![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ford Fusion 1.6 Ghia ... si altele ...
Last Updated: Apr 15 2024 13:04, Started by
Tyby
, Jan 12 2005 14:10
·
2
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#145
Posted 01 March 2006 - 20:43
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
2. Diferente de consum intre 3,5 si 4 litri intre benzina si diesel?!!! Unde asta? E nemauzit daca luam in calculc doua motorizari comparabile. Intre TDI si FSI de 90ch diferenta maxima de consum, cea din oras adica, era de 1,4 litri (cifrele uzinei). Ia in calcul o diferenta de pret de vreo 2.000 de Euro (cam asa ceva nu mai stiu precis chiar acum, parca un pic mai mult), combina cu un rulaj anual mic (gen 10.000 de km) si vezi unde ajungi. 12 ani. 1. M2 il cunosc mai bine: al meu 1,5dCi 4,5% 110-120/h fara AC; 1,6/16V 7,5-8% la aceeasi viteza de croaziera. Verificat in vara trecuta pe ruta BV - Copenhaga si retur cand am mers in tandem cu o benzinara. In mod regulat am alimentat tot la a 2-a benzinarie. Avantaj diesel ![]() a. 1,4 Duratec 80CP - 8,5 b. 1,4 Duratorq 68CP - 5,1 Si chiar daca consumul de uzina e greu de atins, diferentele se pastreaza zic eu 2. Revizii mai scumpe, zgomot mai mult, eventuale probleme de pornire iarna dar durata de viata mai mare al dieselului. Nu e batut in cuie, o sa ma uit si dupa o benzinara 3. Despre VW nu stiu mare lucru, sincer nu-mi plac (no ofense) Edited by corneliustacitus, 01 March 2006 - 20:53. |
#146
Posted 01 March 2006 - 21:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Masina trebuie sa fie si ieftina si sa tina cat de cat desi ma indoiesc ca o sa aiba viata prea lunga. A mea doamna cand se urca in masina nici nu se uita daca are roti
![]() Am primit si ceva imagini din interior. Ala pare sa fie un radio-CD? Attached FilesEdited by corneliustacitus, 01 March 2006 - 21:05. |
#147
Posted 02 March 2006 - 01:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
pe scurt, ca-s rupt.
1. e diferenta destul de mare intre Logan si Fusion. E drept, si de bani. Nu am nimic cu Loganul, dar nu sunt adeptul cumpararii unui exemplar ... 2. dieselu' nu mai e ce-a fost o data, dpdv al fiabilitatii ... injectia electronica, rampa comuna si tehnologiile noi inglobate sunt axate - in general - pe performante si ecologie, mai putin pe durabilitatea la 800.000 - 1.000.000 km ... Restul calculelor le-am facut mai sus ... 3. Fusion mi-a lasat impresia de masina inchegata in cei 30.000 km. Dupa 1 an si km de mai sus, nu am macar un singur greiere sau alte pacanituri / bocanituri etc ... Cei care au fost au avut cauze clare si simple, de 6 luni de zile nici macar nu am avut impresia ca aud vreunu' (in afara de diversele minuni aruncate prin torpedou). Si asta cu un interior majoritar axat pe plastic dur, destul de ... nesuferit ![]() 4. masina din poze are cateva dotari extra, dar nu a avut echipare audio, cu pre-echipare. CD-player-ul nu e de la Ford, e pus ulterior. Se mai vede ceva piele pe volan / schimbator / frana de mana, plus ceva aluminiu ... 5. La revizii, am vazut cateva facturi de revizii de Clio Symbol / Bicorp si Megane Sedan / Bicorp / Variant. Si erau destul de dureroase ![]() In alta ordine de idei: Gumele de iarna - a must have! Cat despre comportament in teren greu, in doua zile de zapada grea in Bucuresti am facut ~ 300 km ... Nu mi-a fost O DATA macar teama ca nu pot sa intru / ies (de) undeva ... Si - crede-ma - am facut niste teste de GPS & stuff pe o serie (luuuunnga) de stradute din sectorul 5 care n-au mai vazut primar de ani buni (sa nu zic ca nu l-au vazut niciodata ![]() Am intrat - de-al draqu' (ce is) - pe multe sleauri din care s-au chinuit minute bune altii din fata mea sa iasa ... A fost incredibil, parca eram cu tancul. Nu cred ca am auzit rotile patinand de mai mult de 7-8 ori in 2 zile, si alea majoritatea la plecari mai ... nervoase ![]() ![]() Daca nu v-ati echipat inca, merita sa o faceti ... iarna se pare ca inca ne mai pregateste surprize ... |
#148
Posted 02 March 2006 - 01:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
e aftermarket cd-ul ala. un blaupunkt chior (fara mp3) dupa ochiometrul meu.
ah, imi plac sfarcurile alea de la aeratoare ![]() |
#149
Posted 02 March 2006 - 03:30
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Mdap. E Blaupunktul de la Chevrolet Kalos, acelasi care echipeaza si Lacetti Star/Elite
![]() |
#150
Posted 06 March 2006 - 23:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
sint posesor de fusion si imi dau si eu cu presupusul in cestiunea arzatoare fusion diesel sh vs Logan nou.
primo tempo - recomand oricui care n-are motive foarte serioase sa ia o masina cu diesel sa dea o raita la service si sa citeasca tarifele la unele operatiuni si diferntele intre benzina si diesel. la Ford ca tot veni vorba manopera la schimbat curele par egzamplu e mai mult decit dubla la diesel. in timp se cam aduna si nu stiu in citi ani mai recuperezi diferenta. si inca dieselul de la fusion nu e chiar scump. secundo tempo - inainte de a lua masina asta - fusion adicatelea, am citit tot ce am gasit despre ea pe internet si in special opiniunile bietilor posesori. a fost una dintre putinele masini despre care utilizatorii nu se plingeau. exceptie un englez care avea diesel si era suparat de zgomot. acum, pe bune, masina nu e ultra insonorizata, dar pentru clasa ei si pentru ce drumuri a fost ea proiectata, e acceptabila. tertio - cornelius iti recomand cu cele mai bune intentii pentru sotia ta un logan pe benzina. este o masina fara mari pretentii, dar merge destul de bine. nici macar nu as lua abs la ea. niciodata n-am fost incintat de abs pe zapada sau gheata si o femeie s-ar speria de ciraitul abs-ului. un logan fara cine stie ce dotari cu un motor de 1,4 pe benzina ar fi si ieftin si nu ti-ar mai pune probleme de recuperat diferente intre motorina si benzina dupa x ani (km) |
#151
Posted 06 March 2006 - 23:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Multumesc mult de sfaturi, cred ca sunt obiective daca esti posesor de fusion. Necazul e ca nu vrea Logan. Si sincer sa fiu nici pe mine nu prea ma trage ata, ca sa zic asa. Service-ul mai ieftin ar fi un argument pro-Logan in conditiile in care banuiesc ca nu va avea f mare grija de ea. Nu stiu, ma mai gandesc....
![]() Edited by corneliustacitus, 06 March 2006 - 23:30. |
#152
Posted 06 March 2006 - 23:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
E grea alegerea ... Pana la urma e vorba de o masina SH vs. una noua.
Pe mine Loganul inca nu m-a convins ... dar am fost utilizator / privitor sporadic si - probabil - cu oarece preconceptii. Insa intre Logan si Fusion nu as sta deloc pe ganduri ... Diferenta e destul de mare intre ele dar - am zis si mai sus - e mare si diferenta de pret. Cat despre ABS si eficienta / necesitatea investitiei in asa ceva - imi pare rau ca vad ca sunt inca idei de genul: "e femeie si o sa se sperie de carait" ... Pot sa spun ca orice sistem de siguranta isi amortizeaza INSTANT investitia PRIMA DATA cand te scoate din kkt. In rest nu mai conteaza cred altceva. Pe mine m-a salvat (la propriu) de mai multe ori, si nu-mi voi mai pune niciodata problema daca merita sa imi iau ABS sau nu. Astazi mi-a iesit unul in fata dintr-o parcare aflata pe sensul opus, in timp ce eu ma aflam intr-o depasire. Viteza? Nu, aveam sub 50 km/h, dar eram totusi lansat in depasire, pe sens opus, fara sa incalc nici o regula de circulatie. Berbecul nici macar nu s-a uitat ce mama dracului vine pe sensul lui ... a iesit pur si simplu ... ABS-ul si-a scos iarasi banii! ![]() |
#153
Posted 07 March 2006 - 00:12
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#154
Posted 07 March 2006 - 15:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Hi
Vreau sa va intreb ce parere aveti de un Fusion 2003 Tdci(adus din Germania acum 4-5 luni) 125 000 km- dar nu bag mana in foc ca nu e umblat la kilometraj, e bara fata crapata in dreapta....nu asta ar fi problema dar am vazut ca e si capota putin indoita . am mers 4-5 km cu masina si s-a comportat bine -parere de amatoare ![]() Ca alte "dotari"....un greiere prin spate....cam prost intretinuta interior(patata) nu are aer cond... geamuri electrice fata. Cat a-ti fi dispusi sa dati pe ea?sau cat credeti ca merita....binenteles cu aproximatie.(eu ii propun azi sa ii facem o revizie la un cunoscut mester celucreaza la rar si in functie de ce zice mesterul ii fac o propunere....daca zice ca masina sta prost la revizia facuta de el nu mai intra in discutie nici o propunere pt ca nu ma intereseaza sa stau cu ea prin service). M-ar mai interesa de ce alte chestii sa intreb la cumparea masinii sa nu ma frig cu ea. Mersi si astept pareri ![]() |
|
#155
Posted 07 March 2006 - 23:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
tertio - cornelius iti recomand cu cele mai bune intentii pentru sotia ta un Logan pe benzina. este o masina fara mari pretentii, dar merge destul de bine. nici macar nu as lua abs la ea. niciodata n-am fost incintat de abs pe zapada sau gheata si o femeie s-ar speria de ciraitul abs-ului. Eu pentru o femeie as lua ABS neaparat. Mai toate masinile care au ABS au si asistenta la franarea de urgenta ceea ce ar ajuta cu mult mai mult femeile care se "sperie de ciraitul abs-ului". |
#156
Posted 08 March 2006 - 00:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
observ ca am calcat un bec pomenind de ciriitul abs-ului.
domnilor eu vorbeam despre abs pe suprafete alunecoase - zapada si gheata - si ramin la opinia ca abs-ul in situtia asta nu face doi bani pentru ca eficacitatea lui este zero. daca as avea posibilitatea sa decuplez abs-ul pe zapada as face-o fara nici cea mai mica ezitare. pe o suprafata alunecoasa prefer frina normala la care am control mai bun fara amestecul abs-ului. este parerea mea, puteti sa nu fiti de acord cu ea, cred ca voi supravietui acestui dezacord. in ceea ce priveste ciriitul sau vibratia abs-ului, ea este mult mai puternica pe alunecus decit pe uscat. despre asta vorbeam cind am spus ca o femeie se poate speria pentru ca odata cu derapajul mai are si zgomotul abs-lui in urechi, vibratie in frina - conditii ideale pentru cei mai putin experimentati sau care se pierd usor. poate am gresit generalizind si imi cer scuze daca una sau mai multe femei neinfricate de pe acest forum s-au simtit lezate. pe suprafete cu aderenta buna sau medie abs-ul isi merita banii fara discutie. |
#157
Posted 08 March 2006 - 01:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
mitf, ca sa nu poluam topicul asta cu ABS, atat timp cat exista unul dedicat acestei tehnologii, iti propun sa discutam acolo ...
Dar, pe scurt, ca idee: caraitul e o parte neplacuta, dar peste care se trece usor ... prima data e mai greu, dupa care se obisnuieste ... Vorbesc din experienta, nevasta-mea e relativ incepatoare. Cat despre eficacitatea ABS-ului pe gheata, fii convins ca este MAI MARE decat a sistemului de franare lipsita de aportul lui. Faptul ca tie ti se pare ca te duci prea mult cu ABS, nu inseamna ca este si adevarat. Si asta pentru ca este vorba - in primul rand - de fizica / mecanica, apoi de nenumarate studii efectuate, al caror rezultat majoritar spune cam asa: - ABS pastreaza controlul asupra directiei pe TOATE suprafetele! - ABS reduce distanta de franare cu pana la 30-35% in aproape toate situatiile, mai putin cele cu incarcare in fata rotilor (pietris, nisip, zapada afanata indeajuns de adanca), situatii in care rezultatele distantelor de franare sunt imprevizibile. Cat despre preferinta de a NU avea ABS pe zapada ... date fiind cele spuse mai sus, nu inteleg ideea ... Iar daca tu crezi ca vei putea avea frecvent (ca sa nu zic vreodata) viteza si precizia de reactie a controlerului ABS ... eu ma inclin. Un exemplu scurt de ce ar trebui ca o femeie sa beneficieze de ABS, MAI ALES pe timp de iarna ... Franare de urgenta pe suprafata dubla, stanga gheata, dreapta zapada etc ... Ai vazut vreodata cum face o masina fara ABS in atare situatie? ![]() Uite si link-ul la topic: http://forum.softped...showtopic=32082 Florance: sfatul meu e sa mergi la Ford, sa puna masina pe computer ... 125.000 km in 3 ani pentru un diesel de 1.4 / 68 CP e cam mult ... a fost frecata destul de rau masina ... Plus ca lipsa AC-ului va fi dureroasa in zapuseala ... si iti vei cam da palme ca nu ai mai asteptat un pic ... Capota aia indoita poate sa insemne mai mult decat pare ... greierele pe spate nu cred ca-i greu de omorat ![]() Sincer? M-as gandi de 2-3 ori inainte sa o iau. Edited by Tyby, 08 March 2006 - 01:23. |
#158
Posted 08 March 2006 - 22:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
draga tyby eu n-am de gind sa declansez un flame pe tema abs-ului pe gheata. in definitiv e vorba doar de niste pareri ale unor amatori asa cum sintem si eu si tu. mie mi se pare normal ca doi oameni sa aiba pareri diferite despre un anume ceva. mi se pare anormal ca de la diferente de pareri sa ajung sa etichetez un om care e diferit fata de mine ca si cind eu as fi etalonul normalitatii.
totusi nu ma pot impiedica sa nu ma mir de ardoarea cu care combati dupa ce in topicul la care cu eleganta m-ai trimis sa invat ce inseamna abs-ul am gasit urmatoarea replica semnata de tine: "man, franeaza pe polei ... ca o sa vezi ca-ti bagi ... in el de franat, cu sau fara ABS ... si asta a patit arty ... Nu te scapa nici mama EBDului, DSC-ului si care or mai fi ... nu au cum, FIZIC! Daca nu ai un minim de aderenta, rotile au rol de patine, cu sau fara asistare. " pentru mine subiectul este incheiat. nu vreau sa explic de ce prefer sa am eu controlul frinelor pe gheata/polei/zapada nu un automatism si poti sa ma crezi pe cuvint ca am argumente solide. asta ca sa nu mai "poluez" jurnalul de bord al fordului fusion cu subiecte off-topic. la buna vedere. |
#159
Posted 09 March 2006 - 00:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ok ... 2 observatii:
1. nu cred ca am etichetat ... nu-mi sta in obisnuinta. Decat in cazuri de nesimtire - si nu e cazul acum. Totusi, daca ti s-a parut sau chiar am facut-o, imi cer scuze. Nu a fost in intentie. 2. ce am spus pe topicul ala nu contrazice ce am spus aici sau mai departe. Citeste ce a patit arty acolo - ca de la comentariile pe marginea evenimentului a pornit discutia de pe topicul ala. Pana la urma e chestie de preferinte personale. In urma pataniilor pe care le-am avut cu toate masinile de pana acum, lipsa ABS-ului m-a bagat intr-o caruta in urma cu vreo 10 ani, noaptea si fara experienta, ce-i drept, iar prezenta lui m-a salvat de cel putin 4-5 ori de la ... sa nu zic moarte ... dar situatia ar fi fost grava spre foarte grava. PS: si pe uscat, si pe ud, si pe inghetat. PPS: respect opiniile celorlalti, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fiu neaparat de acord cu ele. PPPS: voi muta ultimile posturi pe topicul cu ABS-ul, daca nu ai nimic impotriva! ![]() |
|
#160
Posted 09 March 2006 - 00:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
abs-ul contribuie la neblocarea rotilor in conditii normale.
cand e jos sticla de pici din picioare, masina se poate da de-a latul si atunci poti si sa dai cu spatele ca tot n-o impresionezi. in rest, abs face treaba buna. edit: in loc de normale se poate citi: ne-exceptionale Edited by sebulbus, 09 March 2006 - 00:29. |
#161
Posted 16 March 2006 - 09:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
[offtopic]
Un lucru important pentru ABS este - in conditiile lipsei de aderenta, ex. polei - ca iti permite sa mai controlezi cat de cat directia masinii. De oprit nu are cum sa se opreasca, fizic vorbind. Decat poate daca arunci pe geam o ancora care sa se infiga in asfalt. [/offtopic] |
#162
Posted 17 March 2006 - 10:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@tyby - nu am nimic impotriva sa muti replicile privind abs
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users