Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

Clientul nostru - Stapanul nostru

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#37
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Super masina. Multa bafta!

#38
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
Nu ne spui si noua (adica, mai ales mie) la cati bani te'ajunge distractia dupa cei X ani de leasing? VAT included.

In ciuda faptului ca iubesc masina, standu' Honda mi s'a parut incredibil de "rece" la SIAB... :(

#39
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
De acord cu standul Honda la SIAB.. Carpati Motors sunt proverbiali pentru nepasarea lor.
Toata "distractia" ma ajunge parca vre-o 23.000, adica un pic mai putin decat daca as fi luat masina cash (din cauza taxelor vamale).

In alta ordine de idei, sa revenim la povestea cu Finans Leasing. Am fost foarte bucuros sa constat ca si-au tinut cuvantul, si a doua zi mi-au trimis contractul prin curier, si factura proforma pe mail. Insa bucuria mi-a fost de scurta durata, cand am vazut ca rata lunara era cu vre-o 50 de euro mai mult decat ar fi trebuit. Dupa ce m-am uitat mai atent la scadentar, am vazut si motivul: valoarea reziduala fusese inclusa in rate, in loc sa fie lasata la sfarsit, asa cum cerusem noi. Concluzia: trebuie refacuta calculatia, trebuie sa re-emita biletele la ordin, si bineinteles ca sambata nu lucreaza nimeni si nu am putut lua legatura cu respectiva.

E a doua greseala de genul asta pe care o face. Prima fusese pe cererea de finantare, unde trecuse o valoare CIP mai mare cu vre-o 5000 de euro decat a masinii dorite de mine. In fine, s-a corectat, pentru ca acum sa avem continuarea....

Nu stiu cum e la ei, dar eu daca as face asemenea greseli si atat de des la locul meu de munca, a doua zi as fi probabil concediat...

Teoretic, intreaga problema ar putea fi rezolvata in maxim o zi, prin refacerea scadentarului si trimiterea noii versiuni. Practic insa, la viteza cu care se misca, nu cred ca mai pup masina saptamana urmatoare....

#40
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
Spune-i ca daca mai greseste in felu asta si nu-si face treaba cum trebuie, ca tu stai dupa ea, o reclami sus ca pierde un contract de leasing pe motiv de incompetenta, ca te duci la altii. Poate o sa fie mai responsabila. Sau o fi avand probleme personale ? Da macar poa sa raspunda, nu sa se tot ascunda la tel.

#41
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
okie, sa revenim cu continuarea....
Au trimis la cateva zile noile acte, si tura asta au fost in regula. Le-am citit, semnat, si hai sa platesc avansul, conform proformei trimise de ei.
Ma duc la FinansBank Iasi (deci kiar banca lor, ca sa nu existe nici un fel de neintelegeri). Stau la rand, ii imping obositului de la casierie proforma, ii spun ca am de efectuat o plata in contul Finans Leasing Int'l, ii arat cu degetul pe factura care e contul. Ridica niste ochi de-aia de sfarsit de program, ma intreaba: Persoana fizica? Da, raspund eu... tasteaza el acolo ceva, se uita printre gene si-mi raspunde: Nu exista contul! Incep sa scot fum. Ii spun, va rog, verificati din nou, este contul Finans Leasing la Finans Bank, cum pana calului sa nu existe? Verifica "entuziast" din nou, "Nu exista sau nu este deschis. Va rog sa vorbiti cu una din colegele mele, sa il deskideti". Nu-mi vine sa cred urechilor. De ce sa deschid eu contul Finans Leasingului?!
Sun la Finans Leasing. Bineinteles, respectiva "nu e in birou". Ma tin tare pe pozitii, spun care e situatia, la care secretara raspunde "ii dau eu acum un mesaj, sa va sune urgent". In doua minute, primesc telefon de la ea (ca sa vezi, se poate!). Ii spun ce mi-a spus respectivul, la care ea exclama "Asta-i tampit? cum sa nu existe contul? Ia dati-mi-l la telefon, va rog". I-l pasez pe respectiv, care incepe imediat sa se scuze "Aaaa, dar domnul mi-a zis ca e persoana fizica si face plata in contul lui". In momentul ala, ii zic tare sa nu-mi mai puna cuvinte in gura, si ca i-am aratat cu degetul pe proforma al cui e contul si care e numarul sau. In fine, dupa alte 3 minute de explicatii (in care tipa de la Finans Leasing ii explica meseriasului de la FinansBank cum sa opereze plata in cont), fac si plata, trimit actele prin curier si... astept. Astept acum sa catadicseasca si ei sa faca plata catre dealer. Pentru ca, vezi Doamne, ei fac plati doar pana in ora 12, iar curierul ii aduce actele la 13-14....

In fine.... bine ca sunt aproape de sfarsit...

#42
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
Update: pana la urma au catadicsit sa faca si plata (cu cateva zile intarziere). Norocul meu a fost ca dealerul a transportat totusi masina "pe incredere", si in concluzie, maine imi iau jucaria.... In momentul asta sunt in stare sa iert si sa pup pe toata lumea :D

#43
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
sa o stapanesti sanatos! Si cine stie .. daca esti din iasi poate ne intersectam drumurile.. :lol:  eu deocamdata doar cu un mountain bike albastru :D

#44
Alinux

Alinux

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 873
  • Înscris: 21.05.2003
in Alba-Iulia sunt niste magazine mai mari (le zic ei supermarketuri) Dacia se numesc. Chestia nasoala e ca in loc de camere video care sa acopere toate unghiurile din magazin, au angajate niste femei stupide, pentru a supraveghea clientii... acuma ele nu fac chestia asta subtil ci se uita efectiv la ce produs iei din raft, cu niste fetze dintr-alea de zici ca-s speriate de avioane... Mie mi se pare total aiurea... sa tratezi oamenii ce intra la tine in magazin ca pe niste potentiali hoti si nu ca pe niste potentiali clienti.

Edited by Alinux, 02 November 2005 - 10:30.


#45
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
heh, in romania toti pleaca de la premiza "fiecare om e un infractor, pana la proba contrarie". Incepand cu vanzatorul si terminand cu politaiul din colt. Nu poti decat sa te obisnuiesti cu asta.... mai rau e cand ai mai stat putin pe-afara si ai fost tratat ca om, dupa care te intorci in frumoasa noastra patrie...

#46
DeathRipple

DeathRipple

    communist vampire

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,937
  • Înscris: 11.08.2002
sincer, dar sincer, eu n-as fi avut rabdarea ta. serviciile in romania sunt subline, dar lipsesc cu desavarsire. multa bafta si cat mai putine probleme!

#47
octav_man

octav_man

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 11.09.2006
Vad ca nu se prea vb pe aici de probl din moldova...si sunt...slava D-nului! La reprezentanta VW din Bacau, Cybernet AutoCenter, e jaf pe fata. Acum ceva timp mi-am adus un A4 din Germania si am zis sa fac o prima revizie de 90.000 km la ei, sa fie totul ok. Pe langa faptul ca nu am avut acces in hala, sa vad ce lucreaza acolo am stat si am baut la cafele si sucuri vreo 6-7 ore, apoi..ma cheama, imi arata masina, sa vad ca e totul ok, sa merg cu ea si sa vad ca e ok...luat asa repede, declar ca e ok, semnez...plec. La cateva zile ridic capota, sa vad si eu ce mai face herghelia de sub capota..si ce mi-e dat sa vad...urechile de prindere ale farurilor, atat pe stg cat si pe dr erau lipite cu un fel de cauciuc crud, adeziv negru..ceva ciudat. Sau au schimbat farurile sau au rupt ei sistemul de prindere si nu au gasit alta solutie rapida!!! Dupa ce ma intorc la ei imi pun in fata procesul verbal pe care am semnat ca e masina buna si ca o iau in primire!!!!!! Si a trebuit sa lipesc eu farurile, ca la hopuri saltau si luminau ca pomul de Craciun.... Si tare sunt curios sa aflu cum e la reprezentanta Seat din Iasi, ca acum am unul tot adus din Germania si e inca in garantie, sa vad ce bube mai fac si aia!!! Daca stie cineva cum e..de bine sau de rau, sa dea un semn!!! Traiasca subjugarea clientului de catre comerciant!!!

#48
AMDO

AMDO

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.09.2006
Vad ca lumea se plange si de firme serioase germane. Ce sa mai zic eu ca mi-am luat ca prostul un Renault Scenic si am deja 7 interventii tehnice in primele 2 luni? In total 10-12 defecte, majoritatea din categoria zgomote si scartaieli, o pana imobilizanta, blocarea etrierului dreapta fata la Cavnic in Maramures (pe serpentine) si mai nou, fara sa ating cu burta de nimic, a inceput sa troncane teava de esapament. masina e varza. Am depus o plangere la Reprezentanta Renault, iar raspunsul solicitat vehement de mine a sosit abia dupa o luna. raspunsul este un fax fara numar de inregistrare si fara stampila. Am solicitat telefonic retransmiterea documentului stampilat si au refuzat categoric. Deci pe la noi, in general "clientul nostru" e fraierul nostru si atat. Daca are cineva de gand sa faca prostia pe care am facut-o eu, ii sugerez sa se mai gandeascasi si sa ma contacteze inainte. Ii arat cu draga inima asa zisul automobil Scenic si o sa se convinga singur.
Le doresc tuturor romanilor sa fie la fel de exigenti si corecti cu ei insisi, ca si cei din vest, deoarece banii se strang cu mare greutate de cele mai multe ori si e pacat sa ne fraiereasca unii cum vor ei.

#49
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
Si ce ai de gand sa faci mai departe ? OPC ? Instanta ?

#50
AMDO

AMDO

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.09.2006

View Postcornel001, on Sep 25 2006, 00:10, said:

Si ce ai de gand sa faci mai departe ? OPC ? Instanta ?
OPC se ocupa doar de persoane fizice. Am consultat mai multi avocati si acelasi raspuns: nu se poate face nimic. Legea e foarte neclara si permisiva in asemenea cazuri. Pana in 31.12.2006, legea inca mai spune ca, pentru produse de lunga utilizare, daca sunt mai mult de 3 interventii service in primele 6 luni, poti cere schimbarea produsului. Dar nimeni nu este obligat sa ti-l schimbe. Asa deci, ceri si nu ti se da. Si legea se abroga la 01.01.2007 si devine si mai permisiva. Asa ca,... . mai ramane un singur lucru defacut: nu mai cumparam produse proaste si cei care ne tepuiesc acum vor pierde mai tarziu. Timpul le rezolva pe toate.
Daca vrea cineva sa se convinga ca spun adevarul, astept PM, ne intalnim si le arat tot ce e de vazut la 3 automobile, toate ale aceluiasi grup, toate cu probleme mai mari sau mai mici.

#51
maxutu

maxutu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 05.11.2006
S-au alta societate de leasing care se ocupa numai de incasarea facturilor.
Citat din adresa de reziliere a contractului unde probanil voi primi raspuns in instanta, ca in rest nimeni nu se deranjeaza:


Au fost efectuate urmatoarele plati:
Avans : 25757.62 RON , achitat cu OP /30-08-2006 –factura proforma 16057/29-08-2006
Rata  I : 1.443.23 RON , achitat cu OP /19-09-2006 – factura fiscala E98714-BWCF-3780074/08-09-2006
Diferente curs valutar : 533.17 , achitat cu OP /29-09-2006 – factura fiscala I 103673-B WCE 00020053 / 19 09-2006
Rata II  : 1.078.29, , achitat cu OP /17-10-2006 – factura fiscala E110714-BCF-3842660

Motivatia renuntarii la contract:
Livrarea masini nu s-a realizat si termenul de livrarea este mult depasit cu toate ca platile s-au executat conform datei scadente impuse de d-stra.
S-au platit trei rate de asigurarea a autoturismului in conditiile in care s-ar putea ca el sa nu existe inca.
La ratele de asigurare s-a aplicat TVA ,asigurarile sunt scutite de TVA.
Cheltuieli de vama si asigurare pentru un produs care nu exista
Nu exista vreun termen de livrare a masinii, iar lipsa autoturismului produce pierderi societatii noastre.
Platim conform contractului un cost de utilizare si asigurare pentru un produs pe care nu-l utilizam .
In urma telefoanelor date si a comunicarii prin email nu am primit raspunsuri certe despre aceasta situatie.




In urma acestor inconveniente va propunem, amiabil , renuntarea si returnarea imediata a sumelor pe care le-am platit. Nu ne-am propus sa platim creditele bancare a altor societati, iar colaborarea cu SC „ MOTORACTIVE IFN „ ne-a fost impusa, noi aveam la data achizitionarii un dosar de leasing aprobat de alt finantator la costuri mai reduse si de asemenea nu ni s-a permis alegerea asiguratorului si negocierea comisionului de asigurare.

#52
zavalita2002

zavalita2002

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 15.02.2006

View Postmaxutu, on Nov 7 2006, 22:22, said:

S-au alta societate de leasing care se ocupa numai de incasarea facturilor.
Citat din adresa de reziliere a contractului unde probanil voi primi raspuns in instanta, ca in rest nimeni nu se deranjeaza:
Au fost efectuate urmatoarele plati:
Avans : 25757.62 RON , achitat cu OP /30-08-2006 –factura proforma 16057/29-08-2006
Rata  I : 1.443.23 RON , achitat cu OP /19-09-2006 – factura fiscala E98714-BWCF-3780074/08-09-2006
Diferente curs valutar : 533.17 , achitat cu OP /29-09-2006 – factura fiscala I 103673-B WCE 00020053 / 19 09-2006
Rata II  : 1.078.29, , achitat cu OP /17-10-2006 – factura fiscala E110714-BCF-3842660

Motivatia renuntarii la contract:
Livrarea masini nu s-a realizat si termenul de livrarea este mult depasit cu toate ca platile s-au executat conform datei scadente impuse de d-stra.
S-au platit trei rate de asigurarea a autoturismului in conditiile in care s-ar putea ca el sa nu existe inca.
La ratele de asigurare s-a aplicat TVA ,asigurarile sunt scutite de TVA.
Cheltuieli de vama si asigurare pentru un produs care nu exista
Nu exista vreun termen de livrare a masinii, iar lipsa autoturismului produce pierderi societatii noastre.
Platim conform contractului un cost de utilizare si asigurare pentru un produs pe care nu-l utilizam .
In urma telefoanelor date si a comunicarii prin email nu am primit raspunsuri certe despre aceasta situatie.
In urma acestor inconveniente va propunem, amiabil , renuntarea si returnarea imediata a sumelor pe care le-am platit. Nu ne-am propus sa platim creditele bancare a altor societati, iar colaborarea cu SC „ MOTORACTIVE IFN „ ne-a fost impusa, noi aveam la data achizitionarii un dosar de leasing aprobat de alt finantator la costuri mai reduse si de asemenea nu ni s-a permis alegerea asiguratorului si negocierea comisionului de asigurare.
Povestea asta pare rupta din filmele cu prosti, sau stahanovisti. Lasa instanta, ca nu ai timp, insa cum e posibil sa nu primesti macar explicatia pentru nelivrarea masinii ?
Hai, ca scuze si rezolvarea problemei, e altceva. Dar - DE CE  nu s-a livrat masina ?!

#53
maxutu

maxutu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 05.11.2006

View Postzavalita2002, on Nov 8 2006, 09:30, said:

Povestea asta pare rupta din filmele cu prosti, sau stahanovisti. Lasa instanta, ca nu ai timp, insa cum e posibil sa nu primesti macar explicatia pentru nelivrarea masinii ?
Hai, ca scuze si rezolvarea problemei, e altceva. Dar - DE CE  nu s-a livrat masina ?!


Pentru ca faza e din filmele cu prosti.

Dealerul nu s-a preocupat de masina, de fapt dupa ce a primit banii de la finantator, a plecat 2 sapt in concediu.
Dupa ce a venit a raspuns sictirit la tel. lasindu-mi impresia ca-l derajndez continuu, iar in ultimele sapt nu a mai raspuns deloc,ba mi-a si inchis tel.
Cu finantatorul a incercat vreo 4 discutii cu salariati,fara finalitate.
Dupa 2 luni si ceva am trimis adresa asta, am primit raspuns unde la toate problemele ridicate se pare ca juridic finantatorul nu are obligatii el avind numai drepturi, toata vina este indreptata spre dealer, in schimb au recunoscut ca pot rezilia contractul si recupera banii.Interesant este ca eu nu am nici un contract cu dealerul pentru ca nu sunt proprietar ci utilizator conform contractului de finantare.
Singura parte buna este ca proprietarul masinii (finantatorul-conform contract) a sunat dealerul pentru explicatii (dupa 2 luni in care nu a obs ca nu are masina venita) si acesta aduce masina saptamina viitoare ( teoretic) si se pare ca am dreptul sa o refuz.Oricum eu alesesem o masina din stoc pentru a veni mai repede, au sunat fabrica sa verifice stocul si acu aflu ca imi aduc o masina de alta culoare.De luat oricum o iau, risc sa mai astept la alta masina alte 2 luni.
La contract au participat 4 societati: finantatorul, dealerul, soc. de asigurari si cumparatorul. Toti si-au realizat profiturile propuse cu exceptia cumparatorului si m-au facturat, in schimb au omis sa aduca masina (probabil d.p.d.v. a lor era o chestie nesemnificativa).

Iar chestia cu instanta este singura solutie in general pentru cazuri din astea, eu aveam deja dosarul pregatit de avocat, numai ca acolo treaba ar fi fost mai grava, masina este pe societate, aveam calculate pierderi generate de lipsa ei si ceream daune.

#54
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
asa fratilor, stam si ne plangem pe forum, dar nici unul nu ia initiativa de a actiona in  justitie pe magarul care l-a pacalit. Uite de aia o sa prolifereze tot felul de pacalici din astia care-si permit sa faca magarii pe banii nostri. Pt ca le permitem, pt ca ne place sa fim romani, sa ne lamentam fara sa facem nimic in plus. Ma mir ca pana acum acest topic nu este cel mai "bogat" din toate.
Si pe aceasta cale (am mai incercat si pe alte topicuri) adresez un apel la infiintarea unei asociatii a clientilor pagubiti, ceva gen FMI, care sa aiba personalitate juridica si sa poata reprezenta numai interesele noastre. Lupta contra magarilor care-si bat joc de noi, de nervii, sanatatea si banii nostri poate si trebuie dusa numai in echipa, pt ca ei nu lucreaza de unii singuri, sunt adevarate retele, cu metode bine puse la punct, cu finantarea coruptiei la nivele inalte. De aceea nu cred ca un simplu client poate face fata armatei de ticalosi cu care intra in lupta. Pt ca din momentul in care ai dat banii, esti terminat, nu mai ai ce le face, in schimb din pentru ei nu mai contezi, pot face ce vor, cat vor, cum vor.
Nu e simplu de schimbat mentalitatea si modalitatea de lucru actuala a celor care ne tot trag tzepe, de aceea lupta este extrem de grea, sunt necesare implicarea mass-mediei, a OPC-ului, a instantelor judecatoresti. Pana ne vom permite fiecare un avocat, asa cum vedem prin filmele inoculante americanesti, singura solutie cred ca este cea propusa de mine. Poate deja exista si nu stiu eu vreo asociatie juridica a clientilor pagubiti, inselati, mintiti. Daca stie careva ceva, let me know, ca ma duc azi sa ma inscriu!
Haideti sa oprim tzeparii!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate