Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Extindere apa - trecere in domeni...

La mulți ani @Digix!

[cum] telefon cu folosire in SUA

Montare AC deasupra frigiderului?
 Cunoaste cineva metoda de semideg...

De ce in unele tari sunt sparte p...

Marime siguranța AC - 24.000...

E de la monitor sau nu?
 Rezervare gresita

Ce erau chestiile astea pe cerul ...

Apa plata ieftina vs scumpa

Serial: Those About to Die
 Malwarebytes Windows Firewall Con...

hotel pentru copii

Nu pot reinstala windows 11

Replacement grip pentru racheta t...
 

Ford Fusion 1.6 Ghia ... si altele ...

- - - - -
  • Please log in to reply
5509 replies to this topic

#163
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
facut revizia de 30k astazi ... sper sa reusesc mai tarziu sa dau mai multe detalii ... pana atunci, asa, pe scurt:

- cost (ca banuiesc ca asta intereseaza in primul rand): 590 RON (TVA inclus)

- durata: aprox 1h plus inca o ora in care au incercat sa dea de cap litrometrului, care - din cand in cand - o ia razna ... pana la urma au ajuns la indicatorul din bord ... comanda, se schimba pe garantie ... ma rog ...

- in banii de mai sus, s-au facut urmatoarele:

-- revizie (cu de toate, verificat, batut, completat apa/antigel, computerizat etc)    170 RON (202 cu TVA)
-- schimbat filtru aer   64 RON (76 cu TVA)
-- schimbat filtru benzina   49 RON (59 cu TVA)
-- schimbat filtru ulei    32 RON (38 cu TVA)
-- schimbat ulei - 4l vrac (8 * 0.5 l :w00t: )    127 RON (152 cu TVA)
-- schimbat bujii    50 RON (60 cu TVA)
-- schimbat una bucata bec frana (spate)    2.5 RON (3 cu TVA)


- plus: gresat coloana directie (am avut un zgomot suspect la ultimul drum, prin hartoape nasoale ... nu am reusit sa-l reproduc la intoarcere, oricat m-am straduit ... si m-am straduit! :) ). dar s-a facut, pentru siguranta.

- deranjanta a fost asteptarea ... in special datorita ritmului de lucru, de la incetisor in jos.

- la receptie, la venire, s-a intarziat ~ 30 minute fata de programare datorita unei probleme IT ... s-a rezolvat, dar s-au decalat toate comenzile ... so, predare chei / acte s-a facut la 14:35

- intrare masina in hala la 15:20 ... in mare parte si datorita problemei de mai sus ...

- bunavointa destula din partea receptiei, cu 2 serii de scuze ca dureaza atat si raspuns destul de prompt la intrebarile mele, unele chiar deplasate ... ma rog, de apreciat atitudinea.

- iarasi nu m-au lasat sa intru in hala ... si m-am plictisit teribil, cu toata sala de asteptare, cu tv si reviste, cafeaua gratuita sau "pauzele" de tutun de rigoare ...

- la ~ 17:30 terminasem si cu facturarea si plata si plecam din curtea BDT.

- s-a facut o reducere de cateva zeci RON pana la urma si s-a ajuns la suma de mai sus ... nu stiu pe ce criteriu, dar nu strica ...

- din toata lista, manopera a fost cea mai scumpa ... 33% (~200 RON :w00t: ) ... probabil, daca o faceam la Galati, ieseam la sub jumate ... adica mai economiseam 100 RON. Totusi, am vrut sa o fac aici, am mai mare incredere, si voiam sa o urce pe computer (pe unu' real :D )

- nu au gasit probleme la bucsaraie, articulatii, etc ... Desi ma asteptam, la ce drumuri a prins in ultimii 10.000 ... saraca ...

- ma asteptam sa imi recomande sa schimb placutele, insa au afimat ca sunt in stare buna, si nu necesita inlocuire ... probabil se va face la 45k, pentru siguranta ...

- le-am mai spus de farul care mi s-a aburit in iarna, la iesirea din spalatorie ... nu au mai apucat sa-l verifice, ca se facuse tarziu ... si nici nu prea aveau cum ... probabil cand va da din nou gerul le fac o vizita ...

Cam astea sunt toate cele ... nu prea mai am ce sa adaug ... per total, sunt multumit de prestatie ... si de pret ...

#164
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,482
  • Înscris: 14.04.2002
Daca o faceai la Galati erai tare! Nu fac revizie aici! :P

#165
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,526
  • Înscris: 28.08.2003
Iata din cele spuse de tyby si de mine se pare ca sunt service-uri care isi vad de treaba.
Pot spune ca revizia masinii lui tyby la 30.000 km a fost mai scumpa decat la reprezentantul Hyundai din Pitesti. Totusi s-au facut ceva mai multe la tyby (gresat coloana directie, schimbat bec :)), de ce sa exagerez.

#166
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001

View Postmorogan, on Mar 29 2006, 21:44, said:

Daca o faceai la Galati erai tare! Nu fac revizie aici! :P

hauleooo! Am pus-o! Ce pierzi?!  :naughty:

View PostCristist50, on Mar 29 2006, 22:24, said:

Iata din cele spuse de tyby si de mine se pare ca sunt service-uri care isi vad de treaba.
Pot spune ca revizia masinii lui tyby la 30.000 km a fost mai scumpa decat la reprezentantul Hyundai din Pitesti. Totusi s-au facut ceva mai multe la tyby (gresat coloana directie, schimbat bec :)), de ce sa exagerez.

man, totusi ... scrie Ford pe volan, nu H inclinat ...  :rolleyes:

PS: apropo de schimbat bec ... ai idee cat costa? 18.10 RON. Plus TVA! :w00t:

PPS: moro, ca sa nu te chinui prea tare: pe aia de 15k am facut-o la Galati. Unde ora de manopera e 7 EU, nu 17 EU. Si te lasa sa stai langa masina ... si sa-i f*ti pe aia cat vrei! ;)

#167
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,389
  • Înscris: 03.12.2005
dar au lucrat prin esapament sa ajunga la becul ala ?

#168
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,526
  • Înscris: 28.08.2003
Tyby, eu voiam sa spun ca reviziile sunt asemanatoare ca pret, chiar daca masinile difera ca si gabarit si clasa. Asta ca sunt unii care ii tot dau ca reviziile la coreene sunt scumpe de iti crapa capul.
intr-adevar a costat cam mult schimbarea unui bec. Eu ca mi-am schimbat singur pozitiile (imi dadusera aia becuri albastre :wacko:) insemna ca am econimisit aproape 60 de lei :coolspeak:

#169
DuduCJ

DuduCJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 06.10.2005

View PostTyby, on Mar 29 2006, 20:33, said:

- s-a facut o reducere de cateva zeci RON pana la urma si s-a ajuns la suma de mai sus ... nu stiu pe ce criteriu, dar nu strica ...

O sa va explic ce e cu reducerea... cica de anu asta Ford a 'liberalizat' piata, adica in orice oras, pot fi oricati dealeri, daca ii tine :).

Cei care au ford cumparat de nou din tzara, vor primi in curand un card (io le-am facut, si acu ma laud), prin intermediul caruia vor beneficia de reduceri la manopera, piese de schimb sau accesorii originale.

Oricum aia de la service-ul tau trebuiau sa profite de asta si sa iti scoata ochii cu ce reducere iti fac ei daca te duci acolo...

In alta ordine de idei, odata cu incalzirea vremii, asta micu parca nu mai vrea sa consume motorina, la ultimul calcul, 5.7% in oras - de la 7 cand erau friguri. I'm a happy mf!!!

Iara in alta ordine de idei, ma gandesc sa il dau pe asta inapoi si sa imi iau un 1.6TDCI... sa vad cat pierd...

in 2 saptamani ma duc si io la revizia de 15k.

#170
fvaly

fvaly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 09.04.2006
Salut la toata lumea

E o idee buna chestia asta cu cardul de la Ford :)
O sa ma duc si eu sa imi i-au.

Eu am un ford fusion 1.6 100CP benzina (modelul vechi) + un Ford Fiesta 1.4 68CP motorina (model 2006), ambele in varianta Ghia

#171
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
fvaly - detalii, mai ales despre Fusion aici ... ca doar e jurnal de bord! :)

#172
fvaly

fvaly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 09.04.2006
ok
Sunt super multumit de el (fusion)... dar nu am decit 3100 de km la bord (este din septembrie 2005)   :).
Consum 9.2 in oras si 5.6 in afara (mers linistit la  120km/h).
Deocamdata nu am greierasi :) si sper sa nu apara.
In curind o sa pun si niste poze (sa o spal mai intii  :notangel: ).
La drum  e super daca nu vrei sa faci raliu...iar motorul te ajut la depasiri mai in scurt, trebuie sa fi atent la curbe sa nu le iei in viteza ca risti sa te rastorni.
Am mers asta iarna la munte si s-a descurcat marfa ...inclusiv la urcat o panta acoperita cu gheata (cauciucurile  fiind cele originale)


P.S
Astept intrebari

#173
xfil3s

xfil3s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 21.01.2004
fvaly - s-o stapanesti sanatos ... si multi km cu ea ...

#174
fvaly

fvaly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 09.04.2006
Tyby am si eu o intrebare :)
Cind pornesti pleaca la sfert de chei ?
A mea vad ca pleaca daca tin 4 secunde cheia rotita la maxim in contact, si am senzatia ca e ceva in neregula.. e totusi pe benzina.

#175
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001

View Postfvaly, on Apr 13 2006, 08:01, said:

Tyby am si eu o intrebare :)
Cind pornesti pleaca la sfert de chei ?
A mea vad ca pleaca daca tin 4 secunde cheia rotita la maxim in contact, si am senzatia ca e ceva in neregula.. e totusi pe benzina.


da man, la ... jumate, nu la sfert ... injectia porneste ceva mai greu decat carburatia :) La inceput eram obisnuit cu sfertul dinainte ... si mai aveam rateuri, ca dadeam drumu' imediat la cheie  :rolleyes:  ... Insa mi-a pornit doar de cateva ori la 3-4 secunde, si - de fiecare data - dupa un "sfert" de-asta ratat :D

Dupa ce o pornesc o data dimineata, dupa aia o ia chiar la sfert! Chiar si cand am avut problemele de electromotor, daca apuca sa invarta pornea imediat.

Nu e in regula chestia cu 4 secunde ...

#176
xfil3s

xfil3s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 21.01.2004
nu e ok daca tii 4 secunde ... e ceva la mijloc mergi pana la service ... parerea mea ... dupa cum zicea si tyby

#177
fvaly

fvaly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 09.04.2006
Se pote sa ai dreptate :)
Am avut dacie solenza si un Clio symbol si eram obisnuit cu porneau ele....iar fordul e mai nou
Sincer ma gindeam daca renteaza sa o tunez adica ii pun scut, bullbar,  ca in bucuresti multi soferi de duminica sunt pe strazi.
A mai vazut cineva cum arata un fusion tunat ca nu am gasit pe net poze :(.

#178
manuro

manuro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 14.04.2006
Salut si bine v-am gasit, posesori sau viitori posesori de Fusion.
Mai intai sa-i rezolvam pe prieteni, caci sunt cateva intrebari la care nu s-a raspuns si apoi stam la povesti:
1.

View Postfvaly, on Apr 13 2006, 20:36, said:

A mai vazut cineva cum arata un fusion tunat ca nu am gasit pe net poze :(.
1-R. Niste poze cu un Fusion tunat aici : http://www.bures4x4....sion_1024_1.jpg  si aici : http://www.bures4x4....sion_1024_2.jpg
Apropo de 4x4 stiati ca in Brazilia se fabrica un gen de Fusion 4x4, aici : http://www.autoshow....r2139178275.jpg  . Se numeste Ford EcoSport si chiar daca la exterior nu arata ca un Fusion se zice ca este construit pe platforma lui Fusion; plansele de bord mi-au parut chiar identice.
2. QUOTE (Radu PARVU @ Dec 21 2005, 12:10) " Stie careva in ce tara e facuta? "
2-R. Fordul Fusion se fabrica in Europa, integral, intr-un singur loc : Cologne, Germany - vezi aici : http://en.wikipedia...._Ford_factories
OK, gata cu raspunsurile...
Desi urmaresc de mult topicul asta, abia acum am indraznit sa intru si eu aici.
La mine povestea a inceput cand m-am apucat de schiat, acum vreo 2 ani. La inceputul anului trecut, dupa o coborare cu Cielo pe un drum cu sleauri si apoi cu serpentine, pe o zapada uda si ghetus, am hotarat ca nu ma va mai prinde iarna urmatoare in Cielo. Initial m-am gandit la un 4x4 SH gen Kia Sportage apoi mi-au mai crescut pretentiile si m-am indreptat spre Scenic RX4 tot SH. Tot umbland in stanga si-n dreapta pe net dupa o masina cu tractiune 4x4 si garda la sol mai mare, am descoperit Fusion-ul si am realizat ca de fapt asta este masina care imi trebuie. Pentru cat si unde merg eu la schi nu am nevoie neaparat de un 4x4 pe care apoi sa-l frec zilnic la servici, prin oras si sa las tot salariul la benzinarie si la service. Din pacate nu m-am impacat niciodata cu ideea SH...prietenii stiu de ce...insa momentan lipsa banilor (pentru rata la o masina noua si pentru mersul de 2 ori pe luna la ski) m-a facut sa trec printr-o faza intermediara, un Focus 1.6 16V 100CP 55000 km, din familie, pe care o sa-l tin un an, doi, pana mai strangem ceva bani.
Asa ca, spre deosebire de cativa de aici, eu mai am de asteptat...Am facut un scurt drive test (am prieteni la Ford) cu un Fusion 1.6 si am fost multumit, desi parca nu-i la fel de sprinten ca Focusul meu...asta poate si pentru ca Fusion-ul era inca sub 1000km si este si un pic mai greu. Oricum eu nu sunt vitezoman si merg mai mult in oras iar cei 100 CP de la Fusion sunt arhisuficienti pentru mine.
Una peste alta mi-am configurat deja masina si in functie de cat ne vom putea intinde va trebui sa aleg intre varianta 1 si 2 :
1 - Ambiente, Colorado Red, motor 1.4 80CP + A/C + ABS&EBD + Airbaguri laterale si cortina + Radiocaseton cu 4 difuzoare si poate si comp. de bord - cca. 10700 euro CIP
2 - Trend, Colorado Red, motor 1.6 100CP + ABS&EBD&TCS&ESP&Computer de bord + Airbaguri laterale si cortina, restul dotarilor fiind standard - cca. 12300euro CIP.
Dupa cum se poate vedea, la mine securitatea este pe primul plan si mai putin optiunile care tin de comfort sau estetica, corelate bineinteles cu pretul.
Timpul de asteptare este de max. 3 luni pentru tot ce inseamna configuratie proprie.
Si acum vin intrebarile : Are cineva Fusion 1.4 80CP si poate sa ne spuna din experienta cum este ca motorizare? E lenes rau fata de 1.6 ? Consuma mult ? Se merita diferenta de 1600 euro CIP dintre configuratia 1 si 2? Dupa cum va povesteam, eu am avut un Cielo inainte de Focus si pot sa spun ca, pentru stilul meu de conducere (nu obisnuiesc sa fac depasiri la limita) era foarte bun, cu toate ca avea doar 70-75 CP la o greutate cu 80 kg mai mica decat Fusion-ul. Am inteles insa ca masinile de drive test se iau cu un nivel de echipare cat mai ridicat si nu stiu daca gasesc pe undeva o masina de drive test cu motor de 1.4 80CP.
Deocamdata atat...ca am cam exagerat...

#179
fvaly

fvaly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 09.04.2006
Bine ai venit


Merci pentru link-uri ... nu arata rau asa :)

Sfatul meu este sa mergi pe varianta 2 cu o singura schimbare - ia o culoare metalizata.
Masina e super ok. iar ca varianta de motorizare poti sa iei si 1.6 pe motorina.
Nu iti recomand 1.4 pentru ca este prea slab pentru ce caroserie trebuie sa traga dupa el.

#180
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
si eu as merge tot pe 1.6 benzina ... sau diesel ...

tuningul de mai sus nu prea ma incanta ... insa braziliana arata fain ... si are multe din elementele fusion-ului nostru ... :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate