Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 

Clientul nostru - Stapanul nostru

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#1
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,950
  • Înscris: 17.10.2003
Peste tot unde exista o economie de piata functionala, bazata pe cerere si oferta si unde exista o concurenta adevarata, sintagma "Clientul nostru - stapanul nostru" reprezinta o lege a comertului. Cel ce nu o respecta se trezeste incet-incet ca pierde teren si in curand afacerea lui se indreapta spre faliment.
Ei bine, la noi in tara aceasta lege se pare ca inca nu functioneaza cum trebuie. Deoarece noi romanii suntem mai cu mot decat ceilalti (in sens negativ, evident) nu se putea ca tocmai in domeniul auto sa nu dam cu bata in balta.

In viata oricarui posesor auto exista mai multi factori care-i scot peri albi si care-i toaca nervii si banii: drumurile proaste de care se pare ca nu e nimeni vinovat, Politia Rutiera ale carei scopuri principale ar fi "vanatoarea" prin orice mijloace si imbogatirea rapida a personalului, persoanele rau-voitoare (hoti, vecini invidiosi, etc.), guvernul care stie sa puna biruri si atat, s.a.m.d.
Deoarece despre toate acestea s-a mai discutat pe forum si reprezinta in general lucruri care se gasesc doar pe la noi (si ma raportez aici la tari civilizate gen UE din care avem pretentia sa facem si noi parte si nu la nu stiu ce regiuni de pe Glob in care curentul electric exista doar in povesti), asadar as vrea sa aduc in discutie doua - sa le zic asa -  "institutii" , care in alte parti functioneaza cum trebuie iar la noi au ajuns un fel de sperietori: dealer-ii si service-urile.

Ideea mi-a venit urmarind emisiunile auto in care oameni indignati tot povestesc la perpetii despre care n-ai crede ca pot exista intr-o tara cu pretentii cat de cat la civilizatie, ba mai mult, cei din cauza carora iau nastere astfel de probleme exista si prospera in continuare fara sa-si puna problema justitiei, OPC-ului sau a mai stiu eu carui organism abilitat in a face ordine.

Despre dealer-i:
Dupa ce ai strans cu greu o suma de bani, dupa ce ai intors zeci de variante pe toate fetele, te hotarasti sa te duci la dealer-i. Acestia sunt in general foarte binevoitori (in a-ti lua banii): iti prezinta oferte colorate si sclipitoare, iti fac discount-uri (asa, ca le esti simpatic), lanseaza pe piata promotii, ce mai, raiul pe pamant. In spatele acestora, insa, ce se poate ascunde?
- pe pliante scrie intotdeauna intr-un colt (de multe ori chiar vertical) chestii de genul "Masina din imagine este doar cu titlul de prezentare" sau mai grav, diverse adaugari si conditii care vor apare in final pe nota de plata. Nu mai spun ca literele sunt atat de minuscule incat cineva care are nevoie de ochelari nici macar nu le poate vedea, d-apoi sa le descifreze.
- daca iti iei masina in rate, fie ele de orice fel, poti avea surpriza ca undeva, in finalul contractului, sa fie stipulata nu stiu ce taxa absurda, conditie sau mai stiu eu ce, care te duce pana la urma la sume aberante pentru masina respectiva (vezi cazul Daewoo).
- poti astepta masina pana ti se lungesc urechile si sa constati in final ca ceea ce ai primit nu e in totalitate si ce ai comandat (si platit): exemplul celui care a comandat un C3 cu frane pe discuri, ventilate in fata, si care a descoperit cu ocazia trecerii pe anvelope de iarna ca de fapt are discuri normale pe fata si tamburi pe spate. La intrebarea "de ce n-am primit-o si fara CD-player sau tetiere", dealer-ul i-a zis ca astfel de lucruri s-ar vedea daca lipsesc. Astfel incat omul se intreaba acum: "Motorul o avea 16 supape sau doar 8, ca nici alea nu se vad".
- cel mai grav, dealer-ul iti vinde cu buna stiinta o masina cu probleme (cazul celui cu Alfa 147 cu sasiul descentrat sau cel celebru al Mertanului cazut in piscina).

Despre service-uri:
Credeam ca problemele exista doar in vechea retea Dacia, unde trebuie sa dai spaga si stai langa mecanic pentru ca acesta sa nu-ti puna alte piese, sa nu-ti fure din masina sau sa nu ti-o tina cateva zile pentru stiu eu ce maruntis de schimbat. Credeam ca odata cu aparitia modernelor institutii cu denumiri occidentale, cu termopane si gresie, cu instalatii sofisticate si performante, e de ajuns sa lasi cheile masinii in mana angajatului, sa te duci linistit la bar, sa bei o cafea si dupa o jumatate de ora sa o iei cu revizia facuta si pregatita pentru urmatorii 10...15000 de km. Ei bine se pare ca nu-i tocmai asa: mecanicii nu schimba uleiul, te lasa fara diverse obiecte din masina, nu-ti fac reparatiile in garantie, in schimb inventeaza diverse defecte dupa, si asa mai departe.

Va invit sa postati aici experientele voastre pentru ca si ceilalti care citesc sa stie la ce sa se astepte. De asemenea, sunt bineveniti si cei ce au fost multumiti de serviciile primite. In acest fel vom putea poate intocmi o lista paralela "baieti buni/baieti rai", vom sti pe cine sa evitam si pe cine sa vizitam.

#2
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Una recenta. Am plecat la sfarsitul anului trecut pina in Italia cu niste treburi cu un prieten. Cu masina lui, VW Jetta de prin 89 parca. Masina a fost ingrijita, totul in regula. Cu o saptamana inainte de plecare a zis ca merge la service VW sa schimbe discul de ambreiaj si alte chestii pe la cutie si sa faca o mica revizie.
Totul bine si frumos.
A luat masina, am plecat la drum. Dupa ce am trecut pasul Tihuta a inceput sa se auda o huruiala in cutie. La Cluj, la niste cunostinte a verificat nivelul uleiului din cutie si surpriza. A curs cam 750 ml de mal! Si asta dupa ce a fost in service. Am pus alt ulei si fiindca trebuia musai sa ajungem am plecat la drum. Am ajuns in Italia cu un huruit si mai mare si a trebuit sa schimbam cutia - am gasit una la dezmembrari -  si astfel am reusit sa ne intoarcem acasa.
Si totul a pornit de la acel mal din cutie.
Service VW.

#3
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Degeaba sunt firme strainesti, frumoase si impozante, cu renume ... ca omul tot roman verde ramane :(

Sa va zic si eu una TARE: de 5 zile stau cu masina in fata blocului. Pe trotuar. Masina NOUA (35 de zile si 2500+ km). De ce? NU AM NUMERE! !  :confuzzled:  :death:  E cea mai stupida situatie in care am fost vreodata cu legatura la vreun autoturism!

Politia nu a lucrat o saptamana, iar acum e batalie mare. Mie mi-au expirat numerele rosii sambata, iar marlanii nu stiu sa lucreze cu softul cel nou si spun ca nu au aluminiu.  :puke:  Firma de leasing da din colt in colt, dar ii doare in kur ca eu (si cei ca mine) spumeg ca vajnic pieton, ca oricum stiu ca isi primesc banii. Intr-un fel sau altul. INCLUSIV cei pe inmatriculare.

Iar pe dealer, ca tot veni vorba, il doare in aceeasi regiune anatomica. Am sperat ca poate al meu va fi un pic (nu mult) mai altfel. Si chiar promitea la un moment dat. Dar s-a dovedit a nu fi reala promisiunea.

Eventual cei care v-ati nimerit in astfel de situatie (sau treceti chiar acum prin ea) si ati gasit vreo solutie, dati si voi un semn de viata! Ca mie-mi vine sa dau foc la Udriste la ghiseu, la cata treaba am avut si mai am saptamana asta. :(  Idiotii au dat numere aiurea, inclusiv pentru masini care abia si-au primit numerele rosii ... Fara nici un Dumnezeu sau ordine cronologica.

Thx si sorry de ton. Da' ca la noi - la nimeni!  :cursing:

#4
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Eu zic sa bagam nu doar dealeri si service-urile in discutie. Sa bagam si societatile de leasing! Multi cumpara masinile in rate sau leasing, se ciocnesc de aceste institutii si ar fi util sa afle unele lucruri "romanesti"!
Asa.
Oameni buni, stati departe de Sebastian Leasing! Departe rau! La inceput curge numai lapte si miere, pentru ca apoi sa nu te mai cunoasca. Daca ai vreun accident o sa vedeti ce inseamna jaful la drumul mare si caracterul infect al unor concetateni. Nu insist prea mult ca nu e vorba de masina mea, insa e incredibil ce-am vazut cu ochii mei... n-am cuvinte!
La fel de infecta e relatia cu RCI Leasing, societate care apartine Renault parca. Mi-au cerut pentru un papuc cu motor diesel 5.200.000 lei pentru RCA. Papucul luat pe firma. Mi-a cazut fata. Sun trei zile la ei si nu raspunde nimeni la nici unul din cele 4 numere de telefon. Reusesc sa intru in contact cu ei abia dupa ce zbier bine la baietii de la Meridian, care-mi vindusera masina (si astia foarte slabuti ca prestatie). RCI Leasing: Cica asa au facut ei polita RCA cu Allianz care are, intimplator, preturile cu 10% mai mari decit restul societatilor de asigurare. Si zic de ce ma puneti sa platesc TVA fratilor ca RCA-ul nu e purtatoare de TVA? Pai ca ei mi-au facut un serviciu si e adevarat ca polita nu poarta TVA dar serviciul lor trebuie platit si asa ca au bagat si TVA 900.000 lei. Pai zic, bine ma, dupa ce ca va trageti cu nesimtire discounturile de cel putin 30% pe care le negociati cu societatea de asigurari ca mai incarcati cu valoarea de lista a RCA-ului, dupa ce ca mai luati 10% peste astia 30% ca voi lucrati cu Allianz, ma mai f....i si cu 900.000 TVA. Pai nu e bai fratilor prea pe fata? Ca daca nu-mi convine sa le trimit factura inapoi cu copia cu RCA-ul incheiat de mine ca-mi trimit ei factura de stornare pentru astia 5.200.000 lei. Si zic, si la telefon de ce nu raspundeti bai meseriasilor, ca voi sinteti de la Renault, marea firma care a spart Romania si ne invata meseria din Occident? Pai ca noi raspundem da sint toate liniile ocupate din cauza reclamatiilor privind RCA-ul! Frumos nu? Franta, frate, sint tari astia! N-am vazut nici pina azi factura de stornare promisa.
Porsche Leasingul e OK pina acum.  Imi trimit tot felul de informari, in fine, sint decenti. Singurul lucru pe care pot sa li-l reprosez este ca m-au pus sa platesc pretul de lista la RCA, desi stiu ca au discounturi imense de la societatile de asigurari. Puteau sa fie domni si sa nu se lacomeasca la 3-4 sute de mii cind le-am luat masina de sute de milioane. Dar poate cer prea mult.
In schimb se pare ca sevice-ul Porsche e alta mincare de peste. Multe lume se plinge ca le sint furate piesele de pe masina si nu pun ulei de calitate. Pina si un angajat al lor mi-a sugerat sa nu fac prostia si sa vin cu masina la ei. Mai mult de atit ce vreti?
akeem, fa tata o lista cu buni si rai. E o idee interesanta! Pe capitole, service, dealeri, societate de leasing, eventul de asigurari.
A, si in capul listei de nenorociti pune-i pe caralii de la Udriste care-si bat joc de bietul cetatean care-i si plateste de altfel! Pai chiar trebuie sa ne inghesuim ca animalele le cozile alea de trista amintire? In frig sau in caldura pentru orice rahat birocratic? Unde e respectul fata de cetatean pe care ei il apara cica? Oare superiorii alora de la ghiseu nu se sesizeaza, cum zic ei, ca trebuie sa deschida mai multe ghisee? Ca cetateanul care ii hraneste pe ei e batjocorit tot de ei?

Edited by Ahile, 10 February 2005 - 00:35.


#5
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
mda, am deschis un subiect sensibil se pare ... asa ca sa dau si eu nume:

Motoractive .. revin cu oarece detalii ... ma-c sa fumez o tigara, ca m-am nervat la faza cu TVAul la RCA ! :)

PS: discounturile nu-s asa mari de la firmele de asigurari ... intamplator lucrez - oarecum - in domeniu ...

#6
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Tyby, firma la care lucrez are vreo 10 masini si a obtinut 25% discount la RCA de la un agent Asiban imediat. Deci societatile de leasing care au sute, poate mii de masini, ce discount crezi ca obtin?

#7
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,950
  • Înscris: 17.10.2003

Ahile, on Feb 10 2005, 00:27, said:

akeem, fa tata o lista cu buni si rai. E o idee interesanta! Pe capitole, service, dealeri, societate de leasing, eventul de asigurari.

<{POST_SNAPBACK}>



Fac bre, dar zi-mi ce pun la "baieti buni"
:confuzzled:

#8
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,950
  • Înscris: 17.10.2003
Am uitat o chestie importanta: GARANTIA!!!

Chiar daca in prospecte sau reclame scrie atatia ani garantie, in mod sigur aceasta nu e valabila pentru toata masina. Exista in mod cert anumite subansamble care nu beneficiaza de aceeasi perioada sau numar de km. si din pacate tocmai alea care se strica cel mai des: suspensii, directie, etc.

#9
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,478
  • Înscris: 14.04.2002
Si eu am muulte exemple... Hai sa pun la baieti buni: Service Peugeot Braila, AxaMotor ii cheama. Initial au fost groaznici (au uitat sa puna un colier la furtunul de la turbina si ghici cine a ramas in drum. Au uitat sa programeze oglinzile rabatabile din computer, dupa o resetare. Nu gaseau o sonda de ulei pentru a o schimba (nu o gaseau LA MOTOR) Dar dupa ce am intrat tare in ei, acum se poarta excelent: am avut numeroase probleme cu masina, din cauza Peugeot nu a lor, si m-au ajutat intotdeauna, stand uneori si peste program, chiar mult.
Baieti rai? hoho.. Daewoo. Aveam leasing la ei, sfarsitul anului trecut, iar ei mi-au trimis rca pe 10ian!! Practic 10 zile pe tusa. Solutia a fost sa imi fac eu rca pe o luna (atunci se putea) si apoi cand a venit rca de la Daewoo am recuperat $$.
Constructori auto, la baieti rai: Peugeot. Nu mai amintesc milioanele de probleme avute cu 307 in 10 luni.

#10
Dok

Dok

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 636
  • Înscris: 11.02.2004

akeem, on Feb 10 2005, 07:29, said:

Fac bre, dar zi-mi ce pun la "baieti buni"
:confuzzled:

<{POST_SNAPBACK}>


Crezi ca existat asa ceva?   :P

Ieri am fost la Eurial sa imi rezolva ceva probleme. Am fost chemat la ora 8 dimineata de seful service-ului, dar care nu a cadicsit sa vina decat la ora 9:30.  :angry:  Ok, zic eu intarzie omul, a venit m-a vazut si mi-a zis sa stau in sala de asteptare ca se apuca de masina. Am stat o ora, masina in parcare acolo unde am pus-o eu. Pe la ora 11 vad ca masina pleaca la probe si in 10 min se intoarce. De data asta au lasat-o in parcarea service-ului. Iar stau si astept pe la 12 masina tot acolo, nemiscata. Ma duc si intreb daca este gata, seful imi zice ca asteapta pe cineva intr-o ora ca se mai uite la ea. In gandul meu pe cine sa mai astepte daca ele este sef si este singurul care ia deciziile. Mai trece o ora masina in acelasi loc. Intreb la receptie daca este gata si imi spun ca nu au rampa libera.  :cursing: Va dati seama ca am vazut rosu in fata ochilor si de acolo direct la directorul de service (sau cum s-o numi) m-am dus. La el incep sa turui: de 4 ori am venit, masina, am comandat acum o luna 4 piese - din care 3 apar in comanda si nici pana in momentul asta masina nu este rezolvata. I-am mai spus ca de dimineata stau in sala de asteptare si masina in parcare.
Si au inceput telefoanele la cei mici: unde sunt piesele? de ce nu au ajuns? de ce stau in service si masina nu este gata? etc ....
Si minune : piesele erau in RO, dar berbeci nostri imi tot ziceau ca nu au venit toate. Este adevarat ca unele apareau in alte depozite si nu la ei, la cel din Militari si Pitesti.
Asa ca meseriasi s-au apucat de masina pe la ora 14, cand domnu' director a coborat in service cu mine de manutza, si a facut o mica echipa care sa se ocupe de masina. A urmat si un mic circ in service, ca nu era nici un mecanic available pentru masina asta si dupa ce a tipat la ei s-au gasit vreo 2 care sa o repare.
Si uite asa am stat eu pana la ora 18 (adica 10 ore) in service. :console:  Ar fi trebuit sa ma plateasca pentru ca am stat cat o zi de lucru la ei. Daca la urmatoarea intrare in service se mai intampla asa, am jurat ca le dau masina inapoi si sa se spele cu ea pe cap. Cineva mi-a dat cateva idei : sa o fac praf (dauna totala) dar este cam periculos pentru mine si a doua - cand ma mai duc la ei sa imi iau o sticla de benzina si daca iar ma duc cu presul, torn benzina pe masina si sa ii dau foc. :coolspeak:

P.S povestea este mai lunga dar am zis sa nu umplu o pagina intreaga. Se intelege cam ce este de inteles.  :worthy:

Edited by Dok, 10 February 2005 - 11:35.


#11
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Mda, iti cam vine sa mori cu ei de gat! :(

#12
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003

Tyby, on Feb 10 2005, 00:35, said:

mda, am deschis un subiect sensibil se pare ... asa ca sa dau si eu nume:

Motoractive .. revin cu oarece detalii ... ma-c sa fumez o tigara, ca m-am nervat la faza cu TVAul la RCA ! :)

<{POST_SNAPBACK}>



Ce e si cu astia?? Ca luna aviatoare incep sa platesc prima rata...

In afara de dobinda mai mare, si RCA de 3.2 milioane pt un Accent 1.6...ce bube mai au? :o

#13
palarie

palarie

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 02.02.2005
Salut
Ma bag si eu pe topic, ca ma doare.
Sfat: Nu mergeti la reprezentatnta Opel Cluj!
Am fost cu nevasta-mea pt o Vectra B in stare perfecta, aveam de facut verificarea de nustiu cati km. O lasam acolo si venim peste citeva ore; acasa gasim: acceleratia avea joc, turatia nu statea in relanti, etc. O ia nevasta-mea la un drum lung si ma suna din BV ca i s-a aprins led-ul de la controlul electronic al motorului; merge asa cu el (si cu morcovul cat casa) la Opel Brasov, cauta aia, si surpriza: astia din Cj au lasat senzorul sa spanzure pe linga motor, care, prin cureaua de distributie, l-a si facut praf. Bun... sa zicem ca mai greseste omul, da?
Vine in Cj, mergem la service; aia ca o s-o rezolve imediat; stam cateva ore, apoi apare unul, lipeste senzorul cu un scotch sa nu se mai bitiie, si zice ca-i gata. In rest, nimica. Nici macar un pardon. P.S.: verificarea tehnica a costat cam 10 mil.
Asa ca, oameni buni, luati aminte la Murphy, si daca merge bine (masina), dati-i pace, ca in Romania lucrurile pot doar sa mearga mai rau.
Huuuo,

#14
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Uite, ca sa vedeti ca nu e dracul chiar asa de negru cum il fac artistii plastici, pune Porsche Leasing al capitolul "baieti buni"! Pina la proba contrarie si daca nu are nimeni ceva impotriva eu zic ca sint OK.

#15
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001

Zetics, on Feb 13 2005, 14:22, said:

Ce e si cu astia?? Ca luna aviatoare incep sa platesc prima rata...

In afara de dobinda mai mare, si RCA de 3.2 milioane pt un Accent 1.6...ce bube mai au? :o

<{POST_SNAPBACK}>



vezi ca am scris mai sus problema cu numerele (in primul post).

Intre timp am primit numerele de leasing ... cu o intarziere de ... 6 (SASE!!!) zile! Adica 6 zile (5 zile si 15 ore mai precis) NU am putut circula cu masina. M-au terminat saptamana trecuta! :(

In rest ... probabil ca diferenta prea mare fata de altii nu e ...

PS: mi-au facut numere de leasing pana in 2009, desi eu am leasing pe 2 ani! :D  :death:

#16
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,419
  • Înscris: 05.08.2003
As avea un mic comentariu la titlul topic-ului. Clientul nu trebuie sa fie stapan ci colaborator. Cum ar fi sa vina cineva la service cu o masina diesel (eventual in garantie) in care a bagat benzina? Daca el e stapanul, aia de la service ar trebui sa-i repare masina de fiecare data cand pune ala benzina, fara sa-l avertizeze, fara sa ia masuri. "Pai ce domne? Ie de la OMV, cea mai buna benzina. Prostule, vrei sa ma tragi pe sfoara. Tu esti incompetent si hot si nu vrei sa-mi repari masina!!! Auzi, motorina, benzina, diferenta... Pai nu sunt de la benzinarie? "


Ei?

#17
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
hehe ... asta-i ca ala cu Mertzanu:


Vine unu' cu mertzanu' la service la 1 saptamana dupa ce o luase:

- Dom'le, nu mai mere ... nu intra in viteze, m-a lasat pe autostrada ... Nasol de tot ... am crezut ca daca imi iau Mercedes nu o sa am probleme de-astea :(

Aia din service iau imediat masina si, cu scuzele de rigoare, o pun pe stand, gasesc cutia dusa si o schimba.

Omul pleaca cu masina, si dupa o saptamana iar vine la service. Cutia - rupta in doua ... Iar ii schimba baietii cutia, fara discutii (doar e Mercedes, nu Dacie). Pleaca iar "clientul" nostru si ... dupa inca o saptamana vine iar, negru de suparare.

- Dom'le, ca imi bag, ca-mi scot, masina de kkt ... Vreau banii inapoi, ca nu se mai poate.

Aia ce sa faca ?!... Incep formele sa-i dea omului banii inapoi, ce deh ... e Mertzan. Da', in timp ce se faceau actele, il intreaba unul dintre mecanici:

- Nu va suparati, dar cum s-a manifestat. ca e ciudat rau. De cand sunt eu aici, n-am patit niciodata asa ceva!

- Pai uite, iti spun exact: eu in week-end plec la tara, pe langa Pitesti. Si intru pe autostrada, dau a 3-a, o duc la 6.000, dau a 4-a, o duc iar la 6.000, asa si la a 5-a, bag intr-a 6-a ... Si cand ajung la 6.000 ... I dau R dom'le ... De la racheta!


;)  :rolleyes:

#18
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003
OK, bila de smoala de Motoractive: :death:


Eu consider ca m-au tzepuit de 40E.
Cum?
Uite-asa:

Am platit avansul pt masina pe vreo 5-6 ianuarie ac. Masina care nu a venit nici la ora asta, asa ca pe 3 februarie am intors-o si am luat alta masina care era pe stoc, dar cu motor mai mare. Mi se storneaza de la leasing primul avans (72 milioane) si mi se face o a doua factura (77mil). Eu platesc in interval de o ora diferenta de 5 mil.

Cind imi vine factura pt prima rata, observ o rubrica "diferenta curs valutar" de vreo 40E. De ce si de unde? Cum ca diferenta apare datorita cursului valutar din momentul confirmarii platii fata de momentul emiterii facturii.

Mai explicit: factura eliberata 3 febr (1E=37600), dar plata a fost confirmata in ianuarie!!!!  :cursing: (1E=38500) Niste nesimtiti! adica ei au luat confirmarea din ianuarie! am tinut o luna 72 mil la ei, si tot eu sint bun de plata.

Sfat pt boboci: NU platiti avansul pina cind stiti ca masina e in tara, sau in vama, sau pe stoc! Ca eu daca tineam banii la mine, salvam vreo 2.5 mil (aia 40E pe care tre sa ii dau acum plus eventual o dobinda pe o luna la o banca!) :ciocan:  :fyou:

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate