Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Extindere apa - trecere in domeni...

La mulți ani @Digix!

[cum] telefon cu folosire in SUA

Montare AC deasupra frigiderului?
 Cunoaste cineva metoda de semideg...

De ce in unele tari sunt sparte p...

Marime siguranța AC - 24.000...

E de la monitor sau nu?
 Rezervare gresita

Ce erau chestiile astea pe cerul ...

Apa plata ieftina vs scumpa

Serial: Those About to Die
 Malwarebytes Windows Firewall Con...

hotel pentru copii

Nu pot reinstala windows 11

Replacement grip pentru racheta t...
 

Ford Fusion 1.6 Ghia ... si altele ...

- - - - -
  • Please log in to reply
5509 replies to this topic

#181
manuro

manuro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 14.04.2006
Multumesc pentru sfaturi.
Mai am suficient timp sa ma gandesc, desi inclin si eu tot spre varianta cu motor de 1.6 si pentru dotarile suplimentare. Mai ales ca va fi o masina pe care o voi tine cel putin 5-6 ani. Totusi, alegerea va fi si in functie de posibilitatile financiare, insa doar daca voi constata practic ca si motorul de 1.4 face fata cerintelor mele. Altfel nu va mai fi nici o alegere, va fi direct 1.6, chiar cu pretul unor sacrificii mai mari.
Dieselul...n-am avut niciodata si nici nu ma incanta...desi pentru urcat iarna la munte e bun datorita cuplului mare la turatii mici dar si a consumului mic. Dar cum pentru Romania nici un Diesel nu are disponibil ESP+TCS e clar ca nu el va fi alesul.
In fine...vom vedea.

#182
fvaly

fvaly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 09.04.2006
Parerea mea ca nu iti trebuie neaparat ESP+TCS mai bine folosesti pentru altceva banii economisiti

#183
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
ESP nu e un must, dar e good to have, si dupa ce te scoate din vreo belea, nu o sa mai vrei masina fara ESP.
Fiind un sistem de siguranta, eu zic ca daca sunt bani merita sa il iei.

#184
flucs

flucs

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.04.2006
salutare,sint din cta si nu intimplator am ajuns,aici,am un fusion 1.4tdci din 2003,l-am cumparat cum a aparut in showroom,fara sa stiu nimic de masina,m-a incintat sensatia de la volan si robustetea(prima impresie),acuma am vre-o 50k la bord,am platit atunci 15k cash tti
ce nu imi place: greierasul din spate,se pare ca nu este o probl intimplatoare,suspensiile rigide(simte orice denivelare,la drum lung asta conteaza),insonorizarea slaba,
ce mi-a placut: motorul ff vivace cind este turat,l-am comparat cu un Fiat stilo 1.6,turbo si un megan 2 de 1.6 benzina,si sincer motorasul fordului e superior,consumul e asa cum m-am asteptat,putin mai mare decit cel teoretic,nu am avut probl cu motorul sau alte componente,mi-au iloc vol de piele,incepuse sa se scamoseasca pielea,acuma e ok,daca as avea bani as lua unul de 1.6 tdci.

#185
ASZ

ASZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 06.12.2005
Sunt placut impresionat de acest topic care m-a ajutat mult in luarea deciziei privind masina care mi-o doresc: Ford Fusion. E drept nu imi permit (inca) una noua, asa ca ma voi multumi cu una SH, din 2004 Tdci 1.4, 44.000 km, cu garantie pana in martie 2007
Sunt constient ca pe linga pretul de 8.200 EUR voi avea si alte cheltuieli colaterale, gen taxa de drum, RCA, impozit, verificare tehnica (cea de la 45.000 km), asigurare CASCO, etc. si as dori daca se poate sa-mi dati cateva preturi orientative, eventual sfaturi privind intretinerea/exploatare/conducerea unei asemenea bijuterii.

DuduCj, poate ca imi poti spune mai multe despre service-ul Ford din Cluj ? (sunt din Cluj) Preturi mari ? Personal calificat si profesionist ?

Nu prea stiu cum este cu schimbul de ulei, insa am auzit de pe la colegi ca ar fi mai bine sa-l duc chiar eu, pentru ca la reprezentante au adaosuri de 200% !!! Se poate duce ? Alte consumabile ? Sau sunt povest4i si mai bine ma impac cu ideea ca ei dau toate consumabilele ?
Am vazut pe acest topic (l-am citi din scoarta in scoarta) ca recomandati cauciucuri mixte sau de iarna. cele de pe masina pe care o voi lua, se pare ca inca merg, insa e clar cu nu voi putea intra in iarna cu ele. Aveti idee cam ce inseamna "incaltarea" aceasta de 4 pneuri mixte ?
M-am gandit sa va intreb toate acestea, pentru ca nu vreau sa fiu in postura ingrata sa tin masina in fata casei, pentru ca nu am cei aprox. 1000 EUR care imi mai trebuie pentru a fi la punct cui toate cele de mai sus.
Astept cu interes orice parere sau sugestie.

#186
fvaly

fvaly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 09.04.2006
Bine ai venit in familia Ford fusion  :coolspeak:
dupa cum spuneam motorul de 1.4 tdci este mai ''puturos' asa ca nu te sfatuiesc sa avinti la depasiri din scurt. In rest este ok la consum daca nu esti adeptul stilului sportiv de condus vei fi foarte multumit de ce poate motorul.RCA-ul este cit la o dacie parca 60 ron, asigurarea casco este cred in jur de 600 de euro (depinde de tip si alte accesorii pe care vrei sa le asiguri).
In privinta uleiului te uiti in carte ce tip iti trebuie si te orientezi atunci in functie de buget.
Pentru cauciucuri este bine sa iti iei mixte dar o firma ca lumea si daca se poate cu intarituri pe laterale, un pret aproximativ este de 200-250 ron/buc.
Eu iti recomand sa iti faci casco full ca nu stii niciodata ce se poate intimpla.

Multa bafta si asteptam noutati
:)

#187
ASZ

ASZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 06.12.2005

View Postfvaly, on Apr 24 2006, 23:25, said:

Bine ai venit in familia Ford fusion  :coolspeak:
dupa cum spuneam motorul de 1.4 tdci este mai ''puturos' asa ca nu te sfatuiesc sa avinti la depasiri din scurt. In rest este ok la consum daca nu esti adeptul stilului sportiv de condus vei fi foarte multumit de ce poate motorul.RCA-ul este cit la o dacie parca 60 ron, asigurarea casco este cred in jur de 600 de euro (depinde de tip si alte accesorii pe care vrei sa le asiguri).
In privinta uleiului te uiti in carte ce tip iti trebuie si te orientezi atunci in functie de buget.
Pentru cauciucuri este bine sa iti iei mixte dar o firma ca lumea si daca se poate cu intarituri pe laterale, un pret aproximativ este de 200-250 ron/buc.
Eu iti recomand sa iti faci casco full ca nu stii niciodata ce se poate intimpla.

Multa bafta si asteptam noutati
:)

Mersi pt. informatii.
Intr-adevar daca vineri se va concretiza achizitia, atunci am de gand sa fac full Casco si dupa spusele proprietarului actual sa nu intru in iarna cu acele cauciucuri ci cu un set de cauciucuri noi mixte, de firme , chiar daca sunt mai scumpe (conteaza viata mea si a familiei, nu o economie de 2-3 milioane)
Cat despre viteza, sunt un familist cu bebe de 2 ani, asa ca prefer 10 minute in plus la drum, dar sigure, decat deciziile pripite la volan (daca eram sofer grabit, optam sigur pt. benzina)

#188
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 20.02.2006
Este un forum dedicat pt. posesorii de Ford din Romania: www.club-ford.ro

Check it out

#189
flucs

flucs

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.04.2006

View PostASZ, on Apr 25 2006, 20:24, said:

Mersi pt. informatii.
Intr-adevar daca vineri se va concretiza achizitia, atunci am de gand sa fac full Casco si dupa spusele proprietarului actual sa nu intru in iarna cu acele cauciucuri ci cu un set de cauciucuri noi mixte, de firme , chiar daca sunt mai scumpe (conteaza viata mea si a familiei, nu o economie de 2-3 milioane)
Cat despre viteza, sunt un familist cu bebe de 2 ani, asa ca prefer 10 minute in plus la drum, dar sigure, decat deciziile pripite la volan (daca eram sofer grabit, optam sigur pt. benzina)


salutare,sa-mi spuna cineva si mie care sint preturile la Ford fusion de 1.6,benzina si motorina,cu dotare full,eventual preturi pt optionale(trapa,scaune piele),multumesc!

#190
fvaly

fvaly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 09.04.2006
Poti intra pe www.ford.ro si sa legi configurator. Acolo poti sa iti configurezi masina cum vrei si in dreapta iti da pretul cip.

#191
ASZ

ASZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 06.12.2005

View Postfvaly, on Apr 24 2006, 23:25, said:

Bine ai venit in familia Ford fusion  :coolspeak:
dupa cum spuneam motorul de 1.4 tdci este mai ''puturos' asa ca nu te sfatuiesc sa avinti la depasiri din scurt. In rest este ok la consum daca nu esti adeptul stilului sportiv de condus vei fi foarte multumit de ce poate motorul.RCA-ul este cit la o dacie parca 60 ron, asigurarea casco este cred in jur de 600 de euro (depinde de tip si alte accesorii pe care vrei sa le asiguri).
In privinta uleiului te uiti in carte ce tip iti trebuie si te orientezi atunci in functie de buget.
Pentru cauciucuri este bine sa iti iei mixte dar o firma ca lumea si daca se poate cu intarituri pe laterale, un pret aproximativ este de 200-250 ron/buc.
Eu iti recomand sa iti faci casco full ca nu stii niciodata ce se poate intimpla.

Multa bafta si asteptam noutati
:)

Imi plange sufletul fratilor.
Am fost in sfarsit sa vad Fusionul mult visat la Brasov (de la CJ e ceva drum), insa am ramas profund dezamagit de profesionalismul firmei care o oferea spre vanzare (nu tu carte service adusa, masina reparata destul de neprofesionist, o cheie lipsa la apel, fara trusa si triungi, cauciucuri "epuizata", plasticuri remontate prost, instalatia de aer conditionat contorsionata etc.) Peste toate cel cu care tratasem pentru masina a delegat pe cineva sa o aduca la BV (de la Tg Secuiesc) asa ca aceste probleme le discutam prin telefon cu el si culmea tot el era suparat ca a scos numere rosii (pe care i le-am platit eu integral) si ca acum ce va face cu masina (desi de 2 saptamani l-am anuntat ca vin sa o verific la Ford BV masina)
Una peste alta masina arata superb (daca te uitati de la 5-10 m la ea), culoarea superba (bronz), motorul functiona impecabil, insa problemele pe care le ridica masina si in plus neseriozitatea cu care a tratat detionatorul masinii situatia, m-au facut sa scurtez vizita si totodata verificarea masinii la BV.
Distractia m-a costat 2.5 mil lei (1.2 mil ROL verificarea de 1,5 ore la Ford si 1.3 mil ROL numerele rosii, la care se adauga drumul meu, ziua mea de concediu ... si culmea nemultumirea proprietarului care a mai incercat sa scoata atat banii de motorina cat si amenda de viteza primita pe drum !!!!)
Mi-am revenit destul de repede din starea asta de dezamagire, insa am stabilit ca nu voi mai merge la nici o masina, daca vrea cineva sa vanda s-o aduca s-o verific la CJ si neaparat voi ramane la acest model (m-a cucerit usurinta cu care merge si stabilitatea lui) insa din pacate la culoarea va trebui sa schimb optiunea pentru ca aceasta culoare nu este in oferta actuala.
Si asa de mult imi placea masina asta ... de la distanta ...:)

Poatea ca voi avea mai mare noroc cu alta ... daca nu .. trec la una noua ..

#192
DuduCJ

DuduCJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 06.10.2005
Salutare,

In sfarshit am si io vreme sa scriu...

Referitor la verificarea de 15k. Cu un tel inainte, programat pe marti dimineata la 8, la 8 si cinspe ma sina intra in service, in 45 de minute e gata, eu baut o cafea intre timp, si salivat dupa un chrysler C300 diesel :),

am platit 650 RON cu tot cu tva - mi-au schimbat si mie un bec(cre ca e standard sa schimbe becele :))))). Ce mi-a placut a fost ca atunci cand le-am spus ca vreau da platesc cu BO (bilet la ordin la 14 zile) au fost relaxati, un mare plus din partea mea pt asta.

In general au fost draguti, ce nu mi-a placut, a fost ca receptioneriul mi-a zis initial sa vin dupa ea pe la 16 si i-am zis ca p@#$ mea, nu plec nicaieri pana nu imi da mashina.

Nota finala 9.5 pt service-ul din cluj

intreba cineva de ulei la un moment dat, uleiul Mobil 1 pus de ei a costat 137 lei(noi) tot.


Mie personal mi-a placut modelul tunat, stiti pe cineva care tuneaza Fusion-uri?

Pt AZX- daca masina a venit fara carte service, de unde stii ca are numai 45.000 km? iar din cate stiu eu, garantia e valabila numai pt primul utilizator... ai grija!!!! :)

#193
ASZ

ASZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 06.12.2005

View PostDuduCJ, on Apr 29 2006, 13:43, said:

Salutare,


Pt AZX- daca masina a venit fara carte service, de unde stii ca are numai 45.000 km? iar din cate stiu eu, garantia e valabila numai pt primul utilizator... ai grija!!!! :)


Mersi pt. informatii DuduCj
Km mi i-a confirmat tipul de la receptia service-ului Ford Brasov, cautand in baza de date reviziile anterioare (cate una pe an), deci e foarte probabil ca acei km sa fii fost reali sau in orice caz foarte aproape de adevar pt. ca s-a facut revizia exact cu un an in urma (adica prima revizie in ian 2004, a 2-a in 2005 .. deci a treia urma in 2006 :) ) Insa despre acea masina nu mai vreau sa stiu, avand in vedere neseriozitatea cu care am fost tratat de catre proprietar ...
Sper sa gasesc alta in stare estetica si de functionare buna, pentru ca una noua .. ma cam depaseste financiar in acest moment.

#194
fvaly

fvaly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 09.04.2006
Este o firma in brasov care cred c-ar putea pune bullbar si alte accesori din inox ca sa arate ca un mic tanculet :).Au si site www.shinox.ro.
Din pacate eu nu am ajuns inca pe acolo dar tare m-as duce.

#195
ASZ

ASZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 06.12.2005
Sper sa intru odata in familia celora cu fusion (si asta datorita masinii .. nu vreau sa destram vreo casnicie :) )
Am gasit in sfarsit o oferta destul de tentanta: 1.4 Tdci, an fab. oct. 2002, 79.000 km, ABS, AC, CD cu comenzi pe volan, 4 airbaguri, geamuri si oglinzi electrice, parbriz incalzit, faruri ceata. Pret: 8.500 EUR final.
Are insa ceva ce imi determina o stare de usoara neliniste: dupa o verificare la reprezenta Ford mi s-a confirmat ceea ce am vazut cu ochiul liber si anume, a fost usor avariata in fata si are urme si in partea din spate (probabil la vreo parcare mai stramta). In poza atasat se poate vedea partea din spate (cea din fata este reparata si doar un mic luft din jurul farului mai tradeaza incidentul (farul este ok)
Ambele probleme au fost retusate (mai sunt ceva urme pe bara din spate) si se pare ca masina ar fi in regula (fara afecarea structurii, din moment ce farul si geamurile sunt cele originale pe masina) pe baza celor spuse si aratate de reprezentanta Ford Cluj. Cand au tras-o pe canal, s-au vazut si usoare urme de ulei pe partea de jos a masinii, insa am fost asigurat de catre cel care facea verificarea ca este ceva normal la acest model.
Mi-ar prinde bine cateva sfaturi, pareri de la cei care aveti acest model, poate ca mi-ar mai risipi din indoieli si temeri (mai ales legate de urmele de ulei) astfel incat sa pot odata intra in posesia modelului mult visat (am facut test-drive cu ea si deasemenea cu noul model de la reprezentanta si pot spune ca si cel descris mai sus merge cam la fel de bine)
Ce parere aveti ? E un pret ok ?

Attached Files


Edited by ASZ, 16 May 2006 - 15:49.


#196
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,389
  • Înscris: 03.12.2005
despre zgarietura din spate zic nici sa nu iti faci griji. cat timp bara originala a ramas acolo e clar ca n-a fost grav.

in fata.. ochiometric e ok, dar asta inseamna ori o reparatie f buna, ori o lovitura minora. faruri originale putea avea in continuare si daca proprietarul le-a luat din dezmembrari.

eu zic sa faci asa:
urci masina pe un elevator si te bagi sub ea cu o perie, o lampa si neaparat in salopeta :)
dai jos tot noroiul de pe sasiu/aripi si cauti cu atentie urme de sudura de la reparatii.. daca sunt, o lasi balta. te mai uiti, eventual verifici (masurat diagonale sau ata intinsa) ca sasiul sa fie drept si nedeformat.  daca pana aici e ok, deja o poti lua. din nou, bonus c-are bara originala si in fata.

apoi te uiti la radiator, daca prinderile si coliere, furtune, bride, etc arata ca si cum ar fi de o seama cu celelalte plastice, inseamna ca impactul a fost chiar usor si o poti lua fara griji.

#197
ASZ

ASZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 06.12.2005

View Postsebulbus, on May 16 2006, 20:26, said:

despre zgarietura din spate zic nici sa nu iti faci griji. cat timp bara originala a ramas acolo e clar ca n-a fost grav.

in fata.. ochiometric e ok, dar asta inseamna ori o reparatie f buna, ori o lovitura minora. faruri originale putea avea in continuare si daca proprietarul le-a luat din dezmembrari.

eu zic sa faci asa:
urci masina pe un elevator si te bagi sub ea cu o perie, o lampa si neaparat in salopeta :)
dai jos tot noroiul de pe sasiu/aripi si cauti cu atentie urme de sudura de la reparatii.. daca sunt, o lasi balta. te mai uiti, eventual verifici (masurat diagonale sau ata intinsa) ca sasiul sa fie drept si nedeformat.  daca pana aici e ok, deja o poti lua. din nou, bonus c-are bara originala si in fata.

apoi te uiti la radiator, daca prinderile si coliere, furtune, bride, etc arata ca si cum ar fi de o seama cu celelalte plastice, inseamna ca impactul a fost chiar usor si o poti lua fara griji.

Mersi pentru sfaturi.
Intr-adevar barile sunt cele originale, chiar daca usor retusate, geamurile laterale si parbrizul la fel (este data sasiului pe ele), lonjeroanele neatinse, iar farul este cel ramas dupa "atingerea" din fata, pentru ca are 2 urechiuse (din 4) "chinuite" si a fost repozitionat in fata mea de catre cei de la reprezentanta Ford Cluj (unde a fost verificata directia, partea electrica, motorul). Daca era inlocuit in urma atingerii, atucni era noua.
A fost pe elevator (la cei de la Ford) si in afara de urmele usoare de ulei, nu aparea nimica suspect.

Cred ca temerile mele sunt legate de aspectul estetic (usor deteriorat de bara spate si fata), de pretul ei (sunt momente in care cred ca un pret corect era mai aproape de 8.000 EUR; voi ce parere aveti ?), de faptul ca nu am negociat la singe (am acceptat pretul final anuntat de proprietar, e drept ca este mai mic cu 300 EUR fata de cel de la prima strigare) si cred ca cel mai important de-a nu cumpara o masina cu care sa am mereu probleme (desi dupa cum arata si verificarea facuta, s-ar parea ca e ok; cei care vor sa-mi reaminteasca ca asta inseamna o masina SH, sa se abtina, pentru ca de noua nu am bani iar de Logan - fara suparare Romaximus - nu ma simt pregatit)

Astept orice parere legate de acest subiect.

#198
mitf

mitf

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 28.08.2004
eu as avea o usoara neliniste in privinta urmelor de ulei. n-am auzit pe nimeni din cei care au fusion sa vorbeasca despre pierderi de ulei. o masina la 80.000 km n-ar trebui sa aiba o asemenea problema. daca era Dacia era ok, dar este Ford. poate ar fi bine sa incerci sa gasesti sursa scaparii de ulei ca sa nu ai surprize neplacute dupa ce o cumperi.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate