Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DSG vs manuala
Last Updated: Nov 27 2011 14:43, Started by
Jack90
, Oct 26 2008 22:49
·
0
#37
Posted 17 November 2008 - 10:32
lucian707, on Nov 17 2008, 04:51, said: Cutie manuala clar, s-a atrofiat romanu. In romania 60 70% din masini sunt automate. Ce zici tu acolo??? 60-70% automate? De unde ai scos-o? Ai vazut vreo statistica? Pentru ca, eu nu cred ca avem mai mult de 30% automate. Quote Cutia automata e ideala pe o masina gen SUV, o limuzina etc. Pe o masina cat de cat sport nici nu o concep fara manuala. Cutia automata este ideala pentru orice. Te-ai uitat pe la WRX...ca tot zici de masini sport...cum schimba pilotii? Au o padela maaaare, langa volan, de care trag sa schimbe superior si imping sa schimbe inferior. Aia probabil e o secventiala...sau ...o asa zisa semiautomata (manuala fara ambreiaj). Dar oricum e mai rapida decat ai visa tu sa fii pe manual vreodata. La fel orice cutie automata performanta. |
#38
Posted 17 November 2008 - 10:40
Mda, mare porcarie cu automatele astea. Automatele-s bune doar de cafea
Acum serios, DSG-ul schimba in ms, cu mana in cat o faci? |
#39
Posted 17 November 2008 - 13:18
preconceptiile majoritatii romanasilor au la baza cutii automate cu 3, maxim 4 trepte care consuma mult si au demaraj slab.
dar asta nu e pt ca sunt automate ci pt ca au putine rapoarte. as vrea sa vad si eu pe sumaherii astia cat de sportivi sunt cu o cutie cu 4 sau mai rau 3 trepte luuuuuungi de-ti cade turatia de la 3000 la sub 2000 cand schimba treapta, cat de sportiv conduc si mai ales cat de economic o fac. |
#40
Posted 17 November 2008 - 13:23
[quote name='undercoverbrother' post='5431457' date='Oct 27 2008, 21:06']dsg e cumparat de la americani de VW. nu e marca vw.
si nici nu (mai?) are exclusivitate vw pt asa ceva.[/quote] Corect se spune ca este dezvoltata de BorgWarner pt Audi. Daca tot ne lansam in afirmatii,sa stim ce vorbim. De citit despre DGS si de vazut clipul din pagina 2! [url="http://blogcritics.org/archives/2006/11/08/091620.php"]http://blogcritics.org/archives/2006/11/08/091620.php[/url] [quote name='richelieu' date='Nov 17 2008, 10:32' post='5530464'] Ce zici tu acolo??? 60-70% automate? De unde ai scos-o? Ai vazut vreo statistica? Pentru ca, eu nu cred ca avem mai mult de 30% automate. Mai degraba 5%-10%,maaaxim! |
#41
Posted 17 November 2008 - 13:36
701, on Nov 17 2008, 13:23, said: Corect se spune ca este dezvoltata de BorgWarner pt Audi. Daca tot ne lansam in afirmatii,sa stim ce vorbim. De citit despre DGS si de vazut clipul din pagina 2! poteito-potato. ce sensibili mai sunteti unii la nuante. poate ca trebuia sa zic de la inceput ca vag nu a fost in stare sa o faca si au cumparat-o de la americani, platind in plus si pt exclusivitate. adica ceea ce zici tu. daca nu plateau si exclusivitatea vag nu se mai putea lauda cu DSG ca fiind a lor. mai zic inca odata, parca traim in matrix fratilor. nu mai conteaza cum stau lucrurile de fapt ci cum sunt vazute. |
#42
Posted 17 November 2008 - 13:43
undercoverbrother, on Nov 17 2008, 13:36, said: poteito-potato. |
#43
Posted 17 November 2008 - 14:23
Stati asa nene. Cutia Tiptronic sau ea Multitronic de pe Audi e super marfa, ce nu va place la ea? Trebuie sa fie toate DSG ca sa fie bune? Mie-mi place f mult tiptronicul .Il stiu de pe A8 3.0TDI , de pe A6 2.5 TDI, chia si de pe acest 3.0 D al X5-ului E 53(ORICUM OPTIUNEA SPORT E INUTILA LA E53, O PORKARIE ADICA, IN COMPARATIE CU CEA DE LA AUDI):DAI PE SPORT, MASINA SCHIMBA MAI SUS DAR DEMARAJ SUPLIMENTAR iok! La Audi se duce masina...
|
#44
Posted 17 November 2008 - 14:39
Sunt de acord cu o cutie automată la orice este mare, în general astea sunt mai grele și faptul că e un pic mai grea cutia nu face diferență, totodată la confort nu se pune problema, mult mai bună în trafic o automată.
Nu o înțeleg însă pe mașinile sport sau mici... Alea mici, pentru că în general pedala e comodă la ele și greutatea suplimentară se vede. În ce privește o mașină sport, nu pentru timp n-o înțeleg că nu asta urmăresc. P entru mine o mașină sport e mai degrabă un BMW E36 decât un Skyline GTR. Nu cred că sunt nici măcar 20% din cei care au mașini atât de bune să le folosească la potențialul lor maxim, deci de ce să nu mă simt un pic mai implicat, mai vivace când stau la volan și lucrez cu tot corpul chiar dacă merg mai încet. |
#45
Posted 17 November 2008 - 16:27
Silver Wolf, on Nov 17 2008, 15:39, said: Nu o înțeleg însă pe mașinile sport sau mici... E meserie automatica si pe masinile Sport, trust me! ( and @Netflow and @devs.java and many others!) |
#46
Posted 17 November 2008 - 18:01
Din cate stiu, pe masini sport se pune automata si pentru a proteja impotriva uzurii. Invata gigel la scoala de soferi ca la benzina se retrogradeaza pentru depasiri, si schimba din 4 in 2 la 5000 rpm pe o masina cu cuplu de 500 Nm, sa vezi atunci veselie.
|
|
#47
Posted 17 November 2008 - 18:38
Sau pleaca o data cu ambreiajul patinat si... nu mai pleaca a2a oara ca nu mai e ambreiaj.
|
#48
Posted 17 November 2008 - 18:41
#50
Posted 17 November 2008 - 18:50
#51
Posted 17 November 2008 - 19:08
Ok, rectificam: ambreiajul nu mai are o forma bine definita.
|
|
#52
Posted 17 November 2008 - 22:20
manuala pentru vibratia cand schimb viteza , pt puterea cu care trag de maneta si pentru faptul c e simpla si fiabila..
poate nu ajung la 100 mai repede ca un DSG , dar cu siguranta ma distrez mai mult... |
#54
Posted 18 November 2008 - 14:46
sanddy1964, on Nov 16 2008, 22:26, said: E mai nasol iarna cand e sa faci frana de motor , in rest,,,cutia automata rullez. Si dac aai secvential, faci frane de motor mai smekere decat cu cutia manuala... Inainte sa conduc DSG si eu credeam ca nu face frana de motor in modul automat. Ce sa ne miram de nestiinta noastra ca si clienti, cand multi dintre dealeri nu cunosc tehnica pe care o vand. Mie dealerul de la care am luat-o mi-a raspuns 'nu se poate schimba din D in S din mers' !!! Bineinteles ca se poate. Deci DSG faca frana de motor in modul automat: merg la vale sa zicem in vit a 4-a cu 1700 rpm; daca apas acceleratia cutia schimba in vit a 5-a cand ajunge la 1800 rpm (turatia de cuplu); daca iau piciorul de pe acceleratie, se duce in vit a 4-a pana la 2000-2500 rpm pana sa schimbe in vit a 5-a. In modul Sport, frana de motor e accentuata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users