Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Clientul nostru - Stapanul nostru

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#55
r@zvan

r@zvan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,126
  • Înscris: 01.01.2007

View Postakeem, on Feb 9 2005, 21:20, said:

Peste tot unde exista o economie de piata functionala, bazata pe cerere si oferta si unde exista o concurenta adevarata, sintagma "Clientul nostru - stapanul nostru" reprezinta o lege a comertului.

Zicala comunistoida. :puke:
Prefer "Clientul nostru, partenerul nostru".

#56
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006

View Postr@zvan, on Jan 29 2007, 10:17, said:

Zicala comunistoida. :puke:
Prefer "Clientul nostru, partenerul nostru".
  Mare greseala: "zicala" este aparuta in perioada interbelica, moment in care economia romaneasca (profund capitalista pe atunci) se afla printre primele din Europa si din lume, avand cresteri fantastice datorate proceselor de industrializare masiva si capitalizare autentica. Nici pe departe nu e vorba de vreo contributie "comunistoida" la originea acestui dicton.
"Comunistoid" este doar comportamentul majoritatii comerciantilor de toate categoriile care ocupa piata autohtona si tin cu tot dinadinsul sa-si pastreze prin orice metoda pozitia de parte privilegiata a procesului de vanzare - cumparare.
  Clientii au drepturi multe, pentru ca banii sunt la ei, de aceea trebuie sa-si cunoasca aceste drepturi. Totusi, nu vad pe nici un canal de comunicare in masa sa faca cineva "educatia consumatorului". Oare de ce? Simplu, pt ca orice mijloc mass-media traieste din publicitate, pe care o plateste cel care vinde ceva, nu cel care are calitatea de client. S-a inchis astfel cercul vicios, nu ramane decat sa deschidem fiecare ochii si sa citim atent legile in vigoare (stufoase rau) si sa mergem mai des la OPC, macar sa cerem informatii, daca nu sa reclamam cate ceva.

#57
r@zvan

r@zvan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,126
  • Înscris: 01.01.2007

View Postadris1919, on Jan 29 2007, 12:51, said:

Mare greseala: "zicala" este aparuta in perioada interbelica, moment in care economia romaneasca (profund capitalista pe atunci) se afla printre primele din Europa si din lume, avand cresteri fantastice datorate proceselor de industrializare masiva si capitalizare autentica. Nici pe departe nu e vorba de vreo contributie "comunistoida" la originea acestui dicton.
"Comunistoid" este doar comportamentul majoritatii comerciantilor de toate categoriile care ocupa piata autohtona si tin cu tot dinadinsul sa-si pastreze prin orice metoda pozitia de parte privilegiata a procesului de vanzare - cumparare.
  Clientii au drepturi multe, pentru ca banii sunt la ei, de aceea trebuie sa-si cunoasca aceste drepturi. Totusi, nu vad pe nici un canal de comunicare in masa sa faca cineva "educatia consumatorului". Oare de ce? Simplu, pt ca orice mijloc mass-media traieste din publicitate, pe care o plateste cel care vinde ceva, nu cel care are calitatea de client. S-a inchis astfel cercul vicios, nu ramane decat sa deschidem fiecare ochii si sa citim atent legile in vigoare (stufoase rau) si sa mergem mai des la OPC, macar sa cerem informatii, daca nu sa reclamam cate ceva.

Conceptul de comunism a aparut inainte de perioada interbelica.
Eu prefer o relatie de respect reciproc intre mine si client. Nu am de ce sa merg "pe burta" in fata nimanui.

#58
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006

View Postr@zvan, on Feb 6 2007, 07:25, said:

Conceptul de comunism a aparut inainte de perioada interbelica.
Eu prefer o relatie de respect reciproc intre mine si client. Nu am de ce sa merg "pe burta" in fata nimanui.
Hai sa fim seriosi, nu cred ca s-a pus problema vreodata ca vreun client sa aiba asemenea pretentii. Sau daca da, sa-i fie rusine! :nonobad:
   E corect sa fie o relatie de respect reciproc intre client si vanzator si, din cate stiu eu, acest respect se invata cam pana pe la 7 ani, de la parinti. Si nu e valabil numai pentru relatia client-vanzator, ci pentru orice interactiune la care ia parte homo sapiens.
    Insa, revenind la problema ta cu aceasta zicala, pe care se pare ca nu o percepi in esenta, ea nu se traduce prin indatorarea celui care ofera servicii sau bunuri spre vanzare de a "merge pe burta in fata clientului". Dimpotriva, se refera la faptul ca aceasta parte a ecuatiei are indatorirea de a veni in intampinarea clientului cu cea mai potrivita oferta pentru acesta, astfel incat din procesul de vanzare-cumparare (de produse, servicii, orice altceva) ambele parti sa obtina maximul de eficienta: cel care vinde sa obtina pretul optim, cel care cumpara sa obtina optimul de satisfactie.
    Probabil te-a deranjat termenul de "stapan" (care de altfel i-a deranjat si pe comunisti), insa in situatia de fata stapan se refera la faptul ca el, clientul dicteaza cum si cat doreste sa obtina contra sumei platite. Doar pe atat este stapan, pe propria dorinta sau nevoie, nu pe cel din spatele tejghelei.
    Asa ca nu trebuie sa iei la suturi un dicton nevinovat, ba chiar care vine in sprijinul comerciantului, mai ales ca odata adoptat, acesta ii confera un prim atuu in fata clientului.
    Sau poate n-am inteles eu ideea ta si tu zici ca in calitate de provider de bunuri, servicii etc. tu preferi sa nici nu discuti cu clientul, el sa se hotarasca mai repede ce vrea, ca tu ai si altceva mai bun de facut? In cazul asta, pardon, dar din cauza unei astfel de mentalitati am ajuns unde am ajuns.

#59
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003
Eu nu prea inteleg cum vine asta, am o masina in leasing de 2 ani tot la Motoractive (pe PF), iar in contractul meu se scria clar (de altfel m-am si interesat de aspect de la bun inceput!) ca prima rata se va plati dupa ce utilizatorul (adica eu) am primit bunul inchiriat (adica maisina). Deci contractul l-am semnat in decembrie, masina a venit in februarie, prima rata a fost scadenta pe 1 Martie.

E greu ca fiecare sa ceara o astfel de clauza?

#60
cavaleru_templier

cavaleru_templier

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 03.03.2007
salutare,
Va recomand sa va faceti asigurarea Casco la orice firma mai putin Asiban care sunt de kkt!
Cand e vorba sa platesti polita de asigurare,sunt foarte prompti,dar daca ai de recuperat bani de la ei,sa te feresaca Dumnezeu!
Am avut un geam spart si nu puteam sa stau ca masina in service cateva zile,asa ca mi-am facut reparatia pe cheltuiala proprie ,dupa care am dus facturile la Asiban.
In contract scrie ca in maxim 15 zile de la primirea dosarului iti vei primi banii! Aiurea !
Au trecut 2 luni si n-au miscat nimic si asta cu telefoane date ca ei nici macar nu se sinchisesc sa dea telefon.
Am fost vineri acolo si m-am certat cu ei si sa vedeti ce raspuns mi-a dat seful de la daune!!
Citez ''mai sunt si alte societati de asigurare pe piata'' ,cu alte cuvinte nu avem nevoie de fraieri ca tine!!!
M-a lasat fara cuvinte atitudinea asta si de aceea incerc sa va avertizez in legatura cu aceasta societate de asigurare!
Mai e o chestie,daca ai evenimente care depasesc suma platita de tine ei incearca sa scape de tine!
Eu am avut incidentul cu geamul care a costat vreo 2 mil,plus o reparatie la o aripa in toamna care a costat vreo 15 mil.
Niste bulangii cei de la Asiban!
Feriti-va de ofertele speciale de la ei ca sunt inselatoare si cititi cu atentie contractele de asigurari.!

#61
bogdan2007

bogdan2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 685
  • Înscris: 11.01.2007
Probleme cu caru' am si eu.LINK

   Lucru foarte interesant este ca marlanii de la ATS ( pentru cei care v-ati uitat un pic pe link) imi spun cu nonsalanta ca obligatia lui este ca in termenul de garantie sa-mi aduca masina defecta IN CONFORMITATE ( pentru cei care nu ati urmat link-ul- masina mea a avut cuzinetii de biela dusi dupa 1900km si dupa inlocuire face la fel si acum vor sa-mi schimbe pistoanele) si atat.Cand i-am spus ca ma gandesc ca voi avea mari probleme la revanzare cand amaratul caruia voi incerca sa i-o vand se va uita pe carnetul service si va vedea : cuzineti de biela inlocuiti, pistoane schimbate si ce-o mai urma mi-o mai cumpara cineva?
  Stiti ce-mi spun porcovanii: nu e domne' treaba noastra, noi doar v-o reparam,contractul de garantie la atata ne obliga.Dar cand mi-am luat masina nu mai stiau cum sa ma ademenasca.
  WORD OF ADVICE : scrieti peste tot, la toate revistele auto( una tot va raspunde-la mine au raspuns 2) televiziunile ( doar una mi-a raspuns) si bineinteles la OPC.

#62
u2_2

u2_2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 02.07.2006
cred ca in privinta Asibanului ai avut tu ghinion de personaje ciudate... Eu lucrez cu Asibanul de multi ani - vreo 10 - si va pot spune ca sunt ok. Spre deosebire de Tiriac, de care nu vreau sa mai aud - cel putin in Brasov.

#63
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postu2_2, on Jul 14 2007, 23:19, said:

cred ca in privinta Asibanului ai avut tu ghinion de personaje ciudate... Eu lucrez cu Asibanul de multi ani - vreo 10 - si va pot spune ca sunt ok. Spre deosebire de Tiriac, de care nu vreau sa mai aud - cel putin in Brasov.



in fiecare societate sunt servicii proaste datorate angajatilor.
io de exemplu lucrez cu tiriac si tiriac rulz......dar altii au avut probleme :P

P.S. vezi ca asiban face parte din primele 5 societati amendate de CSA in urma reclamatiilor si plangeriilor depuse de clienti.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate