Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche
 recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 datasheet crawling

Sanse refinantare

arii

Sapa peste pardoseala
 

Chevrolet Cruze

- - - - -
  • Please log in to reply
200 replies to this topic

#55
dynamic

dynamic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 08.10.2004
Nu mai zice nimeni nimic? :)

#56
PLast

PLast

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 06.02.2005
Am un Chevy Cruze de 2 luni, 2.0 diesel LS, 150 CP, cutie manuala. Merge foarte bine si pretul este foarte avantajos la standardele oferite: 15500 EUR. Motorul e cel de pe Opel Antara si Chevy Captiva, iar platforma este GM Delta 2 care va fi si pe noul Opel Astra.
Ca si siguranta se zvoneste ca va avea 5 stele ENCAP. Rezultatele se publica in August. ANCAP a anuntat deja 5 stele cu un punctaj de 35 din maxim 37.
Are numai 5 viteze, dar pe drumurile noastre (fara autostrazi) nici nu are nevoie de 6 viteze. In viteza a 5-a, la 160 km/h turometrul imi arata 2600 rpm. Motorul se simte f. bine intre 3000-3200 rpm. In august voi iesi cu ea din tara. Sunt curios cum se va comporta pe autostrada din Germania.
Si consumul e ok. Consumul mixt este de 7,4 l/100 km cu AC pornit si o viteza medie de 54 km/h. Peste 5000 km ma astept sa scada consumul.
Exteriorul aduce mult cu BMW seria 3 si din "crash test-ul" de la WTCC se pare ca tabla e mai buna decat la BMW. La interior arata f. bine. Intr-adevar plasticul si textura nu se ridica la standarde de genul BMW, Mercedes... dar la pretul asta nici nu poti avea pretentii... oricum arata mai bine si are o calitate mai buna decat noul Megane. Luminile la interior (butoane si bord) imi plac f. mult. Au o tenta albastra, reglabila.
O recomand oricui care vrea sa-si ia o masina noua, fiabila, rapida si sub 20.000 EUR.

#57
claude77

claude77

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 18.08.2007
Sa le luam pe rand:
1. deschiderea portbagajului din interior se efectueaza mentinand apasata tasta "unlock" (lacatel deschis) de pe consola centrala pentru cca 3 secunde;
2. despre dinamica cei de la "Fifth Gear" conchid: "The higher powered diesel unit offers the most punch, reaching 62mph in 8.2 seconds";
3. calitatea materialelor plastice se situeaza la un nivel net superior, in raport cu "Megane".

#58
smiru_99

smiru_99

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 31.05.2007
Am facut si eu drive-test cu Chevrolet Cruze. Desi eram complet indragostit de masina, dupa pozele, informatiile din reviste auto, de pe site-urile de specialitate si chiar parerile voastre, eram sigur ca drive test-ul va fi doar o formalitate pt a ma convinge sa cumpar un Cruze. Insa la testul unui 1.6 benzina, am cazut serios pe ganduri daca chiar merita, pt ca are f multe minusuri. Daca as mai avea vreo 3000 eur in plus, as renunta la Cruze, din pacate.
Impresii personale, subiective:
POZITIVE: 1. Motorul isi face treaba desi era un 1.6; 2. Dotari complexe si pret bun; 3. Aspect frontal si lateral placut ochiului, agresiv, masculin; 4. Plansa de bord si volan moderne si ergonomice; 5. Usile si capota portbagaj se inchid f usor, chiar silentios; 6. Spatiu interior mare, in spate nu dai cu capul de pavilion, nici lateral nici central (la Focus tre' sa stai cocosat); 7. De cum te urci in ea, ai o impresie de siguranta. Va lua cel putin 4 stele EuroNcap; 8. Tinuta buna de drum, e bine inchegata, are chiar roti late!
NEGATIVE: 1. Zgomot in habitaclu!!! Se aude vantul cand ruleaza pe sosea. Motorul se aude tare, desi e un benzinar! 2. Plasticele din interior dezamagitoare, ieftine rau, mai slabe ca la Logan (sunt posesor de Logan 1-gen.), f. tari la atingere si de o nuanta aleasa neinspirat. Sigur or sa apara greierasi; 3. Scaune fata tari, poate cele mai tari din masinile in care m-am urcat. Bancheta spate e f tare, chiar incomoda; 4. Masina nu are scut, iar garda la sol e f coborata, buna doar pentru autostrazi. Adio parcari pe trotuare sau borduri incalecate. De cum am trecut peste hopuri, imediat s-au simtit denivelarile in masina; 5. Vizibilitate foarte proasta pentru spate, in stanga soferului nu se vede nimic. Compenseaza cu senzorii de parcare, dar ai un sentiment de disconfort; 6. Desi dealer-ul a evitat sa dea un raspuns clar, din ce am observat se pare ca tabla nu e galvanizata si nici nu are scut metalic de motor!Desi e o problema de gust mi se pare neinspirata alegerea materialului textil pe bord, cam batranesc. Daca il murdaresti, adio! Noaptea se creaza un fel de iluzie optica si iti fac ochii k la masinutele electronice; 7. Design exterior al spatelui slab, ramas in urma cu tendintele actuale.
Una peste alta, costul masinii salveaza impresiile negative. Daca iti iei un Logan acum dai cca 9500 euro pt o parte din dotarile Cruze-ului, si stim cu totii ce masina e. Cu 12500 eur iti iei clar un Cruze LS Plus f bine echipat si destul de aratos. Daca mai si negociezi la sange, poti scoate 12000, excelent pret zic eu, fara concurenta. In zilele noastre de criza, asta conteaza. E masina noua, nu?

#59
claude77

claude77

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 18.08.2007
OK!, asteptam si pareri "obiective" argumentate... ;)

#60
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
masini fara personalitate. toate seamana intre ele. daca nu-i vezi sigla, cu greu le deosebesti una de alta.

#61
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

 PLast, on 19th July 2009, 18:32, said:

Am un Chevy Cruze de 2 luni, 2.0 diesel LS, 150 CP, cutie manuala. Merge foarte bine si pretul este foarte avantajos la standardele oferite: 15500 EUR. Motorul e cel de pe Opel Antara si Chevy Captiva, iar platforma este GM Delta 2 care va fi si pe noul Opel Astra.
Ca si siguranta se zvoneste ca va avea 5 stele ENCAP. Rezultatele se publica in August. ANCAP a anuntat deja 5 stele cu un punctaj de 35 din maxim 37.
Are numai 5 viteze, dar pe drumurile noastre (fara autostrazi) nici nu are nevoie de 6 viteze. In viteza a 5-a, la 160 km/h turometrul imi arata 2600 rpm. Motorul se simte f. bine intre 3000-3200 rpm. In august voi iesi cu ea din tara. Sunt curios cum se va comporta pe autostrada din Germania.
Si consumul e ok. Consumul mixt este de 7,4 l/100 km cu AC pornit si o viteza medie de 54 km/h. Peste 5000 km ma astept sa scada consumul.
Exteriorul aduce mult cu BMW seria 3 si din "crash test-ul" de la WTCC se pare ca tabla e mai buna decat la BMW. La interior arata f. bine. Intr-adevar plasticul si textura nu se ridica la standarde de genul BMW, Mercedes... dar la pretul asta nici nu poti avea pretentii... oricum arata mai bine si are o calitate mai buna decat noul Megane. Luminile la interior (butoane si bord) imi plac f. mult. Au o tenta albastra, reglabila.
O recomand oricui care vrea sa-si ia o masina noua, fiabila, rapida si sub 20.000 EUR.

la 160km/h doar 2600rpm in tr a5a,inseamna ca la reprize e varza,eu la 165km/h am 3000rpm in tr a6a,tot 2.0 diesel,tot 150cp

#62
claude77

claude77

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 18.08.2007
Cu tot respectul pentru userul "Ionut Ionut";
este foarte ciudat cum obtii reprize (acceleratii) fulminante la turatii de 3000 r.p.m.in trepata 6-a sau la peste 3500 rpm. in treapta 5-a (pe panta descendenta a cuplului), cand stim cu totii ca la motoarele diesel in discutie cuplul maxim se situeaza la turatia de cca 2000 r.p.m. si se mentine la valori ridicate pana la cca 2800 r.p.m. dupa care scade.
Deci leguma NU se afla sub capota simpatica a "Cruze-ului".  ;)

#63
need_alex

need_alex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 639
  • Înscris: 03.04.2007

 PLast, on 19th July 2009, 18:32, said:

Am un Chevy Cruze de 2 luni, 2.0 diesel LS, 150 CP, cutie manuala. Merge foarte bine si pretul este foarte avantajos la standardele oferite: 15500 EUR. Motorul e cel de pe Opel Antara si Chevy Captiva, iar platforma este GM Delta 2 care va fi si pe noul Opel Astra.
Ca si siguranta se zvoneste ca va avea 5 stele ENCAP. Rezultatele se publica in August. ANCAP a anuntat deja 5 stele cu un punctaj de 35 din maxim 37.
Are numai 5 viteze, dar pe drumurile noastre (fara autostrazi) nici nu are nevoie de 6 viteze. In viteza a 5-a, la 160 km/h turometrul imi arata 2600 rpm. Motorul se simte f. bine intre 3000-3200 rpm. In august voi iesi cu ea din tara. Sunt curios cum se va comporta pe autostrada din Germania.
.................

Sa nu uiti sa ne impartasesti parerile tale si dupa ce te intorci din Germania.

Sunt tare curios ce ne vei spune despre rulajul la viteze mari 180 +.

Caci tare as vrea sa-mi i-au una prin toamna.

Si despre stabilitate ce ne poti spune?

#64
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

 ionut_ionut, on 22nd July 2009, 19:57, said:

la 160km/h doar 2600rpm in tr a5a,inseamna ca la reprize e varza,eu la 165km/h am 3000rpm in tr a6a,tot 2.0 diesel,tot 150cp

E cutie asiatica, 4 trepte normale + o treapta lunga, de consum. Mi se pare mai bine asa, poti merge lejer la 130 cu o turatie acceptabila si zgomot mic. :)

In alta ordine de idei, acuma vreo luna m-am urcat in Timisoara intr-una dinasta de expozitie, mi-a placut interiorul desi parca un pic cam inghesuit. La data respectiva aveau ceva promotie de 500 de euro in asa fel incat un 2.0 Diesel cu aer conditionat si dotari de baza iesea pe la 14 mii si ceva.

P.S. Mi-a placut tipa - dealer, primul lucru pe care mi l-a aratat era smecheria cu cheia tip briceag, chestie noua la Chevy. :) Din nefericire pentru ea, eu eram cu cheia de la Passat in mana: "A, cheie de genul asta?" :D

Edited by AlexIP, 24 July 2009 - 16:31.


#65
grigsound

grigsound

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 271
  • Înscris: 30.07.2003
Saptamana trecuta am batut palma (a se citi mi-a facut factura proforma) cu dealerul de la noi pentru un Chevy Cruze 2.0 LT. Dupa lupte seculare care au durat 2 zile, cu test drive cu tot, am scos-o la pretul de 15.575 Euro TVA inclus (vopsea metalizata Pewter Grey). Da, e modelul de top! Totul e sa stii ce trebuie sa spui si cum sa spui. Noroc cu nevasta-mea ca eu bateam palma mult mai devreme. Si mai scump...

Si acu.... astept... probabil pana prin septembrie... si astept... :huh:
Revin cu amanunte dupa ce o vad in fata casei. B)

#66
jackmc222

jackmc222

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 01.02.2006
Salut.
Cum ai reusit reducerea asta? E vorba de 12% pe categorii profesionale? sau cum au lasat asa mult de la 17370 ?


 grigsound, on 3rd August 2009, 01:21, said:

Saptamana trecuta am batut palma (a se citi mi-a facut factura proforma) cu dealerul de la noi pentru un Chevy Cruze 2.0 LT. Dupa lupte seculare care au durat 2 zile, cu test drive cu tot, am scos-o la pretul de 15.575 Euro TVA inclus (vopsea metalizata Pewter Grey). Da, e modelul de top! Totul e sa stii ce trebuie sa spui si cum sa spui. Noroc cu nevasta-mea ca eu bateam palma mult mai devreme. Si mai scump...

Si acu.... astept... probabil pana prin septembrie... si astept... :huh:
Revin cu amanunte dupa ce o vad in fata casei. B)


#67
aradulescu246

aradulescu246

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 30.10.2008
scutul de motor nu e nici macar disponibil la optiuni?

iata si prima problema, aparuta in Israel: motorul se opreste la viraje la dreapta la viteze mici, computerul face restart sau cam asa ceva
e posibil insa sa tina de localizarea softului

http://translate.goo...history_state0=

#68
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

 claude77, on 23rd July 2009, 09:56, said:

Cu tot respectul pentru userul "Ionut Ionut";
este foarte ciudat cum obtii reprize (acceleratii) fulminante la turatii de 3000 r.p.m.in trepata 6-a sau la peste 3500 rpm. in treapta 5-a (pe panta descendenta a cuplului), cand stim cu totii ca la motoarele diesel in discutie cuplul maxim se situeaza la turatia de cca 2000 r.p.m. si se mentine la valori ridicate pana la cca 2800 r.p.m. dupa care scade.
Deci leguma NU se afla sub capota simpatica a "Cruze-ului".  ;)


f adevrat ce spui tu acolo,insa dintr-o cutie mai scurta =>reprize mai bune

si nu mi se pare firesc la un diesel sa nu poti folosi tr a5a decat de la 110km/h in sus, (circa 1700-1800rpm,ca sa nici nu subturezi motorul),iar ca sa dispui de tot cuplul abia de la 125km/h in sus

in plus,daca ai sa conduci un diesel,cu tot cuplul lui, ai sa vezi ca uneori mai bine te bagi intr-o depasire in tr a4a pe la 2600-2700rpm in sus,decat cu a5a la 1800-1900rpm

 AlexIP, on 24th July 2009, 17:16, said:

E cutie asiatica, 4 trepte normale + o treapta lunga, de consum. Mi se pare mai bine asa, poti merge lejer la 130 cu o turatie acceptabila si zgomot mic. :)

pai si in acest caz,esti nevoit sa schimbi a4a la cel putin 110km/h(ca sa pici macar la 1700-1800rpm),iar daca primele 4 sunt normale => ca la 110km/h are peste 3000rpm,iar ca sa pici cu a5a pe cuplu la cat schimbi ? 3500rpm? iar este nefiresc si neeconomic

#69
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
daca la benzinare nu prezinata probleme nici la vit max de peste 200, cutia cu 5 trepte nu are ce cauta la dieseluri care depasesc vit max constructiva de 160 km/h deoarece caderea de turatie e in cel mai fericit caz egala cu palierul turatei de cuplu max. utilizarea e incomoda si probabil ca nu chiar sanatoasa pt motor. mai ales iarna.
vb despre drumurile din romania.

#70
need_alex

need_alex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 639
  • Înscris: 03.04.2007

 PLast, on 19th July 2009, 18:32, said:

Am un Chevy Cruze de 2 luni, 2.0 diesel LS, 150 CP, cutie manuala. In august voi iesi cu ea din tara. Sunt curios cum se va comporta pe autostrada din Germania.

ai venit din Germania?
ce ne poti spune despre cum s-a comportat masina?

#71
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Ce-mi plac mie posesorii de Logan  :D  Cruze are materiale mai bune decat Megane II sau III, este mai mare, motorizare mai performanta.

Sa ne uitam putin la bordul ala cu "plastice"

Attached Files



#72
luciteck

luciteck

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 04.08.2006

 Tom_Cat, on 3rd September 2009, 09:34, said:

Ce-mi plac mie posesorii de Logan  :D  Cruze are materiale mai bune decat Megane II sau III, este mai mare, motorizare mai performanta.

Sa ne uitam putin la bordul ala cu "plastice"


Uite ca si eu sunt posesor de Logan, dar nu pot sa nu remarc ca interiorul este cu mult superior. Arata chiar bine masinuta asta atat interior cat si exterior. Sunt curios cum e cu antifonarea aia pana la urma...

Edited by luciteck, 03 September 2009 - 10:22.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate