Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Am fost înșelat de Orange.
Last Updated: Mar 16 2010 13:08, Started by
domnul_ionescu
, Apr 07 2009 15:42
·
0
#19
Posted 08 April 2009 - 20:40
cristim81, on Apr 8 2009, 18:58, said: sa va povestesc o intamplare de mai mare dragul cu stimabila companie orange care NU INSEALA NICIODATA CLIENTUL nu mai vodafone inseala ieri 07.04 mi s a emis factura pt doua nr care le mai aveam ma uit in webcare sa fac atac de panica si nimic altceva 257 de plata zic aoleo de unde frate ??? asta dupa ce mai pusesem 190 lei in avans adica total factura 450 lei aproximativ da i suna la 411 nimeni nu stia nimic pt ca nu puteau sa vada factura in final pot vedea factura dupa masa in webcare si ma uit taxa reziliere contracte 240 lei zic aoleo astia sunt nebuni orange nu are taxa de reziliere sim sa va zic ce bucurie mi a adus orange defapt am avut abon de familie am reziliat 2 nr cu taxa de 2 euro pe sim dupa ce m am trecut pe 3 euro in data de facturare orange mi a mai bagat nu stiu cate luni cu 10 euro contravaloarea family si uite asa am ajuns la o factura de 450 lei dupa N telefoane la call centeruri si scandal prin shop nimeni nu stia de unde banii astia eu neavand reincarcari cost apeluri doar 2 euro un sms la 858 pt o donatie umanitara de 2 euro imi incerc norocul mai pe seara la 411 si cer la reziliere dau de un tip bine pregatit si imi spune da stimate client orange a facut o eroare si v a facturat in plus trimiteti un fax sau un e mail si se va rezolva uite asa stau eu si astept sa imi recalculeze orangeul factura care defapt nu e mai mare de 20 lei maxim dar ce sa ii faci orange este cea mai buna si cea mai corecta companie din romania nu era sa ma fraiereasca DECAT cu 230 de lei traiasca ARPU companiei orange facut ilegal oricum pt faza asta nu mai tin niciun abonament la orange sa fie sanatosi m am saturat de ei pana la cer nu am de gand sa o tin din semestru in semestru cu scandaluri si stres din cauza eroarilor lor |
#20
Posted 08 April 2009 - 21:09
S-a si gasit orange cui sa traga teapa. Studentilor si elevilor, care zboara din retea in retea ca albinutele.
Edited by nicu13, 08 April 2009 - 21:09. |
#21
Posted 08 April 2009 - 21:33
lucienuk, on Apr 8 2009, 17:49, said: Esti client de 10 ani si nu stii ca dupa ce ai primit bonusul dureaza vreo 1-2 zile pana apare la cronos. Tie iti arata informatia de inainte de primirea mesajului. Deseara sau maine daca incerci o sa iti zica ca nu se pot oferii informatii.... Cand iti activezi o optiune iti apare la cronos imediat? Nu, asa e si cu bonusul. De obicei creditul se actualizeaza imediat, nu trebuie sa astept prea mult. |
#22
Posted 08 April 2009 - 22:23
Later edit: pe numarul mai nou mi-a venit in urma cu ceva timp bonusul de 2 euro.
|
#23
Posted 08 April 2009 - 22:40
alemat, on Apr 8 2009, 21:40, said: Taxa este corecta, daca nu le trecusesi in prealabil la abonamente de 3 EUR. eu oricum mai mult de 20 lei nu le dau luna asta 257 nu o sa vada in veci chit ca ajung in preventel nu dau bani degeaba la orange |
#24
Posted 09 April 2009 - 11:13
eu in locul tau as renunta la toate abonamentele de la toti operatorii si as sta pe prepay. mult mai putina bataie de cap.
eu am un singur ab. pe cosmote si de-abia astept sa scap de el. daca e vreun doritor din bucuresti il cedez gratuit. bonusul ar fi ca e cfo60 (500+500+60) si nr. de genul 0766.4xx.5yy. ab. a fost facut pe 2 ani si "expira" in august. |
#25
Posted 10 April 2009 - 09:54
SITUATIA MEA:
abonament incheiat on-line, aprimesc mail de confirmare cu suma de plata de 104 ron. sunt instiintat ca telefonul e deja in shop. la ridicare, platesc in schimb 123 ron. la relatii cu clientii, imi spune ca exista un comision de 5 euro, daca ridici telefonul din shop. voi stiti de asa ceva? nu trebuia sa fie trecut explicit pe factura? eu habar nu am avut de el. exista undeva de bifat primesc acasa/primesc in shop? eu nu imi amintesc de asa ceva. am incercat sa refac pasii de atunci, dar nu ma lasa. imi spune ca "doar administratorul de cont poate face abonamente!". si ala nu are cum sa fie altcineva, eu sunt singur trecut in cont. |
#26
Posted 10 April 2009 - 11:01
slai, on Apr 10 2009, 09:54, said: SITUATIA MEA: abonament incheiat on-line, aprimesc mail de confirmare cu suma de plata de 104 ron. sunt instiintat ca telefonul e deja in shop. la ridicare, platesc in schimb 123 ron. la relatii cu clientii, imi spune ca exista un comision de 5 euro, daca ridici telefonul din shop. voi stiti de asa ceva? nu trebuia sa fie trecut explicit pe factura? eu habar nu am avut de el. exista undeva de bifat primesc acasa/primesc in shop? eu nu imi amintesc de asa ceva. am incercat sa refac pasii de atunci, dar nu ma lasa. imi spune ca "doar administratorul de cont poate face abonamente!". si ala nu are cum sa fie altcineva, eu sunt singur trecut in cont. Cred ca acei 5 euro sunt taxa de transport. Dar normal nu trebuia sa ii platesti pentru ca la abonamente noi taxa de transport e gratuita. Cine stie ce regula au inpus ei. Dupa parerea mea nu trebuia sa platesti taxa de transpot. Si eu am facut online un abonament anul trecut si costul total a fost de 1 euro (costul telefonului). La contul webcare verifica la sectiunea date personale daca e scrisa parola thank you (numarul de 6 cifre din buletin). Adica intra la date personale si apasa modifica. Acolo trebuie sa scrii parola contului inca o data si parola thank you. Edited by lucienuk, 10 April 2009 - 11:02. |
#27
Posted 10 April 2009 - 11:34
nu e cost livrare, in mail se specifica clar: Costul livrarii: 0 EUR. Cost total in RON inclusiv TVA, livrare inclusa: 104,70 RON
situatia absurda e ca tipa de la relatii cu clientii zice ca daca imi aduceau acasa abonamentul nu plateam comisionul asta. dar daca m-am dus eu la shop, platesc. si nici nu imi amintesc sa fi vazut pe undeva, cand am facut abonamentul ca pot sa-l primesc acasa. si oricum iese o diferenta de 18 ron, care nu prea se potriveste cu suma de 5 euro. am refacut acum pasii, dar acum sunt altii. probabil din cauza ca atunci contul webcare era pe numar pre-pay, fara adresa confirmata deci, nu am avut optiunea de livrare acasa. aceasta optiune a aparut acum, cand contl e pe abonament. Edited by slai, 10 April 2009 - 11:24. |
#28
Posted 10 April 2009 - 11:41
slai, on Apr 10 2009, 11:23, said: nu e cost livrare, in mail se specifica clar: Costul livrarii: 0 EUR. Cost total in RON inclusiv TVA, livrare inclusa: 104,70 RON situatia absurda e ca tipa de la relatii cu clientii zice ca daca imi aduceau acasa abonamentul nu plateam comisionul asta. dar daca m-am dus eu la shop, platesc. si nici nu imi amintesc sa fi vazut pe undeva, cand am facut abonamentul ca pot sa-l primesc acasa. si oricum iese o diferenta de 18 ron, care nu prea se potriveste cu suma de 5 euro. Ciudat. Nu inteleg de ce sa platesti pentru ca acasa, sau la shop aceeasi chestie e. Din cate am auzit abonamentele astea noi comandate prin webcare toate se activeaza in shop. |
|
#29
Posted 10 April 2009 - 11:56
intlegeam si eu, sa fie comision ca il primesc acasa, ca se deplaseaza un om, pierde timp, etc. dar tocmai invers, sa platesc ca ii scutesc de drum, cred ca e culmea absurdului.
|
#30
Posted 13 April 2009 - 17:06
Quote abonament incheiat on-line, aprimesc mail de confirmare cu suma de plata de 104 ron. sunt instiintat ca telefonul e deja in shop. la ridicare, platesc in schimb 123 ron. la relatii cu clientii, imi spune ca exista un comision de 5 euro, daca ridici telefonul din shop. voi stiti de asa ceva? nu trebuia sa fie trecut explicit pe factura? eu habar nu am avut de el. au sunat azi, sa ma duc la shop sa-mi returneze suma. tot se misca ei cumva. probabil aia de la RC era incompetenta. |
#31
Posted 13 April 2009 - 17:26
#32
Posted 15 April 2009 - 10:38
Hmm parca apartine aici.
Primesc ieri un mesaj de la orange in care scrie daca incarc astaz cu 4 euro primesc bonus de 1.40 Euro am raspuns inapoi si imi vine mesaj ca cartela mea e inregistrat pot sa incarc. Si asa trebuia sa incarc cartela il incarc cu 4 euro si hopa vine numa 0.80 Euro. Nu stie nimeni cae ii faza trebe asteptat au trebe sa merg la oragne sa intreb? |
#33
Posted 15 April 2009 - 11:03
Heavyd, on Apr 15 2009, 10:38, said: Hmm parca apartine aici. Primesc ieri un mesaj de la orange in care scrie daca incarc astaz cu 4 euro primesc bonus de 1.40 Euro am raspuns inapoi si imi vine mesaj ca cartela mea e inregistrat pot sa incarc. Si asa trebuia sa incarc cartela il incarc cu 4 euro si hopa vine numa 0.80 Euro. Nu stie nimeni cae ii faza trebe asteptat au trebe sa merg la oragne sa intreb? Deci daca trimiti un mesaj la 321 cu textul bonus, la prima reincarcare primesti bonus triplu. Daca prima reincarcare e de 4 euro atunci pe langa cei 4 o sa mai primesti inca 1.2 euro (0.4*3). Nu primesti 1.4. In total trebuia sa primesti 5.2 euro (4+1.2). Si trebuie sa stii ca acel bonus se poate folosi numai pentru apeluri si sms-uri in orange. Si eu am primit mesajul si nu scrie 1.4 euro ci 1.2. Edited by lucienuk, 15 April 2009 - 11:07. |
|
#34
Posted 15 April 2009 - 11:05
#36
Posted 15 April 2009 - 12:41
La mine scriea 1.4 dar in fine cand apelez *133# imi apare la bonus numa 0.80 euro
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users