Ford Fusion 1.6 Ghia ... si altele ...
Last Updated: Apr 15 2024 13:04, Started by
Tyby
, Jan 12 2005 14:10
·
2
#57
Posted 08 September 2005 - 00:59
Theone, on Sep 7 2005, 21:12, said: da man, multam de link ... modelul e anuntat de vreo 5 luni ... numai ca e ... "altceva": alta clasa, alt gen, alt .. pret E model exclusiv american - deocamdata ... Pentru noi, se anunta face-lift al modelului actual (in special la interior, care - momentan - e "cam" spartan si plasticos). O sa pun niste poze ... |
#58
Posted 19 September 2005 - 14:13
salut tyby,
si eu sint pe cale sa cumpar un fusion ghia si am descoperit azi topicul deschis de tine ma bucur pentru tine si sper sa ma bucur si pentru mine alegind masina asta. ce culoare este cea de pe masina ta: ink blue sau jeans? au cam disparut fusion-urile din stoc si se astepata noua versiune cu face-lift, dar dealerii nostri nu stiu cum va arata, ce dotari si mai ales ce preturi, asa ca ma voi grabi sa iau versiunea actuala care are o reducere de aprox. 1600. Edited by mitf, 19 September 2005 - 14:18. |
#59
Posted 19 September 2005 - 14:46
Salut!
Culoarea mea cred ca se numeste Ink Blue (parca asa tin minte). Jeans e mai deschis,iar deep-navy e nemetalizat si cred ca e cea standard de pe fiesta / mondeo / focus. Oricum, culoarea care apare in pozele de pe topic (si din gallery) arata la fel cu cea din realitate. Face-lift-ul la Fusion va fi mai mult ... interior-lift ... Aveam niste poze ... caut acum, daca le gasesc, le pun la dispozitie ... |
#60
Posted 19 September 2005 - 15:05
Calitatea pozelor cam lasa de dorit, dar - deocamdata - doar pe astea le-am gasit!
Attached Files |
#61
Posted 19 September 2005 - 15:39
e o culoare placuta. ink blue din brosura sau de pe paletarul lor de culori pare un pic mai inchisa. pina maine ma voi hotari si la culoare si voi face rezervarea.
|
#62
Posted 19 September 2005 - 15:51
io stiam de Jeans la mine ... numai ca ... dupa paletarul lor m-am luat si eu acum ...
Sincer, nu mai tin minte ... poate gasesc pe undeva codul culorii ... |
#63
Posted 23 September 2005 - 10:44
ieri am facut contractul si am platit avansul. acum am intrat in asteptare.
si eu am avut la inceput ca prima optiune astra (caravan clasic). mi-a trecut cind am fost la un showroom si m-am suit intr-una noua. interiorul era asa de spartan si de rigid de parca m-as fi urcat intr-o Dacia break noua. pur si simplu nu mi-a mai placut deloc. |
#64
Posted 23 September 2005 - 11:12
Sa fie intr-un ceas bun!
Cat despre interiorul de la Classic - sa-mi fie cu iertare, da' daca ala e spartan, atunci la fusion cum e?! |
|
#65
Posted 23 September 2005 - 11:13
Si ca update la topic:
Garda la sol si-a spus (si isi spune cuvantul) in noua intrebuintare de barca capetalista a masinii! Nota 10! |
#66
Posted 23 September 2005 - 14:24
Tyby, on Sep 23 2005, 11:12, said: Sa fie intr-un ceas bun! Cat despre interiorul de la Classic - sa-mi fie cu iertare, da' daca ala e spartan, atunci la fusion cum e?! multumesc pentru urare. |
#67
Posted 28 September 2005 - 19:52
astazi dupa-amiaza am luat masina.
prima impresie e pozitiva. dupa ce voi merge mai mult cu ea o sa fac aprecieri. |
#68
Posted 28 September 2005 - 20:46
Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. Da mai multe detalii: echipare, etc
Si - evident - impresii! |
#69
Posted 03 October 2005 - 00:45
multumesc pentru urare si iti doresc acelasi lucru si tie.
Despre echipare: este ghia, deci ceea ce ai si tu si in plus are comenzi audio la volan. culoare "tonic" adica bleu metalizat. despre consum nu pot sa spun nimic pentru ca n-am facut nici o masuratoare. impresii pina acum: ce imi place -masina e robusta, asa cum mi-am dorit, garda la sol mare (19cm) este unul din criteriile pentru care am ales-o pentru ca drumurile pe care le am de facut nu sint intotdeuna asfaltate; in plus cu ploile din ultima vreme... - tinuta de drum e buna, masina se aseaza frumos pe sosea; nu iam dat mai mult de 130 fiindca abia am facut vreo 200 de km; in gama asta de viteze nu am sesizat nici o vibratie. - asa cum ai spus si tu directie si frine excelente. mai ales frina imi convine fiindca nu are o cursa foarte scurta incit sa dai cu capul in parbriz cind calci pedala (asa cum se intimpla la Citroen de exemplu) -parbrizul incalzit este o facilitate de nota 10. intr-o dimineata foarte umeda, cu ceata si cu geamurile aburite bine, parbrizul s-a uscat imediat - interiorul nu e ultra, dar e destul de confortabil, bancheta din spate cam prea rigida totusi. -aparatura de bord cu vizibilitate buna; la fel si ergonomia lui. -sistemul audio are sunet curat si plin chiar la nivele mari (daca sursa e de buna calitate - CD, pentru ca posturile noastre de radio nu prea respecta normele si sunetul pleaca din studio cu banda de frecventa redusa si-mai grav-cu distorsiuni mari). sunetul este neasteptat de bun, am ascultat in multe masini cu pretentii, ultimul fiind un sistem personalizat pe un Peugeot 406 cu boxe sony si radio+cd clarion si suna net mai slab decit cel din fusion. -imi plac automatismele cum ar fi faptul ca se opresc dupa n minute incalzirea parbrizului si a lunetei, eu fiind un tip uituc. -izolarea fonica foarte buna, nu numai pentru zgomotul motorului ci si cu exteriorul. -faptul ca a fost livrata cu trusa medicala, triunghiuri si stingator; din ce in ce mai putini dealeri fac asta. - si cea mai buna dinre toate: garantia de 4 ani. ce nu-mi place -suspensia un pic prea rigida. se simt denivelarile soselei, dar aici mai intervine si faptul ca masina e destul de scurta, are 4 m -spatiile de depozitare (in afara de portbagaj) sint mici si insuficiente ca numar; un spatiu irosit este cel dintre scaunele din fata, spatiu pe care Renault l-a speculat bine; tot acolo aveau loc si cotiere; -lipsa unui computer de bord care nu mai este o chestie de mare tehnologie dar un consum instantaneu si unul mediu sint utile. -lipsa reglajului continuu pentru viteza stergatorului de parbriz; are viteza variabila, dar trebuie sa-l "inveti" de fiecare data la ce interval de timp sa lucreze. -comutatorul de lumini care nu este o solutie prea fericita; poate nu m-am obisnuit eu inca. -lipsa comutarii radio-cd din comenzile de la volan -faptul ca atunci cind pun un cd in fanta de acces trebuie sa apas butonul "load" altfel nu il ia. asta e deocamdata. adunind si scazind, totalul este pozitiv. eu am ales fusion conform unor criterii personale, cu el concurind c 4 si picasso de la citroen, megan estate si scenic de la renault, Opel astra classic caravan si Skoda Octavia tour break. nu am nici un regret pentru alegere si sper sa nu-mi dea motive. |
|
#70
Posted 03 October 2005 - 01:54
cateva idei, ca nu pot sa le spun observatii:
La ce spui ca iti place: 0. sunt de acord cam cu tot ce zici tu acolo. La celelalte: 1. suspensia e marea buba a masinii ... in special puntea spate cu masina goala. 2. nu am unde draq sa tin trusa si triunghiul ... motiv pentru care nu le port la mine 3. Computer de bord - te inveti repede ... si cu, si fara. Pentru mine nu a fost un criteriu 4. Reglaj continuu e acoperit de programarea inchis / deschis pe intermitent. E mai incomoda, dar e mai mult decat dau altii. 5. Eu sunt obisnuit de la Opel cu genul ala de comutator de lumini. La Honda / Tucson mi-a venit greu sa il folosesc pe maneta schimbatorului. 6. nu stiu, ca nu am (inca). dar e o lipsa (cunosc sistemul). 7. Man, daca impingi CD-un un pic, trebuie sa-l ia singur. Asta la CD 4500. Daca ai CD6000 (cu CD changer), atunci e normal sa faca asa. |
#71
Posted 05 October 2005 - 07:17
da sistemul audio e cd 6006, ia 6 cd-uri, fapt pe care am uitat sa-l pun la plusuri, la fel cum n-am mentionat ca cd-ul n-a sarit niciodata inciuda hurducaturilor de pe drumurile bucurestiului. totusi sint playere cd cu changer si cu autoloader. e foarte incomod sa pui un disc in fanta, sa apesi pe partea de jos a butonului si sa astepti sa scrie pe afisaj "insert" ca sa-l impingi inauntru si asta in timpul mersului.
la fel si eu caut o solutie pentru trusa, triunghiuri si stingator. cea mai comoda ar fi o cutie, dar parca nu-mi prea place ideea. cred ca la dotari ar trebui sa le insir. fata de ghia "standard" mai sint in plus: - parbriz incalzit - vopsea metalizata - cd 6006 - comenzi la volan - pachet fumatori, dar mi se pare ca asta e pe toate masinile care vin in romania iar eu ma-s fi lipsit de el fiindca nu fumez. Pret cip: 11.620 euro |
#72
Posted 06 October 2005 - 07:23
Salut
tocmai am depus actele pt un leasing de Fusion...1.4 TDCI Sper sa mi le accepte... Da am o nelamurire...pe net pretul e de 10700 cip, si cica e o reducere de 1670Euro. oare reducerea e inclusi in pret? ca aia de la Ford cluj n-au reusit sa imi raspunda... Is disperat dupa masina asta In cat timp v-a venit masina? ca mie mi-au zis 3-4 saptamani si mi se pare abernt, sau? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users