Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
VW Golf 5
Last Updated: Oct 22 2008 20:04, Started by
hrubaru
, Oct 20 2008 00:18
·
0
#19
Posted 21 October 2008 - 20:50
hrubaru, on Oct 21 2008, 17:38, said: cred ca trebuia sa schimb numele topicului in "consumul de ulei la motoarele diesel" din ce am citit se pare ca Golful este masina perfecta, fara niciun defect daca i-ai crede pe unii mari iubitori de vag asa e cornel001, on Oct 21 2008, 20:12, said: oare exista ceva la VW care face parte din categoria problemelor ? nu. masina e perfecta. daca se strica totusi ceva, s-a stricat (la trecut) semn ca ea se strica doar la trecut, in prezent masina nu se strica nicidoata |
#20
Posted 21 October 2008 - 21:18
romaximusro, on Oct 20 2008, 20:02, said: te pomenesti ca atunci cand te duci in showroom una doua iti spune dealerul fauve ca motorul diesel by fauve consuma la greu ulei.. romaximusro, on Oct 21 2008, 09:18, said: pai tocmai voi ziceti ca e normal ca pd-urile sa consume ulei la greu. Atunci inseamna ca cei din showroomurile vag nu ar trebui sa aiba nici o jena in a anunta acest lucru clientilor... doar e.. normal nu? Rigips, on Oct 21 2008, 11:29, said: Consumul de ulei nu este o problema; cred ca mai degraba este un indicator al stilului cu care se circula cu masina respectiva. cornel001, on Oct 21 2008, 20:12, said: oare exista ceva la VW care face parte din categoria problemelor ? PS: tuaregul nu a fost cumparat cu banii mei sau pentru mine, m-am aflat acolo pt ca am fost singurul care stia cum e cu automatele Edited by Evergreen, 21 October 2008 - 21:22. |
#23
Posted 22 October 2008 - 13:06
fau = V
ve = W pronuntia in limba germana a literelor respective VAG = Volkswagen Audi Group LE: fauve e trademark pe forum din partea colegului rmr ca ii place mult de tot Edited by Evergreen, 22 October 2008 - 13:14. |
#24
Posted 22 October 2008 - 13:20
#25
Posted 22 October 2008 - 13:25
Singura data cand am completat intre schimburi a fost pe autostrada. 700 ml la 5000 de km. Motorul e TDI PD. Si nu va spun cu ce viteza am mers, sa nu faceti la fel
In rest, consuma, dar nu mult. Pun pana la maxim si dupa 15000 de km ramane aproape de minim. |
#26
Posted 22 October 2008 - 13:31
nici ca mine nici ca tine
Volkswagen Group, or Volkswagen Aktiengesellschaft (German), (listed as Volkswagen AG) is a German automobile manufacturing group, currently the third largest automobile maker in the world[4], and the largest in Europe. Adica Volkswagen S.A. (Aktiengesellschaft = S.A.) |
#27
Posted 22 October 2008 - 13:40
va zic eu cum este pt ca, dupa cum decurge discutia, pana la urma se va ajunge si la concluzia asta.
TDI a fost de la inceput euro 5 (sau mai bine? ) si ca sa nu fie prea avansat pt timpul lui l-au facut sa polueze ca toate celelalte dieseluri facandu-l sa consume ulei. cat despre puterea reala, nici nu banuiti cati cai are de fapt motorul asta. dar ii cresc astia putin cate putin. |
#28
Posted 22 October 2008 - 13:54
Si tu esti multumit de tine si de postul de mai sus, nu ? adica chiar ai zis ceva interesant si util -- felicitari !!
|
|
#29
Posted 22 October 2008 - 15:34
inca unu care nu se poate desparti de persoana a 2a pe forumuri...
comenteaza ce se scrie (mai mult la misto in ultima vreme) nu ma aborda pe mine. deci pana la urma e o prob sau nu cand consuma ulei. de ce? de ce la altele este o problema? iar pe alea nu le ajuta chestia asta. Edited by undercoverbrother, 22 October 2008 - 15:34. |
#30
Posted 22 October 2008 - 16:15
De ce nu citesti ce este scris mai sus ??? TOATE dieselurile consuma ulei intr-o contitate mai mica sau mai mare. TDI'urile consuma cel mai mult. Consumult de ulei este "benefic" pentru motor pentru ca produs in principal de distanta dintre piesele in frecare, in mod special intre piston si cilindru. Atata timp cat este specificate in cartea tehnica a masinii niste limite de consum (tolerante sau cum vrei sa le zici) totul este ok. Asa cum am mai zis si mai sus, daca ai cumparat un TDi si tu te-ai interesat inainte de cumparare daca consuma ulei, iar acum acest consum te deranjeaza este in totalitate vina ta (si am spus la persoana a II-a ca fie mai usor de inteles). Tdi'urile consuma ulei din totdeauna, daca ar fi fost probleme cu acest consum nu ar mai fi rezistat sute de mii de km. Chestia cu PROBLEMA consumului de ulei este tiparita in capul romanilor probabil de la vechea dacie, altfel nu imi explic de ce se impacienteaza lumea ca trebuie sa dea fabuloasa suma de 50 lei la 15000 km.
|
#31
Posted 22 October 2008 - 17:31
Evergreen, on Oct 22 2008, 14:31, said: nici ca mine nici ca tine Volkswagen Group, or Volkswagen Aktiengesellschaft (German), (listed as Volkswagen AG) is a German automobile manufacturing group, currently the third largest automobile maker in the world[4], and the largest in Europe. Adica Volkswagen S.A. (Aktiengesellschaft = S.A.) Bai sa fiu ce chestie, VW astea manca ulei, sunt mancatoare de ulei, pfui...Parca mai erau masini d-astea mai slabe, benzinarele de la BMW spre exemplu, care manca ulei ca asa le-au facut nemtalaii aia prosti. Slabe masini domle Oricum tare subect. Auzi, da' di ce manca ulei |
#33
Posted 22 October 2008 - 19:47
Vlad_int1, on Oct 22 2008, 17:15, said: De ce nu citesti ce este scris mai sus ??? TOATE dieselurile consuma ulei intr-o contitate mai mica sau mai mare. TDI'urile consuma cel mai mult. Consumult de ulei este "benefic" pentru motor pentru ca produs in principal de distanta dintre piesele in frecare, in mod special intre piston si cilindru. Atata timp cat este specificate in cartea tehnica a masinii niste limite de consum (tolerante sau cum vrei sa le zici) totul este ok. Asa cum am mai zis si mai sus, daca ai cumparat un TDi si tu te-ai interesat inainte de cumparare daca consuma ulei, iar acum acest consum te deranjeaza este in totalitate vina ta (si am spus la persoana a II-a ca fie mai usor de inteles). Tdi'urile consuma ulei din totdeauna, daca ar fi fost probleme cu acest consum nu ar mai fi rezistat sute de mii de km. Chestia cu PROBLEMA consumului de ulei este tiparita in capul romanilor probabil de la vechea dacie, altfel nu imi explic de ce se impacienteaza lumea ca trebuie sa dea fabuloasa suma de 50 lei la 15000 km. |
|
#34
Posted 22 October 2008 - 19:53
romaximusro, on Oct 22 2008, 20:47, said: De ce la altii se poate fara sa consume mult ulei? Quote Am un megan 1.5dci de 85cp cumparat in decembrie 2007de la Serus Bucuresti acum avand 18200km parcursi si consuma ulei.La prima revizie am mai avut putin ulei in motor dar mi s-a spus ca este normal ca poate a venit cu ulei putin din fabrica si am inghitit galusca,in schimb deja am 8200km si ma apropii de urmatoarea revizie la 20000km si pe joja a scazut uleiul de la nivelul maxim(la ultima gradatie de sus dupa joja) la minim la ultima gradatie de jos pe joja.La prima revizie au pus in motor 4.5 l si 0,5 l din ultimul bidon de ulei il am in porbagaj.Am citit in carte ca un consum normal de ulei intre schimburi este de 0,5l/10000km,in schimb mie cred ca mi-a luat 1-1,5l.Mentionez ca nu sunt un vitezoman infocat in general nu prea depasesc 130-140km/h |
#35
Posted 22 October 2008 - 19:55
daca compari un caz singular cu o regula la vag, ce vrei sa iasa? pai nu ziceau colegii vag-isti ca e "normal" ca vag-ul sa consume ulei la greu?
Edited by romaximusro, 22 October 2008 - 19:56. |
#36
Posted 22 October 2008 - 20:04
romaximusro, on Oct 22 2008, 20:55, said: daca compari un caz singular cu o regula la vag, ce vrei sa iasa? pai nu ziceau colegii vag-isti ca e "normal" ca vag-ul sa consume ulei la greu? Acestea fiind spuse, impreuna cu faptul ca iarasi o ia pe ulei topicul - cred ca e destul. Daca aveti de adaugat ceva ONTOPIC, folositi cu incredere PM-ul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users