VW Golf 5
Last Updated: Oct 22 2008 20:04, Started by
hrubaru
, Oct 20 2008 00:18
·
0
#1
Posted 20 October 2008 - 00:18
eu am un 1.9 TDI, 105 cp, luat de nou de la noi si am parcurs aproape 10000 km cu el. pana acum sg problema, daca se poate numi asa, a fost scaderea nivelului la ulei pe la vreo 9 mii si ceva. si ca tot am deschis topicul intreb pe aceasta cale pe alti posesori de GOLF 5 ce probleme au avut pe parcurs pt ca la cati km am presupun ca nu puteau aparea multe "bucurii". astept raspunsuri...
|
#2
Posted 20 October 2008 - 09:32
Asa zisa "problema" cu consumul de ulei nu exista, ea fiind mentionata in manualul de utilizare. Motoarele TDI PD sunt consumatoare de ulei. In functie de cat de tare o calci (pentru despre asta vorbim), poate consuma pana la 1-1,5 litri la schimb. Din 4 masini TDI diferite (pe care le-am avut de-a lungul timpului), la 2.0 TDI s-a aprins becul prima oara la 12.000 km ( 1 litru), in timp ce un singur motor de 1.9 a avut nevoie de ulei la 7.500 sau 9.000 km (nu mai retin exact). Atata timp cat este trecut in carte, este ok, face parte din specificatia tehnica a masinii. Dupa cum vezi nu-s turnatori pentru Golf. Poti vedea cativa de Passat, insa.
|
#3
Posted 20 October 2008 - 10:03
701, on Oct 20 2008, 10:32, said: Asa zisa "problema" cu consumul de ulei nu exista, ea fiind mentionata in manualul de utilizare. Tare ... daca si la Megane scria in manual ca pica flansele si bobinele automat nu mai erau probleme. Consumul de ulei este o mare problema la anumite motoare W (paradoxal la skoda aceleasi motoare nu consuma un gram de ulei - vazut cu ochiimei treaba asta) - probabil o eroare de fabricatie sau de proeictare ameliorata cu "asa face toate" + o fraza in manualul tehnic. Intr-adevar orice masina consuma ceva ulei insa nu in halul in care o face spe ex. un TDI de 2l spre ex. |
#4
Posted 20 October 2008 - 10:19
ncristi, on Oct 20 2008, 11:03, said: (paradoxal la skoda aceleasi motoare nu consuma un gram de ulei - vazut cu ochiimei treaba asta) Intr-adevar orice masina consuma ceva ulei insa nu in halul in care o face spe ex. un TDI de 2l spre ex. "Orice masina " nu consuma ulei decat daca asa scrie in manualul de utilizare si cel de service. Iar aici scrie, consumul exista, este recunoscut si acceptat de catre producator si client, odata ce a semnat un contract de vanzare-cumparare. Ca nimeni nu deschide manualul sau citeste contractul, este altceva. Deci: TOATE motorizarile TDI PD, indiferent de 1.9 sau 2.0, 3.0, etc consuma ulei pentru ca asa esta arhitectura motorului. Tine doar de talpa pe care proprietarul i-o da masinii. Si am vazut sute de masini de-astea,ah,nu, nu vb despree ce am vazut, ci despre ce am condus intre 2004 si 2008. |
#5
Posted 20 October 2008 - 14:46
Octavia 2 1.9 TDI - 105hp (practic in familie) nu a completat niciodata in apropae 90000k nici un gram de ulei in timp ce un prieten foarte bun , fara a fi vitezoman - dimpotriva , completeaza cu ulei din primii 7000km de cand are masina. Golful are acelasi motor 1.9 105hp.
Explica si mie te rog - tu fint cunoscator. Eu chiar nu am reusit si am rasfoit vwforum cap coada. |
#6
Posted 20 October 2008 - 18:05
ncristi, on Oct 20 2008, 14:46, said: Octavia 2 1.9 TDI - 105hp (practic in familie) nu a completat niciodata in apropae 90000k nici un gram de ulei in timp ce un prieten foarte bun , fara a fi vitezoman - dimpotriva , completeaza cu ulei din primii 7000km de cand are masina. Golful are acelasi motor 1.9 105hp. Explica si mie te rog - tu fint cunoscator. Eu chiar nu am reusit si am rasfoit vwforum cap coada. |
#7
Posted 20 October 2008 - 19:02
701, on Oct 20 2008, 11:19, said: De obicei,ma abtin de la comentarii de genul:"vorbesti prostii", insa in cazul asta vreau sa te trezesc, ca sa nu mai spui si altora care vor rade de tine. VORBEST PROSTII in necunostinta de cauza! Nu exista nici o diferenta intre motoarele VW si Skoda, ele provenind din aceiasi fabrica, ba mai mult, avand acelasi cod de fabricatie, adica fiind distribuite fara discriminare intre Audi, Seat, Skoda VW. "Orice masina " nu consuma ulei decat daca asa scrie in manualul de utilizare si cel de service. Iar aici scrie, consumul exista, este recunoscut si acceptat de catre producator si client, odata ce a semnat un contract de vanzare-cumparare. Ca nimeni nu deschide manualul sau citeste contractul, este altceva. Deci: TOATE motorizarile TDI PD, indiferent de 1.9 sau 2.0, 3.0, etc consuma ulei pentru ca asa esta arhitectura motorului. Tine doar de talpa pe care proprietarul i-o da masinii. Si am vazut sute de masini de-astea,ah,nu, nu vb despree ce am vazut, ci despre ce am condus intre 2004 si 2008. te pomenesti ca atunci cand te duci in showroom una doua iti spune dealerul fauve ca motorul diesel by fauve consuma la greu ulei.. |
#8
Posted 20 October 2008 - 19:35
In caz ca unii nu stiu, pe linga benzina sau motorina motoarele consuma si ulei! Toate motoarele, fara exceptie!
In ce cantitati, depinde de regimul de exploatare, care este dat de trafic si de sofer! Bineinteles, depinde si tipul de motor! Daca consumul de ulei se incadreaza in specificatiile date de producatorul masinii nu trebuie sa iti faci probleme! |
#9
Posted 20 October 2008 - 21:33
ncristi, on Oct 20 2008, 15:46, said: Explica si mie te rog - tu fint cunoscator. Eu chiar nu am reusit si am rasfoit vwforum cap coada. romaximus said: te pomenesti ca atunci cand te duci in showroom una doua iti spune dealerul fauve ca motorul diesel by fauve consuma la greu ulei.. Deasemenea daca cum peri o masina si nu te-ai interesat deloc despre cum se comporta motorul si ce caracteristici are , iar apoi te deranjeaza ca mananca nitel ulei, o meriti din plin. Plus d-asta sunt convins ca nu exista nici un consilier de vanzari care sa raspunda cu NU la intrebarea: mananca tdi'urile ulei ? Edited by Vlad_int1, 20 October 2008 - 21:34. |
#10
Posted 21 October 2008 - 08:18
Vlad_int1, on Oct 20 2008, 22:33, said: Asa si daca soferul skodei este ignorant si il doare in (__!__) de skoda aia si nu ii verifica nivelul uleiului inseamna ca masina nu consuma!? Mie mi-a consumat in jur de 700 ml pana la prima revizie; daca nu i-as fi completat deloc nu se aprindea martorul in bord si puteam sa tac din gura si sa zic peste nu stiu cati km "io-te domne' ce masina tare am , nu i-am pus gram de ulei ! ". si te pomenesti ca in showroom Renault vanzatorul iti zice pleaca domne de aici nu mai cumpara masini de la noi si nu te lega la cap daca tu te doare !!! Deasemenea daca cum peri o masina si nu te-ai interesat deloc despre cum se comporta motorul si ce caracteristici are , iar apoi te deranjeaza ca mananca nitel ulei, o meriti din plin. Plus d-asta sunt convins ca nu exista nici un consilier de vanzari care sa raspunda cu NU la intrebarea: mananca tdi'urile ulei ? pai tocmai voi ziceti ca e normal ca pd-urile sa consume ulei la greu. Atunci inseamna ca cei din showroomurile vag nu ar trebui sa aiba nici o jena in a anunta acest lucru clientilor... doar e.. normal nu? |
|
#11
Posted 21 October 2008 - 08:29
romaximusro said: Ce te streseaza pe tine de VAG nu stiu, ai fost tu la vreun delear sa intrebi ceva si te-a mintit ? Sau nu te mai baga nimeni in seama ? Mai bine ai face ce ti-a zis Monitox, vad ca ai si alte 'hobiuri'. 'Monitox' said:
PS: esti chiar un pic bolnav daca .....!!! Esti baut? Vezi-ti de TREABA TA sau lasa-ne si gata! |
#12
Posted 21 October 2008 - 08:45
Spre surpriza multora, in special pt diesel, consumul de ulei este benefic pentru motor. Iar termenul consuma ulei la greu dovedeste marea cultura auto a unor persoane.
|
#13
Posted 21 October 2008 - 10:29
Consumul de ulei nu este o problema; cred ca mai degraba este un indicator al stilului cu care se circula cu masina respectiva.
Am un Clio 1.5 DCI si un Golf 1.9 TDI; Golf-ul fiind masina personala (cu care merg mai relaxat... ) nu a necesitat niciodata completare de ulei. La Clio insa da, fiind o masina ultra alergata (> 5000 km / luna) si cu care nu am timp si nervi de menajamente. |
#14
Posted 21 October 2008 - 10:37
Vorba lui Vlad, daca schimbi uleiul la 10.000 km, poti sa spui ca nu ai saltat capota pt ca nu ai nevoie de completare si nici becul nu se aprinde.
Am vorbit cu mai multi posesori de diesel, in special cu nemtesti si toti au confirmat aceeasi chestie, adica papa ulei, chiar unul cu X5 se vaieta de un consum cam mare, dar nici nu lasa motorul din ture. Vorba lui Rotnic, consumul de ulei atunci cand tragi de motor este benefic pt motor, pt fiabilitatea lui in timp. Motorul de pe Golful meu ( 1,9 TDI 131 Cp ) papa minim 500 ml/10.000 km. Vorbesc la stilul meu de condus, cel mai mult mi-a papat 700 ml/10.000 km. S-ar putea la alt proprietar sa pape mai mult sau mai putin, totul depinde de stilul de condus. Si Golfuletul meu nu are decit 215.000 km. |
#15
Posted 21 October 2008 - 16:38
cred ca trebuia sa schimb numele topicului in "consumul de ulei la motoarele diesel" din ce am citit se pare ca Golful este masina perfecta, fara niciun defect
|
|
#16
Posted 21 October 2008 - 17:02
Depinde ce pretentii ai de la o masina, s-ar putea sa nu fi multumit de masina, poate nu-ti place ca nu are 'ghete' rosii, cine stie.
Eu unul nu am ce sa spun, masina are 215.000 km si este la mine de 50.000 km. Daca reusesti sa tii motorul in cuplu, nu vei avea probleme absolut cu nimic, nici cu turbo, nici cu ambreiaj ( are si asta probleme daca vei merge subturat ), nici cu fum dupa tine, etc. De bucsaraie, nu am ce sa spun, bucsile bara stabilizatoare sint singurele care cad si costa foarte mult ( 25 ron ), noroc ca tin 25-30.000 km, ca altfel dadeam faliment cu reparatile. Nu mi-a cazut nici un senzor, nici macar o siguranta, in afara de becuri, nimic pe parte electrica/electronica. |
#17
Posted 21 October 2008 - 18:05
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users