Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hidrofor defect arunca apa inapoi...

Apa la sticla din sticla

Întrebuințare telefoane vechi...

Dacia Lodgy sau Dacia Docker ?
 Valeriu Nicolae

Exista vreun dezavantaj la constr...

Problema martori semnalizare dire...

Umplere gol tamplarie-glaf
 Produse inapoiate cu zgarieturi

Recomandare laptop cu specificati...

Pareri? Este fiabil?Aer condition...

1 zi/noapte Gura Portitei
 Samsung Galaxy S23 Plus

Recomandare TV Samsung QLED

Cat ar trebui sa ma coste o incar...

UBB camin
 

Ford Fusion 1.6 Ghia ... si altele ...

- - - - -
  • Please log in to reply
5509 replies to this topic

#127
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
salut!

La mai multe si la mai multi (luni / km) :)

1. De unde ai luat cosuletul? Si ce inseamna rabatabil. Cat despre trusa si tringhi - tot acolo le tin si eu, dar nu ma incanta prea mult :(

2. Rezervorul il stiu din brosura / prezentari / net:

Quote

Rezervor de Combustibil
Volum util – Benzină-45 litri. Diesel-43 litri

3. Lanturile nu sunt prea iubitoare cu gumele ... da' daca le folosesti la "strict necesar" si nu abuzezi, nu se simt la prea tare la "oboseala" acestora.

4. Si la mine a fost prima revizie gratuita. (la 2500 parca). Same stuff.

5. consumul se tine destul de batos in perioada asta: 10 - 10.5 in oras, 6.5 - 7.5 afara.

6. Cel mai mult am reusit sa bag de 145 RON in rezervor - vreo 43 litri pe vremea aia.

7. e indicat sa urci ceva mai mult in ture (pana pe la 3.000), tii toate cele mai curate ;)

8. se murdareste al draq de repede :w00t:

#128
DuduCJ

DuduCJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 06.10.2005

View PostRadu PARVU, on Dec 21 2005, 11:10, said:

Stie careva in ce tara e facuta?


Fusionul si fiesta, se fac in germania, nu stiu eczact la care fabrica, da 100% is made in Germany :)

#129
catalin2006

catalin2006

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.02.2006
Salutare la toata lumea!
  Sunt din Constanta si as vrea sa-mi achizitionez un Ford Fusion.Daca stie cineva cam cum e service-ul pe aici i-as fi recunoscator daca mi-ar da cateva relatii.
  Multumesc.

#130
DuduCJ

DuduCJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 06.10.2005

View Postcatalin2006, on Feb 10 2006, 20:33, said:

Salutare la toata lumea!
  Sunt din Constanta si as vrea sa-mi achizitionez un Ford Fusion.Daca stie cineva cam cum e service-ul pe aici i-as fi recunoscator daca mi-ar da cateva relatii.
  Multumesc.


Teoretic, service-ul ar trebui sa fie la fel de bun/ne-bun la orice service Ford. Daca iti iei un Fusion nou, oare ar trebui sa te gandesti asa de mult la service... doar are 4 ani garantie fara limita de kilometri.

Pentru toti ceilalti, de anu' asta, Ford ofera la fiecare masina vanduta un saculet pt triunghi, trusa si extinctor :)

Ce ziceti de facelift?

#131
catalin2006

catalin2006

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.02.2006

View PostDuduCJ, on Feb 10 2006, 23:53, said:

Teoretic, service-ul ar trebui sa fie la fel de bun/ne-bun la orice service Ford. Daca iti iei un Fusion nou, oare ar trebui sa te gandesti asa de mult la service... doar are 4 ani garantie fara limita de kilometri.

Pentru toti ceilalti, de anu' asta, Ford ofera la fiecare masina vanduta un saculet pt triunghi, trusa si extinctor :)

Ce ziceti de facelift?


Teoretic....
La reprezentanta mi s-a spus ca prima revizie va fii undeva la 6 mil (cu 30E manopera).Cam mult...
Referitor la facelift..I like it! :coolspeak:

#132
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
facelift e OK. In special interior ... au mai scapat de saracia aia de plastic ... si de protectia de la cadrane ... Cred ca e cea mai urata componenta a masinii pe modelul vechi ... acum arata mai a 2005-2006 :)

prima manopera la mine a fost 410 RON. Cu tot cu un filtru de polen pus de mine, suplimentar. Altfel ar fi fost ~ 350 RON. Cu tot cu manopera.

Oricum, ma apropii de a doua (~ 28.000 km) ... o sapt-doua trebuie facuta. Va tin la curent.

Edited by Tyby, 16 April 2008 - 14:12.


#133
catalin2006

catalin2006

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.02.2006
[quote name='DuduCJ' date='Feb 10 2006, 23:53' post='1247054']
Teoretic, service-ul ar trebui sa fie la fel de bun/ne-bun la orice service Ford. Daca iti iei un Fusion nou, oare ar trebui sa te gandesti asa de mult la service... doar are 4 ani garantie fara limita de kilometri.

Garantie totala doar 2ani.Ceilalti doi ani doar la motor si cutie.Totusi nu am inteles bine ce inseamna "totala" si nici ei nu prea au stiut ce sa-mi spuna.Poate ne zic altii.. ..

#134
corneliustacitus

corneliustacitus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 08.11.2005
Salutare,
Sunt in cautarea unei masini pentru oras si deplasari scurte inafara. Pornind de la ideea unui diesel mic, fara pretentii de performanta, am ajuns la TDCI-ul de la Ford. Initial cel de pe Fiesta. Masina pare OK dar mi se pare totusi un pic cam joasa pentru hartoapele noastre. Si asa am ajuns la FORD FUSION dar second-hand. As avea nevoie de ceva lamuriri de la cei care au deja masina:
1.Daca suspensia e oarecum adaptata drumurilor noastre
2.Ceva despre costuri de service
3.Impresii generale despre masina.
Multumesc
;)

#135
DuduCJ

DuduCJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 06.10.2005

View Postcorneliustacitus, on Feb 26 2006, 08:43, said:

Salutare,
Sunt in cautarea unei masini pentru oras si deplasari scurte inafara. Pornind de la ideea unui diesel mic, fara pretentii de performanta, am ajuns la TDCI-ul de la Ford. Initial cel de pe Fiesta. Masina pare OK dar mi se pare totusi un pic cam joasa pentru hartoapele noastre. Si asa am ajuns la FORD FUSION dar second-hand. As avea nevoie de ceva lamuriri de la cei care au deja masina:
1.Daca suspensia e oarecum adaptata drumurilor noastre
2.Ceva despre costuri de service
3.Impresii generale despre masina.
Multumesc
;)


1. suspensia io cred ca e destul de rigida, mie personal imi place asa, dar la cei care prefera un drum smooth, nu le va placea.

2. si trei, daca citesti ce s-a scris pe forum io zic ca numa despre asta o sa citesti impresii si service :)

#136
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
pai cred ca vei gasi in cele 5 pagini de aici destule informatii din capitolele care te intereseaza ...

#137
corneliustacitus

corneliustacitus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 08.11.2005
Dupa un test drive cu noul Fusion(TDCi 1,4) si dupa ce am citit ce ati scris voi pe aici pot sa va spun ca mi-a scazut substantial entuziasmul; o sa-mi permit sa fac cateva remarci cat mai obiective avand in vedere ca sunt posesor de M2; Fusion-ul urma sa fie al sotiei, dar:
-sa pice un electromotor la o masina cu pretentii la 20k km este dupa opinia mea INACCEPTABIL; haideti sa nu vorbim de ghinion la o masina de 14-15k E
-insonorizarea este mult mai slaba; dieselul se aude binisor chiar la turatii mici
-dotarile standard sunt putine (raportate la pret) la toate cele 4 variante; 2 exemple importante (zic eu): doar 2 airbag-uri standard, indiferent de echipare; absenta ABS-ului standard la Ambiente si Comfort; a mai vinde masini in anul 2006 fara ABS standard (la fel ca Dacia - by Renault) mi se apre o mare tampenie, si exemplele pot continua...aer conditionat, etc
-dotarile optionale scumpe: e.g. aer conditionat (manual) 567E cip
-servodirectie hidraulica (nu asistata cum scrie in pliantul de prezentare)
Ca o concluzie: noua - nici vorba, poate SH, ma mai gandesc

Edited by corneliustacitus, 27 February 2006 - 23:18.


#138
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
1.

Quote

servodirectie hidraulica (nu asistata cum scrie in pliantul de prezentare)
Aici zic eu ca nu intelegi bine ce inseamna servodirectie.
In primul rind ca servodirectia nu poate fi asistata. Directia poate fi asistata si atunci se cheama servodirecitie. Servodirectie asistata e un pleonasm.
In al doilea rind asistarea direcitie se poate face in mai multe feluri: hidraulic, electric, electro-hidraulic etc. Folosirea sistemului hidraulic presupune asistarea directiei adica servodirectia.
Sper ca ai inteles.

2. Insonorizarea este mult ai slaba decit la...ce? Fata de ce? Fata de Mondeo? Atunci as zice ca era de asteptat tinind cont de diferenta de pret destul de mare.

3.

Quote

-dotarile optionale scumpe: e.g. aer conditionat (manual) 567E cip
Si ti se pare mult? Sincer acu'! Stii cit era AC-ul semi-automatic pe Golf inainte de promotie? 1250 Euro DDP!

4. In privinta electromotorului...ce sa zic? Se mai intimpla, nu e chiar asa iesit din comun. Si pina la urma poate a fost doar o intimplare, fara mare relevanta. Cred ca nu exista model care sa nu fi intilnit tot felul de probleme. Eu am vazut pe DN2 un nene cu Audi A6 asta nou, cu numere rosii, tras pe dreapta, cu capota ridicata, "mesterind" de zor la motor. Am ramas cu gura cascata ca sa zic! Insa nu cred ca A6 e o masina naspa din cauza asta. Sa nu grabim sa tragem concluzii pe baze atit de subtiri.

Edited by Ahile, 27 February 2006 - 23:59.


#139
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
Cornelius ... stii ce mi-a spus dealer-ul, in momentul in care m-am decis? Evident, am intrebat si eu de feed-back, mai mult intr-o doara ...

Raspunsul m-a lasat cam circumspect, nu de alta, dar nu ma asteptam ... Venise unu' sa-i ia masina nevesti-sii ... a luat un Fusion ca al meu (ca dotare) Ghia+ ... Cand a venit la revizie, era destul de scarbit. Expresia lui a fost ca "e cam caruta". Ma rog, el avea un ML nou ...

Taica, eu sunt de acord ca atunci cand vii de pe o masina de 50.000 EU si te urci intr-una de 11.000, tre' sa fii dus sa te dea pe spate ...

Eu restul impresiilor mi le-am spus, si consider ca am fost obiectiv. Momentan trebuie sa fac a doua revizie si am o singura problema: nush cat o sa ma coste, si daca merita sa o combin cu un drum la Galati sau sa o fac aici, desi sunt convins ca ma va duce cu ~ 150 RON mai mult. Mare kkt nu e, dar mai pun si programarea, mai pun si faptul ca-i cunosc pe aia din Galati, si parca inclin spre acolo ...

In rest, dupa aproape 30.000, nu am avut ca probleme decat cu vestitul electromotor (mai precis cu bobina, dar a trebuit schimbat cu totul). Banuiesc ca a fost urmarea unui drum de vreo 60 km facut un sfert cu electromotorul in apa (la propriu, pe vremea inundatiilor). A aparut destul de curand dupa.

E normal? NU, sus si tare sustin ca nu. E masina proasta ca a cazut electromotorul? NU, categoric nu. Puteam sa-mi iau altceva SH de banii astia ... Si-a luat var-miu un Passat TDI 130 CP, 60.000 km, luat de la cunoscut, stiuta masina de cand a fost cumparata de la dealer din RO ... Acu 3 zile am aflat  ca ... l-a lasat cutia ... era venit cu Cielo la intrunire :w00t: Si-l cam ustura!

Mie mi l-au schimbat destul de prompt, pe garantie, fara nici un comentariu, cu scuzele de rigoare.


Acum, punctual (desi Ahile a subliniat bine):

1. electromotorul l-am lamurit mai sus ... nu e o bucurie, dar oricum nu ai ce face cand se intampla asa ceva. Si - uite - se mai intampla! :|

2. Am spus de la inceput ca zgomotul e destul de mare la diesel pe Fusion. A fost unul din motivele pentru care am luat benzina ... Nici asta nu foarte silentioasa, dar - oricum - nu se compara ...

3. Dotarile standard sunt aproape OK pentru un model de nisa, la banii aia ... Masina e un pic mai scumpa decat Fiesta, care e considerata a fi o afacere buna pe piata la ora asta.

4. ABS-ul nu prea e standard in clasa ei ... iarta-ma ca-ti spun. Si inca mai sunt si compacte care nu vin cu ABS/EBD standard la anumite echipari.

5. aerul conditionat la banii aia ... parca nu mi se pare asa scump. La Opel era mai mult, sigur.

6. faza cu servodirectia nu o inteleg ... cred ca te referi la asistata variabil ... care e cu totul altceva ... si e "optionala" si pe modele mai rasarite (sa zicem Mondeo, ca sa ramanem in curtea Ford).


In rest, dupa 30.000 sunt multumit de masina .. in conditiile in care sunt destul de pretentios, si am ftut-o de i-au mers fulgii ... Dinamica masinii e mai faina decat m-am asteptat, franele sunt OK, directia e faina-faina (cred ca e aspectul care m-a incantat cel mai mult la masina, impreuna cu cutia de viteze, iarasi de nota 10).

Consumul e rezonabil, cel putin pentru stilul meu de condus (vede des 4000-4500 rpm si nu ii stau in gat nici mai multe), iar sistemul audio nu m-a facut macar o data sa reconsider schimbarea lui ... Nici macar lipsa facilitatilor mp3 ....

Ce sa mai zic ... e masina care la ultimul drum m-a ajutat sa fac 255 km, din care 150 pe ceata, pe national / europeana + autostrada, restul pe autostrada + centura Buc, pe noapte si mazga, in fix 2h 30'. Si toate astea cu 17 l benzina. Cu mers in deplina siguranta, sau - acolo unde s-a putut - la limita vitezei legale (140 pe autostrada, 110-120 pe europeana, desi acolo nu prea a fost cazul).

Cam asta e ... eu nu incerc sa conving pe nimeni ca a mea e cea mai buna sau ca ar trebui sa-si cumpere maine Fusion. In nici un caz. A fost masina de 11.500 EU CIP pe care am considerat ca platesc un pret corect, si m-am asteptat sa ma ajute si sa isi faca banii. Aveam in vizor si ceva mai scump, dar oricum urma sa mai cumpar inca o masina, si - oricum - asta va ramane - probabil - sotiei, pentru utilizare citadina in majoritate.

Daca acum as mai cumpara-o?! Da, fara regrete.

;)

PS: am si eu o intrebare: merge sotia ta asa de mult incat sa renteze Dieselu'?! Si - daca totusi da - de ce nu te orientezi catre motorul de 1.6 TDCi ? 90 CP parca ... Stiu ca e disponibil acum si pe Fusion.

Edited by Tyby, 28 February 2006 - 00:50.


#140
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004

Quote

am si eu o intrebare: merge sotia ta asa de mult incat sa renteze Dieselu'?!
Mi se pare esentiala intrebarea asta
Poate ar trebui sa si-o puna mai multi care se pare ca sucomba la un fenomen (de moda) fara sa se gindeasca prea mult daca nu cumva o benzina e de fapt mai rentabila ca pret si mai dezirabila ca prestatii.
Eu am mai spus, in cazul meu ar mai fi existat varianta TDI 90ch (in loc de FSI 90ch). Cu un pix, o hirtie si un calculator in fata am aflat ca mi-as fi scos banii dati in plus pe diesel in fix 12 ani. Si asta pentru ca fac in jur de 10.000 km pe an cu masina.
Nu cred ca sotia ta face mai mult. Asa ca o poti scuti de zgomote si vibratii pentru ceva un pic mai rafinat: benzina.

#141
corneliustacitus

corneliustacitus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 08.11.2005
OK, multumesc pentru reactii, o sa incerc sa fiu punctual
-am trecut de la benzine la dieseluri si imi plac mai mult ; calculele mele au iesit un pic altfel: la un diesel mai scump cu 1000 de E decat o benzina, cu diferenta de consum de 3-3,5 poate 4 L/100km, masina s-ar amortiza in aproximativ 40k km ceea ce mi se pare ok; sunt pline forumurile de discutiile astea diesel vs benzina, n-as vrea sa le reluam (cuplu, etc) Oricum , niciodata un diesel nu trebuie dus mai turat ca o benzina, asa cum se scria mai sus
-poate nu m-am exprimat bine : directie asistat electric variabil vs servodirectia hidraulica clasica de pe fusion
-echiparile standard sunt mai bogate pe masinile frantuzesti (renault-ul il stiu cel mai bine pentru ca il am) in dauna unei asa zise fiabilitati mai slabe(in treacat fie vorba al meu M2 a trecut cu bine de cei 20k - nu vreau sa fac reclama la Renault, au si ei pb lor); ca urmare am zis ca mai renunt la confort si siguranta pentru fiabilitate; de aici surprinderea ca la o masina Made in Germany ii pica demarorul asa de curand;daca ai umblat cu el prin apa poate ca e scuzabil; Tyby - ai fost obiectiv, nimic de spus
-1,6TDCI? e prea scump; sa va spun drept pornisem de la un buget de 8000E, intra in discutie Logan dCi Preference la un moment dat (poate va spuneti parerea si apropo de asta) dupa care m-am suparat ca aceasta combinatie ciudata "Logan by Renault" iti ofera servodirectie, 2 airbag-uri si ABS numai daca le cumperi si alte tampenii ducandu-te cu pretul in aer; Nu vreau sa-mi iau masina in 2006 fara cele 3 lucruri(minim); si asa am ajuns cu gandul la un SH
-insonorizarea mi s-a parut mai slaba fata de Clio dCi (nu m-am gandit la M2)
Incerc sa atasez cateva imagini ale masinii (SH) pe care am pus ochii poate voi va dati seama mai usor de echipare; deocamdata nu am imagini de interior, din pacate

Attached Files



#142
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
cornelius:

1. masina din poze pare a fi un Fusion Trend 1.4 TDCi 68 CP.  Sau un ambienete cu ceva dotari extra ... oricum, nu am cum sa-mi dau seama doar din detaliile vizibile ... macar un bord sa vad ... Vad ca are airbaguri laterale ... destul de curios pentru TDCi ... nu mai stiu care erau optiunile limitate la TDCi, dar pare echipata OK.

2. Nu era vorba de benzina vs. diesel, ci strict despre ACEASTA masina. Motivele pentru care te-am intrebat mai sus:

a. fiind a doua masina, probabil nu se vor face mai mult de 10.000 km pe an cu ea. Iar la 10.000, diferenta aia nu se amortizeaza mai devreme de 3 ani (sa nu zic 5 cum iese din calcul) oricum ai lua-o. Mie la 30.000/an, la un calcul la sange, mi-a iesit amortizarea dieselului la cumparare in MINIM 2 ani.

b. consumul in oras este undeva la 2 l mai mic la diesel decat la 1.4 benzina; afara - diferenta poate fi si mai mica (eu am scos un 5.2 la pompa cu 1.6 benzina afara).

c. pentru o femeie, benzina e mai confortabila. Unul din exemple? Pe vremea asta se incalzeste mai repede!

d. in general - e (mult) mai putin zgomotos, te costa mai putin intretinerea in timp, iar masina este - categoric - mai vioaie.

Ar mai fi, dar nu cred ca are rost sa le insirui pe toate (e drept, are si diesel-ul avantajele lui, nu sunt contra motorinei ... insa am pretentia ca sunt ceva mai practic).


3. Nu am citit nicaieri de directie asistata variabil pe Fusion ... asa ca nu pot confirma asta.

4. echiparile standard sunt mai bogate pe frantuzesti, insa pana acum au cam dat in nas la fiabilitate (in destule cazuri) si la intretinere (mi se pare aberant ca o revizie standard la Clio sa fie minim dublu decat la Fusion). Oricum, la momentul actual, as lua ORICAND Fusion in defavoarea Clio. Nush cum e Clio 3 inca ... dar me & reno nu prea suntem compatibili ...

5. Daca ar fi sa mai fac odata alegerea pe Fusion, nu as renunta la nimic din ce are acum pe ea, insa as mai adauga cate ceva (la mine a fost o situatie aparte, nu am putut-o configura, am luat-o as-is):

- comenzi audio pe coloana directie ( :drac: )
- airbaguri laterale / perdea
- degivrare parbriz
- climatronic
- computer de bord

(sub 800 eu, si merita).


iar din capitolul pasarele:

- senzor ploaie / aprindere faruri automata
- oglinzi pliabile electric
- mufa auziliara sist. audio
- senzor parcare
- BT Handsfree (extrem de scump!!!)
- scaune incalzite

care mai inseamna inca 1000 eu (sincer, ultimile 3 nu prea se merita, inseamna aprox 800 eu din cei 1000!)

Cam asta e polologhia ...

Ce mi-as lua insa, pe langa primul grup: transmisia durashift :coolspeak: ... nu o vad in oferta insa ;)

PS: nu, Fusion nu e o masina ieftina, insa - pentru mine - a fost OK pretul ...

#143
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
1. Logan dci 64ch e de uitat. Urgent.
Nu doar ca e zgomotoasa si trepidanta, insa performantele sint de-a dreptul penibile. Pe linga asta consumul nu e chiar asa grozav in viata de zi cu zi. Testele facute de diverse publicatii au aratat ca diferenta de consum fata de un mult mai decent 1.4 75ch benzina e neglijabila. Si atunci pentru ce sa dai 1.000 de Euro in plus?
Pina nu apare varianta 80ch dci pe Logan eu zic sa stai cuminte. E pacat sa-i iei sotiei o asemenea masina!
Eu zic ca e potrivita doar pentru tarani, sa care zarzavaturi la piata. Si nu vreau sa jignesc pe nimeni.

2. Diferente de consum intre 3,5 si 4 litri intre benzina si diesel?!!! Unde asta? E nemauzit daca luam in calculc doua motorizari comparabile. Intre TDI si FSI de 90ch diferenta maxima de consum, cea din oras adica, era de 1,4 litri (cifrele uzinei). Ia in calcul o diferenta de pret de vreo 2.000 de Euro (cam asa ceva nu mai stiu precis chiar acum, parca un pic mai mult), combina cu un rulaj anual mic (gen 10.000 de km) si vezi unde ajungi. 12 ani.
Bine la tine o fi o diferenta de pret mai mica. Tu stii mai bine. Pentru o tipa insa eu zic ca o benzinara e mai potrivita fiind mai fina. Pe linga asta femeile au tendinta de a tura foarte putin motorul si poate ca in timp asta va dauna vestitei supape EGR.

Quote

Nush cum e Clio 3 inca ... dar me & reno nu prea suntem compatibili ...
Din cite am vazut eu pe la francezi e misto masina. A crescut sensibil in dimensiuni. Din pacate pretul e astronomic pentru o masina mica. Foarte aproape de Megane din cite am vazut eu.

#144
corneliustacitus

corneliustacitus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 08.11.2005

View PostTyby, on Mar 1 2006, 01:13, said:

cornelius:

4. echiparile standard sunt mai bogate pe frantuzesti, insa pana acum au cam dat in nas la fiabilitate (in destule cazuri) si la intretinere (mi se pare aberant ca o revizie standard la Clio sa fie minim dublu decat la Fusion). Oricum, la momentul actual, as lua ORICAND Fusion in defavoarea Clio. Nush cum e Clio 3 inca ... dar me & reno nu prea suntem compatibili ...

De acord numai ca pretul e sensibil mai mare la Fusion la aceleasi dotari. Probabil si calitatea (impresia generala in test-drive-ul cu Fusion a fost de masina mai bine legata). De chestia cu reviziile nu sunt convins. Eu am platit la M2, R 15k km 4 mil cu uleiul meu. Cat poate sa fie la Clio, nu mai mult, oricum

Edited by corneliustacitus, 01 March 2006 - 21:02.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate