Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Am fost înșelat de Orange.
Last Updated: Mar 16 2010 13:08, Started by
domnul_ionescu
, Apr 07 2009 15:42
·
0
#433
Posted 27 February 2010 - 18:49
Pacaleala Orange:
In data de 25.02.2010 ora 11:35 primesc de la Orange urmatorul mesaj: Optiunea 400 de min si 400 SMSorange se va reactiva automat la 27/02 daca ai in cont minim 4.5 EUR. Verifica-ti creditul la 133# si daca ai credit insuficient reincarca pana la aceasta data. Pana aici toate bune si frumoase, aveam credit 13 euro deci conform mesajului trebuia sa se reactiveze fara probleme. Numai ca la o verificare de rutina am constatat ca pentru apelurile initiate azi am fost taxat din credit, deci optiunea nu se reactivase. Am sunat la Relatii Clienti si mi s-a spus ca a fost o eroare de sistem, sa incerc sa dezactivez optiunea apoi sa o reactivez din nou. Abia asa a mers. |
#434
Posted 27 February 2010 - 20:18
chatnoir401, on 27th February 2010, 18:49, said: Pacaleala Orange: In data de 25.02.2010 ora 11:35 primesc de la Orange urmatorul mesaj: Optiunea 400 de min si 400 SMSorange se va reactiva automat la 27/02 daca ai in cont minim 4.5 EUR. Verifica-ti creditul la 133# si daca ai credit insuficient reincarca pana la aceasta data. Pana aici toate bune si frumoase, aveam credit 13 euro deci conform mesajului trebuia sa se reactiveze fara probleme. Numai ca la o verificare de rutina am constatat ca pentru apelurile initiate azi am fost taxat din credit, deci optiunea nu se reactivase. Am sunat la Relatii Clienti si mi s-a spus ca a fost o eroare de sistem, sa incerc sa dezactivez optiunea apoi sa o reactivez din nou. Abia asa a mers. Daca ti-ai activat optiunea prima data la ora 18, ea se reactiveaza pe la aceeasi ora de fiecare data. DE FIECARE DATA SUNI NUMAI DUPA CE AI PRIMIT MESAJUL DE CONFIRMARE daca vrei sa astepti pana se activeaza singura. |
#435
Posted 27 February 2010 - 20:47
De ce se reactiveaza pe la aceeasi ora si nu fix la ora aceea sau la ora 00:01 asa cum se intampla la altii?
Daca orange promite ca optiunea se va reactiva automat, de ce exista goluri neacoperite de vreo optiune care te pot lasa cu credit zero desi tu teoretic ai minute incluse? Edited by danutz1, 27 February 2010 - 20:49. |
#436
Posted 27 February 2010 - 21:37
danutz1, on 27th February 2010, 20:47, said: De ce se reactiveaza pe la aceeasi ora si nu fix la ora aceea sau la ora 00:01 asa cum se intampla la altii? Daca orange promite ca optiunea se va reactiva automat, de ce exista goluri neacoperite de vreo optiune care te pot lasa cu credit zero desi tu teoretic ai minute incluse? |
#437
Posted 01 March 2010 - 12:51
lucienuk, on 27th February 2010, 20:18, said: Ai asteptat mesajul de confirmare? Daca ti-ai activat optiunea prima data la ora 18, ea se reactiveaza pe la aceeasi ora de fiecare data. DE FIECARE DATA SUNI NUMAI DUPA CE AI PRIMIT MESAJUL DE CONFIRMARE daca vrei sa astepti pana se activeaza singura. |
#438
Posted 01 March 2010 - 13:19
chatnoir401, on 1st March 2010, 12:51, said: Nu a venit nici un mesaj de confirmare in data de 27, desi cu o luna in urma a venit mesajul de confirmare in ziua in care fusesem anuntat ca se va reinnoi optiunea. Asta insemna ca trebuia sa mai astept o zi ca sa se reactiveze? |
#439
Posted 02 March 2010 - 11:41
Buna treaba!
Cel putin acum m-am invatat minte sa verific daca e activata optiunea sau nu. |
#440
Posted 11 March 2010 - 14:14
Am activat internet pe mobil 5, am platit 4 euro. Nici acum nu am primit setarile de internet. Mi-am facut setarile manual, nu merge.
|
#441
Posted 11 March 2010 - 23:25
Și din cauza neatenției mele, am prelungit abonamentul pe 2 ani, crezând că voi primi 100 S.M.S. lunar pe viață, dar oferta cu S.M.S. e valabil doar pentru abonamentele noi, nu și pentru cele prelungite
|
#443
Posted 12 March 2010 - 09:48
Am încercat să revin după 2 zile asupra deciziei, renunțând la abonamentul de 12 eruo și vrând să migrez la cel de 9 euro, dar a zis că nu se mai poate.
Altă nesimțire: mi s-a zis că decodarea unui telefon luat la preț subvenționat mă va costa! |
#444
Posted 12 March 2010 - 09:59
djl, on 12th March 2010, 09:48, said: Am încercat să revin după 2 zile asupra deciziei, renunțând la abonamentul de 12 eruo și vrând să migrez la cel de 9 euro, dar a zis că nu se mai poate. Altă nesimțire: mi s-a zis că decodarea unui telefon luat la preț subvenționat mă va costa! |
#445
Posted 12 March 2010 - 10:57
Quote Altă nesimțire: mi s-a zis că decodarea unui telefon luat la preț subvenționat mă va costa! Din păcate așa s-a stabilit. Uite aici. Chiar dacă s-a terminat perioada respectivă tot se plătește deblocarea. Și eu consider că dacă stai la ei toată perioada atunci au obținut ce-au vrut și ar trebui să deblocheze gratuit. Asta e o restricție suplimentară care deja depășește ce s-a stabilit inițial. Dar în fine, dacă așa vor... singura soluție e să nu mai iei telefoane de la operator, sau să le decodezi singur. Am încercat să revin după 2 zile asupra deciziei, renunțând la abonamentul de 12 eruo și vrând să migrez la cel de 9 euro, dar a zis că nu se mai poate. Zi-le să aleagă: ori îți dau alea 100 de mesaje ca la abonații noi, ori te trec la 9 euro, ori reziliezi + ANPC. Să vezi că o să se poată. Apropo, cum s-a făcut prelungirea? În shop sau la telefon/online? Dacă s-a făcut telefonic sau online, e contract electronic și poate fi anulat fără absolut nicio problemă în 10 zile lucrătoare. Sau timp de 90 de zile dacă nu ți-au trimis încă actul adițional în scris. Caz în care revii la vechiul contract. Edited by wirespot, 12 March 2010 - 11:01. |
#446
Posted 12 March 2010 - 13:49
În legătură cu mesajele, da a fost în principal neatenția mea.
Aia cu decodatul pe bani a telefoanelor luate la subvenție mi se pare nesimițire - sunt niște sugative de bani (păcat că nu sug moneda națională din Botswana). În legătură cu contractul, l-am făcut joi trecută (acum 8 zile) PRIN TELEFON și am sunat vineri (acum 1 săpt = 7 zile) și mi s-a zis că din moment ce l-am făcut nu-l mai pot schimba. Acasă nu mi-au trimis nimic. Faza e că deja mi-am luat telefon prin subvenție, deci nu cred că se mai poate face ceva. |
#447
Posted 12 March 2010 - 15:23
djl said: În legătură cu contractul, l-am făcut joi trecută (acum 8 zile) PRIN TELEFON și am sunat vineri (acum 1 săpt = 7 zile) și mi s-a zis că din moment ce l-am făcut nu-l mai pot schimba. Acasă nu mi-au trimis nimic. E contract electronic. Ai 90 de zile lucrătoare din ziua cînd l-ai făcut ca să-l anulezi. Dacă îți trimit totuși varianta scrisă, ai 10 zile lucrătoare din ziua cînd ți-o trimit. Nici nu se discută, dacă îi reclami la ANPC îi pleznește direct. Zi-le chestia asta și o să se anuleze, revii pe contractul dinainte și poți relua negocierea de la zero. djl said: Faza e că deja mi-am luat telefon prin subvenție, deci nu cred că se mai poate face ceva. Dacă l-ai luat tot prin telefon (sau online), se aplică aceeași chestie de mai sus. Returnezi (evident) telefonul și anulezi. N-are legătură livrarea (dacă l-ai ridicat personal din shop); contează momentul în care ai dat comanda pentru el. Dacă ai dat comanda pentru telefon subvenționat în shop, depinde ce ai semnat. Dacă ai semnat doar garanția și ai primit factură, la revedere, e ca și cum l-ai fi cumpărat la liber. Poți chiar să le pretinzi să-l decodeze gratuit. Fără act adițional n-au cum dovedi că ți l-au dat subvenționat. Dacă ai semnat un act adițional special pentru telefon, depinde ce scrie în el. Fă-i o scanare dacă poți, sau o poză, sau copiază-l că bănuiesc că nu e mare. Eu de exemplu cînd am luat telefon subvenționat n-am semnat niciun act adițional, deci e posibil. |
|
#448
Posted 13 March 2010 - 12:01
ce telefon vrei sa decodezi?
Eu mi-am decodat SE acasa free cu ajutorul lui onlyone care postase un link util + descrierea completa a operatiilor. legat de anulare, daca au trecut 48 ore nu ai ce sa mai faci, doar sa cazi la pace cu ei. |
#449
Posted 14 March 2010 - 14:20
De unde e asta cu 48 de ore?
Pentru contractele la distanță, termenul legal e de 10 zile. |
#450
Posted 16 March 2010 - 13:08
da, nu am fost atent. 48 de ore daca faci contractul la reprezentanta.
merge metoda propusa de wirespot. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users