Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zilele emailului

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 

Am fost înșelat de Orange.

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
449 replies to this topic

#433
chatnoir401

chatnoir401

    CHAT NOIR - MOTANUL NEGRU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,734
  • Înscris: 28.06.2005
Pacaleala Orange:
In data de 25.02.2010 ora 11:35 primesc de la Orange urmatorul mesaj: Optiunea 400 de min si 400 SMSorange se va reactiva automat la 27/02 daca ai in cont minim 4.5 EUR. Verifica-ti creditul la 133# si daca ai credit insuficient reincarca pana la aceasta data. Pana aici toate bune si frumoase, aveam credit 13 euro deci conform mesajului trebuia sa se reactiveze fara probleme. Numai ca la o verificare de rutina am constatat ca pentru apelurile initiate azi am fost taxat din credit, deci optiunea nu se reactivase. Am sunat la Relatii Clienti si mi s-a spus ca a fost o eroare de sistem, sa incerc sa dezactivez optiunea apoi sa o reactivez din nou. Abia asa a mers.

#434
lucienuk

lucienuk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.04.2007

 chatnoir401, on 27th February 2010, 18:49, said:

Pacaleala Orange:
In data de 25.02.2010 ora 11:35 primesc de la Orange urmatorul mesaj: Optiunea 400 de min si 400 SMSorange se va reactiva automat la 27/02 daca ai in cont minim 4.5 EUR. Verifica-ti creditul la 133# si daca ai credit insuficient reincarca pana la aceasta data. Pana aici toate bune si frumoase, aveam credit 13 euro deci conform mesajului trebuia sa se reactiveze fara probleme. Numai ca la o verificare de rutina am constatat ca pentru apelurile initiate azi am fost taxat din credit, deci optiunea nu se reactivase. Am sunat la Relatii Clienti si mi s-a spus ca a fost o eroare de sistem, sa incerc sa dezactivez optiunea apoi sa o reactivez din nou. Abia asa a mers.
Ai asteptat mesajul de confirmare?
Daca ti-ai activat optiunea prima data la ora 18, ea se reactiveaza pe la aceeasi ora de fiecare data. DE FIECARE DATA SUNI NUMAI DUPA CE AI PRIMIT MESAJUL DE CONFIRMARE daca vrei sa astepti pana se activeaza singura.

#435
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
De ce se reactiveaza pe la aceeasi ora si nu fix la ora aceea sau la ora 00:01 asa cum se intampla la altii?
Daca orange promite ca optiunea se va reactiva automat, de ce exista goluri neacoperite de vreo optiune care te pot lasa cu credit zero desi tu teoretic ai minute incluse?

Edited by danutz1, 27 February 2010 - 20:49.


#436
lucienuk

lucienuk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.04.2007

 danutz1, on 27th February 2010, 20:47, said:

De ce se reactiveaza pe la aceeasi ora si nu fix la ora aceea sau la ora 00:01 asa cum se intampla la altii?
Daca orange promite ca optiunea se va reactiva automat, de ce exista goluri neacoperite de vreo optiune care te pot lasa cu credit zero desi tu teoretic ai minute incluse?
Asta trebuie sa ii intrebi pe ei. Si eu am pierdut credit, am pierdut optiuni, valabilitate, cartele, etc si pentru ca am simtit pe pielea mea cum e m-am invatat singur. Am mai spus de cateva ori ca trebuie sa fi smecher ca sa beneficiezi la maxim de ofertele orange. If you can't beat them, join them.

#437
chatnoir401

chatnoir401

    CHAT NOIR - MOTANUL NEGRU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,734
  • Înscris: 28.06.2005

 lucienuk, on 27th February 2010, 20:18, said:

Ai asteptat mesajul de confirmare?
Daca ti-ai activat optiunea prima data la ora 18, ea se reactiveaza pe la aceeasi ora de fiecare data. DE FIECARE DATA SUNI NUMAI DUPA CE AI PRIMIT MESAJUL DE CONFIRMARE daca vrei sa astepti pana se activeaza singura.
Nu a venit nici un mesaj de confirmare in data de 27, desi cu o luna in urma a venit mesajul de confirmare in ziua in care fusesem anuntat ca se va reinnoi optiunea. Asta insemna ca trebuia sa mai astept o zi ca sa se reactiveze?

#438
Florin_lou

Florin_lou

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,559
  • Înscris: 26.03.2006

 chatnoir401, on 1st March 2010, 12:51, said:

Nu a venit nici un mesaj de confirmare in data de 27, desi cu o luna in urma a venit mesajul de confirmare in ziua in care fusesem anuntat ca se va reinnoi optiunea. Asta insemna ca trebuia sa mai astept o zi ca sa se reactiveze?
am patito si eu, raspunsul lor a fost ca ziua incepe la ora 0 si sa termina la 23.59

#439
chatnoir401

chatnoir401

    CHAT NOIR - MOTANUL NEGRU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,734
  • Înscris: 28.06.2005
Buna treaba!
Cel putin acum m-am invatat minte sa verific daca e activata optiunea sau nu.

#440
qwayke

qwayke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 09.02.2007
Am activat internet pe mobil 5, am platit 4 euro. Nici acum nu am primit setarile de internet. Mi-am facut setarile manual, nu merge.

#441
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,580
  • Înscris: 13.06.2004
Și din cauza neatenției mele, am prelungit abonamentul pe 2 ani, crezând că voi primi 100 S.M.S. lunar pe viață, dar oferta cu S.M.S. e valabil doar pentru abonamentele noi, nu și pentru cele prelungite :down:

#442
rdh30flda

rdh30flda

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 09.01.2007
poti anula in 48 de ore!

#443
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,580
  • Înscris: 13.06.2004
Am încercat să revin după 2 zile asupra deciziei, renunțând la abonamentul de 12 eruo și vrând să migrez la cel de 9 euro, dar a zis că nu se mai poate.
Altă nesimțire: mi s-a zis că decodarea unui telefon luat la preț subvenționat mă va costa!

#444
lucienuk

lucienuk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.04.2007

 djl, on 12th March 2010, 09:48, said:

Am încercat să revin după 2 zile asupra deciziei, renunțând la abonamentul de 12 eruo și vrând să migrez la cel de 9 euro, dar a zis că nu se mai poate.
Altă nesimțire: mi s-a zis că decodarea unui telefon luat la preț subvenționat mă va costa!
Nu inteleg de ce crezi ca e nesimtire taxa de decodare? Crezi ca numai la orange te costa decodarea unui telefon? Orange iti decodeaza prin lege numai telefoanele comparate la pret standard. Iar in legatura cu prelungirea, chiar tu ai spus ca a fost neatentia ta. Ai intrebat daca primesti mesajele si ti s-a spus ca da?

#445
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

Quote

Altă nesimțire: mi s-a zis că decodarea unui telefon luat la preț subvenționat mă va costa!

Din păcate așa s-a stabilit. Uite aici. Chiar dacă s-a terminat perioada respectivă tot se plătește deblocarea.

Și eu consider că dacă stai la ei toată perioada atunci au obținut ce-au vrut și ar trebui să deblocheze gratuit. Asta e o restricție suplimentară care deja depășește ce s-a stabilit inițial. Dar în fine, dacă așa vor... singura soluție e să nu mai iei telefoane de la operator, sau să le decodezi singur.

 From 12th March 2010, 09:48:

Am încercat să revin după 2 zile asupra deciziei, renunțând la abonamentul de 12 eruo și vrând să migrez la cel de 9 euro, dar a zis că nu se mai poate.

Zi-le să aleagă: ori îți dau alea 100 de mesaje ca la abonații noi, ori te trec la 9 euro, ori reziliezi + ANPC. Să vezi că o să se poată. :)

Apropo, cum s-a făcut prelungirea? În shop sau la telefon/online? Dacă s-a făcut telefonic sau online, e contract electronic și poate fi anulat fără absolut nicio problemă în 10 zile lucrătoare. Sau timp de 90 de zile dacă nu ți-au trimis încă actul adițional în scris. Caz în care revii la vechiul contract.

Edited by wirespot, 12 March 2010 - 11:01.


#446
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,580
  • Înscris: 13.06.2004
În legătură cu mesajele, da a fost în principal neatenția mea.
Aia cu decodatul pe bani a telefoanelor luate la subvenție mi se pare nesimițire - sunt niște sugative de bani (păcat că nu sug moneda națională din Botswana).
În legătură cu contractul, l-am făcut joi trecută (acum 8 zile) PRIN TELEFON și am sunat vineri (acum 1 săpt = 7 zile) și mi s-a zis că din moment ce l-am făcut nu-l mai pot schimba. Acasă nu mi-au trimis nimic. Faza e că deja mi-am luat telefon prin subvenție, deci nu cred că se mai poate face ceva.

#447
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

djl said:

În legătură cu contractul, l-am făcut joi trecută (acum 8 zile) PRIN TELEFON și am sunat vineri (acum 1 săpt = 7 zile) și mi s-a zis că din moment ce l-am făcut nu-l mai pot schimba. Acasă nu mi-au trimis nimic.

E contract electronic. Ai 90 de zile lucrătoare din ziua cînd l-ai făcut ca să-l anulezi. Dacă îți trimit totuși varianta scrisă, ai 10 zile lucrătoare din ziua cînd ți-o trimit. Nici nu se discută, dacă îi reclami la ANPC îi pleznește direct. Zi-le chestia asta și o să se anuleze, revii pe contractul dinainte și poți relua negocierea de la zero.

djl said:

Faza e că deja mi-am luat telefon prin subvenție, deci nu cred că se mai poate face ceva.

Dacă l-ai luat tot prin telefon (sau online), se aplică aceeași chestie de mai sus. Returnezi (evident) telefonul și anulezi. N-are legătură livrarea (dacă l-ai ridicat personal din shop); contează momentul în care ai dat comanda pentru el.

Dacă ai dat comanda pentru telefon subvenționat în shop, depinde ce ai semnat. Dacă ai semnat doar garanția și ai primit factură, la revedere, e ca și cum l-ai fi cumpărat la liber. Poți chiar să le pretinzi să-l decodeze gratuit. :) Fără act adițional n-au cum dovedi că ți l-au dat subvenționat.

Dacă ai semnat un act adițional special pentru telefon, depinde ce scrie în el. Fă-i o scanare dacă poți, sau o poză, sau copiază-l că bănuiesc că nu e mare.

Eu de exemplu cînd am luat telefon subvenționat n-am semnat niciun act adițional, deci e posibil. :)

#448
rdh30flda

rdh30flda

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 09.01.2007
ce telefon vrei sa decodezi?

Eu mi-am decodat SE acasa free cu ajutorul lui onlyone care postase un link util + descrierea completa a operatiilor.

legat de anulare, daca au trecut 48 ore nu ai ce sa mai faci, doar sa cazi la pace cu ei.

#449
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
De unde e asta cu 48 de ore? :huh:

Pentru contractele la distanță, termenul legal e de 10 zile.

#450
rdh30flda

rdh30flda

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 09.01.2007
da, nu am fost atent. 48 de ore daca faci contractul la reprezentanta.

merge metoda propusa de wirespot.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate