul probabil. doreste sa porneasca si atat... se restarteaza si o ia de la capat. daca are sim in el, ajunge la cerut pin, dar nu pot tasta cifre, sta cateva secunde si iar restart. de fapt nu mai asculta de nimic.
|
#41
Posted 20 April 2009 - 18:05
slai, on Apr 17 2009, 20:20, said: spuneam mai devreme ca am primit telefon de la ei sa ma duc in shop sa-mi returneze diferenta de bani intre cat trebuia sa platesc pentru abonamentul prin webcare (fara obligatii, 3 luni, platite toate in avans) si cat m-au incasat in shop. nu m-am grabit, nu merita drumul, m-am gandit ca o sa se scada banii aia din facturile mele ulterioare, daca o sa fac cost suplimentar, abonamentul fiind oricum platit. in schimb... primesc acasa factura de vre-o 40 ron. Sun la relatii iar. 1. nu mai aveam bani de primit, iar aia 180.ooo erau taxa de 5 euro ca nu am primit telefonul acasa ci l-am ridicat din shop. 2. cele 3 abonamente pe care le-am platit in avans nu sunt pentru primele 3 luni ci pentru altele, care, nu se stie. Incercand sa aflu cum e posibil daca eu am un abonament pentru 3 luni, cum e posibil sa platesc in avans lunile 4,5,6, sau care or fi, a dat din colt in colt. oricum nu a avut nici un raspuns. doar ca sa ma duc in shop. deja m-am saturat. am abonamentul asta de nici 2 saptamani, dar astia sunt sub orice critica. nu stie stanga ce face dreapta, habar nu au ce e cu ei. |
#42
Posted 21 April 2009 - 00:18
Parca esti blestemat. Vezi ca telefonul ala trebuie sa aibe si garantie.
|
#43
Posted 21 April 2009 - 08:21
Dupa cate observ si ei se mai pacalesc - am constatat asta recent - vorbesc 3:42 minute conform telefonului, iar din minutele ramase au fost scazute doar 2:55.
|
#44
Posted 21 April 2009 - 08:44
LunaCrystal, on Apr 21 2009, 01:18, said: Parca esti blestemat. Vezi ca telefonul ala trebuie sa aibe si garantie. cam tot ce a putus sa mearga prost la abonamentul ala a mers... am dus azi telefonul in service, urmeaza sa se descalceasca ei si cu banii aia pana vine telefonul inapoi. macar atat, are garantie 2 ani. |
#45
Posted 21 April 2009 - 17:30
chatnoir401, on Apr 21 2009, 09:21, said: Dupa cate observ si ei se mai pacalesc - am constatat asta recent - vorbesc 3:42 minute conform telefonului, iar din minutele ramase au fost scazute doar 2:55. Telefonul înregistrează durata din momentul în care apeși Call, Orange contorizează din momentul în care persoana apelată răspunde. Eu am comandat prin webshop un abonament Totul inclus + KP501 și am primit ca bonus o cartelă PrePay cu 4 euro credit. Când m-am dus să ridic comanda, mi-au spus că nu apare cartela PrePay în comandă și mi-au zis să vin eu cu o copie a comenzii. M-aș duce să le-o flutur pe sub nas, dar mi-e lene. |
#46
Posted 21 April 2009 - 17:57
alta data sa ai grija..nu te lasa pacalit de tot ce vezi..sunt puse special pt a te face sa iei teapa
|
|
#47
Posted 21 April 2009 - 22:19
Eu de mai bine de 6 luni am probleme de contorizari/calcule incorecte. Media e de 40e/luna in plus (intotdeauna) Fac lacrimatie se rezolva pe minus luna urmatoare .. and so on. Chiar exagerat!
|
#48
Posted 21 April 2009 - 22:28
linbetwin, on Apr 21 2009, 18:30, said: Telefonul înregistrează durata din momentul în care apeși Call, Orange contorizează din momentul în care persoana apelată răspunde. |
#49
Posted 23 April 2009 - 13:05
Problema cu Orange. Un abonament, incheiat in dec. 2005 cu minute seara dupa ora 18 , in WE si oricand cu trei nr favorite, la care am adaugat ulterior o optiune de minute nationale (anul trecut), l-au facut la abonament de WE si oricand cu trei nr. favorite. Reclamatii am facut, am fost contactat si mi s-a "repetat" ca eu am solicitat acea modificare, ca ei au sms-urile de instiintare si sms-ul prin care eu aleg nr. favorite. Eu stiu SIGUR ca nu am solicitat asa cevasi as vrea sa imi modifice la loc abonamentul. Ce sa fac?
Am cerut inregistrarea apelului prin care solicitam modificarea abonamentului si mi-au spus: "Pai e din 2006...." Adica nu il mai au?!?!?! |
#50
Posted 23 April 2009 - 13:27
In 2009 tu mai folosesti abonament si optiuni cu numere sau ore favorite???
Fiti seriosi domnilor, a trecut perioada restrictiilor nesimtite impuse de operatori, solicitati trecerea la alt abonament sau optiuni cu minute anytime. |
#51
Posted 23 April 2009 - 13:28
|
#52
Posted 23 April 2009 - 13:31
Eu ti-am dat o solutie la problema ta, solicita schimbarea abonamentului si a optiunilor, nu mai cauta inregistrari din 2006.
|
#53
Posted 23 April 2009 - 13:38
rstejar, on Apr 23 2009, 13:28, said: Problema mea era alta.... In primul rand ce ai tu e un abonament (probabil de 3 euro) + o optiune cu numere favorite. Din cate am inteles tu la inceput aveai optiunea care e acum 5.5 euro cu 180 minute orange cu 3 numere favorite si cu oricine din orange seara si in w-end. Acum o ai pe cea de 3 cu 180 minute pentru 3 numere favorite si cu oricine in w-end. Poti face oricand schimbarea la optiunea de 5.5 prin un apel la 411. Optiunea aceea de minute nationale din oferta lor nu se poate activa cu una dintre aceste optiuni ci numai cu optiunea de 2 euro 180 minute weekend. Poate am gresit ceva, dar eu asta am inteles. Tot prin un apel la 411 poti cere trecerea la unul dintre noile abonamente. De ex pentru 6 euro tva inclus ai 200 minute orange si 50 minute nationale cu oricine oricand. Edited by lucienuk, 23 April 2009 - 13:40. |
#54
Posted 23 April 2009 - 14:02
lucienuk, on Apr 23 2009, 14:38, said: In primul rand ce ai tu e un abonament (probabil de 3 euro) + o optiune cu numere favorite. Din cate am inteles tu la inceput aveai optiunea care e acum 5.5 euro cu 180 minute orange cu 3 numere favorite si cu oricine din orange seara si in w-end. Acum o ai pe cea de 3 cu 180 minute pentru 3 numere favorite si cu oricine in w-end. Poti face oricand schimbarea la optiunea de 5.5 prin un apel la 411. Optiunea aceea de minute nationale din oferta lor nu se poate activa cu una dintre aceste optiuni ci numai cu optiunea de 2 euro 180 minute weekend. Poate am gresit ceva, dar eu asta am inteles. Tot prin un apel la 411 poti cere trecerea la unul dintre noile abonamente. De ex pentru 6 euro tva inclus ai 200 minute orange si 50 minute nationale cu oricine oricand. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users