Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
DSG vs manuala
Last Updated: Nov 27 2011 14:43, Started by
Jack90
, Oct 26 2008 22:49
·
0
#20
Posted 28 October 2008 - 10:26
undercoverbrother, on Oct 27 2008, 21:06, said: dsg e cumparat de la americani de VW. nu e marca vw. si nici nu (mai?) are exclusivitate vw pt asa ceva. Corect, VW a cumparat un timp dreptul de exclusivitate, dar nu e facut de ei. Dar ia mai zi o masina de 20-25,000 euro la care poti avea DSG ? Ford abia a scos cutia PowerShift, dar fara modul Sport. Asta in timp ce VW a introdus noul DSG 'uscat' cu 7 rapoarte. |
#21
Posted 28 October 2008 - 14:14
Ia cutie manuala
Am glumit ce Dumnezeu. Normal ca DSG .Ce sa mai fac cu o manuala? |
#23
Posted 02 November 2008 - 11:54
#24
Posted 06 November 2008 - 17:12
undercoverbrother, on Nov 2 2008, 11:54, said: pai de ce m-as complica cu ceva complicat cu potentiale probleme de fiabilitate cand exista altceva mult mai simplu, mai fiabil si mai confortabil care face acelasi lucru plus inca niste chestii pe deasupra. vorbesc bineinteles de CVT cu mod "manual". da un link sa vedem ce stie CVT |
#26
Posted 06 November 2008 - 22:23
din cate stiu CVT nu au aparut pe masini sportive , dar poate ma insel .
oricum , pana anul asta multe erau creditate ca fiind ``rubber belt drive`` adica la acceleratie se simteau ca o curea de cauciuc ce se intinde ; acceleratie mica la inceput si normala dupa un timp ( lag ) . insa pt masni mici e clar mai buna ca orice altceva , tine motorul in zona optima a turatiei . |
#28
Posted 07 November 2008 - 11:07
DSG este o cutie realizata de Borg Warner pentru VW. VW a pariat pe cutia asta si, zic eu, a castigat. Deja sunt la a doua generatie DSG (cu 7 trepte), mai economica si mai performanta. Si altii cauta acum sa ii ajunga din urma: Ford, Fiat etc.
Eu am ales DSG doar pe baza impresiilor de la posesori si nu regret niciun moment ca am facut-o. Eu as alege DSG pe Scirocco sau GTI 2.0 TSI, dar obligatoriu si cu padele pe volan. |
|
#29
Posted 12 November 2008 - 21:55
Manuala Urasca cutiile automate (cat de sofisticate ar fi ele) !
|
#31
Posted 16 November 2008 - 10:08
#32
Posted 16 November 2008 - 22:14
ady_chesnoiu, on Nov 12 2008, 21:55, said: Manuala Urasca cutiile automate (cat de sofisticate ar fi ele) ! asa ziceam si eu acum 1 an... dar uite ca am facut un test drive cu o automata si mi-am schimbat parerea. de 17000 km conduc o masina cu o cutie de viteze automata si nu cred ca voi renunta la ea. si daca ma apuca damblaua si vreau sa schimb eu, o pun pe secvential si gata |
#33
Posted 16 November 2008 - 22:26
E mai nasol iarna cand e sa faci frana de motor , in rest,,,cutia automata rullez.
Si dac aai secvential, faci frane de motor mai smekere decat cu cutia manuala... Nici eu nu mai concep masina fara automata. Edited by sanddy1964, 16 November 2008 - 22:26. |
|
#34
Posted 16 November 2008 - 23:32
dar si iarna ai program de mers pe zapada (cel putin eu am) sau daca nu, o dai pe secvential.
|
#35
Posted 17 November 2008 - 04:51
Cutie manuala clar, s-a atrofiat romanu. In romania 60 70% din masini sunt automate.
Cutia automata e ideala pe o masina gen SUV, o limuzina etc. Pe o masina cat de cat sport nici nu o concep fara manuala. |
#36
Posted 17 November 2008 - 09:41
si daca acea cutie e mai smechera ca tine si schimba in timpi pe care nu ii visezi, ce faci???
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users