Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Fusion 1.6 Ghia ... si altele ...
Last Updated: Apr 15 2024 13:04, Started by
Tyby
, Jan 12 2005 14:10
·
2
#163
Posted 29 March 2006 - 20:33
facut revizia de 30k astazi ... sper sa reusesc mai tarziu sa dau mai multe detalii ... pana atunci, asa, pe scurt:
- cost (ca banuiesc ca asta intereseaza in primul rand): 590 RON (TVA inclus) - durata: aprox 1h plus inca o ora in care au incercat sa dea de cap litrometrului, care - din cand in cand - o ia razna ... pana la urma au ajuns la indicatorul din bord ... comanda, se schimba pe garantie ... ma rog ... - in banii de mai sus, s-au facut urmatoarele: -- revizie (cu de toate, verificat, batut, completat apa/antigel, computerizat etc) 170 RON (202 cu TVA) -- schimbat filtru aer 64 RON (76 cu TVA) -- schimbat filtru benzina 49 RON (59 cu TVA) -- schimbat filtru ulei 32 RON (38 cu TVA) -- schimbat ulei - 4l vrac (8 * 0.5 l ) 127 RON (152 cu TVA) -- schimbat bujii 50 RON (60 cu TVA) -- schimbat una bucata bec frana (spate) 2.5 RON (3 cu TVA) - plus: gresat coloana directie (am avut un zgomot suspect la ultimul drum, prin hartoape nasoale ... nu am reusit sa-l reproduc la intoarcere, oricat m-am straduit ... si m-am straduit! ). dar s-a facut, pentru siguranta. - deranjanta a fost asteptarea ... in special datorita ritmului de lucru, de la incetisor in jos. - la receptie, la venire, s-a intarziat ~ 30 minute fata de programare datorita unei probleme IT ... s-a rezolvat, dar s-au decalat toate comenzile ... so, predare chei / acte s-a facut la 14:35 - intrare masina in hala la 15:20 ... in mare parte si datorita problemei de mai sus ... - bunavointa destula din partea receptiei, cu 2 serii de scuze ca dureaza atat si raspuns destul de prompt la intrebarile mele, unele chiar deplasate ... ma rog, de apreciat atitudinea. - iarasi nu m-au lasat sa intru in hala ... si m-am plictisit teribil, cu toata sala de asteptare, cu tv si reviste, cafeaua gratuita sau "pauzele" de tutun de rigoare ... - la ~ 17:30 terminasem si cu facturarea si plata si plecam din curtea BDT. - s-a facut o reducere de cateva zeci RON pana la urma si s-a ajuns la suma de mai sus ... nu stiu pe ce criteriu, dar nu strica ... - din toata lista, manopera a fost cea mai scumpa ... 33% (~200 RON ) ... probabil, daca o faceam la Galati, ieseam la sub jumate ... adica mai economiseam 100 RON. Totusi, am vrut sa o fac aici, am mai mare incredere, si voiam sa o urce pe computer (pe unu' real ) - nu au gasit probleme la bucsaraie, articulatii, etc ... Desi ma asteptam, la ce drumuri a prins in ultimii 10.000 ... saraca ... - ma asteptam sa imi recomande sa schimb placutele, insa au afimat ca sunt in stare buna, si nu necesita inlocuire ... probabil se va face la 45k, pentru siguranta ... - le-am mai spus de farul care mi s-a aburit in iarna, la iesirea din spalatorie ... nu au mai apucat sa-l verifice, ca se facuse tarziu ... si nici nu prea aveau cum ... probabil cand va da din nou gerul le fac o vizita ... Cam astea sunt toate cele ... nu prea mai am ce sa adaug ... per total, sunt multumit de prestatie ... si de pret ... |
#164
Posted 29 March 2006 - 21:44
Daca o faceai la Galati erai tare! Nu fac revizie aici!
|
#165
Posted 29 March 2006 - 22:24
Iata din cele spuse de tyby si de mine se pare ca sunt service-uri care isi vad de treaba.
Pot spune ca revizia masinii lui tyby la 30.000 km a fost mai scumpa decat la reprezentantul Hyundai din Pitesti. Totusi s-au facut ceva mai multe la tyby (gresat coloana directie, schimbat bec ), de ce sa exagerez. |
#166
Posted 29 March 2006 - 22:38
morogan, on Mar 29 2006, 21:44, said: Daca o faceai la Galati erai tare! Nu fac revizie aici! hauleooo! Am pus-o! Ce pierzi?! Cristist50, on Mar 29 2006, 22:24, said: Iata din cele spuse de tyby si de mine se pare ca sunt service-uri care isi vad de treaba. Pot spune ca revizia masinii lui tyby la 30.000 km a fost mai scumpa decat la reprezentantul Hyundai din Pitesti. Totusi s-au facut ceva mai multe la tyby (gresat coloana directie, schimbat bec ), de ce sa exagerez. man, totusi ... scrie Ford pe volan, nu H inclinat ... PS: apropo de schimbat bec ... ai idee cat costa? 18.10 RON. Plus TVA! PPS: moro, ca sa nu te chinui prea tare: pe aia de 15k am facut-o la Galati. Unde ora de manopera e 7 EU, nu 17 EU. Si te lasa sa stai langa masina ... si sa-i f*ti pe aia cat vrei! |
#168
Posted 30 March 2006 - 00:04
Tyby, eu voiam sa spun ca reviziile sunt asemanatoare ca pret, chiar daca masinile difera ca si gabarit si clasa. Asta ca sunt unii care ii tot dau ca reviziile la coreene sunt scumpe de iti crapa capul.
intr-adevar a costat cam mult schimbarea unui bec. Eu ca mi-am schimbat singur pozitiile (imi dadusera aia becuri albastre ) insemna ca am econimisit aproape 60 de lei |
#169
Posted 01 April 2006 - 20:14
Tyby, on Mar 29 2006, 20:33, said: - s-a facut o reducere de cateva zeci RON pana la urma si s-a ajuns la suma de mai sus ... nu stiu pe ce criteriu, dar nu strica ... O sa va explic ce e cu reducerea... cica de anu asta Ford a 'liberalizat' piata, adica in orice oras, pot fi oricati dealeri, daca ii tine . Cei care au ford cumparat de nou din tzara, vor primi in curand un card (io le-am facut, si acu ma laud), prin intermediul caruia vor beneficia de reduceri la manopera, piese de schimb sau accesorii originale. Oricum aia de la service-ul tau trebuiau sa profite de asta si sa iti scoata ochii cu ce reducere iti fac ei daca te duci acolo... In alta ordine de idei, odata cu incalzirea vremii, asta micu parca nu mai vrea sa consume motorina, la ultimul calcul, 5.7% in oras - de la 7 cand erau friguri. I'm a happy mf!!! Iara in alta ordine de idei, ma gandesc sa il dau pe asta inapoi si sa imi iau un 1.6TDCI... sa vad cat pierd... in 2 saptamani ma duc si io la revizia de 15k. |
#170
Posted 09 April 2006 - 01:47
Salut la toata lumea
E o idee buna chestia asta cu cardul de la Ford O sa ma duc si eu sa imi i-au. Eu am un ford fusion 1.6 100CP benzina (modelul vechi) + un Ford Fiesta 1.4 68CP motorina (model 2006), ambele in varianta Ghia |
#171
Posted 10 April 2006 - 16:13
fvaly - detalii, mai ales despre Fusion aici ... ca doar e jurnal de bord!
|
#172
Posted 10 April 2006 - 17:29
ok
Sunt super multumit de el (fusion)... dar nu am decit 3100 de km la bord (este din septembrie 2005) . Consum 9.2 in oras si 5.6 in afara (mers linistit la 120km/h). Deocamdata nu am greierasi si sper sa nu apara. In curind o sa pun si niste poze (sa o spal mai intii ). La drum e super daca nu vrei sa faci raliu...iar motorul te ajut la depasiri mai in scurt, trebuie sa fi atent la curbe sa nu le iei in viteza ca risti sa te rastorni. Am mers asta iarna la munte si s-a descurcat marfa ...inclusiv la urcat o panta acoperita cu gheata (cauciucurile fiind cele originale) P.S Astept intrebari |
|
#173
Posted 12 April 2006 - 14:16
fvaly - s-o stapanesti sanatos ... si multi km cu ea ...
|
#174
Posted 13 April 2006 - 07:01
Tyby am si eu o intrebare
Cind pornesti pleaca la sfert de chei ? A mea vad ca pleaca daca tin 4 secunde cheia rotita la maxim in contact, si am senzatia ca e ceva in neregula.. e totusi pe benzina. |
#175
Posted 13 April 2006 - 07:59
fvaly, on Apr 13 2006, 08:01, said: Tyby am si eu o intrebare Cind pornesti pleaca la sfert de chei ? A mea vad ca pleaca daca tin 4 secunde cheia rotita la maxim in contact, si am senzatia ca e ceva in neregula.. e totusi pe benzina. da man, la ... jumate, nu la sfert ... injectia porneste ceva mai greu decat carburatia La inceput eram obisnuit cu sfertul dinainte ... si mai aveam rateuri, ca dadeam drumu' imediat la cheie ... Insa mi-a pornit doar de cateva ori la 3-4 secunde, si - de fiecare data - dupa un "sfert" de-asta ratat Dupa ce o pornesc o data dimineata, dupa aia o ia chiar la sfert! Chiar si cand am avut problemele de electromotor, daca apuca sa invarta pornea imediat. Nu e in regula chestia cu 4 secunde ... |
#176
Posted 13 April 2006 - 13:50
nu e ok daca tii 4 secunde ... e ceva la mijloc mergi pana la service ... parerea mea ... dupa cum zicea si tyby
|
#177
Posted 13 April 2006 - 19:36
Se pote sa ai dreptate
Am avut dacie solenza si un Clio symbol si eram obisnuit cu porneau ele....iar fordul e mai nou Sincer ma gindeam daca renteaza sa o tunez adica ii pun scut, bullbar, ca in bucuresti multi soferi de duminica sunt pe strazi. A mai vazut cineva cum arata un fusion tunat ca nu am gasit pe net poze . |
|
#178
Posted 16 April 2006 - 00:03
Salut si bine v-am gasit, posesori sau viitori posesori de Fusion.
Mai intai sa-i rezolvam pe prieteni, caci sunt cateva intrebari la care nu s-a raspuns si apoi stam la povesti: 1. fvaly, on Apr 13 2006, 20:36, said: A mai vazut cineva cum arata un fusion tunat ca nu am gasit pe net poze . Apropo de 4x4 stiati ca in Brazilia se fabrica un gen de Fusion 4x4, aici : http://www.autoshow....r2139178275.jpg . Se numeste Ford EcoSport si chiar daca la exterior nu arata ca un Fusion se zice ca este construit pe platforma lui Fusion; plansele de bord mi-au parut chiar identice. 2. QUOTE (Radu PARVU @ Dec 21 2005, 12:10) " Stie careva in ce tara e facuta? " 2-R. Fordul Fusion se fabrica in Europa, integral, intr-un singur loc : Cologne, Germany - vezi aici : http://en.wikipedia...._Ford_factories OK, gata cu raspunsurile... Desi urmaresc de mult topicul asta, abia acum am indraznit sa intru si eu aici. La mine povestea a inceput cand m-am apucat de schiat, acum vreo 2 ani. La inceputul anului trecut, dupa o coborare cu Cielo pe un drum cu sleauri si apoi cu serpentine, pe o zapada uda si ghetus, am hotarat ca nu ma va mai prinde iarna urmatoare in Cielo. Initial m-am gandit la un 4x4 SH gen Kia Sportage apoi mi-au mai crescut pretentiile si m-am indreptat spre Scenic RX4 tot SH. Tot umbland in stanga si-n dreapta pe net dupa o masina cu tractiune 4x4 si garda la sol mai mare, am descoperit Fusion-ul si am realizat ca de fapt asta este masina care imi trebuie. Pentru cat si unde merg eu la schi nu am nevoie neaparat de un 4x4 pe care apoi sa-l frec zilnic la servici, prin oras si sa las tot salariul la benzinarie si la service. Din pacate nu m-am impacat niciodata cu ideea SH...prietenii stiu de ce...insa momentan lipsa banilor (pentru rata la o masina noua si pentru mersul de 2 ori pe luna la ski) m-a facut sa trec printr-o faza intermediara, un Focus 1.6 16V 100CP 55000 km, din familie, pe care o sa-l tin un an, doi, pana mai strangem ceva bani. Asa ca, spre deosebire de cativa de aici, eu mai am de asteptat...Am facut un scurt drive test (am prieteni la Ford) cu un Fusion 1.6 si am fost multumit, desi parca nu-i la fel de sprinten ca Focusul meu...asta poate si pentru ca Fusion-ul era inca sub 1000km si este si un pic mai greu. Oricum eu nu sunt vitezoman si merg mai mult in oras iar cei 100 CP de la Fusion sunt arhisuficienti pentru mine. Una peste alta mi-am configurat deja masina si in functie de cat ne vom putea intinde va trebui sa aleg intre varianta 1 si 2 : 1 - Ambiente, Colorado Red, motor 1.4 80CP + A/C + ABS&EBD + Airbaguri laterale si cortina + Radiocaseton cu 4 difuzoare si poate si comp. de bord - cca. 10700 euro CIP 2 - Trend, Colorado Red, motor 1.6 100CP + ABS&EBD&TCS&ESP&Computer de bord + Airbaguri laterale si cortina, restul dotarilor fiind standard - cca. 12300euro CIP. Dupa cum se poate vedea, la mine securitatea este pe primul plan si mai putin optiunile care tin de comfort sau estetica, corelate bineinteles cu pretul. Timpul de asteptare este de max. 3 luni pentru tot ce inseamna configuratie proprie. Si acum vin intrebarile : Are cineva Fusion 1.4 80CP si poate sa ne spuna din experienta cum este ca motorizare? E lenes rau fata de 1.6 ? Consuma mult ? Se merita diferenta de 1600 euro CIP dintre configuratia 1 si 2? Dupa cum va povesteam, eu am avut un Cielo inainte de Focus si pot sa spun ca, pentru stilul meu de conducere (nu obisnuiesc sa fac depasiri la limita) era foarte bun, cu toate ca avea doar 70-75 CP la o greutate cu 80 kg mai mica decat Fusion-ul. Am inteles insa ca masinile de drive test se iau cu un nivel de echipare cat mai ridicat si nu stiu daca gasesc pe undeva o masina de drive test cu motor de 1.4 80CP. Deocamdata atat...ca am cam exagerat... |
#179
Posted 16 April 2006 - 08:30
Bine ai venit
Merci pentru link-uri ... nu arata rau asa Sfatul meu este sa mergi pe varianta 2 cu o singura schimbare - ia o culoare metalizata. Masina e super ok. iar ca varianta de motorizare poti sa iei si 1.6 pe motorina. Nu iti recomand 1.4 pentru ca este prea slab pentru ce caroserie trebuie sa traga dupa el. |
#180
Posted 16 April 2006 - 10:59
si eu as merge tot pe 1.6 benzina ... sau diesel ...
tuningul de mai sus nu prea ma incanta ... insa braziliana arata fain ... si are multe din elementele fusion-ului nostru ... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users