Am fost înșelat de Orange.
Last Updated: Mar 16 2010 13:08, Started by
domnul_ionescu
, Apr 07 2009 15:42
·
0
#1
Posted 07 April 2009 - 15:42
Deși nu obișnuiesc să mă prea uit la oferte de pe panouri, am ochit întâmplător oferta young de internet: 500mb la 2€. Mi s-a părut rezonabil, de test, așa că am zis, ok, hai să o caut la *100# la young. Într-adevăr apărea, conform mesajului se activa pentru 2€ credit lunar. Aștept confirmarea, cum se face la Orange și, surpriză! Din contul tău au fost retrași 6€. OK, o fi o grșeală, nimeni nu-i perfect, nici chiar eu. Sun la RC și explic situația, la care doamna îmi spune că opțiunea costă 6€. Îi explic că acolo scria de 2€ lunar, ea nu și nu, că cică, obraznic, eu nu văd să citesc!! Așadar, am încheiat convorbirea și aștept să îmi fac drum la protecția consumatorului. Deci, mare atenție la Orange, mai nou, după ce că te înșală, te mai fac și prost pe față. Mare grijă!
PS: Din fericire am tras un cadru telefonului, sper că mă va ajuta la protecția consumatorului. Edited by domnulMembruAnonimescu, 07 April 2009 - 15:44. |
#2
Posted 07 April 2009 - 16:21
domnul_ionescu, on Apr 7 2009, 15:42, said: Deși nu obișnuiesc să mă prea uit la oferte de pe panouri, am ochit întâmplător oferta young de internet: 500mb la 2€. Mi s-a părut rezonabil, de test, așa că am zis, ok, hai să o caut la *100# la young. Într-adevăr apărea, conform mesajului se activa pentru 2€ credit lunar. Aștept confirmarea, cum se face la Orange și, surpriză! Din contul tău au fost retrași 6€. OK, o fi o grșeală, nimeni nu-i perfect, nici chiar eu. Sun la RC și explic situația, la care doamna îmi spune că opțiunea costă 6€. Îi explic că acolo scria de 2€ lunar, ea nu și nu, că cică, obraznic, eu nu văd să citesc!! Așadar, am încheiat convorbirea și aștept să îmi fac drum la protecția consumatorului. Deci, mare atenție la Orange, mai nou, după ce că te înșală, te mai fac și prost pe față. Mare grijă! PS: Din fericire am tras un cadru telefonului, sper că mă va ajuta la protecția consumatorului. Mai suna o data si mai explica o data ce s-a intamplat. Sunt operatori care ori nu au chef ori sunt batuti in cap dar optiunea ta trebuia sa fie 2 euro. |
#4
Posted 07 April 2009 - 16:43
domnul_ionescu, on Apr 7 2009, 16:42, said: Deși nu obișnuiesc să mă prea uit la oferte de pe panouri, am ochit întâmplător oferta young de internet: 500mb la 2€. Mi s-a părut rezonabil, de test, așa că am zis, ok, hai să o caut la *100# la young. Într-adevăr apărea, conform mesajului se activa pentru 2€ credit lunar. Aștept confirmarea, cum se face la Orange și, surpriză! Din contul tău au fost retrași 6€. OK, o fi o grșeală, nimeni nu-i perfect, nici chiar eu. Sun la RC și explic situația, la care doamna îmi spune că opțiunea costă 6€. Îi explic că acolo scria de 2€ lunar, ea nu și nu, că cică, obraznic, eu nu văd să citesc!! Așadar, am încheiat convorbirea și aștept să îmi fac drum la protecția consumatorului. Deci, mare atenție la Orange, mai nou, după ce că te înșală, te mai fac și prost pe față. Mare grijă! PS: Din fericire am tras un cadru telefonului, sper că mă va ajuta la protecția consumatorului. numai pt cei ce au activa oferta Young optiunea de internet costa 2 euro http://orange.ro/you...y-young-ro.html |
#5
Posted 07 April 2009 - 16:57
constantin28, on Apr 7 2009, 16:43, said: costa 6 euro pt toti clientii http://orange.ro/abo...nternet-ro.html numai pt cei ce au activa oferta Young optiunea de internet costa 2 euro http://orange.ro/you...y-young-ro.html Daca a activat-o de la ramura young, trebuia sa il tarifeze cu 2 euro. Nu inteleg la ce te referi prin afirmatia "activa oferta young". Te referi sa fie inscris in young, sau sa aiba o optiune cu minute activata? Optiunea de internet se poate activa fara sa fie activata si o optiune cu minute si mesaje (am avut-o si eu). Iar daca nu era inscris in young ii cerea CNP, nu se putea activa fara cnp. Repet. Daca a activat optiunea din ramura young atunci trebuia tarifat cu 2 euro. Edited by lucienuk, 07 April 2009 - 16:57. |
#6
Posted 07 April 2009 - 16:58
Am oferta young. Nu mai sun la ei, m-am simțit umilit de-a dreptul, merg direct la ANPC.
|
#7
Posted 07 April 2009 - 18:13
Din pacate sistemul lor e varza, mesajul il primesti cu 6E si din credit se scade 2E, tot asa se spune ca inainte de dezactivare primesti SMS si nu e asa ! Nu se poate verifica cantitatea de date consumata !
domnul_ionescu, on Apr 7 2009, 17:58, said: Am oferta young. Nu mai sun la ei, m-am simțit umilit de-a dreptul, merg direct la ANPC. |
#8
Posted 07 April 2009 - 20:07
OK, într-adevăr așa este, am fost în shop. Sfatul meu este să nu mai sunați la RC, de când cu externelizarea veți vorbi cu niște oameni de tot rahatul. Vă sfătuiesc să mergeți în shop.
C++, ce se întâmplă după ce am depășit cei 500 mb? Scade viteza, se întrerupe netul sau sunt tarifat suplimentar? |
#9
Posted 07 April 2009 - 20:39
domnul_ionescu, on Apr 7 2009, 20:07, said: OK, într-adevăr așa este, am fost în shop. Sfatul meu este să nu mai sunați la RC, de când cu externelizarea veți vorbi cu niște oameni de tot rahatul. Vă sfătuiesc să mergeți în shop. C++, ce se întâmplă după ce am depășit cei 500 mb? Scade viteza, se întrerupe netul sau sunt tarifat suplimentar? Esti tarifat suplimentar. Tariful de 0,6 euro/50 MB. |
#10
Posted 07 April 2009 - 22:13
Bai tata dar nu puteai si tu verifica inainte?...facem noi ce facem si hopa, hai sa reclamam cate ceva.
Am activat-o si eu acum o saptamana, am primit mesajul cum ca mi-au fost retrasi 6 euro; oare primul lucru pe care il face omul nu este acela de a verifica daca intradevar asa este ?..era greu sa suni inainte la 333, decat sa stai la robot si sa astepti indicatiile "pretioase" ale celor de la RC?. Bine ca stim sa sarim in sus repede, hai pe forum sa povestim ce am mai patit, cum am mai fost furati, etc. |
|
#11
Posted 07 April 2009 - 22:50
Dar nu te-ai gandit ca poate omu nu stia exact cat credit a avut ? Nu toata lumea isi monitorizeaza creditul non-stop, mai ales daca unii au credit de ordinul zecilor/sutelor de euro.
|
#12
Posted 07 April 2009 - 23:31
Corect, am vreo 50€. Oricum, Orange pierde din credibilitate cu așa imbecili la RC.
|
#13
Posted 08 April 2009 - 08:30
johnpreston18, on Apr 7 2009, 23:13, said: Bai tata dar nu puteai si tu verifica inainte?...facem noi ce facem si hopa, hai sa reclamam cate ceva. |
#14
Posted 08 April 2009 - 11:08
Tehnicile de realizare a ofertelor Orange sunt de-a dreptul malitioase. Pot sa zic ca m-am ferit pana acum dar cand e vorba de o oferta Orange tre s-o citesti de 10 ori sa te prinzi unde e catch-ul. Nu ma deranjeaza la un anumit nivel pentru ca au o oarecare logica si daca esti atent nu te arzi. Dar ANPCul ar trebui sa protezeje "prostimea" de aceste lucruri. Cati dintre noi n-au vazut scandalurile de la ghiseuri... vin oameni simpli care nu stiu sa se fereasca si isi cer banii inapoi.
Vine omu de la marketing si spune: Vreau sa ies cu mesajul asta pe sticla sa sparg concurentza, vine omu de la tehnic si spune: n-am cum sa bag atatea minute in banii astia... ala de la marketing cheama juridicul si il pune sa gaseasca niste manevre legale prin care sa puna cateva mentiuni cu stelutza scrise cu font de 5. REINCARCAREA PREPAY DE PE ABONAMENT Cea mai mare teapa sustinuta de Orange (bineinteles pentru profit) e reincarcarea prepay de pe abonament (http://www.orange.ro...echarge-ro.html). Multe persoane sunt sunate si anuntate ca au primit minute bonus pentru vechime. Sunt rugate sa trimita 2 smsuri si s-au ars de cateva zeci de euro cel putin. In procedura de transfer de credit prin SMS ar putea sa introduca o metoda de validare in care abonatul sa fie avertizat asupra faptului ca "doneaza bani"... care ii vor veni pe urmatoarea factura. As putea sa jur ca procedura de schimb de SMSuri e ilegala dupa UE... dar la noi pune-l pa prostu de la ANPC sa priceapa manaria. De ani de zile manaria merge... se gasesc oameni mai creduli si Orange nu face nimic sa impiedice acest lucru pentru ca banii se duc totla ei. Nu m-as mira ca unii dintre angajatii callcenterului lor sa practice acest sport... pentru ca din aplicatia lor pot afla exact suma maxima pe care o pot stoarce de la un abonat, iar cand suna folosesc numele abonatului castigand credibilitate. |
#15
Posted 08 April 2009 - 15:59
Am 2 numere ORANGE. Pe primul care il am de 10 ani in 2009 nu mi-a mai venit bonusul aniversar (am inteles ca odata cu noile planuri tarifare nu se mai aloca). Pe celalalt care il am de anul trecut am primit azi dimineata un SMS prin care eram anuntat ca s-a acordat bonusul aniversar, dar creditul era acelasi.
|
|
#16
Posted 08 April 2009 - 16:49
chatnoir401, on Apr 8 2009, 15:59, said: Am 2 numere ORANGE. Pe primul care il am de 10 ani in 2009 nu mi-a mai venit bonusul aniversar (am inteles ca odata cu noile planuri tarifare nu se mai aloca). Pe celalalt care il am de anul trecut am primit azi dimineata un SMS prin care eram anuntat ca s-a acordat bonusul aniversar, dar creditul era acelasi. Esti client de 10 ani si nu stii ca dupa ce ai primit bonusul dureaza vreo 1-2 zile pana apare la cronos. Tie iti arata informatia de inainte de primirea mesajului. Deseara sau maine daca incerci o sa iti zica ca nu se pot oferii informatii.... Cand iti activezi o optiune iti apare la cronos imediat? Nu, asa e si cu bonusul. Edited by lucienuk, 08 April 2009 - 16:50. |
#17
Posted 08 April 2009 - 18:58
sa va povestesc o intamplare de mai mare dragul cu stimabila companie orange care NU INSEALA NICIODATA CLIENTUL nu mai vodafone inseala
ieri 07.04 mi s a emis factura pt doua nr care le mai aveam ma uit in webcare sa fac atac de panica si nimic altceva 257 de plata zic aoleo de unde frate ??? asta dupa ce mai pusesem 190 lei in avans adica total factura 450 lei aproximativ da i suna la 411 nimeni nu stia nimic pt ca nu puteau sa vada factura in final pot vedea factura dupa masa in webcare si ma uit taxa reziliere contracte 240 lei zic aoleo astia sunt nebuni orange nu are taxa de reziliere sim sa va zic ce bucurie mi a adus orange defapt am avut abon de familie am reziliat 2 nr cu taxa de 2 euro pe sim dupa ce m am trecut pe 3 euro in data de facturare orange mi a mai bagat nu stiu cate luni cu 10 euro contravaloarea family si uite asa am ajuns la o factura de 450 lei dupa N telefoane la call centeruri si scandal prin shop nimeni nu stia de unde banii astia eu neavand reincarcari cost apeluri doar 2 euro un sms la 858 pt o donatie umanitara de 2 euro imi incerc norocul mai pe seara la 411 si cer la reziliere dau de un tip bine pregatit si imi spune da stimate client orange a facut o eroare si v a facturat in plus trimiteti un fax sau un e mail si se va rezolva uite asa stau eu si astept sa imi recalculeze orangeul factura care defapt nu e mai mare de 20 lei maxim dar ce sa ii faci orange este cea mai buna si cea mai corecta companie din romania nu era sa ma fraiereasca DECAT cu 230 de lei traiasca ARPU companiei orange facut ilegal oricum pt faza asta nu mai tin niciun abonament la orange sa fie sanatosi m am saturat de ei pana la cer nu am de gand sa o tin din semestru in semestru cu scandaluri si stres din cauza eroarilor lor Edited by cristim81, 08 April 2009 - 19:09. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users