Clientul nostru - Stapanul nostru
Last Updated: Jul 15 2007 00:05, Started by
akeem
, Feb 09 2005 21:20
·
0
#19
Posted 07 July 2005 - 20:29
feriti-va cat puteti de Bavaria Motors Constanta , dealer/service BMW/Mini.
conducerea ar trebui impuscata , apoi toti angajatii care intra in contact direct cu clientii , nu mai spun de service |
#21
Posted 08 July 2005 - 20:34
Tyby, on Feb 14 2005, 05:16, said: hehe ... asta-i ca ala cu Mertzanu: Vine unu' cu mertzanu' la service la 1 saptamana dupa ce o luase: - Dom'le, nu mai mere ... nu intra in viteze, m-a lasat pe autostrada ... Nasol de tot ... am crezut ca daca imi iau Mercedes nu o sa am probleme de-astea Aia din service iau imediat masina si, cu scuzele de rigoare, o pun pe stand, gasesc cutia dusa si o schimba. Omul pleaca cu masina, si dupa o saptamana iar vine la service. Cutia - rupta in doua ... Iar ii schimba baietii cutia, fara discutii (doar e Mercedes, nu Dacie). Pleaca iar "clientul" nostru si ... dupa inca o saptamana vine iar, negru de suparare. - Dom'le, ca imi bag, ca-mi scot, masina de kkt ... Vreau banii inapoi, ca nu se mai poate. Aia ce sa faca ?!... Incep formele sa-i dea omului banii inapoi, ce deh ... e Mertzan. Da', in timp ce se faceau actele, il intreaba unul dintre mecanici: - Nu va suparati, dar cum s-a manifestat. ca e ciudat rau. De cand sunt eu aici, n-am patit niciodata asa ceva! - Pai uite, iti spun exact: eu in week-end plec la tara, pe langa Pitesti. Si intru pe autostrada, dau a 3-a, o duc la 6.000, dau a 4-a, o duc iar la 6.000, asa si la a 5-a, bag intr-a 6-a ... Si cand ajung la 6.000 ... I dau R dom'le ... De la racheta! |
#23
Posted 09 July 2005 - 04:31
@akeem aduna toate motivele de mai sus de la lume. si => auto bavaria motors
|
#24
Posted 09 July 2005 - 10:39
Mai, pacat de firmele mama, pentru ca ele n-au nici o vina. Toata treaba e cum s-au incheiat contractele astea. De obicei se face un audit, pentru ca sa se asigure ca exista conditii si nu se face brand-ul de ras. Dar deh... dinafara-i vopsit gardul, inauntru-i leopardul. Sunt convins ca initial treburile au aratat frumos: sedii impozante in culori din astea tipatoare ca e la moda, echipament ultramodern, personal aratos la cravata sau fustite scurte, chiar si mecanici trimisi la training... ca nu cred ca o sa gasim reprezentanta Mecedes sau BMW in nu stiu ce cociaba.
Numai ca dupa ce a trecut auditul - pe ei, pe mama lor (a clientilor), ca sa ne scoatem banii intr-un an de zile, nu in zece, ca orice investitie pe temen mediu, ca doar nu e chiosc de seminte. Si uite asa patronii pun preturi de te doare mintea, ca cine are BMW are bani si nu simte, mecanicii mai baga si ei schimbul de ulei in buzunar si asa ajunge tovarasul @dan98 sa scrie la noi sau sa dea telefon la Lazarus. Normal ar fi ca BMW sa le retraga acreditarea (daca o au) si sa-i lase cu buzele umflate (sau sa-si faca puiernita in sala, dar si acolo trebuie sa ai grija, ca-ti mor puii inainte de eclozare). Pacat de BMW, ca e o firma pe care o admir (nu numai ca produse) deoarece e printre putinele care reusesc sa tina piept fara sa se alieze cu un concern mare si chiar sa scoata lucruri bune fara sa faca compromisuri. Ba mai mult, anul trecut au fost singurii care au avut profit in conditiile in care tot landul Bavaria a iesit in pierdere. |
#25
Posted 21 July 2005 - 00:35
Decembrie 2003. Proaspat posesor de Renault Clio Symbol (10 zile), ma intorceam fericit de la RAR Timisoara ca reusisem sa imi vizeze cartea de identitate sau ce birocratia masii trebuia sa ii faca. Dupa primul semafor taxiul din fata opreste brusc, eu visator intru in el. Pagube destul de minore, vezi foto. Problema: in citeva zile trebuia sa plec in germania pt craciun, masina trebuia reparata in vreo 3 zile. Merg cu pila la Auto Europa, concesionarul de unde l-am cumparat. Il aud pe intermediar cum ii sopteste la seful de atelier ca astia vor sa repare repede si ca platesc. Atita i-a trebuit aluia. Evaluare: bara 7 milioane + vopsit=9 milioaje, far 2 milioane, aripa 2 milioane, in total vreo 15 milioane. Fara CASCO, trebuia platit din buzunar. Bara zice ca au 3, una chiar o vopsisera in culoarea mea si au zis ca pot sa mi-o monteze mie. OK, era tirziu, zice sa venim in ziua urmatoare ca bucurestiul a plecat acasa (era vreo 17 si ceva) ca sa comande piesele.
A 2-a zi. Vorbescu cu taicamiu sa nu reparam decit bara ca era singura care se vedea. Cind le spunem la aia, schimba placa. Ca sa vedem daca au cei de la bucuresti bara, ca poate nu au. Dupa ce cu o zi inainte aveau 3, dintr-o data nu mai aveau. Atunci am fiert de furie si le-am zis ca o sa vin mai tirziu ca mai ma gindesc. Acasa sun la renault arad si aia imi spun ca au bara cu 5 milioane. Fac prostia sa le spun ca e mai ieftin, ca la TM e 7 milioane, ala atunci spune ca sa mai verifice si sa il sun mai tiriziu. Nici o surpriza, peste 10 minute si la arad s-a facut bara 7 milioane. Acum chiar ca i-am bagat undeva pe cei de la renault. M-am dus la atelierul la care imi repar masinile din 1990, cind si-a deschis firma, care din anul ala isi deschisese si vopsitorie cu cuptor si tot ce trebuie. Evaluare: farul nu trebuie schimbat, ariipa de plastic nici ea nu trebuie (avea o gaurica 1x1cm), bara s-a putut fixa in nituri ca era doar crapata. Vopsea facuta la galsurit dupa catalog si comparata cu capacul de la buson. TOTAL: 5 milioane in loc de 15!!! Consolare: Asa este peste tot in lume, reprezentantele au preturi enorme si schimba si ce nu trebuie numai ca sa ia banii. Attached Files |
#29
Posted 20 October 2005 - 22:23
Bine zicea ,cine zicea pe aici , sa nu cumva sa platiti avansul masinii daca nu stiti ca masina e in tara, si va zice unul patit!
Pe scurt povestea e cam asa...in urma cu 5 luni ma hotarasc sa iau o masina , caut oferte, vb cu dealeri , ma hotarasc la Ford tourneo connect. Coincidenta la ford ma cunosc cu dealerul care imi zice ce minunta e masina , de mult dorea sa ii vanda unui prieten o masina si ca si-ar da si sufletul si ar face tot posibilul sa aduca maina in cel mai scurt timp basca mai da de la el oglinzi electrice sau nush mai ce avione care la o masina normala is in dotari standard. ...ca sa mai scurtez din poveste , musc , comand pe baza spuselor lui ca masina vine intr-o luna jumate (deah , mi-e oarecum prieten, nu face mistho de mine) ...si trece o luna jumate, trece a 2 a, trece a 3a, mi se urca sangele la cap, incep sa ma agit...dupa ce expira si alea 3 luni , si termenul prin care ei se obligau sa o livrezi si toate alea...ma suna prietenul meu Stefan...omule..am o veste buna....wow mi-am zis....gata ma sui in taxiu sa ma duc sa o aduc acasa....ei bine dupa 3 luni de la plata efectiva si dupa zeci de telefoane, etc, vestea buna era ca ..masina mea a intrat in tara???sincer nu stiu nici acum daca e adevarata chestia asta sau e tot o vrajeala......ei bine de atunci au mai trecut 2 saptamani in care .....ba nu e platita vama, ba e platita vama , dar trebuie sa inteleg si eu biroctratia de acolo,...ba nu e facut rarul, si cea mai tare si mai proaspata de azi a fost ca omul care trebuia sa se duca cu masina mea la rar pt omologare .......ghiciti????....ei bine oameni buni ...si-a luat liber....nu am nimic cu el, e dreptul lui...dar oare nu e nimeni care sa ii preia indatoririle??? si astfel au mai trecut 2 saptamani peste termenul maxim limita! Oamani buni , o sa va mai povestesc maine ce varianta o sa imi mai spuna astia , sincer numai cand aud ford acu mi se intoarce, oare cineva din SP nu are pe nimeni sus la ford sa ii ia de urechi pe aia care stau toata ziua in birou si joaca solitare??? Adica in 2 saptamani nu se pot face actele la o masina si mereu mai apare ceva???? |
#30
Posted 20 October 2005 - 23:19
Cand dai comanda, nimeni nu ti-o accepta fara avans (la mine, tot Ford, 10% minim). Daca tu te razgandesti, ei ce fac cu masina pe care ti-ai configurat-o cum ai vrut ? ii gasesc un alt cumparator, dar ca sa scape de ea tre sa o dea la un pret mai redus cu, ai ghicit, avansul tau. daca e configurata standard, atunci ar trebui sa fie pe stoc, nu ?
iar cat de problema ta, ori faci scandal la ford europe, ori nu accepti masina si ceri banii inapoi, sau le ceri o reducere pt intarziere, ii ameninti ca te prevalezi de termenul limita (adica n-au respectat clauzele contractuale si ti-au creat prejudiciu) si ii dai in judecata, etc.. ? Pana la urma e un vehicul si utilitar cu care transporti marfa -> nelivrare la timp -> prejudiciu. Edited by cornel001, 20 October 2005 - 23:20. |
#31
Posted 20 October 2005 - 23:24
tu nu aveai trecut pe vre-un act un termen maxim de livrare? Ca ai putea sa ii dai in judecata & stuff. Eu zic sa verifici masina asta ceva mai atent, mai povestea cineva pe un forum ca tot asa i-a intarziat masina, i-au adus-o noua si stralucitoare, ca sa se dovedeasca mai apoi ca nu stiu ce s-a intamplat cu masina, dealer-ul i-a reparat-o (mi se pare ca era vorba ca, cazuse ceva pe acoperis, deci==>securitatea masinii nu se stie daca era aceeasi) si i-a livrat-o.. parerea mea e ca daca poti, sa o duci si la un mecanic priceput si harsait dupa ce iei masina
|
#32
Posted 21 October 2005 - 11:37
incep sa ma sece si pe mine Finans Leasing-ul.
Am depus cererea la SIAB, aveau ei acolo, cu verificare instant si iti comunicau daca se aproba sau nu... s-a aprobat. Boon, trimit eu actele in saptamana viitoare, si de atunci.... liniste.... Sun zilnic de 4-5 ori incercand sa vorbesc cu demoazela respectiva, si , ca sa vezi, mereu este ba plecata, ba in sedinta, ba nu e in birou, ba are tel ocupat... Asta mai bine de o saptamana. Nevasta a avut mai mult noroc, a reusit sa vorbeasca de vre-o 2 ori cu ea, intotdeauna fiind data ca sigura ziua de "maine". Ieri a avut sotia drum prin Bucuresti, si a trecut pe la ei. A aparut duduca mai stanjenita, spunand ca a avut gripa directorul, dar ca maine (azi) trimit contractul prin curier, sa-l semnez. Hai s-o vedem si pe asta.... daca nu, luni ii sun din nou si le spun ca in cazul in care nu voi fi contactat in decurs de o ora de cineva de la Finans Leasing, pot sa dea foc dosarului. Masina ma asteapta in vama, si eu stau de coada lor... macar de mi-ar spune ca e o problema, ca lipseste ceva, ca nu s-a aprobat dosarul, dar nu... totul e bine si frumos, dosarul e aprobat, numai ca directorul e prea ocupat ca sa-l semneze. WTF? Dezamagire si mai mare am avut inainte la BCR Leasing. Dupa ce vorbesc cu respectiva la SIAB, si ne intelegem de minune, ramane sa aducem actele si sa rezolvam totul. Intamplator, era chiar de la filiala Iasi, asa ca merg sa vorbesc tot cu ea. Cand ajung in biroul ei, incepe s-o dea cotita: "asa v-am spus? da, dar vedeti, nu e chiar asa, nu aveam atunci toate datele, nu stiam, nu este valabil ce am vorbit etc". Repet, CU ACEEASI PERSOANA cu care vorbisem cu 2 zile inainte!! Mi-am inghitit nervii, si i-am spus vre-o 2 chestii mai taioase (neintrecand limita), si am plecat.... Si sunt constient ca asta e de-abia inceputul... sper sa nu am prea multe tangente cu service-ul, exceptand reviziile... Partea buna este insa ca am 3 ani garantie integrala la masina, pana la ultima piulitza. Asa ca n-o sa tina fazele ca "amortizoarele s-au stricat din cauza drumurilor proaste". |
#35
Posted 21 October 2005 - 11:58
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users