Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 

Booking.com

- - - - -
  • Please log in to reply
1177 replies to this topic

#1063
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007
Exact, el nu poate sa iti acceseze cardul, doar booking poate, si doar la data de 5 Iulie 2023.

Grecul vrea sa fie smecher si sa ia el acum 30%, dupa care 50% in 5 iulie.

Daca ii platesti si te razgandesti anuland pana la termenul oferit de booking eu spun ca sunt sanse mari sa nu mai vezi vreodata aia 30%, booking nu te va putea ajuta cu ei.

Eu n-as plati suma aia niciodata direct grecului si i-as raspunde ca rezervarea ti-a fost confirmata de booking, in conditiile de mai sus, si gata. Plata se va face in 5.07.  Eu as scrie totusi la booking sa anunt mizeria asta, s-ar putea sa iti anuleze grecul rezervarea , pentru tine probabil nu e o mare pierdere pt ca e nasol sa dai de asa oameni in vacanta, dar macar sa nu mai pateasca si altii ca tine.

#1064
cucur

cucur

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,483
  • Înscris: 15.07.2008
Mda, e clar, grecul se pisa pe ce scrie in contractul vostru (ala de pe booking) si vrea sa-i dai 30% avans.
E o practica curenta la ei cand faci rezervarea direct (fara intermediari cum e booing) si cei 30% nu sunt rambursaili.
Depinde cat timp ai la dispozitie (ca sa escaladezi situatia si sa ceri ajutorul booking) si cat de mult de deranjeaza daca anulezi rezervarea dar eu nu mi-as mai bate capul cu el.

#1065
flowers

flowers

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 15.09.2005

View Postgiuliani, on 10 mai 2023 - 11:17, said:

Eu as scrie totusi la booking sa anunt mizeria asta, s-ar putea sa iti anuleze grecul rezervarea , pentru tine probabil nu e o mare pierdere pt ca e nasol sa dai de asa oameni in vacanta, dar macar sa nu mai pateasca si altii ca tine.
Eu:
"AAA Hotel
Numărul confirmării: BBB
Numele clientului: CCC
Anulare gratuită într-o perioadă de: 1 lună 26 zile
până la 4 iulie 2023 23:59 [EEST]: € 0
După rezervare am fost contactat de proprietarul hotelului AAA Hotel prin mesageria de pe booking.com pentru a plăti în termen de o săptămână 30% din sumă. Acest lucru contravine rezervării prin booking.com cu "anulare gratuită" până pe 4 iulie 2023.
Dacă nu se poate soluționa amiabil, voi face reclamație la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor și la Centrul European al Consumatorilor."
Ioannis S. de la Serviciul Clienți:
"Dragă CCC,
Conform politicii rezervării dumneavoastră vi se va încasa o plată în avans de 50% din prețul total după rezervare.
În caz de anulare înainte de termenul limită (21 zile inainte de sosire), proprietatea trebuie să vă ramburseze orice eventuală plată în avans.
Vă stăm la dispoziție pentru întrebări suplimentare."

#1066
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,224
  • Înscris: 05.01.2006
Daca ai anulare gratuita pana in data x asta inseamna ca daca anulezi inainte de acel x atunci orice valoare platita anterior ti se va returna sau daca n-ai platit nimic atunci nici nu vei mai plati ceva.
Faptul ca platesti sau nu in avans este altceva si nu are legatura cu anularea gratuita. Poti avea plata in avans 100% dar anulare gratuita pana in 24 de ore (de ex) si-atunci platesti si cu y luni in fata toata valoarea rezervarii si daca vei anula inainte de 24 de ore atunci primesti toti banii inapoi.

Deci una este conceptul de "politica de anulare" si alta este conceptul de "plata in avans" (sau "garantare"). Ele se leaga ca rezultat final dar "anulare gratuita" nu inseamna ca nu trebuie sa platesti ceva in avans.

#1067
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

View Postflowers, on 10 mai 2023 - 11:26, said:

Eu:
"AAA Hotel
Numărul confirmării: BBB
Numele clientului: CCC
Anulare gratuită într-o perioadă de: 1 lună 26 zile
până la 4 iulie 2023 23:59 [EEST]: € 0
După rezervare am fost contactat de proprietarul hotelului AAA Hotel prin mesageria de pe booking.com pentru a plăti în termen de o săptămână 30% din sumă. Acest lucru contravine rezervării prin booking.com cu "anulare gratuită" până pe 4 iulie 2023.
Dacă nu se poate soluționa amiabil, voi face reclamație la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor și la Centrul European al Consumatorilor."
Ioannis S. de la Serviciul Clienți:
"Dragă CCC,
Conform politicii rezervării dumneavoastră vi se va încasa o plată în avans de 50% din prețul total după rezervare.
În caz de anulare înainte de termenul limită (21 zile inainte de sosire), proprietatea trebuie să vă ramburseze orice eventuală plată în avans.
Vă stăm la dispoziție pentru întrebări suplimentare."

Cum spune si colegul mai sus, uita-te in conditii la partea legata de plata in avans. Asta n-are nicio legatura cu anularea gratuita.

#1068
cucur

cucur

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,483
  • Înscris: 15.07.2008
Problema nu este cu plata in avans ci canalele prin care este ceruta si procesata!
Le-ai dat cardul prin booking, sa ceara banii de pe cardul respectiv!
Daca nu reusesc sa ia banii pe canalele oficiale atunci booking o sa-ti scrie un mesaj sa le dai alt card.

In ultima vreme cand am rezervat cu booking am preferat sa platesc direct la ei pe site suma integrala chiar daca aveam anulare gratuita. Asa am fost sigur ca datele cardului nu mai ajung la pensiune/hotel si in caz ca trebuia sa anulez primeam imediat banii de la booking, nu stateam sa ma cert cu lunile cu toti ciudatii ca sa-mi reucuperez banii.

Edited by cucur, 10 May 2023 - 11:49.


#1069
flowers

flowers

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 15.09.2005

View Postcucur, on 10 mai 2023 - 11:44, said:

Problema nu este cu plata in avans ci canalele prin care este ceruta si procesata!
Le-ai dat cardul prin booking, sa ceara banii de pe cardul respectiv!
Daca nu reusesc sa ia banii pe canalele oficiale atunci booking o sa-ti scrie un mesaj sa le dai alt card.

In ultima vreme cand am rezervat cu booking am preferat sa platesc direct la ei pe site suma integrala chiar daca aveam anulare gratuita. Asa am fost sigur ca datele cardului nu mai ajung la pensiune/hotel si in caz ca trebuia sa anulez primeam imediat banii de la booking, nu stateam sa ma cert cu lunile cu toti ciudatii ca sa-mi reucuperez banii.
Exact.

#1070
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,994
  • Înscris: 18.12.2007
Atunci spune clar ca problema ta nu e legata de anumarea gratuita, asa cum ai lasat sa se inteleaga, ci cu faptul ca te-a contactat in privat si a cerut sa faci tu plata in loc sa tarifeze prin booking.

#1071
flowers

flowers

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 15.09.2005

View PostRavy, on 10 mai 2023 - 11:32, said:

Daca ai anulare gratuita pana in data x asta inseamna ca daca anulezi inainte de acel x atunci orice valoare platita anterior ti se va returna sau daca n-ai platit nimic atunci nici nu vei mai plati ceva.
Faptul ca platesti sau nu in avans este altceva si nu are legatura cu anularea gratuita. Poti avea plata in avans 100% dar anulare gratuita pana in 24 de ore (de ex) si-atunci platesti si cu y luni in fata toata valoarea rezervarii si daca vei anula inainte de 24 de ore atunci primesti toti banii inapoi.

Deci una este conceptul de "politica de anulare" si alta este conceptul de "plata in avans" (sau "garantare"). Ele se leaga ca rezultat final dar "anulare gratuita" nu inseamna ca nu trebuie sa platesti ceva in avans.
Ești sigur că mai primesc înapoi banii plătiți în nu știu ce cont bancar și nu prin booking?

#1072
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,994
  • Înscris: 18.12.2007
Daca nu i-ai platit prin booking atunci booking nu te poate ajuta, trebuie sa depui plangere la politie daca nu te intelegi cu cel caruia i-ai facut plata sau mai poti incerca un refuz de plata la banca.
Colegul se referea la platile prin booking.

Edited by AlexEn, 10 May 2023 - 12:02.


#1073
flowers

flowers

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 15.09.2005

View PostAlexEn, on 10 mai 2023 - 11:57, said:

Atunci spune clar ca problema ta nu e legata de anumarea gratuita, asa cum ai lasat sa se inteleaga, ci cu faptul ca te-a contactat in privat si a cerut sa faci tu plata in loc sa tarifeze prin booking.
Către Serviciul Clienți:
"Proprietarul hotelului AAA Hotel mi-a cerut să plătesc 30% din sumă într-un cont bancar și nu prin booking.com. Din cauza numărului mare de fraude pe internet, aș prefera să plătesc prin booking.com
În data de 5 iulie mi se va retrage 50% din sumă automat prin booking, plus cei 30% va duce suma totală plătită la 80%, ceea ce e mult peste plata în avans de 50% din contractul de rezervare."

"Diana D. de la Serviciul Clienți
Dragă CCC,
Vă mulțumim că ați ales Booking.com.
Metoda de plată selectată de către dvs. este facilitată de către unitatea de cazare.
În acest moment va fi necesar să discutați cu unitatea de cazare dacă este de acord să vă mențină rezervarea activă până la sosire.
Prin Booking.com nu puteți achita acest sejur din păcate.
Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate.
Vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactați dacă aveţi întrebări suplimentare.
Cu sinceritate,
Diana D.
Booking.com Customer Service Team"

Nu văd ce rost mai are booking în cazul de față. Poți foarte bine să contactezi direct hotelul și ai și un discount la rezervare fără să mai plătească ei comisioanele booking.

#1074
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

View Postflowers, on 10 mai 2023 - 13:08, said:

Nu văd ce rost mai are booking în cazul de față. Poți foarte bine să contactezi direct hotelul și ai și un discount la rezervare fără să mai plătească ei comisioanele booking.

Booking are rost pentru proprietarul unitatii de cazare care isi face reclama si devine vizibil prin accesul la aceasta platforma.

La 'Conditiile rezervarii' ai o sectiune legata de "Plata in Avans", acolo ce scrie?

Am inteles ca tu ai anulare gratuita pana la 5 iulie 2023, insa asta nu are nicio legatura cu plata in avans.

#1075
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008
Nu inteleg de ce grecul nu a ales ca termen de plata 30% avans in momentul rezervarii. Exista n variante la conditiile de plata.
Nu mi se pare ok sa ceara altceva, Iar Booking a trimis un raspuns sec, cu  nimic referitor la faptul ca proprietarul cere avans in alte conditii si prin alte canale decat cele contractuale (adica nu se deranjeaza “sa-si bata capul”).

#1076
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

View Postdariuscha, on 10 mai 2023 - 13:19, said:

Nu inteleg de ce grecul nu a ales ca termen de plata 30% avans in momentul rezervarii. Exista n variante la conditiile de plata.
Nu mi se pare ok sa ceara altceva, Iar Booking a trimis un raspuns sec, cu  nimic referitor la faptul ca proprietarul cere avans in alte conditii si prin alte canale decat cele contractuale (adica nu se deranjeaza “sa-si bata capul”).

Eu nu am inteles din mesajele colegului decat ca are anulare gratuita pana la 5 iulie. Asa a facut solicitarea incat sa permita booking sa se fofileze cu un raspuns sec. Daca ar fi scris clar ca in rezervare scrie ca nu plateste avans si grecul i-a cerut avans era altceva, ar fi avut si ei la ce sa raspunda mai concis.

#1077
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008
Eu am inteles, din ceea ce a scris el catre booking, ca cei 50% avans vor fi luati in data de 5 iulie. Ok, poate nu a citit el la Plata in avans si doar a banuit asta!
Insa 50% nu sunt 30%, iar plata trebuie facuta prin booking, prin transfer bancar. A zis ceva booking despre cererea grecului? A zis sa ia legatura cu el, sa se inteleaga!
Eu despre Booking nu am o parere prea buna. Pt mine e doar o platforma prin care fac rezervari si atat. In mai putin de un an am primit 2 anulari si am avut si un overbooking. Si am vazut cum le rezolva, asa ca…

#1078
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,630
  • Înscris: 12.12.2006
Eu nu vad cu ce te poate ajuta Booking, realist vorbind.

Dupa mine ai doua optiuni: daca tii neaparat la cazarea aia treci cu vederea incorectitudinea proprietarului, ii accepti conditiile si ii trimiti avansul, sau varianta a doua anulezi si cauti altceva. In cazul 2 poti sa faci si o reclamatie la booking, daca va afea efect bine, daca nu, nu, treaba lor.

Sa incerci sa fortezi mana proprietarului cu ajutorul booking nu e o optiune prea buna, nu cred ca vrei sa-ti petreci concediul intr-un loc unde relatia cu gazda e de ostilitate.

#1079
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008
mdt, ai punctat bine!
Din pct meu de vedere, problema e ca booking nu ia nicio masura impotriva proprietarilor care nu respecta conditiile. Ia interzicele o perioada accesul, sa vedem daca se mai intampla!

#1080
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,630
  • Înscris: 12.12.2006
Booking vrea sa aiba cat mai multe oferte listate ca sa simta omul ca nu are de unde alege. E posibil ca fazele astea cu avansul sa fie foarte frecvente in unele zone geografice asa ca o lasa si ei cum vine. Asa banuiesc.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate