Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Booking.com
Last Updated: Mar 25 2024 07:30, Started by
ortega
, Jan 17 2009 14:07
·
29
#1081
Posted 10 May 2023 - 14:05
Initiator, 50% ti se trag din cont in 5 iulie, right ? Dar restul 50% se plateau la destinatie sau tot prin Booking ? In varianta a doua, cum va sti Booking ca tu ai platit cei 30% , ca ei au setate platile automat in momentul finalizarii rezervarii.
Eu nu le-as da niciun ban, asemenea gazde ospitaliere sa tot ai, cine stie ce surprize te mai asteapta. |
#1082
Posted 10 May 2023 - 14:10
Eu pt Grecia am avut 2 rezervari acum cativa ani (inainte de pandemie), ambele cu anulare pana in ultimul moment.
Ambii greci au bagat in sistem pe booking ca nu pot sa-mi ia banii de pe card (o minciuna gogonata) in ziua sosirii si au anulat rezervarea pe booking imediat ce le-am platit cash cand am ajuns acolo. In rest gazdele au fost super ok si au insistat ca data viitoare sa-i sun si sa rezerv direct cu ei la un pret mai bun. Uite asa grecii si-au bagat in buzunar si comisionul booking. Stiu ca nu are neaparat de-a face cu cu situatia de mai sus dar e clar ca-i doare undeva pe greci de conditiile de rezervare de pe booking. Edited by cucur, 10 May 2023 - 14:12. |
#1083
Posted 10 May 2023 - 14:45
În Grecia e frecventa cererea de avans. Ba chiar e greu de găsit grec care nu face asta.
|
#1084
Posted 10 May 2023 - 14:49
flowers, on 10 mai 2023 - 13:08, said:
... Nu văd ce rost mai are booking în cazul de față. Poți foarte bine să contactezi direct hotelul și ai și un discount la rezervare fără să mai plătească ei comisioanele booking. De fapt eu cred că grecul ar vrea să anulezi rezervarea prin booking şi să-i plăteşti lui un avans de 30%. Mi s-a întâmplat la fel în 2018 cu cazarea din august din Parga. A doua zi după rezervare proprietarul mi-a trimis un mail similar cu ce ai primit referitor la avansul de 30% (mie îmi cerea să le transfer contravaloarea unei nopţi de cazare). Am discutat direct cu proprietarul la telefon (nu prin mail) şi l-am întrebat dacă ar fi dispus să ofere un discount la cazare dacă anulez rezervarea de pe booking şi o facem direct. A fost încântat. Aşa că ne-am conversat şi pe mail ca să rămână scris noul preţ al cazării, apoi am anulat rezervarea pe booking şi i-am trimis un avans cu Western Union. Am beneficiat de un discount semnificativ, iar proprietarul nu a mai fost nevoit să plătească niciun comision către booking. Se practică acest sistem peste tot în lume, iar în Grecia cu precădere. Dacă m-aş fi încâpâţînat să rămân fidel booking-ului şi să nu plătesc nimic anticipat, atunci riscam să rămân fără rezervare, şi cum zice şi @mdt - nici nu am fi avut parte de o atmosferă bună la cazare. Iar altă rezervare convenabilă nu mai exista, fiindcă cu greu o găsisem şi pe aceea. Până atunci nu anulasem niciodată vreo rezervare prin booking, deşi de ani buni mulţi useri de pe aici practicau sistemul cu rezervare directă şi trimiterea unui avans grecului. De menţionat că aici, pe Forum nimeni nu a avut niciodată vreo problemă cu returnarea avansului de la proprietarul grec în caz că se întâmplă ceva neplăcut şi nu poţi ajunge la cazare. Deci, ca o concluzie, ori anulezi rezervarea şi faci alta unde să fii mai atent ce scrie la condiţii, ori vorbeşti cu proprietarul la telefon (nu pe mail) şi vedeţi cum vă înţelegeţi direct. În locul tău eu aşa aş proceda. Sănătate şi tcb ! Edited by OvidiuNS, 10 May 2023 - 14:51. |
#1085
Posted 10 May 2023 - 15:15
mdt, on 10 mai 2023 - 13:57, said:
Booking vrea sa aiba cat mai multe oferte listate ca sa simta omul ca nu are de unde alege. E posibil ca fazele astea cu avansul sa fie foarte frecvente in unele zone geografice asa ca o lasa si ei cum vine. Asa banuiesc. Pai tocmai, li se tolereaza! Mergem pe cantitate, nu si pe calitate. Stii ce nu inteleg eu: proprietarii pot seta ce optiuni doresc (doar de aia exista asa gama larga de termene pt plati si anulari!). De ce nu isi iau avansul din momentul rezervarii? Chiar cu anulare gratuita, platesti avans si ti-l returneaza in caz ca… . Si cei care fac rezervati multiple or sa se gamdeasca mai bine daca au chef sa o faca si sa stea cu banii blocati. |
#1086
Posted 10 May 2023 - 16:18
Eu am in Kuala Lumpur rezervare in Iunie facuta prin booking evident,cu anulare gratuita pana in ziua sosirii,orele 18.
Imi scrie cel de la hotel,ma rog,sunt apartamente care se inchiriaza si imi spune ca trebuie sa platesc cash la sosire. Il intreb:pai daca imi trage si booking banii? A,pai nu,ca anulezi in ziua cand ajungi la noi. Adica se folosesc de booking ca apoi sa ii scoata din schema. Desi erau mai ok ca pret,intr-un final am anulat rezervarea si am luat la un hotel normal. Nu imi placa chestiile astea in general. |
#1087
Posted 10 May 2023 - 16:37
Dap. Daca vezi ca fenteaza booking-ul cu atata relaxare te gandesti ca te vor fenta si pe tine. Sau vor fenta alte reguli: de igiena, de protectie la incendiu, de una, de alta.
|
#1088
Posted 10 May 2023 - 18:04
flowers, on 10 mai 2023 - 13:08, said:
Metoda de plată selectată de către dvs. este facilitată de către unitatea de cazare. Poate este mai simplu să pui copy-paste exact mesajul din emailul Booking despre acea rezervare unde scrie despre Cancellation policy/Politica de anulare, Cancellation cost/Taxă de anulare, Payment details/Detalii de plată (poti sterge exact data sau alte detalii prea specifice ref suma/locație/etc) Edited by Ravy, 10 May 2023 - 18:06. |
#1089
Posted 10 May 2023 - 19:56
mdt, on 10 mai 2023 - 13:36, said:
Sa incerci sa fortezi mana proprietarului cu ajutorul booking nu e o optiune prea buna, nu cred ca vrei sa-ti petreci concediul intr-un loc unde relatia cu gazda e de ostilitate. Dar nici nu m-as duce intr-un loc unde "gazda" sta pe capul tau. N-ai de ce sa te intalnesti cu el decat sa iti dea cheia, eventual. In rest, problema lui daca vrea sa aiba o atitudine nu stiu de care in alea 5 minute cat preiei camera. Couldn't care less... Si faptul ca nu esti de acord cu faptul ca el nu respecta conditiile de rezervare nu inseamna ostilitate. flowers, on 10 mai 2023 - 11:10, said:
Grecul: "Hello, We are not allowed to charge your credit card. Ce minciuna gogonata... mdt, on 10 mai 2023 - 08:34, said:
Probabil s-au inmultit rezervarile la o-ha, am citit si aici pe site de oameni care rezerva mai multe cazari si le tin rezervate/blocate pana se hotarasc. Probabil ca daca trebuie sa dai banul din mana te gandesti de doua ori inainte sa faci asta. Care e problema cat timp anulezi in termenul stabilit? Poti sa faci cate rezervari vrei. Normal ca, dupa ce patesti ca si client sa ti se anuleze din scurt rezervarea si sa fie nevoie sa platesti alta tripla in ziua respectiva, sufli si-n iaurt si iti faci si planul B a doua oara, cu rezervari multiple. Dar ei cand nu ma mai duc si am nerambursabil si baga pe altul si ia bani de 2 ori pe un loc e corect?Ok, inteleg sa imi pastrezi banii ca ti-am blocat, sa zicem, prima noapte dar tu din a doua noapte bagi si pe altul si mai castigi pe un loc? Nu tii nimic "blocat". Dimpotriva, eu daca fac acum rezervare ptr o data peste 3 luni sa zicem, si o anulez cu o saptamana inaine, ptr proprietar poate fi chiar un avantaj ca eu am rezervat la pret mai mic (fiind din timp) si el atunci daca eu ii eliberez poate pune pret mai mare De altfel se practica si la ei asta, gaseste un alt client care sa ii plateasca mult mai mult, atunci aproape si iti da tie mesaj ca "nu te mai poate "acomoda"...ca sa scoata mai multi bani, pai asta e corect? Nu ar trebui sa dai nicaieri "banul din mana" cand nu stii exact pe ce il dai... Edited by danigoleman, 10 May 2023 - 20:07. |
#1090
Posted 10 May 2023 - 20:05
Pai nu intotdeauna cazarea e de tipul dat cheia si la revedere. Am stat de mai multe ori la vile sau pensiuni unde proprietarul statea tot acolo, in apartamentul lui (sau vine zilnic), uneori ofera si mic dejun, ofera curatenie zilnica, se mai joaca copiii tai cu copiii gazdei, pot fi diverse probleme, se intampla un mic accident casnic, mai vrei extra prosoape, vrea copilul tau sa lege un hamac in curte, etc. Conversatie, recomandari. O relatie buna gazda - turist iti face vacanta mai confortabila si mai placuta.
Edited by mdt, 10 May 2023 - 20:09. |
|
#1091
Posted 10 May 2023 - 20:14
Eu ce-l întreb pe grec:
"According to the reservation on booking.com, 50% of the amount will be automatically withdrawn from my bank account on July 5, 2023. Won't be withdrawn another 50% then? And with this 30% from today it would make a total of 80% on July 5, payment in advance? The check-in is on July 26." și el ce răspunde: "Hello, As I inform you, We are not allowed to charge your card. We don't take something and we can't. This is the reason that we need this 30% for your reservation. If you are not able to make the payment i am sorry but we have to cancel your reservation. Thank you! Have a nice afternoon!" Eu îl întreb dacă se ajunge la 80% avans și el o dă cotită. Că mai retrage booking 50% pe 5 iulie și îi forwardează tot lui, să fie primiți. Dacă anulează el rezervarea, eu nu pot să-i dau calificativ? Că i-aș da "1", cel mai mic calificativ pe care îl are e "7", cred că l-ar durea chestia asta. La Call Center de pe booking fata nu știe. |
#1092
Posted 10 May 2023 - 20:57
Retragerea banilor de pe card poate fi facuta de catre proprietar sau de catre booking (asta ultima ar fi tendinta). La tine de catre cine se va face (caci ti se mentioneaza la rezervare)? Cel mai lamuritor ar fi sa postezi conditiile.
Nu, nu ii poti da calificativ prin booking daca nu stai la el. Abia dupa sejur o poti face. Ii poti scrie insa o recenzie pe google. |
#1093
Posted 10 May 2023 - 22:02
dariuscha, on 10 mai 2023 - 20:57, said:
Retragerea banilor de pe card poate fi facuta de catre proprietar sau de catre booking (asta ultima ar fi tendinta). La tine de catre cine se va face (caci ti se mentioneaza la rezervare)? Cel mai lamuritor ar fi sa postezi conditiile. Nu, nu ii poti da calificativ prin booking daca nu stai la el. Abia dupa sejur o poti face. Ii poti scrie insa o recenzie pe google. "Informaţii despre plată Proprietatea vă va încasa plata: 2.213 lei Veți plăti la proprietate 2.213 lei" "Plată în avans: Vi se va încasa o plată în avans de 50% din prețul total după rezervare." "Taxă de anulare: Anulare gratuită într-o perioadă de: 1 lună 25 zile până la 4 iulie 2023 23:59 [EEST]: € 0 de la 5 iulie 2023 00:00 [EEST]: € 450 – Modificarea datelor sejurului nu este posibilă." |
#1094
Posted 11 May 2023 - 07:01
Dacă-ți place locul, e ok și are review-uri bune dă-i banii grecului și după aceea roagă-l prin mesageria Booking să-ți confirme că le-au intrat banii. Chiar este posibil să nu-ți poată lua bani de pe card și din ce zice nu-ți va lua încă 50%
Din politica menționată cazarea are sarcina de a lua banii de pe card. Automat Booking ți-a răspuns corect că ei nu te pot ajuta. |
#1095
Posted 11 May 2023 - 07:17
Flowers, mi-am adus aminte de o chestie, la o rezervare ce o am pentru la vara mi-a aparut informatia de mai jos pe confirmare, cand am facut rezervarea nu era mentionat nimic:
**** Important information A deposit via bank wire is required to secure your reservation. Hotel **** will contact you with instructions after booking. ***** Daca nu apare nimic eu zic sa-i suni si sa-i intrebi ce au de gand si in caz ca pare suspect fa-le vant pe viteza. |
|
#1096
Posted 11 May 2023 - 07:22
Le-a scris deja, grecul i-a explicat - ce-i așa de greu de înțeles? În loc de 50% plătește 30% dar prin cont...
|
#1098
Posted 11 May 2023 - 11:46
Dacă merg cu grecul și îi dau 30% direct la el în cont, ar trebui să anulez de pe booking, că mai mult ca sigur mi se vor retrage automat înca 50% pe 5 iulie pe booking și n-am chef să ajung la 80% avans.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users