Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
GO BY BIKE - Pentru o viata mai sanatoasa!
#55
Publicat: 29 ianuarie 2009 - 13:24
gigel de hohențolărn, on Jan 29 2009, 13:05, said: și pot spune că n-am văzut neam congestii d-alea de care zici tu Urmareste camere online din Paris din zone centrale la ore de varf daca nu ai ocazia sa fii pri preajma. La periferie nu o sa ai niciodata probleme. nowories, on Jan 29 2009, 13:21, said: Ca biciclist in Romania esti desconsiderat,esti un retrogadat in clasa sociala, nu stiu daca se va schimba vreodata ceva. Editat de andreic, 29 ianuarie 2009 - 13:23. |
#57
Publicat: 29 ianuarie 2009 - 15:01
Apropo de bicle, exista variante de bicle de sosea deci nu cu roti de noroi cum e la mtb-uri dar la fel de mari ca size eventual mai usoare/dural, si care sa poata fi si pliate ? Sau cer prea mult... ca as vrea sa-mi iau la vara una dar care sa o pot cara si cu masina la interior, nu pe capota unde creste consumul cu 25% si nu mai e ecologic
|
#58
Publicat: 29 ianuarie 2009 - 15:37
Pui orice tip de cauciuc vrei tu,incep de la cele cu diametru foarte mic cu striatii aproape inexistente care au rezistenta mica la inaintat, pana la cele de zapada care au cuie, si toate merg fara problema pe un mtb.
Pentru drumurile si bordurile pe care le avem iti recomand ceva de mijloc. In cateva secunde o demontezi fara probleme, dar daca vrei sa iti iei bicicleta sa o cari cu masina , bicicleta ti-o iei dupa masura ta,cat de usor poti sa o cari cu masina cred ca este ultimul lucru care sa il iei in considerare. Yaris Verso e o masina in care 2 biciclete incap lejer inauntru in picioare fara sa le demontezi, deci mai degraba iti iei masina dupa bicicleta. Editat de nowories, 29 ianuarie 2009 - 15:44. |
#60
Publicat: 31 ianuarie 2009 - 23:55
nowories, on Jan 31 2009, 17:13, said: Bicicleta ramane o raritate in viata oamenilor noi nu avem nici măcar șosele calumea, darmite piste pentru biciclișit be bune (nu ca șiturile alea "amenajate" prin bukale, în care un șmenar a dat niște dungi pe trotuar și cică gata pista ) |
#61
Publicat: 01 februarie 2009 - 02:36
M-a amuzat, dar mi-a și plăcut tipul cu trotineta.
Am renunțat să mai merg cu mașina în timpul săptămânii. Merg cu metroul și tramvaiul. Îmi ia mai puțin de jumătate din timp. Studiez și posibilitatea mutării lângă o strație de metrou, ca să nu mai iau tramvaiul până la metrou. Primele săptămâni până m-am obișnuit cu transportul în comun a fost mai dificil, că lenea era mare și mi se părea mai simplu să stau o oră jumate cu fundul pe scaun decât jumătate de oră cu transportul în comun. Dar acum prefer de o mie de ori să merg cu metroul decât cu mașina în timpul săptămânii. Cu mașina merg doar în weekend sau în afara Bucureștiului. Când zic transport în comun, mă refer la tramvai și mmetrou, că autobuzulele și troleele trebuie să circule și ele prin iadul ăla plin de mașini. Aș lua un motor, dar chiar n-am chef de dat examen, iar pe scuter mi se pare foarte nesigur din cauza mașinilor și pe bicicletă extrem de nesigur. Dacă ar fi piste speciale, poate aș lua un scuter pentru drumuri mai lungi și bicicletă doar pentru plimbări. |
#62
Publicat: 01 februarie 2009 - 14:57
twitterfire, on Feb 1 2009, 02:36, said: Aș lua un motor, dar chiar n-am chef de dat examen, iar pe scuter mi se pare foarte nesigur din cauza mașinilor și pe bicicletă extrem de nesigur. Dacă ar fi piste speciale, poate aș lua un scuter pentru drumuri mai lungi și bicicletă doar pentru plimbări. De unde plusul de siguranta in favoarea motorului fata de scuter? eu asa am inteles... |
#63
Publicat: 01 februarie 2009 - 17:02
Un risc este peste tot, cu bicicleta risti sa te accidentezi iar cu automobilul risti datorita sedentarismului sa faci infarct la o varsta destul de putin inaintata.
Adevarul e ca te poti accidenta cu bicicleta destul de serios , cel mai grav la mine a trebuit sa stau 2 saptamani in medical. Vina a fost in totalitate a mea, cauzele accidentului - viteza mare, peste 50 km/h , am pierdut aderenta la asfalt (pietrisul de pe marginea asfaltului). Am zburat vre-o 20m, si am sfarsit pe un scuar inverzit,am primit o lovitura puternica la picior. Aici niste poze dintr-o alta cazatura, tot pe asfalt,tot vina mea sper sa fie ok sa pun pozele,nu cred ca sunt socante Editat de nowories, 01 februarie 2009 - 17:04. |
#64
Publicat: 01 februarie 2009 - 17:18
c72_c72, on Feb 1 2009, 14:57, said: De unde plusul de siguranta in favoarea motorului fata de scuter? eu asa am inteles... Nici un plus de siguranță al motorului în fața unei biciclete, nu vezi? Mi se pare mai sigur un motor față de un scuter pentru că este mai mare, mai vizibil, are accelerație mai bună și în principiu circuli între mașini, nu printre mașini. Dar când se opresc mașinile pe distanță de câțiva kilometri, e destul de sigur s-o tai printre. |
|
#65
Publicat: 05 februarie 2009 - 12:28
Sunt fan mers cu toagla si eu, si practic treaba asta dar doar de un an jumatate pentru ca desi imi place la nebunie sa merg cu bicicleta drumurile erau impracticabile, adica mai bine mergeam pe jos sau cu masina decat sa imi rup picioarele in gropi sau sa transpir de efort de nu mai ajungeam om la servici. Acu' ca s-au mai reparat strazile in Cluj merg si merg foarte des odata cu incalzirea vremii, eu lucrand in cartier imi este la indemana sa merg cu bicicleta, insa daca as lucra in centru sau intr-un perimetru foarte circulat nu as avea curaj pur si simplu pentru ca la noi in Romania nu exista educatia necesara, imediat il vezi pe cate unu la volan care se irita ca existi si tu pe sosea si iti dedica niste claxoane misto, si daca scapi cu atat te poti considera norocoasa. In plus daca mai esti si gagica cum se intampla sa fiu eu e dezastru. Mai avem pan' sa ajungem unde trebuie
|
#66
Publicat: 06 februarie 2009 - 10:58
twitterfire, on Feb 1 2009, 17:18, said: Nici un plus de siguranță al motorului în fața unei biciclete, nu vezi? Mi se pare mai sigur un motor față de un scuter pentru că este mai mare, mai vizibil, are accelerație mai bună și în principiu circuli între mașini, nu printre mașini. Dar când se opresc mașinile pe distanță de câțiva kilometri, e destul de sigur s-o tai printre. Nu am inteles aluzia cu bicicleta eu m-am referit strict la scuter comparat cu un motor. Este mai mare, in sensul de mai greu, mai incomod in oras, deci mai putin practic, mai vizibil nu cred. Acceleratia e mai buna, clar. Ea te poate scapa de un cretin, tot ea insa te poate pacali insa mai usor sa te infigi in vreun pom. De unde eu nu vad plusul de siguranta. De ce sa trebuiasca sa mergi cu scuterul printre ele, poti foarte bine sa mergi pe mijlocul benzii(ce-i drept nu legal). Atata timp cat tii coloana nu cred ca are cineva vreo problema(un scuter mai maricel se duce spre suta, arhisuficient pentru oras). La stop te strecori printre ele, fiind mai usor, ceva mai ingust, mai comod, e mai bun. Deci per total, nu vad avantajul motorului. Daca te mai gandesti si la consum, iei scuter. |
#67
Publicat: 06 februarie 2009 - 14:07
c72_c72, on Feb 6 2009, 10:58, said: 1. Este mai mare, in sensul de mai greu, mai incomod in oras, deci mai putin practic, mai vizibil nu cred. 2. Acceleratia e mai buna, clar. Ea te poate scapa de un cretin, tot ea insa te poate pacali insa mai usor sa te infigi in vreun pom. De unde eu nu vad plusul de siguranta. 3. De ce sa trebuiasca sa mergi cu scuterul printre ele, poti foarte bine sa mergi pe mijlocul benzii(ce-i drept nu legal). Atata timp cat tii coloana nu cred ca are cineva vreo problema(un scuter mai maricel se duce spre suta, arhisuficient pentru oras). La stop te strecori printre ele, fiind mai usor, ceva mai ingust, mai comod, e mai bun. 4. Daca te mai gandesti si la consum, iei scuter. 2. Cu mentalitatea ca "la 40-50 n-are ce sa mi se intample", eventual combinata cu corolarul "casca e incomoda" s-au strans de cateva cimitire pline deja. Din vina lor sau a altora - dar nu vad la ce-i foloseste cuiva sa-i scrie pe mormant "a avut prioritate". De asemenea, cine are probleme de diverse feluri cu acceleratia (adica toti la inceput, unii care-s mai cu capu' si dup-aia) are ceva mai important de facut decat sa se dea viteaz pe 2 roti printre masini - de exemplu sa invete sa mearga. 3. Nu doar ca legal n-ai ce cauta cu mopedul/bicla pe mijlocul strazii = amenda, dar daca poti mentine viteza de peste 45kmph, fie ai delimitatat mopedul (caz penal) fie ai Ai sau A. Dar in cazul din urma, scuterele care se duc spre suta (fara sa trebuiasca segmentate in fiecare luna) sunt si fizic mai mari si greoaie, incat pierzi pe partea de manevrabilitate. 4. Corect. P.S. discutia asta se poate lungi la infinit, intrucat evident ca fiecare are criterii personale in a alege ceva. |
#68
Publicat: 06 februarie 2009 - 16:39
_bcristian_, on Feb 6 2009, 14:07, said: ... P.S. discutia asta se poate lungi la infinit, intrucat evident ca fiecare are criterii personale in a alege ceva. Evident. Ai scapat insa din vedere ca el spunea ca motorul e mai sigur decat scuterul. Ceea ce in opinia mea e o chestie subiectiva. Asta incercam sa contrazic. |
#69
Publicat: 07 februarie 2009 - 10:20
nowories, on Jan 31 2009, 16:13, said: Bicicleta ramane o raritate in viata oamenilor gigel de hohențolărn, on Jan 31 2009, 23:55, said: în românia da, din păcate. noi nu avem nici măcar șosele calumea, darmite piste pentru biciclișit be bune (nu ca șiturile alea "amenajate" prin bukale, în care un șmenar a dat niște dungi pe trotuar și cică gata pista ) In Bucuresti sau in alte orase mari e periculos pe bicicleta: lipsa pistelor, aglomeratia de pe sosele, soferii agresivi, cainii vagabonzi fac din ciclism un sport super-extrem. Aici in Finlanda cred ca exista cel putin o bicicleta pe cap de locuitor. Din primavara pana-n toamna pe trotuarele late, prevazuta cu o banda speciala, vezi aproape la fel de multi biciclisti cati pietoni, de la copii de 5 ani pana la babe de 80 de ani, toti echipati cu casti si alte accesorii. Bicicletele sunt scumpe, de obicei intre 200 si 1000 euro dar de calitate (branduri cunoscute). La second-hand costa 25-30% din pretul initial, in stare foarte buna. Peste tot exista parcari de biciclete, inclusiv in zona mai aglomerata din centru. Acum, iarna fiind, bicicletele asteapta primavara (cu toate ca unii mai sportivi se aventureaza prin zapada, daca au anvelope de iarna): Fișiere atașate |
|
#70
Publicat: 08 februarie 2009 - 13:47
nowories, on Jan 31 2009, 16:13, said: Bicicleta ramane o raritate in viata oamenilor Editat de 99ton, 08 februarie 2009 - 13:50. |
#72
Publicat: 09 februarie 2009 - 10:52
nowories, on Jan 29 2009, 13:21, said: Ca biciclist in Romania esti desconsiderat,esti un retrogadat in clasa sociala, nu stiu daca se va schimba vreodata ceva. @ciureanuc, se poate merge lejer trotineta pe trotuare cu pavele? Sau exista riscul de a cadea in cap? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi