Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto
 Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...
 Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 

Ford Fusion 1.6 Ghia ... si altele ...

- - - - -
  • Please log in to reply
5509 replies to this topic

#91
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Dok, bordul e cam acelasi la toate.

Sport inseamna asta:

Quote

Focus Sport incepand de la 13,173 Euro, CIP Bucuresti

Dotari aditionale fata de modelul Trend

    * Aer conditionat manual
    * Computer de bord
    * Scaunele fata tip sport
    * Grila fata cromata
    * Volan cu 3 spite
    * Faruri de ceata
    * Consola centrala fata cu cotiera
    * Manere exterioare usi in culoarea caroseriei,
    * Jante aliaj 6.5 X16" cu 5 spite, anvelope 205/55 R16 etc.

http://www.ford.ro/index,16,179

Motorul de 100 ar trebui sa fie acelasi (nu e noul TI-VvTC) ... probabil doar softul e un pic modificat.

Consumul l-am tot spus aici pe topic, asa si asa ca nota generala.

La drum am un consum mediu de ~ 7 l / 100 km, cu extreme de 5.2 l / 100 km si 8.4 l / 100 km.

La ultimul drum, la 1050 km a consumat 73 l benzina (medie de 6.95 l / 100 km, de la plin la gol la plin la gol si iarasi la plin :D). Si asta include traversarea de doua ori a muntilor, cu ceva plimbat prin Iasi, vreo 30 km prin Bucuresti si calvarul de la intoarcere. Oricum, nu prea am iertat deloc turometrul pe unde s-a putut - mai ales la dus, pe serpentine. Iar la intors ... radarul pe care l-am luat la iesire dintr-o depasire spunea 138 km/h. Si abia scapasem de ocolul de la Maracineni, un calvar de altfel.

In oras, se invarte la 10 - 10.5 l / 100 km. Cu mici variatii. Cel mai bun consum urban in oras a fost undeva la 8.6, iar cel mai rau la 12.5 l / 100 km.

TOATE consumurile de mai sus sunt facute la pompa, dupa cel putin 200 - 250 km facuti. Cele mici au fost scoase la drumuri linistite, 1-2 persoane in masina si ceva bagaje, cu o medie orara nestresanta. Cele mari au fost scoase pe trasee "grabite", la fuga si lehamite, cu o medie orara de multe ori destul de nesanatoasa. Eventual si 2 persoane in plus, cu bagajele aferente.

Edited by Tyby, 28 October 2005 - 15:53.


#92
mitf

mitf

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 28.08.2004
si eu am consumuri apropiate, cu ceva plusuri, masina are doar o mie si ceva de km. in oras 10-11, afara undeva pe linga 7. conteaza si cum o duci, ca daca ai drumuri in bucuresti in orele de virf si mergi kilometri la bara sau dupa amiaza cind se intorc oamenii acasa si-s toti nervozati si ne aratam muschii - creste consumul binisor.
afara n-am putut rezista tentatiei, desi motorul e nerodat suficient, si am dus-o pina la 140. nu s-a simtit mare lucru la zgomot, vibratii... si avea rezerva de putere daca ma mai infigeam in pedala.
masina e ok, merge perfect, fara greierasi sau alte sunete "placute" urechii.  
un lucru care ma sicaie si acum e locul cheii de contact care e bine ascuns dupa volan.
si un altul este celebrul volan imbracat in piele care nu are aderenta foarte buna daca vrei sa-l manevrezi cu o singura mina. merge bine doar daca palma este un pic umeda (nu va ginditi la prostii  :notangel:  )

#93
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004

View PostDok, on Oct 28 2005, 15:22, said:

Pai cred si eu ca la ala sport apar alte plastice decat la versiunile dotate inferior, dar si o caruta de bani in plus pentru plastice de calitate. :)
De obicei plasticele interioare sint aceleasi indiferent de motorizare sau echipare. Cel putin la G5 nu exista diferente intre GTI si 1.4FSI la nivel de plastice. Sint absolut identice.

Tyby, cu demarorul vad ca totul merge asa cum era de asteptat. Nu-l au pe stoc, se face comanda, iar pierzi vremea prin service, intre timp mergi cu morcovu infipt un pic. Mesterii sint lipsiti de rigurozitate- deh, romani, n-avem noi treaba cu meticulozitatea, noi nu stim cum sa ne invirtim sa mai furam ceva de la client...Nimic nou. Ceea ce e nou, si pomenit din intimplare de tine, e ca nu ti se deschide capota cum trebuie! Ca trebuie sa te strofoci sa o deschizi! Pai asta nu ti se pare o problema destul de mare incit sa o pomenesti in mod expres?

#94
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Ca nu-l au pe stoc poate insemna 2 lucruri:

1. nu e un reper "consumabil", si atunci nu are rost sa-l tina pe stoc.

2. durere in spate din partea lor, si atunci e mai "sensibila" situatia.

Cat despre mersul lucrurilor, totusi, eu am stat doar 3 ore in service pentru o problema mai serioasa. Nu cred ca se compara cu PoRo. Cand vine reperul, probabil ca va dura undeva la 1h - 1h/30' (sper).

Iar capota - tocmai ca am spus problema respectiva imediat ce m-a deranjat.

mitf - nu am avut probleme cu volanul. Din contra, ma deranjeaza daca transpira palmele. Volanul mi s-a parut OK de la inceput, iar directia excelenta.

#95
DuduCJ

DuduCJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 06.10.2005
AM LUATOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Am luat-o ieri de la Dealer, dupa ce am astepat 1 sapt sa ii faca vama&stuff...

E albastra Jeans, 1.4TDci- cica ultima care s-a facut... :P

Am facu deja 230Km si mi se pare ca ...consuma cam mult 6.98% <_<  95km in oras, restu pe langa Cluj...

io pana acu n-am mai condus diesel-uri, si eram obisnuit sa schi,b vitezele pe la 2000-2500 de ture, da la asta mica ii place sa fie turata, ca daca ii dau a treia sub 40km/h, sau a 4a sub 60km/h se supara...

o sa va trimit si io poze... desi nu difera prea mult de cele trimise deja de tyby

va pup  :kisstogether:

#96
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
sa o stapanesti cu placere si fara evenimente nefericite! :OK:

Consumul o sa mai scada, deocamdata inca se aseaza motorul.


Revin mai tarziu.

PS: am si eu demaror nou :D ... povestesc in cursul zilei de azi ...

EDITED: era demaror, nu alternator :)

Edited by Tyby, 20 November 2005 - 13:20.


#97
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
@DuduCJ
Ce inseamna: "e ultima care s-a facut"?
Stiu ca urmeaza un face-lift pentu Fiesta si Fusion. E ultimul Fusion fara Face-lift fabricat sau ce?

Quote

io pana acu n-am mai condus diesel-uri, si eram obisnuit sa schi,b vitezele pe la 2000-2500 de ture, da la asta mica ii place sa fie turata, ca daca ii dau a treia sub 40km/h, sau a 4a sub 60km/h se supara...
Vrei sa spui ca tu schimbai treptele pe la 2000 de ture la benzinare?! Asa obisnuiai tu sa conduci o benzina? Nu te supara dar e cel putin curios sa faci asa ceva!
Mai spui ca micutului diesel ii place sa fie turat, in comparatie cu fosta ta benzinara careia nu-i placea asa mult sa urce in ture. Iarasi e un pic curios. E stiut ca benzinarele merg mult mai turat decit dieselurile. Nu mai inteleg mare lucru. Ce masina conduceai inainte?

#98
Radu PARVU

Radu PARVU

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 20.11.2005
Salut

Eu sunt nou pe aici da' mi-am luat si eu un Fusion (pe marti, miercuri mi-au promis ca pot sa merg dupa el). si a mea e tot ultima :). Asa zic ei la toata lumea - strategie de marketing. Ca din cate stiu eu acum se mai fabrica Fusion numai cu face-lift si vor sa scape de stocul vechi (de aici si discount-ul de aprox. 1500 EURO).

Eu am ales Fusion ca mi s-a parut cea mai buna alegere la pretul asta si drumurile noastre (sper sa se simta garda la sol mai mare). Pe langa asta, eu fac 50-100 km/zi prin oras si cu vechea masina (Renault 21) bagam cam benzina de 2-300 de mii pe zi.

Sunt curios cum o sa se descurce pe zapada (sunt din Bv asa ca avem destula pe drumuri).

Va mai tin la curent dupa ce o ridic.

#99
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
hehe ... creste comunitatea! :w00t:


Sa il stapanesti cu placere si fara evenimente. :OK:

Inteleg ca e diesel, asa ca la buzunar o sa te simti ceva mai bine decat cu renou'.

Pentru drumurile noastre e excelent. Si DA, se simte garda mai inalta la sol.

Pe zapada se descurca ... in functie de gume. Daca vine cu gume de vara, o sa simti in scurt timp nevoia de lanturi sau - mai bine - anvelope de iarna. La mine a fost o aventura iarna trecuta. Masina e stabila pe zapada, insa daca te-a prins intr-o parcare mai dureroasa, iesi al draq de greu din ea cu gumele de vara. Iarna trecuta nu razbateam fara lanturi.

#100
DuduCJ

DuduCJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 06.10.2005
Ce inseamna: "e ultima care s-a facut"?

Ca era ultima pe stoc in Germania cu motor diesel de 1.4, si ca nu se mai fac de astea.

Vrei sa spui ca tu schimbai treptele pe la 2000 de ture la benzinare?! Asa obisnuiai tu sa conduci o benzina? Nu te supara dar e cel putin curios sa faci asa ceva!

Io is un pic obsedat de consum, si pt motoarele pe benzina, cel mai economic e (cel putin asa stiu eu) sa nu urci in treptele inferioare de 2500. Nu pot sa ma laud ca am conduc nu stiu ce masini, dar cu un BMW 520i din 96 care la o conducere sportiva prin oras consuma 18-20, scoteam 10-12.

Mai spui ca micutului diesel ii place sa fie turat, in comparatie cu fosta ta benzinara careia nu-i placea asa mult sa urce in ture. Iarasi e un pic curios. E stiut ca benzinarele merg mult mai turat decit dieselurile. Nu mai inteleg mare lucru.

la Fusion ul meu turometru e rosu de la 4500, dar toarce foarte frumos pe la 3500.
Nu am zis ca BMW  ului nu ii placea sa urce in ture.

#101
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Dudule, faptul ca un motor pe benzina are destul cuplu sa te ajute la 2000 de ture, nu inseamna ca e si OK sa schimbi acolo. Poate consumul e mai bun, dar in timp te trezesti cu altele: placa de presiune, injectoare infundate, pompa de ulei, etc. Benzina e bine sa o turezi un pic, ca asa ... ii place :).

La diesel este ceva mai putin indicat tinutul constant in ture, dauneaza la sanatate. 3500 pentru TDCi-ul ala de 1.4 e cam limita superioara recomandata la o folosire curenta. Probabil asta e si motivul pentru care ti se pare ca a consumat cam mult.

#102
DuduCJ

DuduCJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 06.10.2005
Saru' mana pt sfaturi. Mai mult ca sigur ca, consumul ridicat s-a datorat faptului ca am cam turat-o + ca e noua...

Am mai parcurs intre timp 130 km, si a scazut nivelul cu o liniuta, care dupa calculele mele ar fi cca 6 litri...

Mai vedem la urmatoru' plin.

Asa ca o observatie...

S-a cam facut frig afara, si normal am pornit incalzirea, insa am observat ca in timp ce la piciorul drept transpiram, la cel stang imi era frig... poate era utila o fanta de caldura si in cealalta parte.

Ah si inca ceva, spatele se murdareste foarte repede.

#103
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
spatele se murdareste repede, din cauza stropilor si formei (relativ) aerodinamice a masinii. Niciodata pana acum nu am iubit asa mult stergatorul de pe haion la o masina! :)

Las-o mai moale cu turele deocamdata, macar primii 1.000 - 1.500 km. Gandeste-te ca eu - la benzina - nu prea am sarit de 3.000 - 3.200 in prima mie ... si abia apoi am inceput sa urc, treptat, pana pe la 3.000 km, cand nu m-a mai interesat subiectul rodaj.

O liniuta a indicatorului reprezinta - la mine - ~ 5 l. La diesel probabil e un pic mai mult (parca are 48l rezervorul).

#104
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Nu cred ca exista vreo diferenta la gradatiile indicatorului de combustibil intre benzina si diesel. Sint la fel si o liniuta inseamna acelasi lucru atit la una cit si la alta.
Eu nu as aproxima consumul pe baza liniutelor de pe indicator. Alea au un caracter orietativ, nu se poate estima decent pe baza lor.

#105
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001

View PostAhile, on Nov 21 2005, 16:33, said:

Nu cred ca exista vreo diferenta la gradatiile indicatorului de combustibil intre benzina si diesel. Sint la fel si o liniuta inseamna acelasi lucru atit la una cit si la alta.
Eu nu as aproxima consumul pe baza liniutelor de pe indicator. Alea au un caracter orietativ, nu se poate estima decent pe baza lor.


exista diferenta, deoarece indicatorul (computerul / display-ul) e identic, iar rezervorul e mai mare la diesel. Dintr-un simplu calcul matematic jumatate din 50 nu va insemna acelasi lucru ca jumatate din 45. ORICUM ai da-o!

Eu m-am obisnuit sa-l aproximez. La mine e destul de exact indicatorul: o liniuta = 5 l (+-5%). De cele mai multe ori pompa s-a "pupat" cu liniutele.

PS: Ahile, parca te convinsesem ca nu obisnuiesc sa zic tampenii .. Ma dezamagesti profund prin lipsa de incredere!  :naughty:

#106
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Scuze, dar nu ma asteptam sa difere volumul rezervoarelor intre diesel si benzina la acelasi model! De obicei e acelasi volum indiferent de tipul de carburant. Aici m-ai prins cu lectia nefacuta! :)

#107
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
Pai se spusese deja mai sus ca difera. Nu ca nu ti-ai facut lectia, ci ai fost neatent la ora ca te jucai cu masinuta :D

Tyby, legat de reviziile alea: de ce ai facut-o la Galati, ca iesea mai ieftin, nu ? Si aveai si drum pe acolo... cat te costa aceeasi (prima) revizie la BDT ? PS Am citit si topicul recent cu Fiesta de la sfaturi auto..
Chiar daca modelul e diferit, motorul e f asemanator , cel de 1.6 100 CP de pe Focus2, comandat tot la BDT, deci reviziile ar trebui sa coste asemanator... sau nu ?

Apropo de topicul ala, vad ca si tu recomanzi parbrizu incalzit, ai informatii independente , sau tot dupa ce s-a spus aici pe forum ?
mitf, ce-ti mai face parbrizu ? eu am dat 189 E CIP + 20% pe el cu tot cu stergatoare intermitente la pachet, sper ca ramane valabil ca isi merita banii ? oricum o sa vad eu ca-mi vine acusica in iarna... o sa am ocazia sa-l testez din prima.

Edited by cornel001, 22 November 2005 - 20:38.


#108
Radu PARVU

Radu PARVU

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 20.11.2005
Mi-a venit si mie in sfarsit "bolidul". Un minus pentru intarziere (azi se fac exact 3 saptamani de cand am semnat contractul) si imi promisesera maxim 2 sapt. dar in rest nu prea am ce reprosa.

Am facut deja cam 100 km prin oras (am luat-o de la Ford de cateva ore) si merge tare frumos. Imi place ca are vana la peste 2000 de ture dar sta cam prost cu puterea la turatii mici. Avea dreptate Dudu din CJ ca ii place sa fie turata (nu la 4000 dar pe la 2500 schimb si eu).

In rest imi place pozitia la volan si scaunul care e destul de comod. Imi place si cum se deschide portbagajul (doar de la buton). Oglinzile sunt mici dar are unghiuri de vizibilitate bune.

De consum n-am inca ce sa zic. Va mai tin la curent dupa ce-o mai rodez un pic.

P.S. Mi-au spus ca timp de un an de zile am asistenta tehnica gratuita prin toata Europa (e o firma cu care au contract), si in Romania, logic. Mi-au dat si o lista cu nr. de telefon. Stiti ceva de chestia asta?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate