Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche
 recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 

Vw GOLF 6

- - - - -
  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#19
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

 catalinmariescu, on Oct 29 2008, 12:04, said:

Vlad,nu ai noutati pentru noi?
Ajuns prea tarziu ... sry , dar cat de curand e pe vine si test-drive. Oricum d-abia astept si petrecerea de lansare de la Porsche :P .

Edited by Vlad_int1, 29 October 2008 - 12:37.


#20
stokarit_s

stokarit_s

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,200
  • Înscris: 05.01.2007
Golful a ajuns o masina prea banala din punctul de vedere al desing-ului.
Nu ma mai atrage nimica la ea.

#21
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Press Release Golf VI.
In felul asta, sper ca UNII sa-si dea seama de unde vine Golful 6 si de ce este ceea ce este.
"GOLF VI - BODY

The design targets for Volkswagen Design could not have been set any higher: “Our challenge is to create the iconic cars of the future.” This memorable sentence was spoken by Italian Walter de Silva as he assumed overall design leadership at Volkswagen AG in February 2007. It indicated just how conscious the team around de Silva was of its responsibility to take world successes like the Golf forward into the future.

DESIGN - REALIGNED AND SHARPENED

Now in 2008 there is the Golf, one of the first cars to receive its final touches under the new leadership of de Silva. The team retooled one of the most popular automotive designs in the world for contemporary times. The powerfully and clearly designed Golf completes the circle begun by the especially influential Golf generations I (1974 to 1983) and IV (1997 to 2003). The unique character of the overall design and orientation of the headlamps, taillights and side profile are also a reflection of the realignment of the overall design of all Volkswagen models...."
Restul aici.

#22
Hifidor

Hifidor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 10.10.2007
Am comandat deja un Golf VI, Highline 1.4 TSI 160 cp., DSG.Pretul este 23795 euro (incl.TVA), incluzand o serie de optiuni printre care cea mai importanta (si costisitoare) este suspensia adaptiva DCC.
Din pacate va sosi abia peste 3 luni.Pana atunci m-am urcat in una pe care o aveau la showroom-ul PBN (nu era disponibila inca pentru drive-test).La prima vedere esti impresionat de calitatea materialelor din interior.Bordul cu lumini albe ale cadranelor turometrului si vitezometrului, in combinatie cu luminile rosii ale butoanelor de comanda este elegant si spectaculos in acelasi timp.Radio CD-ul RCD 510, cu un afisaj TFT excelent, mare si cu touch-screen, contribuie de asemenea la o ambianta foarte placuta.Acesta este insa optional si se plateste in plus vreo 300 euro.Pozitia de condus este foarte buna, ergonomica, in nota VW.Ceea ce mi-a atras atentia in mod deosebit este faptul ca odata ce te-ai urcat in masina si ai inchis portiera, esti complet izolat (fonic) de zgomotul de afara.Nu se mai aude nimic.Poti aprecia astfel calitatea sistemului audio, care desi nu era cel de top (Dynaudio) se auzea ireprosabil.
La capitolul minusuri ar putea fi considerat spatiul oarecum restrans in spate.Am 1,87 m si nu mi-am gasit chiar usor pozitia optima, in special pentru picioare.Totusi am remarcat ca plafonul este suficient de inalt, incat nu mi-a creat probleme cu pozitia capului.Potbagajul deasemenea nu este un etalon, bagajele a 4 persoane plecate intr-o excursie parand a-si gasi cam greu locul.
Dar pana la urma ce conteaza astfel de detalii, in fata tehnologiilor de ultima generatie puse pe aceasta masina de clasa compacta, care promit un comportament sportiv peste ce au avut generatiile anterioare de Golf ?
Chiar daca din punct de vedere estetic nu se remarca o schimbare spectaculoasa fata de generatia anterioara, aici lucrurile sunt extrem de subiective.Mie personal imi place actualul design, pare mai rafinat si sportiv in acelasi timp.Ceea ce mi se pare insa mult mai important este faptul ca poti dispune de niste tehnologii de ultima ora pe o masina din aceasta clasa.Suspensiile adaptive, cutia DSG, noile motoare TSI si TDI, sunt elemente pe care nu prea le gasesti la concurenta la aceasta clasa si la acesti bani.

#23
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
@Hifidor:
Cateva comentarii legat de ce ai observat tu: din capul locului merita spus ca inca n-am apucat sa ma sui in G6, deci vorbesc in "inconstienta de cauza". Oarecum, fiindca am citit pe larg in Auto Bild, auto motor und sport si ADAC Magazin despre cine e Golf VI si ce poate/nu poate. In spate, singura moificare fata de Golf V este designul panourilor portierelor. Bancheta, cotiera centrala, tetierele & co. sunt neschimbate. Portbagajul, 99,5% la fel la interior, si ca design, si ca volum, cu cel de la Golf V. In fata, in schimb, 99,5% e diferit. Inclusiv iluminarea bordului, care acum e pe alb; sincer, eu voi regreta profund albastrul de la Golf V si IV; altora, poate li se va parea o schimbare binevenita, desi inclin sa cred ca cei din prima categorie vor fi cu mult mai multi. Am vazut pe Passat CC comenzile sistemului de climatizare si e acelasi cu cel de pe Golf VI, adica mai complicat decat actualul layout. In rest, o imbunatatire spectaculoasa a materialelor de la interior, care oricum, erau deja foarte bune.
Ca un minus, se poate constata absenta posibilitatii de a comanda faruri cu xenon, adaptive sau nu.
Legat de portbagaj, nici poveste sa intre bagajele a 4 persoane. Noi am fost 3 in vacanta anul trecut in Germania si am avut o gramada de bagaje pe bancheta din spate. Anul asta am fost 2 si la intoarcere, am avut portbagajulplin si bancheta din spate pana in tavan (+/-). Pe de alta parte, asa e la HB, n-ai ce-i face. Oricum, eu prefer oricand un Golf unui Jetta sau un Megane HB unui Sedan.

#24
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
ieri am asezat nobilul meu dos intr-un G6 si am avut impresia ca e G5; rcd ala are loc pentru card, bord eos (mai mult sau mai putin), climatizarea nu avea display(poate ca e mai bine, nu stiu) volan MISTO (comenzi, piele, etc) si ce nu mi-a placut de cum am deschis usa: mirosul nene :D
portbagaj mai mic, poate din cauza ca locul rotii de rezerva este mai sus

#25
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,523
  • Înscris: 28.08.2003
Pe mine ma lasa rece designul, dotarile si VW in general. Insa trebuie sa recunosc genialitatea noilor motoare si cutii de la VW.
Daca n-as avea altceva de facut cu banii, maine imi luam si eu un 1.4 TSI cu DSG. Geniale. Poa sa fie intr-o caroserie de Lada, nu ma intereseaza. Sunt beton motorasele acelea. Vreau si euuuuuu!!!

#26
thinker

thinker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 05.01.2006

 Cristist50, on Nov 1 2008, 03:10, said:

Pe mine ma lasa rece designul, dotarile si VW in general. Insa trebuie sa recunosc genialitatea noilor motoare si cutii de la VW.
Daca n-as avea altceva de facut cu banii, maine imi luam si eu un 1.4 TSI cu DSG. Geniale. Poa sa fie intr-o caroserie de Lada, nu ma intereseaza. Sunt beton motorasele acelea. Vreau si euuuuuu!!!

Exact asta e ce imi place si mie mult la VW, faptul ca au disponibile motoarele TSI care au un randament foarte bun (consum/performante), si se inscriu in varful tendintelor de a crea motoare mai economice dar mai performante.

1.4 TSI 160 cai? That's what I'm talking about.... :coolspeak:

Edited by thinker, 01 November 2008 - 11:54.


#27
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

 Michtaux, on Oct 31 2008, 09:23, said:

Ca un minus, se poate constata absenta posibilitatii de a comanda faruri cu xenon, adaptive sau nu.
Uita-te in celalalt Golf 6 thread- ziceam ca nu se poate comanda momentan din lipsa cotei de productie pt Romania.Se reglementeaza la inceput de an. Oricum,in momentul asta orice comanda dureaza minim 3 luni, asa ca daca cineva vrea xenon poate sa astepte pana in Ianuarie si apoi se va putea. Nu e chiar un minus in cazul asta,nu?
Btw, la 2 ma duc sa dau o tura cu Golf 6, 1.4 tsi. Il documentez si scriu dupa.

#28
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Ok,am fost,am condus, am facut fotos si video, sper ca la noapte sa scriu ce tre:) Ah,am fost si cu Scirocco!

#29
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007
Am facut si eu ieri un mic test-drive cu G6; din pacate am ajuns tarziu si am mers prea putin cu el ca sa imi pot face o parere cat de cat obiectiva. Masina a fost 2.0 tdi 140 cai  culoarea cea mai naspa posibila (un fel de bej deschis). Ca prima impresie este ok dar nu pot spune ca m-a dat pe spate. Ca diferente fata de G5 se observa imediat antifonarea , exagerat de bine facuta dupa mine. Masina sta bine pe sosea, dar din nou repet, inca nu mi-am dat seama cat de bine. Mi-a placut ca are vizibilitate ceva mai buna in spate decat g5 si un unghi mort ceva mai mic. Calitatea materialelor este si ea mai buna si finisarile sunt executate impecabil ... din pc asta de vedere sunt sigur ca va ramane lider in clasa. Mai multe detalii sambata viitoare cand voi face un test-drive mai prelungit , cel mai probabil cu 1.4 tsi 122 cai (am inteles ca il aduc saptamana asta).
Am mai observat ca masina arata clar mai bine decat in poze, iar stopurile nu sunt chiar asa nasoale in sensul ca se incadreaza bine in linia caroseriei.
Cu preturile nu prea m-am lamurit eu cum sta treaba pentru ca variantele de echipare sunt diferite. De exemplu 2.0 tdi 110 cai trendline vine standart cu suspensie sport  <_<  ... cel putin ciudat dupa mine.
Oricum mi se par cam scumpe ... adica au crescut calitatea dar ca prima impresie e ca au crescut si preturile; ca exemplu: la pbv este expus un confortline rosu , 2.0 tdi , dsg 6 + plus cateva dotari iar pretul era 26000 E  :wacko: ... pai in momentul de fata iti iei G5 GTi la banii astia ... sau octavia RS si mai pui si la ciorap . Sunt convins ca or sa se mai dezmeticeasca, altfel nu cred ca o sa le mearga prea bine.
Oricum sambata viitoare o sa ma lamuresc eu de mai multe treburi :).

Edited by Vlad_int1, 02 November 2008 - 13:01.


#30
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Attached File  IMG_0005.JPG   450.46K   211 downloads
Gata si partea mea de info.

#31
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007
In mare parte de acord cu tot ce ai spus. Singura diferenta de opinie fiind cu privire la climatronic ; mi se pare mult mai usor de utilizat climatronicul de pe g5 si imi place mult mai mult afisajul digital actual. Sunt deasemenea curios cum vor putea fi accesate meniurile ascunse la acest golf (cele care indica viteza reala , temp, turatie, presiune ulei etc).

#32
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

 Vlad_int1, on Nov 3 2008, 14:27, said:

In mare parte de acord cu tot ce ai spus. Singura diferenta de opinie fiind cu privire la climatronic ; mi se pare mult mai usor de utilizat climatronicul de pe g5 si imi place mult mai mult afisajul digital actual. Sunt deasemenea curios cum vor putea fi accesate meniurile ascunse la acest golf (cele care indica viteza reala , temp, turatie, presiune ulei etc).
Da, sa spunem ca noul Climatronic va avea o curba de invatare mai mare. Insa aduce functionalitate in plus, iar design-ul este superior. M-am dat jos din Golf si m-am urcat in Scirocco,unde m-a lovit interiorul ieftin.Accentuare data si de bordul de la Golf 5 si clima, idem. Nu stiu de meniurile asunse...

#33
qwayke

qwayke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 09.02.2007

 701, on Nov 3 2008, 16:35, said:

Da, sa spunem ca noul Climatronic va avea o curba de invatare mai mare. Insa aduce functionalitate in plus, iar design-ul este superior. M-am dat jos din Golf si m-am urcat in Scirocco,unde m-a lovit interiorul ieftin.Accentuare data si de bordul de la Golf 5 si clima, idem. Nu stiu de meniurile asunse...



Am studiat o poza cu climatronicul de la G6, e cumva asemenator cu cel de la BMW cu reglarea treptelor din buton?

#34
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 28.11.2005
Masina e superba, din toate punctele de vedere. Comfortline, jenti pe 17.

DSG-ul schimba pe la 4000 si ceva pe sport, si cade la 3000. Stabilitate exceptionala, a intrat esp-ul un pic, dar de, curba de 90 de grade in viteza :lol:. Realizezi ca a schimbat, dar o face foarte repede.

Materialele in interior sunt aproape de audi, foarte faine la pipait, climatronicul are o chestie simpatica, gradele sunt scrise pe butoane, cam mic, dar se vad. Navigatie e standard, culori inchise dar in ton cu bordul. Scaunele cu suport lateral foarte bun

Antifonare foarte buna, mai ca zici ca era motor pe benzina. Mie imi place sa aud motorul, se aude ceva, dar numai la turatii foarte mari.

Mi-au placut iar foarte mult pozitionarea butoanelor pe manerul usii de la sofer, le gasesti cu ochii inchisi. Plus beculetul de pe oglinzi pentru semnalizare, vedeti in poza.

LA exterior nu ma pronunt, aici gusturile nu se discuta, mie nu-mi place spatele, dar merge. Oricum eu nu pun accent pe exterior, doar conduc din masina :).

Pe scurt i-as da 9.5. De ce? Nu mi-a placut directia, volanul se misca foarte usor. Mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc.


Daca aveti intrebari, go, dar va raspund maine, acu' ma duc sa ma plimb pe valea prahovei cu retur pe cheia. :lol: pentru serpentine  :thumbup:

Attached Files


Edited by rotnic, 08 November 2008 - 13:29.


#35
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 28.11.2005
LE: m-au uimit suspensiile, confortabile, desi avea jenti pe 17. Ma asteptam sa fie mult mai rigide.

#36
razvan33

razvan33

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 22.06.2007
Azi am vazut si eu unul rosu in oras de la PBV; a venit din spate si cand l-am vazut in oglinda mi-a placut cum arata, dar cand m-a depasit si i-am vazut spatele -_- , dezamagire, nu-mi place deloc.Parerea mea strict personala: ar fi fost mai reusit cu fata de acum si spatele de G5(spatele de G6 mi se pare prea banal pe cand cel de la G5 mi-a placut mereu).Interiorul, din ce vad la pozele facute de rotnic e frumos, rcd-ul arata bine(citeste si mp3?), dar climatronicul fara display...iar ma dezamageste.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate