Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour
 Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus
 Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 

Cu Edy prin Europa...

- - - - -
  • Please log in to reply
305 replies to this topic

#37
grecul68

grecul68

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 989
  • Înscris: 13.08.2007

 Alungatu, on Mar 7 2009, 18:33, said:

E o meserie frumoasa atata timp cat esti tanar si nu ai familie. La un moment dat (27-28 de ani) e bine sa te lasi de meserie si sa-ti intemeiezi o familie (eventual sa-ti gasesti pe TIR in tara, unde esti mai des acasa).

Era mai bine pe vremea lu Nea Nicu.
Se aduceau pungi de plastic cu Marlboro, cafea Alvorada, tigari Kentane,Ciunga, casete audio/video, sapunuri Lux,blugi,video, hehe, ce vremuri...
Soferu pe TIR era smecher.

#38
SirRaffy

SirRaffy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 144
  • Înscris: 19.05.2008
ce s-a intamplat cu restul povestii...ne ti prea mult in suspans...

#39
florin37ro

florin37ro

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 155
  • Înscris: 13.12.2004
Asa cum va povesteam am strabatut austria si o parte din germania.Cind am intrat in tarile respective,am oprit sa cumparam vignete( cind a fost cazul)Pentru autostrada exista si o alta metoda de plata .Pe parbrizul masinii avea lipite mai multe cutiute de plastic: GO BOX care erau "vazute" de senzorii de pe stilpi si in felul acesta eram taxati pentru fiecare km parcurs pe autostrada.Din cind in cind apareau indicatoare pentru camioane si trebuia sa ne abatem din drum ca sa intram pe niste cintare si sa fim cintariti(greutatea pe osie).La trecerea din Austria in Germania am fost opriti si controlati de un vames care cauta in mod deosebit tigari.Dupa ce l-a intrebat de citeva ori pe prietenul meu daca are tigari,s-a urcat in cabina si a inceput sa caute,prin paturi prin,frigider,chiar si dupa captuseala cabinei .S-a lamurit ca nu avem si ne-a lasat in pace.Am fost apoi sa alimentam cu motorina.Alimentarea se face dintr-o retea de Peco-uri proprie si de platit se plateste cu cardul.Acest card este de obicei blocat si ca sa alimentezi trebuie sa suni la dispecer(sau sa trimiti sms )si sa soliciti deblocarea cardului de motorina ca sa poti alimenta.Acest dispecer raspunde foarte foarte greu si de obicei nu prea se arata interesat de ce ti se intimpla.Am trimis zeci de sms-uri si pina la urma am sunat ca sa ne deblocheze cardul sau ca sa ne faca rezervare la vapor.Am alimentat si am dat o raita prin magazinele din zona(LIDL) sa vedem ce putem cumpara.Dupa aceasta mica pauza am plecat mai departe.Spre seara ,cind sa facem pauza mare,sa innoptam,nu gaseam parcari libere.Mai aveam putin si ne expira timpul de lucru si prietenul meu era foarte stresat ca nu o sa avem unde parca.In Germania sint probleme cu parcarile.Pina la urma am gasit dar foarte greu si am parcat destul de rau ,in spatele altor tiruri ,de-a curmezisul.Am notat nr de inmatriculare de la tirulile aflate in lateralul nostru in eventualitatea ca vreunul o sa dea cu spatele si o sa ne loveasca in timp ce noi dormeam.Apoi a urmat un scurt program de curatire a cabinei,masa si nani.

#40
Alungatu

Alungatu

    #antiPSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,282
  • Înscris: 29.01.2009
Asa e .. in afara trebuie sa ai grija mare la ceilalti soferi de TIR ... daca e posibil sa cauti o parcare unde sunt romani de-ai tai si sta stai cu ei (cu toate ca si aia te pot fura) ... dar decat unguri sau bulgari... mai degraba romani :)

#41
florin37ro

florin37ro

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 155
  • Înscris: 13.12.2004
Colegul mi-a povestit ca intr-o noapte pe cind dormea unul a dat cu spatele si i-a lovit masina.Pina sa sara el din pat sa se incalte si sa coboare la el  ala a taiat-o.
In Germania casele sint albe.

Attached Files



#42
florin37ro

florin37ro

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 155
  • Înscris: 13.12.2004
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZhMDmguirts?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#43
spyddy

spyddy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 01.03.2007
Sa ne spui cateva lucruri si despre felul in care comunica colegii prin statia emisie-receptie.....

#44
Gabel101

Gabel101

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 09.07.2008
Foarte interesanta povestea . Astept continuarea

#45
ciypriyan

ciypriyan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 22.02.2006
waiting :D and thanx 4 teh pics

#46
florin37ro

florin37ro

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 155
  • Înscris: 13.12.2004
[quote name='spyddy' date='Mar 9 2009, 00:30' post='6130039']
Sa ne spui cateva lucruri si despre felul in care comunica colegii prin statia emisie-receptie.....
[/quote


La iesirea din tara la Nadlag se poate comunica prin statie Sint multi care au statii si ii poti auzi.Apoi pe teritoriul Ungariei mai poti folosi statia si din ce in ce mai putin in Austria si Germania .Nu mai vorbesc de celelalte tari in care sansa de a intilni un roman e din ce mai mica.Cu cit te indepartezi de Ro cu atit mai putin ai sansa sa intilnesti romani. In general colegul deschidea statia si intreba:Ma aude si pe mine vreun coleg?Daca vedea ca vine din sens opus un tir din RO si vedea ca are statie(se cunoaste dupa antena) il intreba direct prin statie:Colegul de la Dumagas ma auzi ?Tiristi romani se saluta reciproc cind se intilnesc.O alta modalitate de al contacta prin statie pe cel ce vine din sensul opus este sa ridici microfonul statiei si sa faci semn cu el prin parbriz.Celalalt va intelege ce vrei si iti va raspunde.Deobicei se cer informatii despre  controale, despre situatia din vama, daca e aglomerat sau nu si se mai discuta despre firme:ce mai e pe la voi,se mai angajeaza ,cum va plateste samd.Astfel de discutii se mai poarta si prin parcari cind romanii se intilnesc intre ei.Sint si romani care lucreaza pe comunitate si care sint mult mai bine platiti.In Ro de obicei se plateste la km.Daca stai la parcare si nu ai incarcare nu ai decit de pierdut,de platit nu te plateste nimeni, hrana se imputineaza si pina la urma nu mai ai nici haine de schimb.Daca pleci in cursa si stai 3 saptamini pe acolo e cam nasol.Trebuie sa-ti cumperi mincare si sa te apuci de spalat rufe.Intinzi sfori prin cabina si le pui la uscat.In alte tari se plateste la zi .In jur de 100 euro/zi.Am vorbit cu un roman care lucra pe un tir de Irlanda(scania)si spunea ca ia in jur de 3000 de euro pe luna.Se mutase cu tot cu familia in Irlanda(avea 2 copii)si isi luase casa in chirie la care platea 1000 euro pe luna.

#47
iiiiii84

iiiiii84

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 448
  • Înscris: 18.01.2008
Bv.. frumoase relatari!  Asteptam continuarea Florine! Numai bine!

#48
florin37ro

florin37ro

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 155
  • Înscris: 13.12.2004
Dupa Germania a urmat Belgia .Am observat ca "Autoritatile" sint mult mai prezente in Austria si Germania decit in belgia franta anglia irlanda.Poate a fost doar o parere subiectiva de a mea dar...In plus in Austria si germania se plateste si intrarea la toaleta si dusul.Deasemena daca ramii in pana pe autostrada tractarea este contra cost.In anglia si irlanda parcarile sint gratis dusul toaleta si inclusiv tractarea pe autostrada e free.Sint parcari unde poti sta o ora fara sa platesti apoi tre sa pui banu jos

Attached Files


Edited by florin37ro, 11 March 2009 - 08:08.


#49
sir.roko

sir.roko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 20.09.2004
Foarte misto poza :)

#50
ciypriyan

ciypriyan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 22.02.2006
mai pune poze daca ai.

#51
florin37ro

florin37ro

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 155
  • Înscris: 13.12.2004
Am parcurs Belgia si Franta.Seara am ajuns in franta in portul Calais.Urma sa innoptam acolo si a doua zi sa trecem cu feribotul in Anglia.Am cautat o parcare dar peste tot era contra cost.Prietenul meu a zis ca nu se merita pt ca oricum ei nu-ti asigura paza la masina ci doar iti da voie sa parchezi acolo.Ne-am invirtit o vreme pe strazile orasului sa gasim un loc de parcare si pina la urma ne-am dus in zona industriala si am parcat acolo
-Uite negri ! zice amicul meu.
-Ce negri ma?
Emigrantii,ba care vor sa treaca in Anglia.Sa fii atent la noapte daca simti vreo miscare cit de mica sa ma trezesti neaparat ca astia s-ar putea sa ne taie prelata si sa intre la noi in vagon ca sa treaca in Anglia.Am tras perdelutele am mincat si ne-am pus in pat.O vreme am mai stat de povesti si apoi am adormit.Noaptea m-am trezit de citeva ori,m-am dat jos din pat (dormeam in patul de sus)mai trageam perdeluta si ma uitam in retrovizor:nici o miscare.Din cind in cind masina se misca cu noi dar ma gindeam ca e din cauza vintului,ca bate in prelata si de-asta se misca...Dimineata ma dau jos sa-mi fac nevoile la roata.Cind ma uit in spatele nostru un alt tir ,spate in spate cu noi, cu ambele usi deschise.In dreapta noastra la un depozit se pregateau sa incarce niste marfa si am zis ca de-asta a tras acolo.Ne-am trezit am facut cafeaua si am plecat.Am ajuns in port la Clais,ne-au cerut actele masinii ,buletinele s-au facut verificari si am intrat in vama.La intrare am trecut prin dreptul unui mare panou metalic si s-a facut o radiografiere  generala a tirului.Am patrus in zona portului si prietenul meu se da jos sa discute cu vamesii.Se intoarce peste citeva minute si zice

-Ba tiru meu ii plin cu negri!!!!!!

-Du-te ma de aici cu minciunile tale ca nu te cred.
-Da-te ma jos si vino sa vezi ca ne baga astia pe amindoi in puscarie !
-Ba tu cred ca glumesti.Nu-l credeam pt ca avea obiceiul sa faca glume de genul:am avut o suta de euro aici pe scaun,ai luat-o tu?Facea farse si poante si glume mai tot timpul ca sa ne mai distram dar de data asta nu glumea.Totul era adevarat.Am coborit si m-am dus in spatele tirului .A venit politia cu un microbuz (Reanult Trafic).Colegul meu a rupt sigiliul a scos cablul vamal si la deschiderea usilor am ramas cu gura cascata.Cinci vlajgani stateau in picioare catarati pe cauciucurile noastre.Aveam tirul incarcat cu cauciucuri caci am uitat sa va spun asta duceam noi in Irlanda.

Attached Files


Edited by florin37ro, 12 March 2009 - 06:56.


#52
sir.roko

sir.roko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 20.09.2004
Ma omule :) , gaseste si tu o groapa naiba pe strazile alea si fa-i poza sa ma simt si io bine si sa zic : uite ca si la ei e gropi care este.

A, poze cu negri ?:))

#53
Pazvante

Pazvante

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,938
  • Înscris: 31.10.2008

 grecul68, on Mar 7 2009, 19:11, said:

Era mai bine pe vremea lu Nea Nicu.
Se aduceau pungi de plastic cu Marlboro, cafea Alvorada, tigari Kentane,Ciunga, casete audio/video, sapunuri Lux,blugi,video, hehe, ce vremuri...
Soferu pe TIR era smecher.
pungile din plastic albe pe care scria Marlboro sau Kent erau imprimate la Scornicesti!!!
tot acolo erau facuti si blugii "prespalati" si treningurile imprimate (pi chiept si pi bulan).

#54
grecul68

grecul68

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 989
  • Înscris: 13.08.2007

 Pazvante, on Mar 12 2009, 07:48, said:

pungile din plastic albe pe care scria Marlboro sau Kent erau imprimate la Scornicesti!!!
tot acolo erau facuti si blugii "prespalati" si treningurile imprimate (pi chiept si pi bulan).

Ai ,,lucrat'' acolo?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate